Jump to content

st@nislav

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi S8

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

st@nislav's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Разхода е в София, но както уточних по борд компютър. Просто споделих впечатления спрямо предходният ми автомобил. Лично аз съм доволен от разхода 🙂
  2. Не съм го засичал по колонка. Данни от борда компютъра споделих. Преди това съм карал А8 4.2 335 коня двигателя и спрямо S-ката.. Единственият начин да се спре стрелката за бензина беше с пирон в таблото 🤣 Далече съм от мисълта да твърдя, че S-ката е икономичен автомобил, но може би за перформънса, който предлага е ок. Извинявай колега моя грешка... Имах предвид Efficiency режима
  3. Здравейте колеги. S8–цата дава смешен разход за най-важната екстра в нея, а именно десният педал. Градско 13-18л.. с малко повече старание 20-21л.. Отделно има и режим за гасене на цилиндри там ще е по-икономична, но не съм я засичал честно казано.. Извън града между 8-10л/100км. Това мога да споделя от лични впечатления.
  4. st@nislav

    Авариен режим

    Имах сходен проблем с гасненето на колата и след това трудно палене. Смених помпите за високо налягане и за сега няма проблем. При мен обаче чек-а светна и беше записала грешки, че колата работи твърде богато. Отделно се откри и механичен шум в едната помпа от сервиза където ми поддържат колата.
  5. Същият проблем го има и при мен. Леко долувимо чукане при много ниска скорост по неравност... Всичко по окачването е прегледано и сменено. В сряда имам запазен час за сервиз и ще споделя ако има развитие по въпроса
  6. Здравейте колеги. Следя темата с интерес и аз също бих искал да знам как мога да си изкарам картата за навигация на таблото. Става въпрос за S8 😊
  7. Колеги и аз имам същия проблем. Ако някой открие решението с нетърпение чакам да го споделите. При мен също съм забелязал, че на някои от бобините ходи по малко напрежение... 0,700-0,800V при диапазон от 1-4V... Незнам дали двата проблема имат връзка.
  8. Здравей колега. Проблема с пищенето се премахва по следния начин... От пасажерската врата отпред при бушоните махаш двата бушона за ръчната мисля че бяха 1 и 23 (5А) и в багажника от дясно махаш двата по 30А. По този начин решаваш проблема с пищенето ?
×
×
  • Create New...