mitko_nhl

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About mitko_nhl

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Аз ги свалях след като бяха замисани, като грешка. След това пак я закачих на Vag-com и нямаше записани грешки. Просто искам да открия причината за това обдледеняване.
  2. Кои стъпкови моторчета имаш предвид? Ако визираш тези от снимката по-долу в неделя свалих, почистих и смазах следните моторчета със съответните потенциометри: V70(G112) и V159(G221). Пробвал съм да намаля температурата с 2 градуса надолу (от 23 на 21), но това мисля, че влошава повече нещата, защото прави все по-дебел слой лед. На Basic Settings на 1-ви канал (калибриране) всичко отива на 000 и след това няма записани грешки.
  3. Привет, днес направих тест с Vag-com за евентуални грешки с климатичната система HVAC. Резултатите са следните: 5 Faults Found: 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01841 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01810 - Shareware Version. To Decode all DTCs 41-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00716 - Shareware Version. To Decode all DTCs 41-10 - Please Register/Activate - Intermittent Има ли вероятност някоя от тях да е проблема с обледеняването? Ще пусна Vag-Vom-a на дълъг път, но кажете, кои канали да глеадм/записвам. Зная канала за сензора G263.
  4. Преди два дни в петък, бях при познат, който смени капилярната тръбичка, която беше оранжева с бяла (според Стефан от Елбатрон правилната капилярна тръбичка е оранжева, според каталожен номер. Бялата капилярка е била предназначена за ауди б6 и системи с 600-700 гр. фреон, но според това момче, което я сменя в петък бялата е правилната). Както и да е тествано и с двете, но ефекта е един и същ постоянно замръзва. Вчера върнахме оранжевата капилярка отново. Сега остават два варианта: смяна на sensor G263 и ако с него не сработи, втория вариант е смяна на изпарителя(ако е релевантно това решение) за евентуално запушване. Ще споделя след, като сменя сензора. @nikito_ko1 имаш проблема със замръзването на тръбите или само чуваш съскане по тръбите, където е вентил-а. Ако си намерил решение сподели, моля. Прикачам снимка от капилярната тръбичка:
  5. Възнамерявам да взема датчика от един приятел, който има същото ауди. По този начин ще разбера дали проблема е в него, ако да то тогава взимам нов. Това което ме притеснява, е че потока въздух, който духа дол ниско е по-топъл от този горе въсокото. Датчика показва 6-7 градуса на Lo и минимален дебит въздух (перка на една черта). Има ли вариант този сензор да се изнесе по-нагоре, близо до тръбите?
  6. Здравейте колеги, Имам следния проблем, който е свързан с климатичната система на Ауди А4 Б6 1.9 TDI. При включване на климатроника и работа на място работи нормално, както и изстудява. При каране на дълъг път магистрала с постоянна скорост и обороти, въздуховодите постепенно започват да духат по-хладен към топъл въздух. След което се налага да изключа компресора на климатроника, посредством копчето “ECON”. Изчаквам 5-6 мин. и отново включвам компресора и отново имам студен въздух в купето. Това се случва, когато карам извън града. Климатичната система е обслужена и проверена от Стефан (сервиз Elbatron). Нещата, който са направени до момента са следните: 1 1. Системата е заредена с фреон (имаше спукана тръбичка, която бе ремонтирана) и необходимото количество масло 2 2. Сменена капилярна тръбичка. 3 3. Почистване на каналите/тръбите вътре в изпарителя (Evaporator), посредством Flush spray за евентуални запушвания от масло или нещо друго. Последния заподозрян проблем е свързан с sensor G263 (Evaporator outlet temperature sender), той дава малка разлика около 4 градуса. Все пак той мери ниско дол вдясно при изпарителя и може да му трябва удължаване или подобрение. Съмненията в този датчик са, защото тръбите са целите в дебел слой лед, след като отбих по време на дълъг път да проверя в какво състояние са (прилагам и снимки от замръзналите тръби). Предполагаме, че когато се обледени изпарителя и потока въздух не преминава през него, по този начин не се охлажда. Направихме тест със Стефан, като извадихме датчика по време на работа на климатика и го напръска с изстудяващ спрей, тогава компресора разтовари (тези стойности бяха наблюдавани на Vag Com Diagnostic System), след повишаване на градусите пак се включи компресора. Този сензор е малко труден за намиране aftermarket има само оригинален. Направих и един друг тест: там където е отвора за хладилна жабка, над сензор g263, когато се махне гумената клапа(предвидена за маркуч към хладилната жабка, такава нямам) има постоянен въздушен поток. Направи ми впечатлени, че въздуха там е по-топъл в сравнение с потока на въздуха от централния панел. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели информация за разрешаването мъ, че е доста кофти на дълъг път в жегите. За 100 км. ми се е налагало около 6-7 пъти да правя процедурата за спиране и пускане на компресора.