Jump to content

nestle_2o1o

Members
  • Мнения

    191
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно nestle_2o1o

  • Рожден ден 16.11.1994

Друго

  • Kaра
    Audi A8 4E 4.2i

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Czech Republic

Последни посетители

2039 профилни разглеждания

nestle_2o1o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Много е възможно антената отговорна за купето да е проблем! Възможно е и батерията на ключа да е слаба и да трябва да си много близко до бравата, за да засече ключа! П.С. След месец се прибирам в България, та гледам си от Варна, ако желаеш можеш да дойдеш до Ген. Тошево да я погледна, ще ти струва само горивото да дойдеш!
  2. Малко да изтупам прахта от темата, че може и да е полезно за някой.. След 5 години палене с ключа реших обстойно да намеря проблема с нефункциониращия кейлесс и да го реша! С помощта на няколко руски форума и един британски разбрах къде се крие проблема! 2 MOSFETs & 6 резистора отговорни за Keyless Entry/Start: След подмяната им колата запали от START бутона(задължително изчиствате грешките в кейлесс модула с диагностика, иначе няма да заработи)! Кейлесс отключване и заключване все още не работи, защото имам повредена антена (00183 - Interior Access/Start Authorization Antenna 1 (R138) 011- Open Circuit) и проблем с шофьорската брава, но предполагам след подмяната им вече всичко ще си дойде на мястото! Прикачам информация за транзисторите и резисторите и от къде съм ги купил: Резистори: https://allegro.pl/oferta/rezystor-smd-1206-220mohm-0-5w-x10szt-14319536783 Транзистори: https://allegro.pl/oferta/irfz44s-fz44ns-to-263-13360364975 Надявам се това да бъде в помощ на някой!
  3. За съжаление не, но можеш да му пишеш на лично или да го изчакаш да се включи по темата.
  4. За Пловдив само колегата Наско с единствената d3 4.2 суперчарджер в България! На този модел и двигател му знае и кътните зъби вече! Можеш да го намериш под псевдонима @tvard!
  5. Намери си букси за тези фарове и отиди при някой добър ел. майстор , той ще ти ги пригоди, за да тръгнат. А вече някой с диагностика трябва да ги кодира, за да не се освятка таблото.
  6. След демонтаж/монтаж на механизма на чистачките имах същото пукане под стъклото, като най-големия идиот разглобих всичко около волана(само дето не свалих таблото) и продължи да пука. Огледах и алуминиевата рамка, всичко както трябва, та отворих капака и един приятел се наложи да се качи да кара, а аз подтичвах до колата и гледах. При неравности алуминиевата рамка направо си подскачаше и създаваше пукащия звук. Та пробвай да понатегнеш болтовете или да потичаш до колата😁
  7. nestle_2o1o

    мнение фарове

    На моята Д3-ка , точно това момче ми рециклира фаровете! Адски съм доволен вече втора година. Преди намесата му , като ги замерихме, в най-силната светлина от фара беше 1200лум след намесата му беше почти 17к лумена(16 900 и нещо). Рязко прогледнах през тъмната част от денонощието. Удоволствието ми струваше към 700 и нещо лв(всички крушки бяха сменени), а фаровете изглеждаха, като купени от магазина, нямаше и драскотинка по тях! Препоръчвам го!
  8. nestle_2o1o

    Акумулатор?

    Случайно някой да знае парт номера на плюсовата клема , понеже намирам само втора употреба? П.С. Намерих го! ( 4E0971225F )
  9. nestle_2o1o

    Акумулатор?

    Аз също благодаря, ще пробвам с нов кабел!
  10. nestle_2o1o

    Акумулатор?

    За мен също ще е полезно ако споделите темата. Имам утечка от 0,5А(да, точно така, половин ампер) , след шофиране плюсовата клема , не е точно вряла , но е осезаемо топла.
  11. Не съм го тествал , но направо си купих нов. Само че с новия дебитомер, след 30км ми набиваше грешка в ръчната спирачка и esp-то и скоростната кутия при спиране така риташе , че колата искаше да угасне , иначе през тези 30км имаше по-добро ускорение в ниските! Върнах си стария дебитомер и спря да набива грешките. Дебитомера беше на бош същия парт номер.
  12. nestle_2o1o

    Слаби спирачки

    След последната смяна на дисковете(нови) пак тресеше, та като сложих зимния "сетъп" спря да тресе, след зимата сложих пак 20ките и пак започна да тресе (оказа се изпадал баланс), един баланс и всичко заспа.
  13. Като собственик на 4.2 ,само че в а8 д3 и аз се сблъсквам със същите проблеми , сутрин не се стои зад колата от миризма на бензин , играят оборотите 10-15 секунди , изфорсирва се , след това се нормализират и през пет секунди все едно някой цилиндър се губи за части от секундата. Като потегля обаче веднага след запалването , колата започва да тресе и първите 3-4 минути няма никакъв вървеж до 3к оборота , веднъж загрее ли до 90° се оправя. При загрял двигател ми играят 20 оборота. Сменени са следните неща: 8 свещи, 2 бубини, ремъци ролки , обтегачи , вериги и пцв клапан (за картерните газове), но проблемът си остава , грешките за бедна горивна смес също! Колата няма газ , кара се само на бензин!! Ако някой намери решението на проблема да не се срамува , ще съм адски благодарен!
  14. nestle_2o1o

    Слаби спирачки

    Аз в началото имах много проблеми със спирачките , чисто нови АТЕ дискове и накладки и колата не иска да спира и това е. След половин година кривнаха и ги смених с зимерман(дупчени) и накладки бош. В началото бяха добре, но след като ми се наложи да набия рязко спирачките няколко пъти (120-50км/ч) и усетих липсата на спиране. След 1 година "кривнаха" дисковете (така си мислех, оказа се крива джанта, та ми остават резерва в гаража😁) и купих още едни дискове(същите), но този път с накладки АТЕ , та от тогава до сега драми със спирачки вече нямам. П.С. спирачките ми са 360мм.
  15. nestle_2o1o

    Губи антифриз

    И при мен губеше 1л -1.5л, оказа се, че радиатора има малка дупчица и при загрял двигател започва да капе... Смяна на радиатор и всичко е перфе.
×
×
  • Create New...