Jump to content

jorezzz

Members
  • Мнения

    55
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 2.5TDI Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male

Контакти

  • Skype
    jorezzz

Последни посетители

871 профилни разглеждания

jorezzz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, намерих меката връзка. На много гадно място е и няма как да стигна до нея без разглобяване Някой май беше споменал, че ако е оредяла и има разстояние между оплетката, значи е за смяна. Така ли е? Ето как изглежда мойта. Попринцип тези връзки се сменят в нормален сервиз или където правят генерации?
  2. Колеги, никой не каза къде е тази пуста мека връзка и достъпна ли е за простосмъртни.
  3. Такааа, дойде първият студ и темата ще бъде съживена хахах Проблемите с колата явно си остават. Нищо не се е променило и явно, когато я правиха в Супер Дизел е било доста топло, за да продължи да е зле. Спомням си, че беше към 10-15 градуса. Та викам си да видя центровката как са я направили и ето резултата (не гарантирам, че те така са я направили, може да е мръднала, но пак и това не е добре). Даже докато ги редуваше Early и Late, изобщо не се промени звука на работа. Сега да я карам пак там ли какво, вече не знам и аз. Ще пиша тук докато се оправи или я продам хахаха
  4. Здравей, трябва ми предна долна централна решетка за A4 B6 2.5TDI quattro '04, тази под номера. Дай ми цена и за горната с емблемата която е. Мерси
  5. Колеги, имам много странен проблем. Колата ми спира трудно или по-точно спира си, но трябва да натискам педала по-силно от норналното. Преди мислих, че е от дисковете, но смених и предни и задни и накладки (всичко ATE). Сега е по-добре, но определено има проблем. Вчера четох за назин за тест на вакум помпата мисля, че беше... не съм сигурен. Тестът е следният. На загасена кола натискаш 10 пъти спирачката и накрая задържаш, палиш и гледаш колко ще падне педала. Моят пада до някакво ниво и след това винаги има някакво място още. Та загасих колата, след като не ми беше много ясно какво да правя и я оставих. Вечерта запалих и тръгнах и какво да видя. Колата спираше супер, даже заковаваше при ниска скорост (аз нали съм свикнал да натискам яко). В следващите 20-30км градско всичко беше екстра. Днес малко по-зле. Да не говориме, че ми се стори да върви доста по-добре. Въпросът ми е какво по дяволите се е случило? Предполагам има общо с вакум помпата? А тя реално какво прави? Също турбото и то ли е от същата помпа се задейства? Много ми е мътна цялата тази работа... Помагайте, моля
  6. Виж ако седиш в задръстване и пада бързо температурата (или се покачва) може да е от датчика за температура на антифриза. Аз имах подобен проблем докато не почна да си седи на 60 градуса стрелката. Смених го и се оправи. Sent from my iPad using Tapatalk
  7. Да, много е тъпо да четеш 7 страници и да няма накрая нищо Исках да изчакам някой друг ден преди да пиша, защото след като я взех запали много по-добре, но се усети докато държа ключа завъртян как не запалиха едновременно всички цилиндри, но става въпрос за макс. 1 секунда не като преди. Следващите 2 сутрини пали добре. Вече не изпушва първоначално тази бяла гадост и съответно не смърди. Също и прекъсването (и тресенето) не се появвява вече. Остана нещо друго обаче. При студена кола има един странен звук все едно се усилва и намалява звука от самия двигател периодично. Честотата не е заедно със самия двигател (стандартното чукане на дизела) ами е някъде можеби на половината (по-бавно). Може да няма общо с двигателя, де. Я ролка нещо...
  8. Да сменят гарнитурата. Да, то сега не е толкова студ, а и те ако са я оставили в халето, за да я включат на компа при първото палене, може да си е запалила нормално. Ако не се е оправила, ще им я оставя и аз петък и понеделник направо да я надуват без палене даже
  9. Преди малко си взех колата и само направили центровка, че не била много добре уж. Според тях не изпуска тази гарнитура. Ще видиме, ако е ОК сега добре, ако не направо отивам и им казвам да я сменят и това е.
  10. Днес я водих в Супер Дизел и казаха, че е херметизирана (уплътнението не пропуска) и всичко останало е ОК... Оставих да я видят утре на студен двигател. Последната ми надежда е, когато е студена това уплътнение да се свива и тогава да изпуска. Пълна мистерия. Можело от ЕГР да е масло това ама се съмнявам само под гарнитурата да е хвърляло, пък и що ще хвърля така масло
  11. оооо да, няма да барам там, че дебело stefan_teko, доволен ли си от Супер Дизел, че мисля и аз там да я правя помпата?
  12. Колега, насочи се за вибрациите към тампони на двигателя. Аз имах същия проблем. Когато се движиш с равномерна скорост и колата превключи на по-висока предавка и оборотите паднат се усеща в цялото купе. Нови тампони и си готов, само тъпото е, че само оригинални и нови се слагат. Два са и май към 500ля излизат.
  13. Ох, дано е това, че съм отчаян вече хехех Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Колега, за това ли става въпрос? Аз страдам от същите проблеми при палене и цяла зима се мъча... Ето какво открих днес. Като гледам май същото уплътнение е заминало?
  15. А тоя пич какво прави всъщност?
×
×
  • Create New...