Jump to content

TonyJelev

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B8 може би?

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

TonyJelev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, наскоро взех А7 3.0 tfsi C7 и ми се ще да сложа табло (или само плаки) от RS7. Има плаки в Ибей, но с неизвестен произход и качество на изработка, та се чудя дали няма да е по-доброто решение цяло табло от RS7. Някой правил ли е такова упражнение и какви са лимитациите ако има такива? В момента съм преди фейса, 3g MMI + Дистроник/нощно виждане ако има значение. Всяко инфо ще е полезно, че нещо гугъл и глобалната фб група не помогнаха особено 😕
  2. Водна помпа дали е протекла и омазала всичко отпред в антифриз,ако е текло по ремъка въздуха дали работи и дали можеш да я заключиш в позиция за смяна на гуми кантарите по окачване огледай за масло около инжекторите и между мотора и скоростната кутия ако можеш задължително с вцдс или подобно да се види дали дюзите са в норми и така :))
  3. Влизаш в аутодок, вкарваш колата и гледаш цени на части (ако искаш да си направиш сметка). Аз съм на мнение, че ако трябва да ги смятам "колко пари ще ми трябват" значи РС-а не е за мен 😕 Страхотна е, ама каквото и да стане по мотор/скорости е страшно. Каквото съм видял да се оплакват по международните групи и форуми, гледай да е на възможно най-малко километри и ако има вариант доплати от някъде за гаранция поне 1 година/10к км. Данъци, Каско и ГО могат да се проверят и онлайн с бързо търсене в гугъл, ама отново това са бели кахъри, като видиш колко струва мишелин пилот спорт 5 с индекс Y на 21 цола, или видиш цената на керамиката. Ако все пак се спреш на такава, похвали се да оплакнем очите
  4. Малък ъпдейт за колата. Аз се отказах от нея, ако някой я види и реши да я купува (аз се отказах) да има една на ум. На първо четене е окей, има леки забележки по боята от камъчета (което е нормално за магистрална кола), нищо фрапантно обаче натам след оглед-а изкочиха повече неща от колкото бях готов да оправя след купуването 😕 - километрите са реални 258 и историята в ауди беше редовна, големи ремонти не е имала, масло и филтри са редовни, но кутия и вериги не са обслужвани (по това което видяхме ние) - 4рите кантара(за въздуха/фаровете) са за смяна, запекли са и нямат мърдане, колата не може да намери ниво (може и да се оправи със смяната, може и да е още нещо) - водната помпа е текло антифриз от нея, омазала е целия мотор отпред и не личи да е сменяна - омаслени 2 инжектора, може да е малко, може да е нещо много (нямам идея ама да се има в предвид) - окачването има луфтове трябва да му се обърне внимание Салона е много свеж и каквото пробвах по електрониката работеше, Темата е за ключ, моето търсене продължава.
  5. Здравейте, оглеждам се за А7 от известно време и тази ми хвана окото: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11649830409154899&slink=o282iw Дали някой има информация за колата / модела / автокъщата преди да се вдигна на 200+ км? Благодаря предварително.
  6. TonyJelev

    ABS Error 01130 1.9 tdi 105

    Здравейте, колеги Наскоро си купих A3 8PA 2008 facelift 105к 5 скорости ръчка. Колата е супер, обаче имам проблем. Като завъртя ключа веднага светва ABS-a. (така я купих) Закачах я на диагностика грешката е следната: /цитат от ross-tech/ 01130 - ABS Operation: Implausible Signal Possible Causes Fuse(s) faulty Modifications/Retrofits incompatible Wiring from/to Brake Electronics Control Module (J104) faulty Electrical Interference from External Sources High Frequency Radiation (e.g. non-insulated Ignition Cable) Brake Electronics Control Module (J104) faulty Звънях насам-натам и ми казаха че от 2007 до 2011 фабрично си имат проблем с тези модули. Някой ги сменяли гаранционно, но явно аз не съм с този късмет. Номера който виждам е: 1К0 614 517 BD и под него: 10.0212-0220.4. Не мога да видя номера на самата помпа, защото трябва да разглобя колата а се кара всеки ден. Та въпроса ми е. Някой с предишен опит може ли да каже дали модула и помпата които търся трябва да са абсолютно същите или може да има и разлика в последните букви и може да се коригират с обучение? Идей на какви други коли ги слагат или всички с този двигател? Поздрави и благодаря предварително, Тони.
  7. Благодаря на всички за коментарите. Ще се придържам към дизел в такъв случай. Даже последният коментар от @@Mu затвърди решението ми.
  8. @PESHO OT MARS Изказването ми е в следствие на приятелите ми които масово карат Пежа / Рена / Фиат. Ами всичко уж им е наред но не точно. Вътре всичко скърца и изглежда като сглобено от гланцово блокче. Без да обиждам никого, просто на мен БМВ / Мерцедес / ВАГ ми вдъхват по-голямо доверие и като цяло и изпълнението при повечето от които съм виждал е поне няколко идеи по-добре. Взимам под предвид и това че цената е (доста) по-висока.
  9. Здравей, Супер благодаря за отговора. Потвърждаваш моето мнение. ' Остана да реша какво да правя със скоростните кутии и евентуално колко би струвал един ремонт на такава. По принцип не е проблем да се дадът 2-3 за ремонт ако се наложи, но пак се връщаме на мисленето защо трябва да се дават. За момента вариантите остават: 2.0tdi 143 quattro / 2.0 TFSI 211. Относно втория двигател в сервиз на Ауди може ли да ми кажат дали проблема с горенето на масло съществува или не. Евентуално колко би струвал такъв ремон. ПП: Последния въпрос за маслото на 2.0 бензина е писан преди да се разровя из форума. Най-вероятно има отговор някъде само трябва да го намеря, а може пък и да няма. Ще съм благодарен ако някой ми спести главоблъсканицата. Поздрави.
  10. Здравейте, пиша ви за мнения и съвет относно въпросното ауди и по точно ако можете да ме ориентирате за какъв двигател да се оглеждам и съответно какви разходи по него да очаквам. Плана е от време на време да ходя с него на работа когато се успя (случва се често за съжаление), работата ми е на 4-5км което с такси е около 5-7 минути. Поне по два пъти в месеца да се обикаля напред/назад из страната на където ми скимни, дали ще е до морето на 400 км или до близко градче на 50км без значение само да се махна от където съм в момента (София). Насочил съм се към този модел защото ми харесва на външен вид първо, после като удобство и екстри ми се струва супер, а и е немско в крайна сметка. Не съм поддръжник на стереотипи от рода, Задължително да е 3.0 тди куатро авант. Не ме бърка дали ще е куатро или само предно и без това съдейки по последните две години зима - няма. За скоростната кутия каквото прочетох е че мултитроника се троши доста. S троника е DSG, возил съм се в кола с DSG и да кажа честно останах приятно изненадан. Супер беше или поне за мен. Не е и проблем да е ръчка. Като цяло гледам да избягам от проблеми защото макар и да мога да си ги позволя не виждам смисъл в това да дам 20 000 за кола и да и правя ремонти за още 10. За двигателите поразчетох се и като цяло си харесах 3 варианта: 2.0 tdi 143/170 коня - аз лично не намерих информация с какво 170 кончета е по различен от този 143, освен че е поизцеден малко повече (не знам колко е в плюс). 2.7 v6 TDI 190 коня - все още не съм пробвал кола с такъв но предполагам че като в V6 и повечето вибрации при 4 цилиндровия ще бъдат елиминирани, минус че е мултитроник ( и предно). 2.0 TFSI 211 коня - Май най-надежната работа, бензин, по другите форуми чета че е доста пъргав, куатрото върви с S-tronic единствено ме притеснява колко ще гори. Защо дизел-а: - вече трябва да е достатъчно нов за да са разкарани старите проблеми които ги имаше в 2.0 tdi 140 - common rail, а не помпа дюза. - доста по икономично според някакви клипчета в нета 2.0 tdi 143 коня със 160 на магистралата беше под 9/100 - малко коне малък данък, не важи за 190 коня обаче което е компромисен вариант. Защо бензин: - по-прост двигател при евентуални проблеми би трябвало по-лесно да се разрешват - доста по-бърз от който и да е от трите дизелови - куатро - доста по-високи данъци и прочие в сравнение с малкия дизел-а Като цяло търся първо колата да ми хареса на външен вид и от към екстри/салон след това ще гледам двигателя. Можете да го разбирате по следния начин: - Страхотна кола отвън отвътре супер запазена, но ако е с 2.0 тди 110 коня или там който беше склопения дизел/1.8tfsi ще я подмина. - 2.0 TFSI Quattro S tronic - обаче супер изпочукана или вътре постна постна само с едното СД която идва... пак няма как да стане. Държа все пак да си има стандартните работи като за кола за около 20 000. Кожен салон, мулти-функционален волан, навигация,цветен даш, подгрев на седалките,климатроник, работещ ел пакет (не задължително в този ред). Ще оценя всяко мнение което е пряко свързано с темата за полезно, но моля ви без излишен спам. По принцип обмислям и варианта 3.0 TDI / 3.2 FSI ако колата наистина ми хареса, но ме е страх от парите които ще ходят за поддръжка и гориво ако се отпусна някой път и натисна по-стабилно педала. Бюджета е да кажем 20 000 за колата, като си оставям още 5 000 за първо обслужване и документи. Би трябвало да ми стигнат, но не се знае. Бюджета може да се опъне до към 28 или пряко сили 30 000. Понеже купуването е най-лесната част, според вас ще мога ли да я поддържам тази кола като след сметките ми остават едно 1200-1400лв на месец. Моля не ме питайте неща от рода, а защо не си вземеш А6 и прочие. Единствено бих склонил на А5 Sportback, но при цените им в момента не мисля че ще е най-уместния избор за мен. Поздрави и очаквам вашите мнения.
×
×
  • Create New...