Boracle

Members
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

About Boracle

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 C5 Avant 2.7T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колега, ел. перката, пред радиатора (между бронята и радиатора; малката) за А6 С5 2.7Т след фейса, 250коня, да ти се намира случайно? Никъде не мога да я намеря.
  2. Колеги, много интересно нещо ми се случи сега като се постопли времето. Паля си както си му е реда и всичко е ок. След около 20-та секунда работа на свободен ход, от 900 оборота колата сама качва на 1200-1300 и държи така около 30 секунди. Викам си може би е нормашно защото след това всичко се нормализира. Обаче сега последния път тъкмо тръгвам докато са още така високи оборотите и колата се задави. След това няма палене ни на бензин ни на газ. Върти здраво стартера, обаче и яко мирише на бензин. Викам си задавила се е, махнах бушона на бензиновата помпа и веднага с врътването се изстреля до 3000 оборота и угасна. След още 2 опита без помпата, сложих бушона и пак пробвах, но пак без успех. Подобно нещо ми беше направила миналото лято в една жега, да се удави общо казано, но тогава не се вдигаха оборотите. Сещам се че я оставих на паркинга и отидох с такси до работа, а вечерта запали докато види ключа. Предположих, че нещо аз съм направил накриво и тъй като не го повтори до днес, не обърнах внимание. Свещите и кабелите са на няма и 10000км. На газ успях да я подкарам за малко, но първо работещв като стар американси двигател, след което залепи на 1000 обирота за около 5 секунди и угасна. Идеи защо така супер рядко се случва това, какво е и как да го пресъздам със сигурност в сервиза, защото то я стане веднъж в годината, я не. Не искам да ида и д ми кажат "тя пали жез проблем, няма грешки, идвай и я вземай"
  3. Не ЕSP, него си го знам кога свети и изгасва. Говоря за EPC - Electronic Power Control
  4. Здравейте, първия ми по-сериозен проблем се появи точно днес - запалих си аз колата без проблем, обаче като се сетих че съм забравил нещо, загасих върнах се да си го взема и после само въртя стартера, а не пали. Помислих, че може да не ми отчита вярно стрелката за бензина, сипах бензин, но пак само върти. Викам сигурно е умряла бензиновата помпа, обърнах на аварийното палене на газ, ама и там без късмет. Забелязах, че EPC продължава да си свети на контакт, но до сега не бях обръщал внимание дали изгасва, след като запаля или след като си мине самопроверката. Звъннах на моя майстор вика, че ако е от тази лампа най-вероятно датчик на колянов/разпределителен вал, но няма да може да дойде на място изобщо до края на седмицата. Паркирал съм и на такова място, че пътна помощ няма как да дойде до там и изтеглянето е невъзможно. Може ли да дадете малко повече инфо къде да го търся този дачик и лесно ли става смяната му? Също така, ще съм много благодарен за допълнителни мнения. П.П Двигателя е 2.7Т 250к.с ако някой е пропуснал заглавието на темата.
  5. Аз казах, че снимките са отвратителни. Волана грам износено няма, даже се чудех да не е претапициран. Стелките на гърба имат някакъв Ауди каталожен номер, вече дали са китайски реплики не мога да преценя, но са идеални. Най-подозрително ми беше, че копчетата не са изтъркани, след като на едно приятелче в ТТ-то тези за стъклата се изтъркаха за няма и 2 години. Викам сигурно са лепени, ама не. Освен може би да са сменяни. Гледах че 3 пъти през 6 месеца е влизала за смяна на пасажерския еърбег и последно 2018-та за смяна на шофьорския. Утре ще водим майсторчето да я гледа и да ѝ пъхне диагностиката. Приятно впечатление ми направи, че всички мрежички са стегнати и не са като пазарски торби. Наистина изглежда на поддържана кола. Сега основния ми въпрос е този 2.0 ТDI има ли някакви характерни болежки, които да се имат предвид за близко бъдеще? Малсени помпи, дюзи, валове или нещо друго конкретно, което е типично за него? Единственото, което знам за дизелите е 2.5tdi 150 коня - душегуб, 3.0tdi - големия душегуб и 2.0tdi - техния първи братовчед, който все пука глави. Ама какво да се прави - зарибих цялата фамилия по Ауди и сега един по един всички се престрашават, след като видяха от мен, че не е толкова страшно колкото хората разправят.
  6. Колеги, какво мислите за тази А4-ка? Братовчедка ми иска да си вземе кола и ѝ хареса удобството на комбито и quattro-то, но държи да е дизел. Гледахме я днес и като изключим циганските джанти, които веднага ще заминат в olx-a, прилича на страшно гледана кола. Върви не с 1, не с 2, а с 4 ключа. Има ги всичките малки глезотийки, които първи хващат пътят по родните къщи - заводския буфер си е на мястото, резервната гума с инструментите, естествено и сервизна книжка с Ауди печат от Германия на 02.07.2019г (това май някаква нова мода всички коли да са минали миналата година сервиз в Германия). Единственото, което и спря да я вземем на момента беше, че се позабави с паленето. В смисъл нямаше провлачване с неравномерни темпове, просто стартера повъртя около 2 секунди докато запали, но тъй като не съм карал дизел, не знам дали е като при моята, когато при по-продължително непалене (повече от 5 дни) ѝ трябва малко време да закара бензина до дюзите, но иначе пали само докато види ключа. Мислим утре пак да идем да я пробваме. Нямам в момета условия да я закача с диагностика освен с BT dongle-a и Torque Pro. P.S Забравих да отбележа, че снимките са ужасни и на живо колата е още по-впечатляваща, макар и да не е виждала автомивка скоро време.
  7. Аз имам малко развитие по проблема с парктроника. Днес за 3ти пореден ден оставям колата нарочно на слънцето хубаво да се напече и забелязвам следното. Когато вляза вътре след като добре се е сготвил салона, първите 3 минути докато не падне температурата в купето парктроника работи и пищи напълно адекватно. След това като стане нормална температура спира изведнъж. Слаба връзка? Кой кабел и къде да тръгна да го търся? При майсторчето за заводските VAG екстри ще чакам поне до края на лятото. А пък искам да я спретна както си трябва преди да я продам, че да ми е чиста съвестта после.
  8. От известно време се замислям да сменя моята, защото този автомат не ми е присърце и това си е. Искам ръчка и тъй като ми мина мерака да гоня 400+ коня с турбо V6, вече се ориентирам към по-улегнал и мързелив V8-ак. Докато разглеждах обявите в Канада се оказа (не го знаех), че освен S6 има и А6 с 4.2 V8. Това, което намерих като кодове на двигателите ARS, ASG, BAS за А6 и AQJ, ANK за S6. Първите се водят 295коня и 400НNm а вторите 335коня и 420Nm. Въпроса ми е има ли някаква съществена разлика между двете конфигурации и към кое е по-добре да се ориентирам откъм надеждност и поддръжка? А и също така, освен във спирачките и окачването има ли други важни разлики между S6 и А6 от това поколение.
  9. Реши се проблема, кабелите се оказа, че са си добре и не били така изпечени както очаквах за разлика от самите фасунги на крушките на стоповете. По някаква причина и на двата стопа фасунгите на габаритите бяха леко напукани и окъсяваха. Смениха целите основи срещу 50лв общо и всичко се оправи. Със стоп светлините изеле, че едната крушка е била проблем, макар и да не беше изгоряла. Остана само мистерията с парктроника. Не пробвахме само дали самия пискун не е изгорял, та той е на ред да го дирим.
  10. Значи колеги, малко е глупаво, ама всички проблеми, които ми излизат от време на време са явно от вече поостарели кабели. Сега последно ми светна лампата, че не работят стоп светлините и наистина, когато съм на спирачката работи само третия стоп горе, а ден след това десните габарити отказаха, след като направих близо 500 километрово прибиране към Варна без проблем. Проверих бушона и беше изгорял, смених го и новия гърми докато завъртя копчето за фаровете. Крушките прегледах и са ок, явно кабелите някъде се гъбаркат, което не е учудващо за 16г на доста топло при V6-ка. Оказа се, че и проблема с парктроника е явно някъде по кабелите, защото моите датчици ги закачихме на друга А6-ца и там всичко работи и писука както си трябва. С другите датчици моята пак не пищи, а майсторчето каза, че не дава никакви грешки, сканира я сигурно поне 10 пъти в различни режими. И понеже не ми се занимава всеки месец да ровя за някаква такава малка, но досадна грешка, продават ли се някъде комплекти със всичките кабели по инсталацията или трябва да ида при някои "разбирач" да ги насмени 1 по един? Не искам да купувам втора употреба, понеже и те ще са на същите години и вероятността да почнат пак да се гъбаркат си доста голяма.
  11. Понеже видях, че има доста теми за проблеми с парктрониците, днес след като накачулих обратно бушоните се сетих, че аз имам и парктроник на тая кола. Последно като я закарах да я закачат нищо не можаха да кажат защо не писука. Самите датчици иначе си пукат както трябва като дам задна, обаче пискуна не пискуни. Сещам се, че последните магарии, които правеше преди да млъкне тотално беше да пищи дълго без да спира, независимо, че няма нищо отзад и датчиците му са чисти. Не го правеше винаги, понякога работи както трябва и после реши да пищи постоянно и накрая вече изобщо спря да пищи. Къде да диря проблема? С VCDS-a ще покаже ли нещо и къде да го търся по-точно, за да го покаже?
  12. Естествено сaмо товa не проверих... Окaзa се много ясно, че липсвa 😆 Много блaгодaря колегa. Ще ходя сегa дa ги порaзпитвaм в сервизa зaщо сa ми пипaли бушоните...
  13. Колеги, знaчи дрaмaтa е следнaтa. Откaзвa дa ми зaпaли ксенонa нa пaсaжерския фaр. Първо си помислих, че крушкaтa е зaминaлa. Смених я, нямa промянa. Рекох може би бaлaстa си е зaминaл, поръчaх нов, но той не пaли нa никой от двaтa фaрa. Когaто зaкaчих моя смятaн зa изгорял нa шофьорския фaр, всичко светнa. И крушките връткaх, но пaсaжерския фaр откaзвa дa светне. Дa не би дa имa отделни бушони зa ксеноните нa двaтa фaрa, зa които не знaм. Огледaх кaбелите и изглеждaт дa сa ок. Гaбaрити и дълги инaче имaм от двете стрaни. Идеи?
  14. Колега, да ти се намира баласт за фабричен ксенон за А6 С5 2003? П.С А също и капак за шофьорския фар?
  15. Значо колеги, много отдавна ми влезе тази муха в главата за А6 след 2009-та с 3.0TFSI. До колкото знам това е същия двигател, който се предлага и в S4, първия ми въпрос е естествено дали има възможност като на S4-ката с ремап да се позасили по-значително (примерно до към 400коня). Другия въпрос е стандартния - кое ѝ е слабото място на тази конфигурация и има ли нещо по-специфично, за което да гледа майстора като я закарам в сервиз за преглед. За момента съм си напълно доволен от моята, но откакто видях този мотор в S4, много му се накефих, обаче ми идва малка 4-ката а и е съвсем различен клас. P.S А верни ли са тези митове, че C5-тата е по-просторна от С6-тата вътре? Някои даже казват и по-комфортна, но тук вече сериозно се съмнявам. Карам основно извънградско на дълги разстояния и 2те най-важни неща за мен са комфорт и мощност /въздушно окачване обаче не искам/. Естествено не бих сложил 16-ки джанти, но съм супер доволен от возията в моята на 18-ки.