
mhi406vt
Members-
Мнения
338 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi Q5
Персонална информация
-
Локация
София
Последни посетители
3556 профилни разглеждания
mhi406vt's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, от известно време усещам вибрация във волана и педала на спирачката на място на D, само когато е пуснат климатика: - ако съм на D със спирачка и пусна климатика, започва да се усеща вибрацията. Оборотите не се променят, стоят на 830. Спирам климатика - оборотите не мърдат и вибрацията изчезва. - ако съм на P или N - спирам, пускам климатика - няма вибрация , не се променят оборотите, всичко е ок. Съчетанието на двете- D и климатик - поражда вибрация. Ходих да го гледат компресора на климатика - казаха че му няма нищо, и евентуално проблема е нещо от дюзите, не успяват да компенсират добре натоварването от кутията и климатика. Кутия и маховик Мишо ги е гледал, няма проблеми там, сменя скоростите като масло и няма никакви удари или хълцания. Последните две години съм сменил маховик - LUK, тампони на мотора и тампон на кутията оригинални. Колата върви много леко и набира добре, разхода е нормален, нямам други оплаквания. Стойности на дюзи като ги гледам на място са +-0,1х , т.е съвсем леки отклонения. Q5 2 tdi CAHA Stronic 2009. Не са сваляни и проверявани дюзите, може би пролетта ще го направя, някой ако е имал подобен случай да сподели. Ще отида на сервиз с новата информация за влиянието на климатика върху вибрацията, но все пак реших да събера мнения ако някой е имал подобен проблем. Поздрави!
-
Сериозен сервиз, който да работи с части на клиента трудно ще намериш, защото както ти им нямаш доверие, така и те нямат доверие - от де да знам аз тоз калъф какви части и масла и ще ми донесе, и затова не се навиват да работят с части на клиента. Отделно, те си печелят и от частите, съответно ти вземат мааалко по-малко за труд. Ако все пак те интересува - препоръчвам Любо от D&G Auto Brothers, може да си напълно сигурен, че няма да си излъган или прецакан.
-
ADS може да си пусне на всяко ауди, и работи за двигател, скорости и волан. Допълнително може да имаш амортисьори и диференциал. Ако колата има ADS фабрично, има най-малко амортисьори с регулиране, евентуално може да има и диференциал с настройка. Ако няма ADS и си го ретрофитнеш - активира се през менюто или се слага бутон и окабеляване - тогава ти работят горните три системи. Иначе за амортисьорите са малко по-скъпи, за диференциал не съм се интересувал и гледал, най-вероятно и той ще е по-скъп, но пак казвам - не е задължително да има и диференциал специален с ADS.
-
https://multitronic-box.com/contact-us/ Звъннете му на този номер, хърватски е, но знаете няма роуминг, снове между три страни и е малко трудничко да се хване, но не е невъзможно. Успех!
-
Да довърша само моя случай (където имах вибрация на D на място, и си мислех, че проблема е от сменения алтернативен маховик на LUK) - вчера Мишо ми смени версията на кутията с няколко версии по-стара, която според него е по-спокойна, не дава толкова много напрежение на кутията) - сложи ми я, направи ресет и адаптации (както винаги) - е няма вибрация няма дявол, на място колата се усеща все едно е на неутрална. Та така - спестихме един нов маховик и сваляне на кутията.
-
Мишо - https://multitronic-box.com/contact-us/ - в София се намира
-
Мога да ти препоръчам академика на тези кутии Мишо - https://multitronic-box.com/contact-us/ , звънни му и поискай диагностика.
-
Напиши от кой град си, за да те насочат към читав сервиз, ако си в София или наблизо - при Мишо. А междувременно може да направиш ресет на кутията - с педала на газта през цялото време даваш на контакт, чакаш, после махаш, пак чакаш, общо взето без палене на колата, виж стъпките във видеото. Няма страшно нищо няма да й направиш с процедурата. Сподели после има ли промяна.
-
Залагам, че имаш набита грешка за АБс-а, и след като я изтриете ще се оправят нещата
-
Малко над 3, от ЛТТ България. Това е най-евтиното в Бг. Има вариант 2300 от Европа, но е малко сложно там и не е за всеки. Тук варианта ти е ЛТТ, преди фейса цените на всички са еднакви - по спомен 2 тфси и тди са еднакви, на 3 тди е друга буква накрая.
-
А некадърниците от сервиза какво казват? Колко време след този ремонт се е появил проблемът? Задна и четни скорости - изглежда, че ти е заминал съединителят. Иди при хора които се занимават с кутии, и ще ти кажат
-
Ами, като сменя моя с оригинален, ще пиша за резултата. Усещам леко във волана едно глухо като трептене, отвътре като съм в колата - в задната част на двигателя усещам едно като тракане, само на Д на място, като дам на свободна или P почти не се усеща, супер тихо работи колата. Иначе нямам дрънчене при палене-гасене, но след смяна с шибания LUK, колата се промени.
-
Остава да потвърдиш, че и енджина е рънинг, нали не си на контакт само. Иначе виж с ваг ком за грешки, ще си каже какво не му е наред. Виждал съм го, но само когато не съм сложил колана или вратата е отворена.
-
Какъв маховик ти сложиха, LUK ли? Пълен боклук, аз преди половин година го смених моя с LUK, след това се появи една странна вибрация само на D на място, не ми се разказва какво направих после - смяна на тaмпони с оригинални (предишните бяха Lemforder на година), смяна на пистов ремък с ролки и шайба алтернатор оригинални (бяха сменени преди година с алтернативни), и разни други неща - ефект 0. Имам лека вибрация на Д на място, разбирачи казват че най-вероятно е маховик, НО никой не може със сигурност да потвърди, та сега след нова година ще взема оригинален и ще го сменя. С две думи - има голяма вероятност да е от маховика, ако не е оригинален, и ако преди това при работа на място го е нямало. От кутия на място не виждам какво може да трака, освен маховика.
-
Колега, да не те подведа все пак, то едва ли ти сам ще тръгнеш да го правиш, но я дай повече и конкретно инфо какъв ти е проблема и какво искаш да правиш. Не разбирам какво общо има ръчната със самия селектор