Jump to content

revit_fan

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    2xAudi Q5

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

revit_fan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Този борд се нарича - Rim protector. Противно на логиката - гуми с висок скоростен индекс го нямат, а го имате тези с по-нисък. Терминът е различен при различните производители, но питайте търговците и те ще ви извадят модели и размери с Rim protector.
  2. Много интересно инфо, благодаря. Ти изключил ли си стар-стопа? Ако в Порше го изключат, предполагам, че да има проблеми с гаранцията. На другия обаче туч обаче, дето е 2015 г. ако може да се изключи, с кеф ще го махна.
  3. Така се включва, няма друг начин. Даже книжката отворих заради теб
  4. Сипах го още онзи ден - събра останалото количество от тубата, останаха 50-тина грама от 10-те литра.
  5. Мерси, видях и аз из чуждите форуми, че резервоарът е 23 литра. Всъщност се чудя, дали е бил пълен като съм я взел, но ще взема да сипя останалото количество да не ми се мотае в гаража - взех туба от 10 литра, дано не прелее. За разхода - 9.4/100 среден за 3800 км., ресетнал съм го след първите 400 км явно.
  6. Онзи ден ми светна съобщение да сипя 6 литра adblue, колата е на 4200 км. В съобщението все пак пишеше, че имам 1800 км да карам така, ама не можах да го изтрая повече от един ден и долях. Чудех се, дали не мога да сипя "до горе" все пак е прост резервоар, ама не посмях - сипах 6 -6.5 литра, да видим сега на колко км пак ще светне. п.п. Гласовите команди ги оправих отдавна
  7. @BECKO намерих Open speller-а, много благодаря. @gibonass Гласовите команди са на английски - да, но пак не намира нищо. И нет и пуснах - същата работа, но не мисля повече да се занимавам с него.
  8. Вярно, че сама си отивала на P, ама аз от де да знам като всеки път си натисках бутона - благодаря!. Гласово имам - пробвах го няколко пъти и нищо не открива.
  9. Такам, върнах се от почивка. Явно посвикнахме и аз с колата и тя с мене, та вече не ми се налага да използвам ръчни скорости при изпреварване. Относно поведението на автомобила - няма какво да добавя от първия пост, освен, че ми се струва леко нестабилна, като че ли е по-лека и понякога имам чувството, че се поклаща на магистрала при скорост 130/140 км./ч. без да има страничен вятър. Разходът извънградско пълно/пълно е 8.2/100 за около 1000 км. Да минем на интериора и т.н. Навигацията ме изненада приятно - освен екрана на таблета, при зададен маршрут и нужда от престрояване, лентите на пътя и посоката в която трябва да хвана, се изобразява вътрешно в дисплея на километража. На централния екран, това нещо не се появява. Този път го познавам отлично, но нарочно я пуснах за тест и се справи много добре. Е, навръщане на новата отсечка на магистрала Срума от Кресна до Благоевград ми разправяше, че карам офроуд, ама нейсе - трябва да видя как се актуализира картата. Всъщност вече съм напълно сигурен, че няма как да вкараш букви в навито, освен от пада пред скоростния лост, на който пишеш с пръст ръкописно - странно за мен решение. Има проблем с разпознаването на буквите разбира се, явно ОЦР-а се шашка. Хеле пък буква О или цифрата нула - спавих се, като на нулата сложих една диагонална черта, както се изписваше под ДОС. Не знам колко време ще изкара този пад сложен на това място, само времето ще покаже. Скорсотния лост - няма положение P /паркинг/ при самото му движение, ами трябва да натискам бутон P / паркинг/ отзад от ляво и това леко ме нерви, но се свиква - какво да направя Сега, нещо любопитно - това са отворите на климатроника в краката на пасажера, зад шофьора. Чудите се защо ви ги показвам ли - хаха. Моя малкия, успя да вкара там едно камъче - ама камъче с размери приблизително 2.5/1.5 см. И то не нарочно, ами просто го изпусна, то се ударило в обувката му и - кошшш директно попадение. Как може да не сложат някаква защита, мрежичка или подобно. За сега си е там вътре - не мога да го извадя, трябва да намеря някакви по-дълги пинсети. Шегата настрана, но тези отвори зимата ще се пълнят с камъчета и други боклуци и трябва да намеря някакво решение. И последно за багажника - отвих болтовете на алуминиевите лайсни отляво и отдясно /това са водачите на преградите/ с идеята да махна стиропора - но не става, не се мъчете. Исках ако може да прибера отдолу комплекта с аптечка, пожарогасител и т.н. но няма как и си остава в багажника. Това е за сега от мен, Поздрави!
  10. Здравейте, На старата Q5-ца /3.0 V6/ и изтече лизинга, дойде новата и реших да драсна няколко впечатления след първите 10-тина дни с едно излизане извънградско - в момента колата е на около 800 км. Първо да споделя за доставката, не знам какво правят, но се пак се чака около 5 месеца - това е безумие. В BMW например доставката е до 1 месец. И така: - Двигател: Новият мотор 2.0 190 к.с. ми направи впечатление, че е доста по-шумен от V6-така. От дилъра ми препоръчаха да сипвам нафта от ЕКО и Лукойл, което аз няма как да направя по лични убеждения. Сипвам нафта само от ОВМ. Върви си прилично, но има известен лаг в скоростите - едно доста по-дълго замисляне при кикдаун - да свали ли предавка или не. Чак ми се наложи на два пъти да използвам перцата за ръчно сваляне на предавки при изпреварване на междуградски път. Вероятно това впечатление е въпрос на навик и липсата на 55 коня, а може би и със самообучението на кутията - но с течение на времето ще се свикне. При скорост 138 км./ч. е на 2000 оборота, което е ОК. Среден разход към момента по борд го дава 7.9/100, при 50/50 градско-извънградско - може и да е вярно, ще видим. Като казах скорост та се сетих - има много странен бъг ако решиш да си миеш стъклото при скорост от 90 до 100 км./ч. Така завихря течността, че се стича много гадно по страничния джам на водача. При по-високи и по-ниски скорости от посоченият диапазон- този ефект не се появява. Спирачките са доста по-директни от предишната и коват здраво. - Интериор - тук е ясно, че е наблъскан с всякакви джаджи - таблет, пад за писане и тем подобни глезотии. Постигнах невероятен успех с връзването на MMI с телефона безжично, даже и маршрут от телефона мога да изпращам до навигацията в колата вече. На тези неща няма да се спирам подробно, тъй като говирим за впечатления от автомобил, а не от компютър. В жабката има два входа за сд карти и един за сим карта - пробвах го и пуснах интернет в колата. /за какво ли ми е, но това е друга тема/. Звукът на аудиото е ОК. Важно за отбелязване поне за мен е размерът на външните огледала - по-малки на размер са от стария модел и вече не пречат на видимостта, особенно на кръстовища с квартални перпендикулярни улички. Забелязах, че няма щори на задните врати - вероятно е мой пропуск при поръчката, но ме дразни ще трябва да измисля нещо по темата. - Багажник - бил с 50 литра по-голям от старата q5-ца. Чушки. Но пък има интересни две прегради, който могат да си променят конфигурацията, както и да се махат изцяло - което е чудесно. Като минус мога да посоча, че комплека с аптечка, пожарогасител и т.н. вече не няма къде да се сложи под кората до резервната гума, ами трябва да седи в багажника. - Гуми - дойде с Michelin Latitude Sport 3 (235/60/18/) което е добър повод да ги тествам, тъй като от години карам само с Контита. Това е от мен за сега, като натрупам повече впечатления, пак може да драсна.
  11. revit_fan

    Разход гориво Q5

    За София, колата се кара по около 10 км сутрин и 10 км вечер в идиотския трафик - данните са следните: - със Start/Stop - 17/100 зимата, до 13/100 лятото. Теста с включен старт стоп съм правил само за около седмица, по-принцип я мразя тази система и винаги карам с изключена такава. - без Start/Stop - max 16/100 зимата, до към 12/100 лятото. в момenта е към 13.5/100. Колата е 2015 г. купувана нова от тук, още в гаранция.
×
×
  • Create New...