Jump to content

vraykov

Members
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4G 3.0 Qtro

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Германия

Последни посетители

1082 профилни разглеждания

vraykov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @Nikolay Tanchev Благодаря ти, колега. Много изчерпателно.
  2. Здравейте колеги, смятам да сменя антифриза - 3.0 TDI 204PS. Ще се радвам на инструкции от знаещите, интересува ме количеството, от къде се източва, може ли да се източи цялото количество или нещо остава, обезвъздушаване? Изобщо всяка информация около смяната на антифриза, би ми била полезна.
  3. Моят не е спортен. Нямам представа как е при теб. Разглобяване и сглобяване става за 1 ден, но лагерите се чакат. Колата ми беше там 1 седмица. Проблема е, че дифа е резервна част и принципно се сменя цял, затова няма информация за вида на лагерите. Трябва да се разглоби, за да се видят какви са. Sent from my iPhone using Tapatalk Аз бях предвидил и вариант за смяна на целия диф втора употреба, но нямаш гаранция дали е читав. Нов е ужасно скъп. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. След смяната на лагерите имам 10000км. изминати. Всичко е ОК. Сменя ми ги един майстор в Хасково, казва се Славчо. Шефа му се казва Жоро. Намират се в двора на Каспи сервиз до КАТ. Познати ме заведоха при тях. Нямам никакви други контакти. Излезна ми 1000лв. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Вдигнете на подемник и слушайте със стетоскоп, не може да се обърка.
  6. В Хасково при един майстор. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Мишо, в Хърватска, има контакти във форума и достатъчно суперлативи за него.
  8. Съмнявам се, освен ако не е предвидено от производителя. Иначе се почват едни проблеми с компютъра и и с регистрациите. Ако е в Германия, по всяка вероятност ще трябва да минеш тест за стандартизация и ако не е предвидено от Ауди, няма да те пуснат. Във всички случай ще ти излезне по-евтино и безстресово ако просто си купиш модела със 8 S-tronik.
  9. Колега, не споря щото не съм много наясно, явно не съм се изразил както трябва, човека смени пред мен едни пластмасови неща с кабели и всички релета, всъщност ремонтен комплект за мехатроник се казва май. Пускам снимка на нещо подобно, но релетата бяха повече, май 4, знам щото още пазя старите части.
  10. Принципно, нагодено към техния манталитет на работа и системата им, която е коренно различна от България са прави. 1. Труда им тук струва доста пари и е константа. А производството на компоненти поевтинява със всяка произведена част. 2. Всяка поправка е свързана със съответната гаранция, която не се пише на пясъка както в България. 3. Такъв клас коли се карат от хора над средната класа, което предполага доста разходи при евентуален некачествен ремонт и връщане на колата в сервиза, защото тия имат хиляди застраховки, които се грижат за спокойният им живот. 4. Качествените сервизни работници в сервизите на марката са кът и никой не залага на тях, че ще се справят с евентуален ремонт. 4. И не на последно място, всичко това е превърнало немеца в един консервиран консуматор, който до такава степен се кефи от факта че рециклира боклука си не синдава сметка, че праща за рециклиране стойностни неща. Не говоря само за автомобилната промишленост. Так че производителя не си губи времето с мислене а инструктира сервизите да сменят с ново всичко дефектно, без да си губят времето да поправят. Факт е, че все още не съм срещнал немец, който да може да си обясни как сърби, българи и турци успяват да притежават такъв клас коли и да поемат режийните им, които според статистики (немците без статистики не знаят кво да ядат) надхвърлят 400-500€ месечно.
  11. Смяната на мехатроника ми струваше 900€ и майстора ми каза, че тази кутия не се ремонтира частично, но го смени. След 15000км смених и съединителите и новите майстори казаха категорично, че държат да сменят и мехатроника, независимо колко е нов, иначе няма да ми дадат гаранция. Така че платих мехатроник 2 пъти.
  12. Съединителя го сменях в България. Към момента ня смана в Германия ми поискаха 8000€ в обикновен сервиз и 10 000€ в Ауди. От Ауди казаха, че скоростната кутия е резервна част и се сменя нацяло. В България смениха мехатроника, а за съединителя нямам представа какво, но всеобщо мнение, е че такова нещо като частичен ремонт на скоростна кутия е глупост, така че надявам се да са си свършили работата както трябва. След софтуерния ъпдейт, колата върви добре когато я настъпваш. Ако решиш да караш лениво, се държи странно. Имам чувство, че газта се връща преди да се натисне съединителя при смяна на скоростите нагоре, ама и с това свикнах.
  13. Не, всичко друго по колата е оригинално, несменявано преди 50 000 са сменявани съединителите. Този шум се появи през зимата и от тогава навъртях о/о 10 000. Сега колата е на 250 000. Увеличаваше се прогресивно, отначало виеше над 80, накрая шума се чуваше още при тръгване. Аз я карам от 180 000, не съм я тормозил. И за мен е непонятно как автомобил от такъв клас ще изхабява съединител за 200 000, но е факт. Сигурно и дифовете не са кой знае колко квалитетни. Единственното, което ми идва на акъла е, че колата имаше ритане от 3-та към 2-ра през последните 70 000 км. Къде ли не ходих, не разбраха от какво е. Преди месец направих ъпдейт във Ауди, нещо свързано с газовите норми. И ритника изчезна. Та, дали е възможно това ритане да е натоварило дифа? [emoji848] Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Лагерите са оригиналните, тези, които свалихме от дифа. В кутийките на долната снимка са новите семеринги, 3 бр. Номерата се виждат на етикетите.
  15. Колеги, дифа е поправен. На 2-3 места ми казаха, че тези диференциали са цялостна резервна част и няма ремонтен комплект за тях. Не е така. Лагери и семеринги се намират. Дифа е готов, шума изчезна, друг е въпроса колко качествено е направен ремонта, за това все още не мога да гарантирам. Sent from my iPhone using Tapatalk Мога да постна снимки на лагерите и семерингите, ако някой го интересува... Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...