В рамките на три седмици двапъте ми се къса скобата на маркуча на интерколера и маркуча излиза.На диагностиката не излиза да има някакъв проблем,от какво може да се получава това.
Днес докато се прибирах без никакви индикации колата изведнъж загуби мощност.Откарах я с пътна помощ до сервиза и сега чакам диагнозата.Ако някой е имал същия проблем ще се радвам да сподели.Колата е 2008г. Авант-143к.,автомат.
Днес реших да смъкна пръскалките на чистачките за да ги почистя от котления камък и забелязах че освен към шлаухите са вързани и за букси.Та въпроса ми е тези букси с ел. захранване каква роля играят.
Някой знаели защо не дават гаранция на обикновените акумулатори,налагами се смяна на моя за Ауди А4 б8 2008г тди .По каталог излиза 95ah AGM и за това не можели да ми дадат гаранция за обикновен акумулатор.Това означавали че ако сложа обикновен акум.експлатацията му ще е по кратка от AGM акумулаторите
Колеги имам едно питане,влизане в регенерация на Dpf филтъра автоматично ли става или чрез VAG coma и какво се случва с автомобила когато влезе в регенерация, променяли се поведението му по някакъв начин.