nickgaidarov

Members
  • Content count

    1,925
  • Joined

  • Last visited

About nickgaidarov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    .

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

1,294 profile views
  1. Няма тяга

    Две от възможните причини са некачествено гориво или задръстен горивен филтър. А най-добре е диагностика.
  2. Луфт в кормилния прът

    Ами само НИКО пише за такава дистанционна пластмасова втулка, пък и той те посъветва да купиш още една цяла конзола. Редно е той да ти посочи къде е тази втулка...
  3. Пушека от гърнетата люти защо ?

    Има вероятност да е почнала да сдава багажа гарнитурата на главата. Ако нивото на охладителната течност постепенно намалява без да има теч, това е почти сигурно. P.S. Между другото, какво налага колата да стои запалена в затворено помещение?
  4. В Япония например, използването на чук в машиностроенето е забранено още от 1983 г., независимо по какъв повод. За Бай Ганьо обаче, чукът ще остане предпочитаният инструмент още векове...
  5. Темата е полезна и предложеното решение при извършване на някои ремонтни дейности е добра алтернатива на общоприетата практика. Напомня ми и за едно от най-важните нововъведения на Ауди по отношение на безопасността - изтеглянето на двигателя назад и хлътването му надолу при силен челен удар, спасило немалко хора от сигурна смърт.
  6. Луфт в кормилния прът

    Ако НИКО е прав, не е ли по-добре да се купи само дистанционната пластмасова втулка? И дори преди това да се провери дали има налична такава в добро състояние, която в момента е сложена неправилно.
  7. Стъклен таван

    А защо мислиш, че се отваря?
  8. SD КАРТА unreadable

    Да, мислил съм, но за съжаление ситуацията не е Plug & Play, и това ме отказа.
  9. SD КАРТА unreadable

    Доколкото се запознах не се води чак междинен фейслифт (явно от Ауди са над тези неща...), но действително от 2010 г. в основния модел има някои подобрения, между които и това.
  10. Задни стопове проблем

    Чак пък на парчета - гледайте по-позитивно на нещата. Не може да няма начин свалянето на стопа да стане безпроблемно.
  11. SD КАРТА unreadable

    Колата обаче е 2010 или 2011 г., нали? Сега се поразрових и научавам, че колите от този модел, произведени през 2010 и 2011 г. (макар и преди фейслифта) действително имат упоменатите в горния пост възможности.
  12. Задни стопове проблем

    Двете щипки в краищата са много трудни за освобождаване, а като прибавим и фиксиращия механизъм, нещата наистина не са лесни. Необходимо е най-вече силно да се натисне мястото при щипките, като естествено се внимава много за задния прозорец. При седана свалянето на третия стоп е възможно само ако плъзгането му при освобождаване от щипките стане успоредно на задния прозорец. Може би при Avant също има някаква особеност, която за съжаление не откривам в нета. В случая все пак опитай две неща - след като при излизане на 2-3 мм навън долният край на стопа опира в стъклото, пробвай внимателно дали няма възможност стопа да се наклони нагоре при изваждането му и постепенно да излезе целият. Ако не стане така, виж дали има възможност да излезе вътре в купето, както при седана.
  13. SD КАРТА unreadable

    Това няма как да е вярно, тъй като SD формата е само до 4 GB. Иначе действително и преди фейслифта В8 може да чете повече от 2 GB, при това и други формати, но само с ъпдейтнат софтуер на ЕКУ-то, което е не само скъпо, но и рисковано начинание.
  14. Задни стопове проблем

    Третият стоп при Аvant също е на две щипки, както при седана, но освен тях по време на свалянето му е необходимо да се освободи и фиксиращия механизъм, например с плоска отвертка. Друга особеност е, че докато третият стоп при седана се освобождава вътре в купето (видно и от линка на Фифи по-горе), то при Avant излиза навън.