Jump to content

mhi406vt

Members
  • Мнения

    321
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi Q5

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

2153 профилни разглеждания

mhi406vt's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. > след като колата стане в покой се получава това подритване на колата. Провери си и дюзите все пак. Отделно като има ремап на двигател и кутия, съгласи се, че параметрите на уравнението стават прекалено много. Виж и дюзите, направи адаптация, и виж как ще е. > ходих за тази вибрация при спиране 2 ра към 1 ва и каза че са тампони Не разбитам това от 2ра към 1-ва - това се случва за милисекунди :), как така само при преминване, имаш предвид че когато от 2-ра на 1-ва премине колата ли? Т.е. когато спреш, а после казваш "На D на място няма вибрации"
  2. Сега пак като препрочитам оплакванията ти - при покой или спиране на светофар - вибрация - дали не е и маховик. Ако си от София, мога да ти препоръчам да идеш при Мишо. На място на D има ли вибрация?
  3. Колега, може би няма да е излишно да дадеш малко повече детайли - код на двигателя, това само градско ли е? Пуши ли, дпф-а задръстен ли е, на колко време/километра регенерира? И т.н всичко каквото се сетиш, предполагам ще насочиш някой към проблема, аз не разбирам. Но си направих труда за 30 сек да потърся в нета - намерих да се оплакват само от двигател CGLC, и всички казват - piston rings. За да те разсмея - в един форум някой казваше - пичове, вие сте добре, това не е разход, аз с 2 TFSI харча литър на 300 км ПП След 2012 се води B8.5
  4. Ок, дано с адаптация се оправи, но ме съмнява. При мен също се случи след като купих колата, започна от 2-1 да рита всеки път, за месец - започна от P или D на R да гасне. Понякога не можех да тръгна - паля, тръгвам да превключвам на D, минавайки през R гаснеше. Само това бяха симптомите.
  5. Няма такива филми, да вибрира от тампони-мампони в жеги, от 2-ра на 1-ва, ритане при спиране Явно съединителят заминава/заминал, скоро ще започне от R на D да гасне, да не върви на R при лек наклон. Отиди при човек който разбира от тази кутия (в София - Мишо), че покрай съединителя да не направи нещо по механичната част на кутията. ПП Понеже ако не си обслужвал/чел за тая кутия няма да повярваш, аз преди време, когато ми се появиха всички тези симптоми, които съм описал , нямах никаква грешка в кутията :). 5 години след смяна на съединителя и правилно обслужване на кутията, все още сменя като Мултитроник (ако си карал)
  6. Ще ти кажа как аз си ретрофитнах гараж доор опънър (като казвам аз, не съм го правил лично, направи ми го Папазов в София - ако се интересуваш пиши на лично, ще дам контакти) - купих си плафон с бутоните, вътре има достатъчно място, и там ми върза директно дистанцонното за гаражната врата - махна батерията, и от кабелите на колата директно му върза ток след контакт и всеки бутон на плафона към бутон на дистанционното. Работи перфектно, естествено трябва да се направи от човек, който разбира, нямам утечки и т.н.. За оригинален модул - всеки който съм питал казва, че не става, или би било толкова трудно, че не си заслужава занимавката. Затова и аз не си купих модул, а си го направих директно с дистанционното.
  7. Благодаря ви за мнението! Намерих в руски форуми за A4 B6 (човека вика очаквах WoW ефект, ама нещо пак ми трака, явно от друго), друг беше сменил на A4 B8 - вика по-мазно от предишната е. Т.е. разбирам, че няма да е лош избор, но ми беше любопитно дали някой тук е слагал Бош и какво му е мнението.
  8. Здравейте колеги, имах почукване в рейката, от Алегрото реших да пробвам с втора ръка, уж изглеждаше добре, сложиха ми я - та*ак, лопа яко. Та искам да го реша и тоя проблем генерално - за оригинална ми искат Х пари, за Bosch (Бош - превеждам го заради търсачката ) - Х/2. Като гледам Бошовската ми изглежда много читава, поразгледах снимки в интернет, та: Искам да питам какво ви е мнението за рейка на Bosch - разумен компромис ли е? Стават ли техните рейки, някой слагал ли е такава? Иначе те тава ми е рейката - https://www.avtochastionline24.bg/bosch/7917554 Всъщност въпросът ми не е конкретно само за Q5, а като цяло дали рейка на Bosch е читав афтърмаркет компромис.
  9. Като поведение най-вероятно няма да усетиш разлика - Конти е по-мека и тиха/комфортна гума, но се износва по-бързо. Броджстон и Дънлоп са по-твърди и издържат повече, но по-некомфортни спрямо мишелин и конти и гууд йиър. След 5 год примерно тези меките се напукват ( в повечето случаи) и имат по-малък грайфер, а по-твърдите изглеждат като скоро купени. Избери си на базата на това. Аз лично предпочитам по-комфортните и в момента съм с Конти спорт 6 на 20-ки - тиха и добра гума
  10. Трбява да престанем с тези генерализации, няма такова нещо "така е направен". Моята не трака (вече) ни на студено, ни на топло, ни на затворено, ни на отворено, ни на полуотворено, последно тествано по т.нар. бул. Джеймс Баучер (който между другото напоследък след дъжд изглежда такъв кафяв, все едно диария излята върху него, както и да е, повръща ми се). Теста ми не беше свързан с панорамата, а с вибро- и звуко-изолация поставена на всички врати, че имах едно жужене и тракане от корите на вратите, което вече е в историята, но както и да е, да се върнем на темата. Като я купих колата, имаше тракане, САМО когато съм отворил панорамата, когато задната му част е леко повдигната. На всички улици с паваж си тракаше и много дразнеше. Намерих от инет контакти на този човек - https://vento.free.bg/ - и честно казано не бях много обнадежден, но викам ще ида и ще му чуя мнението. Отидох в Зона Б5 мисля беше тогава, погледна я човека и вика - сега ще я оправим. Пръсна ми отвън в каналите на задното стъкло, отвори предното и там отвън и отвътре пръска на някакви места с една грес, не помня вече каква - и вика това е. Не искаше да ми вземе даже никакви пари, мисля 10-20 лв му оставих. От тогава до сега вече 5 години, не съм чувал да тракне. Като я погледна нали преди това, и каза, че няма нужда от никакво регулиране.
  11. mhi406vt

    Вибрации на място

    Какво да го бъркам :))) - с мнението си искам да кажа да не разчитате много на алтернативните тампони. Може да ти вибрира САМО от смотани тампони, докато с оригиналните ако пак вибрира - значи е нещо друго. Лошото е че тези проблеми не са тривиални за категорична диагностика, и сякаш повечето пъти се установява причината след като си налял една шапка пари
  12. mhi406vt

    Вибрации на място

    Може да е от тампони на двигателя, но и за тях си имайте едно наум, споделям от първо лице - миналата година на Q5 s-tronic ми сложиха тампони Лемфьордер, бях сложих и чипове, ала-бала, появи се едно хрускане/вибриране в педала на спирачката САМО когато съм на D на място, гледахме няколко пъти кутията, всичко изглежда ОК, гледаха това онова, всичко уж е ток, и понеже е на години все пак - викам ще сменям маховика щото няма от какво друго да е, к*р - никаква промяна. Преди седмица сложих оригинални тампони на мотора - всички хрускания и вибрации приключиха.
  13. mhi406vt

    Проблем с климатроник

    Ако под обучаване имаш предвид - компонент протекшън - да, трябва да се направи, и то не е обучаване, а отключване на компонента да работи с новата кола.
  14. Хидравличната помпа също може да не работи както трябва, течност има ли? Карето на кормилния прът, понякога ръждясват и едвам се върти
  15. Auto hold е най-безмислената екстра на автомата, ма карай, който иска, да слага, въпрос на свикване е, аз никога не я ползвам. Поддържа се само от АБС с код 1AT. Ако ABS-a e 1AS, не става.
×
×
  • Create New...