Jump to content

mhi406vt

Members
  • Posts

    315
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Audi Q5

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

2,091 profile views

mhi406vt's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря ви за мнението! Намерих в руски форуми за A4 B6 (човека вика очаквах WoW ефект, ама нещо пак ми трака, явно от друго), друг беше сменил на A4 B8 - вика по-мазно от предишната е. Т.е. разбирам, че няма да е лош избор, но ми беше любопитно дали някой тук е слагал Бош и какво му е мнението.
  2. Здравейте колеги, имах почукване в рейката, от Алегрото реших да пробвам с втора ръка, уж изглеждаше добре, сложиха ми я - та*ак, лопа яко. Та искам да го реша и тоя проблем генерално - за оригинална ми искат Х пари, за Bosch (Бош - превеждам го заради търсачката ) - Х/2. Като гледам Бошовската ми изглежда много читава, поразгледах снимки в интернет, та: Искам да питам какво ви е мнението за рейка на Bosch - разумен компромис ли е? Стават ли техните рейки, някой слагал ли е такава? Иначе те тава ми е рейката - https://www.avtochastionline24.bg/bosch/7917554 Всъщност въпросът ми не е конкретно само за Q5, а като цяло дали рейка на Bosch е читав афтърмаркет компромис.
  3. Като поведение най-вероятно няма да усетиш разлика - Конти е по-мека и тиха/комфортна гума, но се износва по-бързо. Броджстон и Дънлоп са по-твърди и издържат повече, но по-некомфортни спрямо мишелин и конти и гууд йиър. След 5 год примерно тези меките се напукват ( в повечето случаи) и имат по-малък грайфер, а по-твърдите изглеждат като скоро купени. Избери си на базата на това. Аз лично предпочитам по-комфортните и в момента съм с Конти спорт 6 на 20-ки - тиха и добра гума
  4. Трбява да престанем с тези генерализации, няма такова нещо "така е направен". Моята не трака (вече) ни на студено, ни на топло, ни на затворено, ни на отворено, ни на полуотворено, последно тествано по т.нар. бул. Джеймс Баучер (който между другото напоследък след дъжд изглежда такъв кафяв, все едно диария излята върху него, както и да е, повръща ми се). Теста ми не беше свързан с панорамата, а с вибро- и звуко-изолация поставена на всички врати, че имах едно жужене и тракане от корите на вратите, което вече е в историята, но както и да е, да се върнем на темата. Като я купих колата, имаше тракане, САМО когато съм отворил панорамата, когато задната му част е леко повдигната. На всички улици с паваж си тракаше и много дразнеше. Намерих от инет контакти на този човек - https://vento.free.bg/ - и честно казано не бях много обнадежден, но викам ще ида и ще му чуя мнението. Отидох в Зона Б5 мисля беше тогава, погледна я човека и вика - сега ще я оправим. Пръсна ми отвън в каналите на задното стъкло, отвори предното и там отвън и отвътре пръска на някакви места с една грес, не помня вече каква - и вика това е. Не искаше да ми вземе даже никакви пари, мисля 10-20 лв му оставих. От тогава до сега вече 5 години, не съм чувал да тракне. Като я погледна нали преди това, и каза, че няма нужда от никакво регулиране.
  5. Какво да го бъркам :))) - с мнението си искам да кажа да не разчитате много на алтернативните тампони. Може да ти вибрира САМО от смотани тампони, докато с оригиналните ако пак вибрира - значи е нещо друго. Лошото е че тези проблеми не са тривиални за категорична диагностика, и сякаш повечето пъти се установява причината след като си налял една шапка пари
  6. Може да е от тампони на двигателя, но и за тях си имайте едно наум, споделям от първо лице - миналата година на Q5 s-tronic ми сложиха тампони Лемфьордер, бях сложих и чипове, ала-бала, появи се едно хрускане/вибриране в педала на спирачката САМО когато съм на D на място, гледахме няколко пъти кутията, всичко изглежда ОК, гледаха това онова, всичко уж е ток, и понеже е на години все пак - викам ще сменям маховика щото няма от какво друго да е, к*р - никаква промяна. Преди седмица сложих оригинални тампони на мотора - всички хрускания и вибрации приключиха.
  7. Ако под обучаване имаш предвид - компонент протекшън - да, трябва да се направи, и то не е обучаване, а отключване на компонента да работи с новата кола.
  8. Хидравличната помпа също може да не работи както трябва, течност има ли? Карето на кормилния прът, понякога ръждясват и едвам се върти
  9. Auto hold е най-безмислената екстра на автомата, ма карай, който иска, да слага, въпрос на свикване е, аз никога не я ползвам. Поддържа се само от АБС с код 1AT. Ако ABS-a e 1AS, не става.
  10. https://multitronic-box.com/contact-us/ - +385919753846
  11. Не съм фен на "рециклажа", нямам му доверие, както и да е - купих оригинална помпа и намерих в алегрото една изглеждаща като нова рейка, същият номер като моята на прилична цена и го купих. Тия дни ще се сменят. Със сигурност помпата и рейката ми няма да е зле да се сменят, защото въртене на волана на място странно променя звука на колата, но тия дни го усетих, че този проблем с "хрускането" през педалите се усеща основно като съм на "D", без значение студена или загряла, което ме съмнява, че може би и маховика ми си тръгва, иначе нямам никои от симптомите на заминал маховик като дрънчене и т.н. Както и да е, да не разводнявам, ако го сменя маховика и се оправи проблема, ще опиша в детайли в отделна тема какво е било, ако някой друг се сблъска.
  12. В Плевен, има официален сервиз мисля там. Най-добрия вариант за тест на с-троника е да се кара 30-40-50 км, хубаво да загрее, и това е - ако няма ритане от 1-2-3 и от 3-2-1, значи е ок. Иначе Q5 е доста добра, предимствата на 2.0 тди са и недостатъците му - евтин и надежден, но вървежа няма нищо общо с V6. Ако динамиката не те притеснява зимай 2.0 тди.
  13. С две ръце и три крака - https://www.facebook.com/p/DG-Auto-Brothers-Ltd-100057734220547/ - Любо
  14. Колеги дайте акъл - ще сменям хидравличната помпа и съм пред дилема каква да купя, моята в момента е на 130 бара: - Бош - по бош-овския номер написан на оригиналната помпата, към 600 лв, обаче има едно голямо НО, на всички обяви, на снимките на помпата пише 130 бара, а в описанието на частта - 120 бара, и това много ме смущава, питах на няколко места, не знам дали ще ми отговорят, но все тая, защо по същия номер от оригиналната помпа излиза в обявите че е 120 бара? - оригинална - 1200-1300 лв. Причина за смяната: - омасляване около оста на помпата, не намалява течността, казаха ми само да наблюдавам, но не искам да чакам да се счупи - на място усещам през педалите някакво като жужене/хрускане, много леко, но дразни, ако мръдна леко волана, жуженето се променя, което пак казвам се усеща само през педалите, няма звуци (тествано при изключен климатик), което навежда, че може би помпата е тръгнала. При ускорение над 80 понякога се чува едно като "уп-уп-уп", нещо като виене, не знам как да го опиша, все едно като вакуум се получава, за съжаление пред майсторите никога не успях да го постигна - а се получава когато има лек баир, т.е. е натоварена колата, и само като подавам газ, над 80 км/ч, под това не се чува. Гледано е, слушано е по колата на няколко места, всичко уж е наред - нямам вибрации, няма шумове като от лагери и карета, кардан, окачването и отпред и отзад в последните две години е сменяно - оригинално. Всички филтри, ремъци и шайби - пролетта. Всичко отива към хидравлична помпа, но честно казано, не съм сигурен, обаче ще я сменя, така или иначе не искам да рискувам да се счупи на път.
×
×
  • Create New...