mhi406vt

Members
  • Content Count

    287
  • Joined

  • Last visited

About mhi406vt

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi Q5

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,659 profile views
  1. @Papunov Благодаря ти!
  2. @Papunov Съжалявам, че използвам чужда тема, но понеже си споменал неща, които ме интересуват, може ли да помоля за малко повече инфо - какъв е този капак? Q5 преди фейса 2.0 тди дали има и той картерна вентилация (предполагам да), може ли номер на частта, и на колко се сменя. Че чета доста за тая картерна вентилация, но никой не ме и пита сменяна ли е, и да иска да я сменя, явно аз трябва да си поискам
  3. Значи фаровете може и старите да останат, но трябва да се смени и предния капак, защото е леко различна формата. Фейсова броня с фейсов капак, префейс броня - префейс капак. За фаровете нямало значение.
  4. Броните на Q5 B8 i B8.5 са взаимно заменяеми, няма значение с-лайн или не. Само те съветвам ако сменяш бронята, да смениш и фаровете, също и стоповете, т.е. ако ще се прави, да стане като хората, не циганийка/франкенщайн - фейсова броня със старите фарове, или отпред фейсова, отзад префейс. Или я остави така, или смени броня фарове и стопове
  5. Понеже виждам, че с моделите се справяте и знаете какво е A4 B7 - този модел автоматик на предно НЕ купувайте, защото скоростната кутия е мултитроник, и много трудно се намира кой да я ремонтира! Да не се обяснявам допълнително (за разбирачите - дори Мишо вече не иска да ги прави), не се вкарвайте в потенциално такова приключение. Търсете си ръчна кутия или 4х4 quattro. Иначе и на мен колата от обявата външно много ми хареса, но недейте заради кутията.
  6. Да ти е честита, и по-малко проблеми да има, вече връщане назад няма, каквото излезе трябва да се прави. Но защо по дяволите се стискате за 100 лв, да я закарате в който и да е малко по-читав сервиз, да я закачат на компютър, да я огледат отгоре и отдолу, не го разбирам.
  7. Виж историята на колата, тествай я, ако я купиш - желателно е да се сменят ангренажен ремък - по-добре оригинал, пистов ремък, там с ролките им, водна помпа, термостати - няколко са, антифриз, шайба алтернатор, масло двигател и филтри. За кутията - най-малко маслото. Всичко друго - окачване, тампони на двигател и т.н вече според състоянието им и желанието на клиента
  8. Q5 да не е куатро няма, т.е. кутията ти е или С-троник (7-степенен, 2-ро поколение) или ZF (8-степенен, ако колата е от Америка), това е нещо, което много бързо може да те вкара в един разход от 6 000 лв, не го казвам, за да те откажа, аз точно така си купих моята, и после всички знаем кой е единственият и къде, който може да ги оправя, да не го казвам сега, ще скочат, че правя реклама. 2.0 тди е моторът, който е доста по-икономичен за поддръжка спрямо 3.0 тди - разход гориво, ремъци и т.н., но лек недостатък - не е толкова пъргав като 3.0 тди, но няма проблеми при изпреварвания, пък и ако решиш ремап, и си свиркаш (аз съм така от няколко седмици, и няма драма). Неща които да провериш: - ЕГР, ДПФ - да не са махнати, състояние на дюзи - както на диагностика, така и да не пуши. - С-троник - трябва да се покара колата, така че да загрее добре - 90 градуса, после - при превключване на място между режими P-R-N-D-S, никога в нито една посока не трябва да има удар, полюляване или каквото и да е. В движение - нагоре от 1-7 по принцип не правят проблеми, сменя неусетно, НО при връщане назад - основно между 3-2 и 2-1 имат удари или хълцания, когато кутията си е тръгнала. Ако тези неша са ок, няма какво друго да гледаш. На мен мн хaреса външно, ясно че е излъскана за продажба, не видях никъде нещо нередно като за фейсова, шофьорката седалката изглежда доста запазена, и сега за тези които ще скочат - всички знаем, че могат да ги боядисват и оправят (и моите предните съм ги коригирал, няма нищо лошо в това), но гледайки шева ми изглежда като да не е пипана, с две думи може и да не е на 400 К км. Преди да идеш да я гледаш, вземи ВИН-а и го дай за проверка на един пич тука от форума, който ти праща история на колата поне докато е била в официален сервиз - Evgeni K. Да се ориентираш горе долу по колко км е минавала, 2015 не е много, тя е на 7 год. Ако нещо друго конкретно те интересува питай, може и на лични, с удоволствие ще отговоря ПП Забравих за алуминиевата лайсна, понеже си писал - нова моята чрез познати я купих за 450 лв, втора ръка просто няма запазени, всички са нащърбени, в Юнитрейд към днешна дата струва 677.26 лв - 8R0863305M1NK, сменя се малко мъчително, но щом аз се справих - сваля се цялата средна конзола, ама това ти е най-малкият проблем, виж ги другите неща. Също бих те посъветвал ако си решил Q5 - има фейс група на Q5, и там също има доста оферти, повечето хора са известни, така че заповядай и там, кажи си изискванията, може и от там нещо по-сигурно да излезе.
  9. Мерси за мненията пичове, ей сега дойдох при Мишо и го помолих да я провери, и к*р, 15 мин постоянно се движи 0.10 - 0.30, и трябва да се изолира сега от къде идва, аз лично се съмнявам от фейсовия си гейтуей :(, но поне се разбра, че има проблем.
  10. Данни от ваг ком-а за денонощие и половина без да се пали колата: 21.09 - 19:00 ч.: ----------------------- Group 019: Power Supply (Battery) 85.0 % Battery State of Charge (SOC) 90.0 % Battery State (as shown in MMI) 100.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 98.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 76 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.60 V Quiescent Voltage 22.09 - 08:00 ч.: ------------------- Group 019: Power Supply (Battery) 83.0 % Battery State of Charge (SOC) 80.0 % Battery State (as shown in MMI) 99.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 98.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 73 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.60 V Quiescent Voltage 22.09 - 20:00 ч.: ------------------- Group 019: Power Supply (Battery) 82.0 % Battery State of Charge (SOC) 80.0 % Battery State (as shown in MMI) 99.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 98.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 3.4 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 72 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.50 V Quiescent Voltage 23.09 - 08:00 ч.: --------------------- Group 019: Power Supply (Battery) 80.0 % Battery State of Charge (SOC) 80.0 % Battery State (as shown in MMI) 99.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 98.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 3.6 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 71 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.50 V Quiescent Voltage 23.09 - след 40 мин каране - без климатик, на дневни, само с радио: ---------------------------- Group 020: Power Supply (Battery) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 74 Ah Battery Capacity (actual/available) Не ми изглежда да има утечка, защото от сутринта на 22 до 23 въпросното Battery Capacity в канал 20 се промени от 73 на 71 Ah, но според мен е нормално, защото няколко пъти се събужда колата като влизам да замервам, светват крушки и т.н. Странно ми се струва алтернатора да зареди от 71 до 74 Ah за повече от половин час при липса на големи консуматори. След продължитено каране не съм гледал с ваг ком, но най-много на MMI ми е показвало 90%, което подсказва, че сякаш колата никога не зарежда акумулатора до пълния му капацитет. Не знам това нормално ли е, и въобще дали има проблем, но много ме дразни на дисплея постоянно да ми показва 80%. След закупуването на акумулатора не съм го зареждал отделно, не съм сигурен и дали има смисъл. Бих бил благодарен ако някой си погледно през ваг ком-а стойностите в 19 Can gateway > Measuring Block > 19 и 20 канал какво му показват Battery State of Charge (SOC), Battery State (as shown in MMI) и Battery Capacity (actual/available). Но като цяло малко фира ми се струват тея стойности
  11. ЕГР-а проверен и почистен ли е? Той е възможна причина, а основната според мен са дюзите, но трябва да се провери от човек който наистина разбира - имам предвид сервизи като D&G brothers, d-bros и т.н., да ти открият и решат проблема. И градското е високо, аз с Кю5 дори 11 не съм правил, 10-10.5, за извънградското да не говорим.
  12. Благодаря за бързия отговор, ще се опитам да проследя за консумация, нещо някакво хистори през ваг кома да се види как се променя заряда, май имаше начин. А евентуално за проблем в алтернатора - не трябва ли да има грешка, или как може да се хване проблем в него? Като ходих да заверявам новия акумулатор мериха, казаха че всичко е ок - там нали на изгасена - запалена кола.
  13. Здравейте, лятото видях за пръв път, че акумулаторът ми е зареден на 80%, няколко пъти падna до 60% - викам си ясно, заминава си, беше оригинален Mall 95Ah. От Коко тука от форума си поръчах пак Mall, но 100 Ah, и го смених. През адаптациите на CAN gateway-a му указах, че има нова батерия, смених там серийния номер и парт номера, и веднага на ваг ком-а видях, че отчете правилно новия акумулатор - капацитет 100 Ah, 100% зареден. На другия ден на MMI гледам показва 80%. Така няколко пъти вече - като през адаптациите на КАН-а сменя серийния номер, отчита 100% зареден и капацитет 100А, след няколко часа минава на 80%, и така дни-седмици наред карам и постоянно си стои на 80-90% през MMI. Няма признаци за утечки, няма грешки. Иначе имам такъв battery monitoring/management към акумулатора, до сега не съм имал никакви проблеми, винаги ми е стояло на 100% зареден. Прикачвам снимки от вчера - отчита ми капацитет 76 Ah ПП Малко преди да забележа за пръв път, че ми стои на 80% в MMI, бяхме сменили CAN gateway-a с фейсов, чудя се дали това може да играе някаква роля, разпитал съм тука там, никой нищо смислено. IMG_3028 (1) (1).heic IMG_3029 (1) (1).heic
  14. Няма да паднат разбира се, но удобството с теглич е несравнимо - с багажник отгоре става много трудно с джип, трябва да имаш сгъваем стол или стълба, иначе не можеш да ги качиш. Най-добре теглич, с една платформа отзад - удобно и спокойно
  15. Стига с тоз комплексар ве, дето си хвали 1 гб-та медия, rsnav е имала проблеми, и в момента има, но сравнено с евтинджосите от алиекспрес разликата е от небето до земята, затова става въпрос. Тя и най-скапаната медия ще ти покаже интерфейс и карти, ако рснав е зле, то другите са мега зле.