Jump to content

Mu4MaHa

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Mu4MaHa

  • Рожден ден 26.08.1990

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8l

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Bulgaria

Контакти

  • Skype
    bahfullfen

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Mu4MaHa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, чак вчера имах време да си погледна таблото. Вързах го, както evg_eni е написал и всичко е точно. Работи перфектно. Искам да благодаря за съдействието. Лека и безаварийна
  2. След няколко дена грешката изчезна и за момента не е излизала отново. Единственото, което направих е да проверя дали работи DV клапана. Тествах го и си работеше. След като го монтирах отново имаше същата грешка и след няколко дена си изчезна от самосебе си. CVT я кажи как извлече тази подробна информация за клапана?
  3. От това което виждам на километража, когато отворя или затворя шофьорската врата го показва точно, но когато отворя някоя друга врата, на километража показва, че всички са отворени и дори като затворя вратата няма зачистване. За плафоните кое точно ги управлява, central locking control module-а ли? На схемата в аутодатата виждам доста връзки влизащи в него, а не снимките в интернет изглежда много "по-опростено".
  4. Излизаше ли някаква грешка на диагнистиката преди да смениш n249?
  5. Здравейте, имах проблемното френско табло и го смених с VDO. Моето беше с малък фис, а това което намерих е с големия фис. След смяната излязоха няколко малки дразнещи проблема. Единият е, че ми пищи и свети за ниско ниво на течността за чистачки. Вторият проблем е, че ми пищи и свети за изгорели фарове/стопове. И третият проблем е, че не ми показва правилно вратите на дисплея(отворени/затворени) и заради това плафоните не се изгасят автоматично, защото си мисли, че е винаги с отворена врата. Искам да спомена, че не съм правил аз смяната на таблото. Майстор ми е окабелявал 3-тата букса, която на старото табло липсваше и е сменил лостчето и сега имам работещ бордкомпютър. Най-голямата ми болка е това с вратите. Искам да си ги оправя, но информацията, която намирам е оскъдна. Видях, че оригинално на третата букса на 8,9 и 10-ти пин са вързани тези ключета от вратите на пасажера до мен и другите 2 задни. Аз погледнах дали имам вързано нещо на тях в момента след работата на майстора и в интерес на истината има вързани проводници там. От тук нататък информацията ми е изчерпана и търся съдействие.
  6. Mu4MaHa

    K-Line & Aftermarket radio

    Оправих се. Сега всички свири Изкарах задните колони на чинчове, а тоя контактния + го свързах към радиото. Продължавам с реставрацията на колата, надявам се до края на отпуската ми да съм оправил 3-тия стоп, едната електронна дръжка на багажника, къп холдъра, френското табло с кухите спойки и т.н. и т.н. Дърта кола, много дреболийки не работят, ама няма как, ще се правим на майстори. Да не забравя, благодаря за инфото!
  7. Mu4MaHa

    K-Line & Aftermarket radio

    От Горна Оряховица съм. Имам САМО няколко запитвания и може ми ще го бъде. Първият е, от къде да взема контактния + за буфера(от радиото или от колата, отделно разбрах, че на съседа Шкодата била с два контактни +, единия се подава само когато ти е вкаран ключа, а другия когато завъртиш на контакт, вярно ли е това)? Дригият ми въпрос е ако задните високоговорители да са на чинчове, а предните на евро букса/кафявата(май така се казвало) дали радиото ще може да възпроизведе звук от всичките високоговорители?
  8. Mu4MaHa

    K-Line & Aftermarket radio

    Благодаря за съвета, но ние все още не сме се предали Точно 12-ти месец 2001 година е първата регистрация на колата, а ако съдя по часовника като остане без захранване се връща на 6.6.2001г. След като купих колата от джамбазите, разбрах че са сменили радиото и нищо не са вързали като хората. Само предните високоговорители работят, а радиото не може да се пусне, когато не си на контакт. Вчера такава плетеница направихме с 8-пиновата черна букса, че само ние си знаем какво сме сътворили. С това което хората са дали като снимки на схемите за свъзване на оригиналните радиа и моето разбрахме, че контактният + и постоянния + са разменени и разбира се веднага ги разменихме, но уви радиото отново не проработи... И сега просто сме направили мостче от постоянния + на двете места(типично по български). Отделно има един + който се появява, само когато е пуснато радиото и разбира се е изрязан и не е вързан никъде(за какво се ползва само предполагаме, за момента си мислим, че тоя контактен + от радиото трябва да се свърже с контактния + на буфера, но все още имам нотки на съмнение дали е така). Отделно под/над него(зависи как го погледнеш) има един кабел, който е свързан, но самото радио по схемата му е празен пин(и какъв е точно тоя кабел и защо са го вързали там си остава мистерия). Още едно въпросче, като направя задните високоговорители на чинчове трябва ли и предните да ги преправя и тях на чинчове, за да работят всичките? Това за антената липсва при мен и ще си го купя, няма как да не мина без пари (това българите сме странни хора, викаме си да не се минем да даваме 20-30 лева за преходници или за майстор, а същевременно губим два дена в четене, разучаване и запояване на кабели).
  9. Mu4MaHa

    K-Line & Aftermarket radio

    Здравейте, bsdnikolov ще можете ли да подновите снимките си на горните постове, че се мъча да си оправя радиото сам, а в момента съм малко на никъде (Контакният плюс за субуфера от къде трябва да го взема? Като цяло не знам каква му е ролята - само управляващ сигнал ли дава или е захранване за субуфера/усилвателя в него)? Поздрави, Колев!
  10. Здравейте, продавам си старото окачване на моята A3-ка 8L 4 врати, фейслифт(ако има някакво значение). Напълно здрави амортисьори и пружини. Смених го със стандартно окачване, за да повдигна колата и това ми остана излишно. Много не съм в час, но до колкото виждам амортисьорите са оригиналните, а пружините са сменяни, като само едната задна е останала оригиналната. Не съм ги чистил нарочно, за да се вижда, че не са омазнени амортисьорите. На снимките може да видите по-добре състоянието на частите. Линк към галерията - Тук Цена за всичко - 250 лева(може и поотделно) За контакти: email: NikolayYordanovKolev@gmail.com Телефон: 0883441462 - Николай
  11. Здравейте отново, да се похваля и същевременно да се оплача. Поръчах си чисто ново окачване(стандартно) KQB. Тръгнахме да ги сменяме, но се оказа, че новите задни пружини са с 6мм по-голям диаметър(62мм) от оригиналното ми окачване(56мм). Въпросът ми е, някой да е имал такъв проблем и защо се получава тази разлика? Да спомена, че втори път поръчахме пружините, но отново дойдоха с по-голям диаметър(не е проблем с бройката). Оригиналните ми пружини са черни с 1 розова точка и 3 бели. Поздрави, Колев!
  12. Много добре. Информацията която ми даде е безценна. Иначе моята отзад е по-вдигната от твоята преди смяната, а предницата не мога да кажа дали има разлика. Ще сложа втулки отпред за начало без да сменям окачването и ще монтирам метална кора. Ако не ми хареса ще предприема пълна смяна на окачването със стандартно. Благодаря за информацията!
  13. Разпоредих да ги погледнат, друг е въпроса кога ще го направят Иначе варианта със пружини, които са със повече навивки(по-дълги) ме притеснява да не опъват амортисьора до крайно положение и така да ги счупя с времето.
  14. На първо четене, което знам. Колата се води с ambition оборудване(Equipment levels A9D "Ambition" equipment). Предните амортисьори са Braunschweig 1J0413031CP, а пружините ще накарам да ги видят, че колата не е в мен.
  15. И какво точно ще и прецакам? Моля да пишат хора с опит.
×
×
  • Create New...