Jump to content

pushkata11

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW / AUDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

pushkata11's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги ! Двигателят е 2.5TDI BAU 180к.с. края на 2004г. Има странно тракане при ускорение - най-добре забележимо на 1 / 2 / 3 предавка (колата е автоматик) между 1800-2200 оборота . При плавно ускорение тракането не се появява. Качвам клип на колега със същия проблем: Колата я купих с този проблем. Обслужих я - ремъци, ролки, масла, филтри и т.н. Тайминга на помпата е в нормалните стойности. Няма спад в мощността. От какво може да е проблема ? Благодаря предварително !
  2. Виждам, че темата е стара, но разбра ли се от какво е шума ? Имам абсолютно същия проблем на 2.5TDI BAU 180к.с. Някой ако има представа от какво е тракането, моля да помогне. Благодаря предварително !
  3. Напиши ми на лични, номер на рамата, код на мотора, точен модел и година на колата, както и номерата на оригиналните и на новите свещи. Ще потърся информация
  4. Проблема не е в шестотена или в маслената помпа ! Тук става въпрос за ниско ниво на маслото, а не за ниско налягане. Щом маслото не ти е мръднало от максимума на щеката не е повод за притеснение и не трябва да се говори за разход на масло и т.н. Проблема най-често е в датчика за нивото (намира се на картера). Смени го (с оригинален), защото повечето афтърмаркет, компютъра не ги разчита правилно и набива грешки. Почистването на датчика е "временно решение" на проблема. Това ауди има вградена система - като отвориш капака и изчиства грешката за low oil level на таблото (предполага че си долял), след няколко км каране като си направи самодиагностика, пак дава грешка, защото датчика не работи коректно. Пп. Този шестостен за който казахте по-горе си е фабрично слабо място на тези двигатели. Когато се заобли и превърти, маслената помпа спира и пада НАЛЯГАНЕТО на маслото, не нивото му в картера ! Този шестостен ако не си го сменил заедно със обслужването е хубаво да се смени, за да си "вържеш гащите", че ако стане белята излиза скъпо. Поздрави, Васил
×
×
  • Create New...