Mu4MaHa
Members-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Mu4MaHa
- Рожден ден 26.08.1990
Друго
-
Kaра
Audi A3 8l
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Bulgaria
Контакти
-
Skype
bahfullfen
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
Mu4MaHa's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, чак вчера имах време да си погледна таблото. Вързах го, както evg_eni е написал и всичко е точно. Работи перфектно. Искам да благодаря за съдействието. Лека и безаварийна
-
След няколко дена грешката изчезна и за момента не е излизала отново. Единственото, което направих е да проверя дали работи DV клапана. Тествах го и си работеше. След като го монтирах отново имаше същата грешка и след няколко дена си изчезна от самосебе си. CVT я кажи как извлече тази подробна информация за клапана?
-
От това което виждам на километража, когато отворя или затворя шофьорската врата го показва точно, но когато отворя някоя друга врата, на километража показва, че всички са отворени и дори като затворя вратата няма зачистване. За плафоните кое точно ги управлява, central locking control module-а ли? На схемата в аутодатата виждам доста връзки влизащи в него, а не снимките в интернет изглежда много "по-опростено".
-
Излизаше ли някаква грешка на диагнистиката преди да смениш n249?
-
Здравейте, имах проблемното френско табло и го смених с VDO. Моето беше с малък фис, а това което намерих е с големия фис. След смяната излязоха няколко малки дразнещи проблема. Единият е, че ми пищи и свети за ниско ниво на течността за чистачки. Вторият проблем е, че ми пищи и свети за изгорели фарове/стопове. И третият проблем е, че не ми показва правилно вратите на дисплея(отворени/затворени) и заради това плафоните не се изгасят автоматично, защото си мисли, че е винаги с отворена врата. Искам да спомена, че не съм правил аз смяната на таблото. Майстор ми е окабелявал 3-тата букса, която на старото табло липсваше и е сменил лостчето и сега имам работещ бордкомпютър. Най-голямата ми болка е това с вратите. Искам да си ги оправя, но информацията, която намирам е оскъдна. Видях, че оригинално на третата букса на 8,9 и 10-ти пин са вързани тези ключета от вратите на пасажера до мен и другите 2 задни. Аз погледнах дали имам вързано нещо на тях в момента след работата на майстора и в интерес на истината има вързани проводници там. От тук нататък информацията ми е изчерпана и търся съдействие.
-
Оправих се. Сега всички свири Изкарах задните колони на чинчове, а тоя контактния + го свързах към радиото. Продължавам с реставрацията на колата, надявам се до края на отпуската ми да съм оправил 3-тия стоп, едната електронна дръжка на багажника, къп холдъра, френското табло с кухите спойки и т.н. и т.н. Дърта кола, много дреболийки не работят, ама няма как, ще се правим на майстори. Да не забравя, благодаря за инфото!
-
От Горна Оряховица съм. Имам САМО няколко запитвания и може ми ще го бъде. Първият е, от къде да взема контактния + за буфера(от радиото или от колата, отделно разбрах, че на съседа Шкодата била с два контактни +, единия се подава само когато ти е вкаран ключа, а другия когато завъртиш на контакт, вярно ли е това)? Дригият ми въпрос е ако задните високоговорители да са на чинчове, а предните на евро букса/кафявата(май така се казвало) дали радиото ще може да възпроизведе звук от всичките високоговорители?
-
Благодаря за съвета, но ние все още не сме се предали Точно 12-ти месец 2001 година е първата регистрация на колата, а ако съдя по часовника като остане без захранване се връща на 6.6.2001г. След като купих колата от джамбазите, разбрах че са сменили радиото и нищо не са вързали като хората. Само предните високоговорители работят, а радиото не може да се пусне, когато не си на контакт. Вчера такава плетеница направихме с 8-пиновата черна букса, че само ние си знаем какво сме сътворили. С това което хората са дали като снимки на схемите за свъзване на оригиналните радиа и моето разбрахме, че контактният + и постоянния + са разменени и разбира се веднага ги разменихме, но уви радиото отново не проработи... И сега просто сме направили мостче от постоянния + на двете места(типично по български). Отделно има един + който се появява, само когато е пуснато радиото и разбира се е изрязан и не е вързан никъде(за какво се ползва само предполагаме, за момента си мислим, че тоя контактен + от радиото трябва да се свърже с контактния + на буфера, но все още имам нотки на съмнение дали е така). Отделно под/над него(зависи как го погледнеш) има един кабел, който е свързан, но самото радио по схемата му е празен пин(и какъв е точно тоя кабел и защо са го вързали там си остава мистерия). Още едно въпросче, като направя задните високоговорители на чинчове трябва ли и предните да ги преправя и тях на чинчове, за да работят всичките? Това за антената липсва при мен и ще си го купя, няма как да не мина без пари (това българите сме странни хора, викаме си да не се минем да даваме 20-30 лева за преходници или за майстор, а същевременно губим два дена в четене, разучаване и запояване на кабели).
-
Здравейте, bsdnikolov ще можете ли да подновите снимките си на горните постове, че се мъча да си оправя радиото сам, а в момента съм малко на никъде (Контакният плюс за субуфера от къде трябва да го взема? Като цяло не знам каква му е ролята - само управляващ сигнал ли дава или е захранване за субуфера/усилвателя в него)? Поздрави, Колев!
-
Здравейте, продавам си старото окачване на моята A3-ка 8L 4 врати, фейслифт(ако има някакво значение). Напълно здрави амортисьори и пружини. Смених го със стандартно окачване, за да повдигна колата и това ми остана излишно. Много не съм в час, но до колкото виждам амортисьорите са оригиналните, а пружините са сменяни, като само едната задна е останала оригиналната. Не съм ги чистил нарочно, за да се вижда, че не са омазнени амортисьорите. На снимките може да видите по-добре състоянието на частите. Линк към галерията - Тук Цена за всичко - 250 лева(може и поотделно) За контакти: email: NikolayYordanovKolev@gmail.com Телефон: 0883441462 - Николай
-
Здравейте отново, да се похваля и същевременно да се оплача. Поръчах си чисто ново окачване(стандартно) KQB. Тръгнахме да ги сменяме, но се оказа, че новите задни пружини са с 6мм по-голям диаметър(62мм) от оригиналното ми окачване(56мм). Въпросът ми е, някой да е имал такъв проблем и защо се получава тази разлика? Да спомена, че втори път поръчахме пружините, но отново дойдоха с по-голям диаметър(не е проблем с бройката). Оригиналните ми пружини са черни с 1 розова точка и 3 бели. Поздрави, Колев!
-
Много добре. Информацията която ми даде е безценна. Иначе моята отзад е по-вдигната от твоята преди смяната, а предницата не мога да кажа дали има разлика. Ще сложа втулки отпред за начало без да сменям окачването и ще монтирам метална кора. Ако не ми хареса ще предприема пълна смяна на окачването със стандартно. Благодаря за информацията!
-
Разпоредих да ги погледнат, друг е въпроса кога ще го направят Иначе варианта със пружини, които са със повече навивки(по-дълги) ме притеснява да не опъват амортисьора до крайно положение и така да ги счупя с времето.
-
На първо четене, което знам. Колата се води с ambition оборудване(Equipment levels A9D "Ambition" equipment). Предните амортисьори са Braunschweig 1J0413031CP, а пружините ще накарам да ги видят, че колата не е в мен.
-
И какво точно ще и прецакам? Моля да пишат хора с опит.