Jump to content

MNGA

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    À4

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

MNGA's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Всичките tfsi горят по малко. Проблемът е, че над 100 хил. Км от нагара сегментите запичат и разходът на масло рязко се повишава. Чувал съм за случаи, при които с flush добавки за чистене на нагара от разход 3,5 л./10000км масло са падали на под 1 литър. Не знам дали това не е по-добрият вариант от стандартно 6-7 к за ремонт за хора, които не смятат да карат една кола няколко години и да я сменят
  2. Да бе МММ1 трябвало да те питаме преди 5-6 години какво да си купим. Със сигурност си знаел...Ако може да помогнеш с някаква конкретна информация на момчето- пиши и стига пуска безсмислени общи коментари. Моторите са си супер, ако са изправни и се карат много яко.
  3. Някой правил ли е този ремонт в Порше? Преди две години за 1.8 при Passat CC ми излезе 5800 със смяна на много части...
  4. Аз единствено ще ти препоръчвам да вземеш 4 врати при такъв тип кола. Това с 2те врати е голям чанч
  5. +1,че БОМИ са големи измекяри. Виждал съм доста напудрени от тях гробища...пък да му мислят собствениците
  6. Някой няма ли да каже нещо за автоматиците и по-последните мултитроници? Ако някой разкаже и за проблемите си с DPF и къде/ как го е решиш ще е супер... Аз лично не бих си купил кола, която очаквано гори литър масло...
  7. И двете са с мултитроник нали?
  8. Здравейте, Планирам скоро покупка на А4 B8 между 2010- 2013 и пускам темата понеже въпреки че изчетох много теми от форума останаха доста неотговорени въпроси. Задължително изискване е да е авант, автоматик, за предпочитане, но не е задължително да е face. Сега и въпросите: 1) Тъй като колата ще се кара много градско в София, най ми допада двигател 2.0tdi, но доколкото разбирам той върви само с мултитроник. Това така ли е или на facelift-a вече се монтира s- tronic? 2) Има ли положителни отзиви за мултитрониците 2011-2013 или си остават проблемни? Да бягам ли от мултитроник или все пак последните са добре? 3) Препоръчвате ли бензинови мотори и продължават ли проблемите с горенето на масло след 2011? Говоря най-вече за 1.8 и 2.0 TFSI. 4) Как се снабдихте с вашите, тъй като от известно време гледам популярните сайтове, но почти нищо не ми допада, а внасяне от Германия е свързано с време, което в момента нямам? 5) Освен Порше какви добри сервизи има за тях и къде си правите при нужда автоматиците,тъй като доколкото разбрах добре известният Мишо вече не е в България? 6) Как ви се струват тези двете? Откъм оборудване има какво да се желае, но това има по сайтовете в момента https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11494940377090258&slink=4ggpfa https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11497695472822101&slink=4ggpfa Не съм звънял,за да разбера къде е проблемът, но стоят от доста време. Благодаря ви за споделения опит
×
×
  • Create New...