-
Posts
193 -
Joined
-
Last visited
About nestle_2o1o
- Birthday 11/16/1994
Друго
-
Kaра
Audi A8 4E 4.2i
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
Czech Republic
Recent Profile Visitors
2,116 profile views
nestle_2o1o's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте колеги решил съм да променя вида на аудито, като за целта ще преминавам от преди фейслифт бронята с двете решетки към фейслифт бронята с цялата маска. Намерих си запазени броня с решетка, капак и фарове, които ще трябва да се пооправят. Въпросът ми тук е има ли съществена разлика в размерите на самите фарове от преди фейслифта и фейслифта освен самата чупка на “стъклото”? На пръв поглед двата фара са идентични както вътре , така и отвън(и двата фара са би ксенон с допълнителна крушка за дългите и крушка за осветяване в завой),а единствената разлика е в самата чупка на стъклото, където ляга капака. Ако случайно някой има достъп до двата фара и да сравни, да направи и някоя снимка на разликите, ще съм му задължен.
-
- фарове
- разлика фарове
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
@FEN_NA_TDI Щом не съм споделил, най-вероятно не съм го решил все още 😄 Иначе след, като реших проблема с консумацията на ток и не се оправиха, просто им свикнах и спрях да го мисля!
-
Много е възможно антената отговорна за купето да е проблем! Възможно е и батерията на ключа да е слаба и да трябва да си много близко до бравата, за да засече ключа! П.С. След месец се прибирам в България, та гледам си от Варна, ако желаеш можеш да дойдеш до Ген. Тошево да я погледна, ще ти струва само горивото да дойдеш!
-
Малко да изтупам прахта от темата, че може и да е полезно за някой.. След 5 години палене с ключа реших обстойно да намеря проблема с нефункциониращия кейлесс и да го реша! С помощта на няколко руски форума и един британски разбрах къде се крие проблема! 2 MOSFETs & 6 резистора отговорни за Keyless Entry/Start: След подмяната им колата запали от START бутона(задължително изчиствате грешките в кейлесс модула с диагностика, иначе няма да заработи)! Кейлесс отключване и заключване все още не работи, защото имам повредена антена (00183 - Interior Access/Start Authorization Antenna 1 (R138) 011- Open Circuit) и проблем с шофьорската брава, но предполагам след подмяната им вече всичко ще си дойде на мястото! Прикачам информация за транзисторите и резисторите и от къде съм ги купил: Резистори: https://allegro.pl/oferta/rezystor-smd-1206-220mohm-0-5w-x10szt-14319536783 Транзистори: https://allegro.pl/oferta/irfz44s-fz44ns-to-263-13360364975 Надявам се това да бъде в помощ на някой!
-
За съжаление не, но можеш да му пишеш на лично или да го изчакаш да се включи по темата.
-
За Пловдив само колегата Наско с единствената d3 4.2 суперчарджер в България! На този модел и двигател му знае и кътните зъби вече! Можеш да го намериш под псевдонима @tvard!
-
Намери си букси за тези фарове и отиди при някой добър ел. майстор , той ще ти ги пригоди, за да тръгнат. А вече някой с диагностика трябва да ги кодира, за да не се освятка таблото.
-
След демонтаж/монтаж на механизма на чистачките имах същото пукане под стъклото, като най-големия идиот разглобих всичко около волана(само дето не свалих таблото) и продължи да пука. Огледах и алуминиевата рамка, всичко както трябва, та отворих капака и един приятел се наложи да се качи да кара, а аз подтичвах до колата и гледах. При неравности алуминиевата рамка направо си подскачаше и създаваше пукащия звук. Та пробвай да понатегнеш болтовете или да потичаш до колата😁
-
На моята Д3-ка , точно това момче ми рециклира фаровете! Адски съм доволен вече втора година. Преди намесата му , като ги замерихме, в най-силната светлина от фара беше 1200лум след намесата му беше почти 17к лумена(16 900 и нещо). Рязко прогледнах през тъмната част от денонощието. Удоволствието ми струваше към 700 и нещо лв(всички крушки бяха сменени), а фаровете изглеждаха, като купени от магазина, нямаше и драскотинка по тях! Препоръчвам го!
-
Случайно някой да знае парт номера на плюсовата клема , понеже намирам само втора употреба? П.С. Намерих го! ( 4E0971225F )
-
Аз също благодаря, ще пробвам с нов кабел!
-
За мен също ще е полезно ако споделите темата. Имам утечка от 0,5А(да, точно така, половин ампер) , след шофиране плюсовата клема , не е точно вряла , но е осезаемо топла.
-
Не съм го тествал , но направо си купих нов. Само че с новия дебитомер, след 30км ми набиваше грешка в ръчната спирачка и esp-то и скоростната кутия при спиране така риташе , че колата искаше да угасне , иначе през тези 30км имаше по-добро ускорение в ниските! Върнах си стария дебитомер и спря да набива грешките. Дебитомера беше на бош същия парт номер.
-
След последната смяна на дисковете(нови) пак тресеше, та като сложих зимния "сетъп" спря да тресе, след зимата сложих пак 20ките и пак започна да тресе (оказа се изпадал баланс), един баланс и всичко заспа.
-
Като собственик на 4.2 ,само че в а8 д3 и аз се сблъсквам със същите проблеми , сутрин не се стои зад колата от миризма на бензин , играят оборотите 10-15 секунди , изфорсирва се , след това се нормализират и през пет секунди все едно някой цилиндър се губи за части от секундата. Като потегля обаче веднага след запалването , колата започва да тресе и първите 3-4 минути няма никакъв вървеж до 3к оборота , веднъж загрее ли до 90° се оправя. При загрял двигател ми играят 20 оборота. Сменени са следните неща: 8 свещи, 2 бубини, ремъци ролки , обтегачи , вериги и пцв клапан (за картерните газове), но проблемът си остава , грешките за бедна горивна смес също! Колата няма газ , кара се само на бензин!! Ако някой намери решението на проблема да не се срамува , ще съм адски благодарен!