Jump to content

nestle_2o1o

Members
  • Posts

    193
  • Joined

  • Last visited

About nestle_2o1o

  • Birthday 11/16/1994

Друго

  • Kaра
    Audi A8 4E 4.2i

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Czech Republic

Recent Profile Visitors

2,116 profile views

nestle_2o1o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги решил съм да променя вида на аудито, като за целта ще преминавам от преди фейслифт бронята с двете решетки към фейслифт бронята с цялата маска. Намерих си запазени броня с решетка, капак и фарове, които ще трябва да се пооправят. Въпросът ми тук е има ли съществена разлика в размерите на самите фарове от преди фейслифта и фейслифта освен самата чупка на “стъклото”? На пръв поглед двата фара са идентични както вътре , така и отвън(и двата фара са би ксенон с допълнителна крушка за дългите и крушка за осветяване в завой),а единствената разлика е в самата чупка на стъклото, където ляга капака. Ако случайно някой има достъп до двата фара и да сравни, да направи и някоя снимка на разликите, ще съм му задължен.
  2. @FEN_NA_TDI Щом не съм споделил, най-вероятно не съм го решил все още 😄 Иначе след, като реших проблема с консумацията на ток и не се оправиха, просто им свикнах и спрях да го мисля!
  3. Много е възможно антената отговорна за купето да е проблем! Възможно е и батерията на ключа да е слаба и да трябва да си много близко до бравата, за да засече ключа! П.С. След месец се прибирам в България, та гледам си от Варна, ако желаеш можеш да дойдеш до Ген. Тошево да я погледна, ще ти струва само горивото да дойдеш!
  4. Малко да изтупам прахта от темата, че може и да е полезно за някой.. След 5 години палене с ключа реших обстойно да намеря проблема с нефункциониращия кейлесс и да го реша! С помощта на няколко руски форума и един британски разбрах къде се крие проблема! 2 MOSFETs & 6 резистора отговорни за Keyless Entry/Start: След подмяната им колата запали от START бутона(задължително изчиствате грешките в кейлесс модула с диагностика, иначе няма да заработи)! Кейлесс отключване и заключване все още не работи, защото имам повредена антена (00183 - Interior Access/Start Authorization Antenna 1 (R138) 011- Open Circuit) и проблем с шофьорската брава, но предполагам след подмяната им вече всичко ще си дойде на мястото! Прикачам информация за транзисторите и резисторите и от къде съм ги купил: Резистори: https://allegro.pl/oferta/rezystor-smd-1206-220mohm-0-5w-x10szt-14319536783 Транзистори: https://allegro.pl/oferta/irfz44s-fz44ns-to-263-13360364975 Надявам се това да бъде в помощ на някой!
  5. За съжаление не, но можеш да му пишеш на лично или да го изчакаш да се включи по темата.
  6. За Пловдив само колегата Наско с единствената d3 4.2 суперчарджер в България! На този модел и двигател му знае и кътните зъби вече! Можеш да го намериш под псевдонима @tvard!
  7. Намери си букси за тези фарове и отиди при някой добър ел. майстор , той ще ти ги пригоди, за да тръгнат. А вече някой с диагностика трябва да ги кодира, за да не се освятка таблото.
  8. След демонтаж/монтаж на механизма на чистачките имах същото пукане под стъклото, като най-големия идиот разглобих всичко около волана(само дето не свалих таблото) и продължи да пука. Огледах и алуминиевата рамка, всичко както трябва, та отворих капака и един приятел се наложи да се качи да кара, а аз подтичвах до колата и гледах. При неравности алуминиевата рамка направо си подскачаше и създаваше пукащия звук. Та пробвай да понатегнеш болтовете или да потичаш до колата😁
  9. На моята Д3-ка , точно това момче ми рециклира фаровете! Адски съм доволен вече втора година. Преди намесата му , като ги замерихме, в най-силната светлина от фара беше 1200лум след намесата му беше почти 17к лумена(16 900 и нещо). Рязко прогледнах през тъмната част от денонощието. Удоволствието ми струваше към 700 и нещо лв(всички крушки бяха сменени), а фаровете изглеждаха, като купени от магазина, нямаше и драскотинка по тях! Препоръчвам го!
  10. Случайно някой да знае парт номера на плюсовата клема , понеже намирам само втора употреба? П.С. Намерих го! ( 4E0971225F )
  11. Аз също благодаря, ще пробвам с нов кабел!
  12. За мен също ще е полезно ако споделите темата. Имам утечка от 0,5А(да, точно така, половин ампер) , след шофиране плюсовата клема , не е точно вряла , но е осезаемо топла.
  13. Не съм го тествал , но направо си купих нов. Само че с новия дебитомер, след 30км ми набиваше грешка в ръчната спирачка и esp-то и скоростната кутия при спиране така риташе , че колата искаше да угасне , иначе през тези 30км имаше по-добро ускорение в ниските! Върнах си стария дебитомер и спря да набива грешките. Дебитомера беше на бош същия парт номер.
  14. След последната смяна на дисковете(нови) пак тресеше, та като сложих зимния "сетъп" спря да тресе, след зимата сложих пак 20ките и пак започна да тресе (оказа се изпадал баланс), един баланс и всичко заспа.
  15. Като собственик на 4.2 ,само че в а8 д3 и аз се сблъсквам със същите проблеми , сутрин не се стои зад колата от миризма на бензин , играят оборотите 10-15 секунди , изфорсирва се , след това се нормализират и през пет секунди все едно някой цилиндър се губи за части от секундата. Като потегля обаче веднага след запалването , колата започва да тресе и първите 3-4 минути няма никакъв вървеж до 3к оборота , веднъж загрее ли до 90° се оправя. При загрял двигател ми играят 20 оборота. Сменени са следните неща: 8 свещи, 2 бубини, ремъци ролки , обтегачи , вериги и пцв клапан (за картерните газове), но проблемът си остава , грешките за бедна горивна смес също! Колата няма газ , кара се само на бензин!! Ако някой намери решението на проблема да не се срамува , ще съм адски благодарен!
×
×
  • Create New...