-
Content Count
189 -
Joined
-
Last visited
-
За съжаление не, но можеш да му пишеш на лично или да го изчакаш да се включи по темата.
-
За Пловдив само колегата Наско с единствената d3 4.2 суперчарджер в България! На този модел и двигател му знае и кътните зъби вече! Можеш да го намериш под псевдонима @tvard!
-
Намери си букси за тези фарове и отиди при някой добър ел. майстор , той ще ти ги пригоди, за да тръгнат. А вече някой с диагностика трябва да ги кодира, за да не се освятка таблото.
-
След демонтаж/монтаж на механизма на чистачките имах същото пукане под стъклото, като най-големия идиот разглобих всичко около волана(само дето не свалих таблото) и продължи да пука. Огледах и алуминиевата рамка, всичко както трябва, та отворих капака и един приятел се наложи да се качи да кара, а аз подтичвах до колата и гледах. При неравности алуминиевата рамка направо си подскачаше и създаваше пукащия звук. Та пробвай да понатегнеш болтовете или да потичаш до колата😁
-
На моята Д3-ка , точно това момче ми рециклира фаровете! Адски съм доволен вече втора година. Преди намесата му , като ги замерихме, в най-силната светлина от фара беше 1200лум след намесата му беше почти 17к лумена(16 900 и нещо). Рязко прогледнах през тъмната част от денонощието. Удоволствието ми струваше към 700 и нещо лв(всички крушки бяха сменени), а фаровете изглеждаха, като купени от магазина, нямаше и драскотинка по тях! Препоръчвам го!
-
Случайно някой да знае парт номера на плюсовата клема , понеже намирам само втора употреба? П.С. Намерих го! ( 4E0971225F )
-
Аз също благодаря, ще пробвам с нов кабел!
-
За мен също ще е полезно ако споделите темата. Имам утечка от 0,5А(да, точно така, половин ампер) , след шофиране плюсовата клема , не е точно вряла , но е осезаемо топла.
-
Не съм го тествал , но направо си купих нов. Само че с новия дебитомер, след 30км ми набиваше грешка в ръчната спирачка и esp-то и скоростната кутия при спиране така риташе , че колата искаше да угасне , иначе през тези 30км имаше по-добро ускорение в ниските! Върнах си стария дебитомер и спря да набива грешките. Дебитомера беше на бош същия парт номер.
-
След последната смяна на дисковете(нови) пак тресеше, та като сложих зимния "сетъп" спря да тресе, след зимата сложих пак 20ките и пак започна да тресе (оказа се изпадал баланс), един баланс и всичко заспа.
-
Като собственик на 4.2 ,само че в а8 д3 и аз се сблъсквам със същите проблеми , сутрин не се стои зад колата от миризма на бензин , играят оборотите 10-15 секунди , изфорсирва се , след това се нормализират и през пет секунди все едно някой цилиндър се губи за части от секундата. Като потегля обаче веднага след запалването , колата започва да тресе и първите 3-4 минути няма никакъв вървеж до 3к оборота , веднъж загрее ли до 90° се оправя. При загрял двигател ми играят 20 оборота. Сменени са следните неща: 8 свещи, 2 бубини, ремъци ролки , обтегачи , вериги и пцв клапан (за картерните газове), но проблемът си остава , грешките за бедна горивна смес също! Колата няма газ , кара се само на бензин!! Ако някой намери решението на проблема да не се срамува , ще съм адски благодарен!
-
Аз в началото имах много проблеми със спирачките , чисто нови АТЕ дискове и накладки и колата не иска да спира и това е. След половин година кривнаха и ги смених с зимерман(дупчени) и накладки бош. В началото бяха добре, но след като ми се наложи да набия рязко спирачките няколко пъти (120-50км/ч) и усетих липсата на спиране. След 1 година "кривнаха" дисковете (така си мислех, оказа се крива джанта, та ми остават резерва в гаража😁) и купих още едни дискове(същите), но този път с накладки АТЕ , та от тогава до сега драми със спирачки вече нямам. П.С. спирачките ми са 360мм.
-
И при мен губеше 1л -1.5л, оказа се, че радиатора има малка дупчица и при загрял двигател започва да капе... Смяна на радиатор и всичко е перфе.
-
На мен ми бие да дефектирал модул под шофьорската седалка.. та, провери и него.
-
Щом за веднъж ти е светнала жълтата количка, явно някой датчик височина е фирясал. Ако не спада , аз лично, бих карал така до София, но ако пада, мога да ти дам номер на сервиз във Варна, който ще ти свърши работа(поне една диагностика ще ти направи и ще ти каже къде ти се крие проблема, а вече при желание , ще го отстрани).