-
Posts
160 -
Joined
-
Last visited
Друго
-
Kaра
A3 1.9 TDI
Персонална информация
-
Gender
Male
Recent Profile Visitors
1,494 profile views
OkObOkO's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Това масло не е подходящо за този двигател и при този разход аз не бих карал колата.
- 28 replies
-
Преди няколко години моите задни светлини заминаха, оказа се датчика, който е на скоростната кутия. Хвърлете му един поглед.
-
Моя фар видя малко зор и е на същото положение, щипките са счупени и целия фар вътре играе и е излязъл от мястото си. Какви пари излиза едно такова рециклиране ? Че се чудя дали да не се засиля към един нов фар депо/ тук ..... Фара излизаше ли нормално навън след демонтаж на 3-те болта или трябва и бронята да се откача ?
-
Аз също изкривих АТЕ дискове с ТРВ накладки. /Дисковете ги преглеждах по баркода в сайта и излизаха оригинални/ Смених ги с ТРВ дискове + ТРВ накладки от официалния вносител. Нямам грижи за момента! /Прави ми впечатление, че спирачния прах, който се отделя е керемиден на цвят, предните ТРВ накладки бяха с много черен спирачен прах./
-
Тотала съм го карал преди 6-7 години последно на малка атмосферка 1.6 75hp и си доливах доволно /но беше 10в40/ Колега скоро го наля за първи път на атмосферна алфа и повдигачите му бяха като оркестър докато позатопли колата, изтърпя го 1 седмица и след смяната му всичко беше наред отново. Аз не бих го ползвал.
-
Една туба 5л. хубаво масло 5в40 е 70-80-90лв. Айде няма нужда на близо 20г. коли от масла по 40лв/литър. Ако се съмняваш за качествени масла от България, то може и от Германия да си поръчаш за приблизително същите пари. По темата, моята печка последните 50 000км я карам с Мотул 5в40 с разход в рамките на литър до 9-10 000 км и смяна. Като разхода зависи предимно от магистрално/градско натоварване и е изразен предимно след около 6 000 км. Не знам при 1.8Т как ще е Мотула, но бих пробвал Равенол, особено когато изпадне на промоция от немско...
-
Сваляш кората, изчистваш всичко добре и слагаш тънък слой черен силикон върху стъклото /този за гарнитури/ в горния край където ляга кората.Заглаждаш го хубаво, сложи и нещо да притиска кората за вечерта. Моята така съм я направил и всичко е идеално. Вече година не ми се е мокрил филтъра В момента водата ти се стича между кората и стъклото понеже от годините кората не уплътнява добре, дренажите не ти помагат в този случай.
-
Моя съм го сменял преди 4.5 години и по спомен беше 40-50лв. На снимката се вижда сваления и марката и модела на китаеца, който е сложен. Смених и лагера на компресора, така и така беше свален съединителя.
-
Здравейте, Колата е 2001 facelift ALH - 90к.с. Първо светна ESP, след няколко минути започна да мига и подгрева на свещите. Оказа се, че стоповете не светят и стоп машинката е за смяна. Съответно в Brakes модула беше записала две грешки. Стоп машинката е сменена с оригинална и като резултат, стоповете светят, ESP изгасна и работи, двете грешки записани в Brakes се трият и не се появяват повече. Подгрева за свещите остана обаче да мига, а не успявам да се свържа с Engine модула, да прочета там каква е грешката. Бушоните над акумулатора бяха ОК, тези на таблото не успях да видя, понеже стана доста тъмно вече, утре ще ги проверя. Колата си върви нормално. Някакви идеи насоки какво друго може да прави беля.
-
Температурния датчик на двигателя най-вероятно е заминал и дава грешна информация. Провери го с VCDS, ако можеш. Преди 1-2 години, когато сменях моя набързо взех един афтърмаркет, който след като го монтирах ситуацията беше същата. В момента, в който дам на контакт и двете перки тръгваха без да спират. От там до Еуратек за оргинален и след като го монтирах всичко заспа.
-
Не мисля, че разбра какво те питаше колегата. Изглеждат доста износени. Sent from my Lenovo S650 using Tapatalk
-
Пишеш : монтаж, демонтаж, рециклиране и накрая пак удряш труд ... да не те таксуваха два пъти ? П.С моята е рециклирах в Сливен - 150лв., две години от тогава - доволен съм. Монтаж и демонтаж отделно. Дано са ти сипали оригинално масло - разликата е няколко лева и да са ти сложили хубави метални скоби на маншоните, за да не ходиш пак при тях.
-
За това, че размера е "кофти" - не е така масов като 205/55/16 - съответно е по-скъп, а е една идея по-висок само. Щом 205/60 ти е заводския - придържай се към него. При един бърз поглед в сайта, от който пазарувам от няколко години /не ми се проверява в няколко сайта в момента/дънлопа го виждам на 179лв. Е пред него бих избрал Goodyear Ultragrip 9 - сега ще го карам 3-та зима на лична и съм повече от доволен, цената му е 159лв. Ако се гледа по-евтини варианти - имаш Nexen winguard Wh2 на 108лв., Kleber HP3 132лв., Hankook и дори Yokohama v905 на 130-140лв./преди години имах v902 - от къде ме е изкарвала с кола, която нямаше никакви ел.системи, много добри впечатления имах/ Та идеята ми беше, че за мен този модел в конкретния размер е със завишена цена, която за мен не оправдава с чак толкова качествата му и не бих заложил на него.
-
Задните май имаха винт от към страната на подкалника, после сваляш само с дърпане внимателно. Хванати са с пластмасови нитове през десетина сантиметра.