Проблема не е в шестотена или в маслената помпа ! Тук става въпрос за ниско ниво на маслото, а не за ниско налягане.
Щом маслото не ти е мръднало от максимума на щеката не е повод за притеснение и не трябва да се говори за разход на масло и т.н.
Проблема най-често е в датчика за нивото (намира се на картера). Смени го (с оригинален), защото повечето афтърмаркет, компютъра не ги разчита правилно и набива грешки. Почистването на датчика е "временно решение" на проблема.
Това ауди има вградена система - като отвориш капака и изчиства грешката за low oil level на таблото (предполага че си долял), след няколко км каране като си направи самодиагностика, пак дава грешка, защото датчика не работи коректно.
Пп. Този шестостен за който казахте по-горе си е фабрично слабо място на тези двигатели. Когато се заобли и превърти, маслената помпа спира и пада НАЛЯГАНЕТО на маслото, не нивото му в картера ! Този шестостен ако не си го сменил заедно със обслужването е хубаво да се смени, за да си "вържеш гащите", че ако стане белята излиза скъпо.
Поздрави,
Васил