Jump to content

mitko_nhl

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mitko_nhl's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Едно голямо благодаря на @arsenal88(Веско) за решения проблем с климатроника на Audi A4 B6 1.9 tdi. От няколко години се опитвам да оправя проблем свързан с обледеняването на тръбите, за климатичната система на Audi A4 B6 (2003 година), но без успех. След, като запазих час и занесох автомобила при Веско, той реши проблема за един ден. Сега пътувам със студен въздух в колата през летния сезон, без да се налага да спирам на всеки 15 мин. (за да се махне леда) и пак да включвам след 5 минути. Силно препоръчвам @arsenal88 за проблем с обледеняването на охладителната система na Audi A4 B6!!!
  2. Аз ги свалях след като бяха замисани, като грешка. След това пак я закачих на Vag-com и нямаше записани грешки. Просто искам да открия причината за това обдледеняване.
  3. Кои стъпкови моторчета имаш предвид? Ако визираш тези от снимката по-долу в неделя свалих, почистих и смазах следните моторчета със съответните потенциометри: V70(G112) и V159(G221). Пробвал съм да намаля температурата с 2 градуса надолу (от 23 на 21), но това мисля, че влошава повече нещата, защото прави все по-дебел слой лед. На Basic Settings на 1-ви канал (калибриране) всичко отива на 000 и след това няма записани грешки.
  4. Привет, днес направих тест с Vag-com за евентуални грешки с климатичната система HVAC. Резултатите са следните: 5 Faults Found: 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01841 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01810 - Shareware Version. To Decode all DTCs 41-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00716 - Shareware Version. To Decode all DTCs 41-10 - Please Register/Activate - Intermittent Има ли вероятност някоя от тях да е проблема с обледеняването? Ще пусна Vag-Vom-a на дълъг път, но кажете, кои канали да глеадм/записвам. Зная канала за сензора G263.
  5. Преди два дни в петък, бях при познат, който смени капилярната тръбичка, която беше оранжева с бяла (според Стефан от Елбатрон правилната капилярна тръбичка е оранжева, според каталожен номер. Бялата капилярка е била предназначена за ауди б6 и системи с 600-700 гр. фреон, но според това момче, което я сменя в петък бялата е правилната). Както и да е тествано и с двете, но ефекта е един и същ постоянно замръзва. Вчера върнахме оранжевата капилярка отново. Сега остават два варианта: смяна на sensor G263 и ако с него не сработи, втория вариант е смяна на изпарителя(ако е релевантно това решение) за евентуално запушване. Ще споделя след, като сменя сензора. @nikito_ko1 имаш проблема със замръзването на тръбите или само чуваш съскане по тръбите, където е вентил-а. Ако си намерил решение сподели, моля. Прикачам снимка от капилярната тръбичка:
  6. Възнамерявам да взема датчика от един приятел, който има същото ауди. По този начин ще разбера дали проблема е в него, ако да то тогава взимам нов. Това което ме притеснява, е че потока въздух, който духа дол ниско е по-топъл от този горе въсокото. Датчика показва 6-7 градуса на Lo и минимален дебит въздух (перка на една черта). Има ли вариант този сензор да се изнесе по-нагоре, близо до тръбите?
  7. Здравейте колеги, Имам следния проблем, който е свързан с климатичната система на Ауди А4 Б6 1.9 TDI. При включване на климатроника и работа на място работи нормално, както и изстудява. При каране на дълъг път магистрала с постоянна скорост и обороти, въздуховодите постепенно започват да духат по-хладен към топъл въздух. След което се налага да изключа компресора на климатроника, посредством копчето “ECON”. Изчаквам 5-6 мин. и отново включвам компресора и отново имам студен въздух в купето. Това се случва, когато карам извън града. Климатичната система е обслужена и проверена от Стефан (сервиз Elbatron). Нещата, който са направени до момента са следните: 1 1. Системата е заредена с фреон (имаше спукана тръбичка, която бе ремонтирана) и необходимото количество масло 2 2. Сменена капилярна тръбичка. 3 3. Почистване на каналите/тръбите вътре в изпарителя (Evaporator), посредством Flush spray за евентуални запушвания от масло или нещо друго. Последния заподозрян проблем е свързан с sensor G263 (Evaporator outlet temperature sender), той дава малка разлика около 4 градуса. Все пак той мери ниско дол вдясно при изпарителя и може да му трябва удължаване или подобрение. Съмненията в този датчик са, защото тръбите са целите в дебел слой лед, след като отбих по време на дълъг път да проверя в какво състояние са (прилагам и снимки от замръзналите тръби). Предполагаме, че когато се обледени изпарителя и потока въздух не преминава през него, по този начин не се охлажда. Направихме тест със Стефан, като извадихме датчика по време на работа на климатика и го напръска с изстудяващ спрей, тогава компресора разтовари (тези стойности бяха наблюдавани на Vag Com Diagnostic System), след повишаване на градусите пак се включи компресора. Този сензор е малко труден за намиране aftermarket има само оригинален. Направих и един друг тест: там където е отвора за хладилна жабка, над сензор g263, когато се махне гумената клапа(предвидена за маркуч към хладилната жабка, такава нямам) има постоянен въздушен поток. Направи ми впечатлени, че въздуха там е по-топъл в сравнение с потока на въздуха от централния панел. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели информация за разрешаването мъ, че е доста кофти на дълъг път в жегите. За 100 км. ми се е налагало около 6-7 пъти да правя процедурата за спиране и пускане на компресора.
×
×
  • Create New...