vraykov

Members
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

About vraykov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4G 3.0 Qtro

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Германия

Recent Profile Visitors

612 profile views
  1. Мишо, в Хърватска, има контакти във форума и достатъчно суперлативи за него.
  2. Съмнявам се, освен ако не е предвидено от производителя. Иначе се почват едни проблеми с компютъра и и с регистрациите. Ако е в Германия, по всяка вероятност ще трябва да минеш тест за стандартизация и ако не е предвидено от Ауди, няма да те пуснат. Във всички случай ще ти излезне по-евтино и безстресово ако просто си купиш модела със 8 S-tronik.
  3. Колега, не споря щото не съм много наясно, явно не съм се изразил както трябва, човека смени пред мен едни пластмасови неща с кабели и всички релета, всъщност ремонтен комплект за мехатроник се казва май. Пускам снимка на нещо подобно, но релетата бяха повече, май 4, знам щото още пазя старите части.
  4. Принципно, нагодено към техния манталитет на работа и системата им, която е коренно различна от България са прави. 1. Труда им тук струва доста пари и е константа. А производството на компоненти поевтинява със всяка произведена част. 2. Всяка поправка е свързана със съответната гаранция, която не се пише на пясъка както в България. 3. Такъв клас коли се карат от хора над средната класа, което предполага доста разходи при евентуален некачествен ремонт и връщане на колата в сервиза, защото тия имат хиляди застраховки, които се грижат за спокойният им живот. 4. Качествените сервизни работници в сервизите на марката са кът и никой не залага на тях, че ще се справят с евентуален ремонт. 4. И не на последно място, всичко това е превърнало немеца в един консервиран консуматор, който до такава степен се кефи от факта че рециклира боклука си не синдава сметка, че праща за рециклиране стойностни неща. Не говоря само за автомобилната промишленост. Так че производителя не си губи времето с мислене а инструктира сервизите да сменят с ново всичко дефектно, без да си губят времето да поправят. Факт е, че все още не съм срещнал немец, който да може да си обясни как сърби, българи и турци успяват да притежават такъв клас коли и да поемат режийните им, които според статистики (немците без статистики не знаят кво да ядат) надхвърлят 400-500€ месечно.
  5. Смяната на мехатроника ми струваше 900€ и майстора ми каза, че тази кутия не се ремонтира частично, но го смени. След 15000км смених и съединителите и новите майстори казаха категорично, че държат да сменят и мехатроника, независимо колко е нов, иначе няма да ми дадат гаранция. Така че платих мехатроник 2 пъти.
  6. Съединителя го сменях в България. Към момента ня смана в Германия ми поискаха 8000€ в обикновен сервиз и 10 000€ в Ауди. От Ауди казаха, че скоростната кутия е резервна част и се сменя нацяло. В България смениха мехатроника, а за съединителя нямам представа какво, но всеобщо мнение, е че такова нещо като частичен ремонт на скоростна кутия е глупост, така че надявам се да са си свършили работата както трябва. След софтуерния ъпдейт, колата върви добре когато я настъпваш. Ако решиш да караш лениво, се държи странно. Имам чувство, че газта се връща преди да се натисне съединителя при смяна на скоростите нагоре, ама и с това свикнах.
  7. Не, всичко друго по колата е оригинално, несменявано преди 50 000 са сменявани съединителите. Този шум се появи през зимата и от тогава навъртях о/о 10 000. Сега колата е на 250 000. Увеличаваше се прогресивно, отначало виеше над 80, накрая шума се чуваше още при тръгване. Аз я карам от 180 000, не съм я тормозил. И за мен е непонятно как автомобил от такъв клас ще изхабява съединител за 200 000, но е факт. Сигурно и дифовете не са кой знае колко квалитетни. Единственното, което ми идва на акъла е, че колата имаше ритане от 3-та към 2-ра през последните 70 000 км. Къде ли не ходих, не разбраха от какво е. Преди месец направих ъпдейт във Ауди, нещо свързано с газовите норми. И ритника изчезна. Та, дали е възможно това ритане да е натоварило дифа? [emoji848] Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Лагерите са оригиналните, тези, които свалихме от дифа. В кутийките на долната снимка са новите семеринги, 3 бр. Номерата се виждат на етикетите.
  9. Колеги, дифа е поправен. На 2-3 места ми казаха, че тези диференциали са цялостна резервна част и няма ремонтен комплект за тях. Не е така. Лагери и семеринги се намират. Дифа е готов, шума изчезна, друг е въпроса колко качествено е направен ремонта, за това все още не мога да гарантирам. Sent from my iPhone using Tapatalk Мога да постна снимки на лагерите и семерингите, ако някой го интересува... Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. И аз имах подобен проблем. Оказа се заден диференциал. Вдигнете колата на подемник и слушайте отдолу. Ако се окаже дифа, мога да ти дам насоки. В момента ремонтират моя. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Година? Километри? Вид на кутията? Може да е от много работи. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Утре ще го свалят и ще пиша. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Вдигнете на подемник и чуй отвън, отдолу. При мен се оказа задния диф. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Колеги, доста голям спор се е заформил. Обърках се вече и изтървах кой е за, кой против пиратството. От 5 години карам А6 с MMI 3g+. Качил съм последния фърмуер и всяка година си ъпдейтвам картите безплатно. Ако някой реши да ме плюе за пиратството, мога да му отговоря, че не поддържам идеята, че наред със всички проблеми, които са заводски програмирани от Ауди и налагат перманентно посещение на сервиз да плащам и за карти, особенно след като мога без проблем да си ги сваля пиратски. https://www.digital-eliteboard.com/forums/audi.3262/ Тук е всичко дето ви трябва. Нужен е и немски или гугъл преводач и регистрация. Надявам се, че не съм погазил някое правило и няма да ми изтрият поста... Успех... Да добавя. Оригиналните карти не са много точни за България. Всъщност в БГ ползвам винаги Google. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Не намирам нищо отрицателно в ъпдейта. Така както мислиш, че ъпдейта ще задръсти ЕГР-а, със същата логика мога да твърдя, че ритането скапва лагери и съединител. Очаквай проблеми в заден диференциал, като за начало... Sent from my iPhone using Tapatalk