Jump to content

lessthanjake

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 B8 2.0 TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

lessthanjake's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. lessthanjake

    Обща тема: Audi A4 B8

    Благодаря, много! Утре мисля да ги посетя.
  2. lessthanjake

    Обща тема: Audi A4 B8

    Колеги, препоръчайте сервиз в София за пълнене фреон на климатика и като цяло за диагностика и обслужване на цялата климатична инсталация. Колата я взех ноемри месец и до сега не се налагаше да се пуска климатик, но вече си е нужно Като го пусна, не духа студено или не толкова силно, колкото трябва да духа. Благодаря за предложенията!
  3. lessthanjake

    Обща тема: Audi A4 B8

    Здравейте, колеги! От около месец съм собственик на Ауди А4 B8 2.0 TDI и с интерес изчетох темата, която намирам за изключително полезна за собтвениците на този тип автомобил. За изминалите близо 2000 км искам да споделя моите впечатления за колата. Вози много комфортно и е истинско удоволствие да се кара. От към дизайн, според мен има уникална визия и черти. Разхода на гориво е добър и икономичен, мотора е еластичен и се нагажда на различен тип шофиране. Колата според мен е добре шумоизолирана и приятно впечатление ми прави озвучението (не съм с B&O система). Първоначално смених всички консумативи + зимни гуми. Напролет ще сменям накладки, дискове и летни гуми. Като минус намирам това, както вече някой беше споменал по-рано, че има една сляпа зона от предна лява греда и е малко дразнещо като правиш ляв завой -трябва да се оглеждаш повече, но се свиква. Относно проблемите, и аз както и други колеги по-горе имам проблем с вратите, явно е доста често срещата болежка. Странното е, че като преместя позицията на заключващите механизми на задните врати както е описано в manual-a всичко се отваря 6, до момента в който се заключи - отключи колата... явно машинките са тръгнали да заминават и трябва да се сменят. Скоро ми светна check engine лампата, закачихме я на диагностика и имаше следните грешки: - 02615 Капачка за напълването на гориво, заключване - късо съединение до замасяване или отворена верига - постоянно - 02616 Капачка за напълването на гориво, отключване - късо съединение до замасяване или отворена верига - постоянно Четох, че това пак е често срещан проблем. Изчистихме грешките, карах два дни, спрях на ОМВ да заредя и като запалих пак светна лампата. Мисля да пробвам следното: "I just removed the motor, opened, and after cleaning the collector with isopropyl alcohol everything works fine. Now my tank door have no problems." https://www.audiworld.com/forums/q5-sq5-mki-8r-discussion-129/fuel-tank-cap-lock-repair-2839762/ Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Removing and installing 2.pdf
  4. @Ropotamo, за тези пари толкова... не ми е голям проблем, че няма екстри, важното е да е запазена и здрава, а на външен вид изглежда доста добре. Иначе и тази мисля да я разгледам, с лед фаровете е: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11507301287216227&slink=4ynk8m
  5. Това е колата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11506091010787376&slink=4yn4rm А как ви се струва опцията за тест драйв в двора на автокъщата?! За мен е абсурд.
  6. Здравейте колеги, харесах си едно Ауди а4 2010 г, на външен вид е почти без никакви забележки, НО без сервизна книжка. Утре ще ходя в Порше - София да разгледам историята на автомобила, обаче друго ме притеснява. От автокъщата казаха, че може да се направи автодиагностика на автомобила (без такава абсурд да го купя - все пак е автомобил за 16 000 лв.), но опциите са: 1. Или някой идва на място и прави диагностиката. 2. Търся си платформа и я закарвам до желан от мен сервиз. Та въпросите са ми, как е възможно голяма авто къща да няма транзитни номера с които може да закараме колата на собствен ход до сервиз. Още повече, бих искал колата да загрее хубаво и поне 20 мин да се покара преди да се закачи за диагностика. На въпроса ми за тест драйв ми отговориха - само в двора на автокъщата... Нещо ме съмняват, иначе колата е убиец на външен вид и ако всичко е наред след автодиагностика + тест дрейв обмислям да я купя. Бихте ли ме посъветвали за читави майстори, които ходят на място в София да извършват автодиагностика или пък автосервизи, които предлагат тази услуга? Опцията за платформа я оставям като последен вариант. До колкото съм чувал автокъщите плащат около 800 лв на година за транзитни номера и могат да се закачат на всяка кола, при положение че колата излиза от автокъщата? Благодаря за съветите. ПС! Днес бях в Порше и само с номера на рамата ми отказаха информация, вече искат и голям талон на колата или съгласие от собственика за предоставяне на подобна информация. Вече имам копие от талона и утре пак ще посетя Порше. Благодаря за съветите предварително!
  7. Благодаря за коментарите и мненията! Относно цената, обмислям вариант да вдигна малко бюджета, но макс до 16к, защото + изброените по-горе разходи към ~ 3000 лв колата си стъпва стабилно на към 19 000 лв, което си е доста пари и не малък разход като се замисли човек А по мое виждане всичко над 20к - по-добре чисто нова кола на изплащане.
  8. Благодаря за мненията! @Bobu, определено търся с ръчни скорости, още в първия пост го споменах. Ето малко линкове с полезна информация: https://www.vehiclehistory.com/audi/a4/2008 Относно поддръжката ги виждам така нещата +/- - регистриране, еко такса 500 лв - винетка, данък, ГО - около 500 лв - каско - 1000 лв - зимни гуми - 1000 лв - смяна на масла, ролки, ремъци и филтри - 1000-1200 лв Отделно след това мисля да сменя и дискове и накладки Не съм на 100% сигурен за горните суми, но си мисля че съм близо до реалността, моля за мнения?
  9. Здравейте! Обмислям скоро да си купувам нова кола и съм се спрял на Ауди А4 2008-2009 2.0 TDI (143Hp). Бихте ли дали малко повече инфо и мнения за този модел и двигател. Изчетох доста коментари в чужди сайтове, че този мотор е проблемен и гори масло, мнения много и различни. Много ще съм ви благодарен, ако някой от собствен опит сподели в повече детайли плюсовете и минусите за конкретния модел както и консумативи по подръжката. Бюджетът ми е 15 000 лв, ориентировъчно нещо такова си търся, но с ръчни скорости: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11505721828811447&slink=4tbbrl Благодаря за мненията и коментарите предварително.
×
×
  • Create New...