Jump to content

Dakata91

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Dakata91

  • Рожден ден 26 Октомври

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4F / A6 4G

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Dakata91's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги, на 30ти юни при опит да запаля колата, установих, че явно акумулатора е паднал - вътре мигаше като коледна елха. Подадох ток от друга кола, запалих я и си я карах спокойно до вчера, вчера отново същия филм - бутам ключа и всичко мига вътре. Единствено шофьорската врата се заключва, пасажерската е отключена, задните също, а багажника - заключен, явно понеже е електрически и не мога да го отворя. Знам, че има вариант да пусна седалките и да отворя багажника по този начин, но колата стои в гараж и няма вариант да отворя реално багажника. Мисля да й подам отново ток и да проверя сегашния акумулатор какъв е и да търся същия или с подобен Ah. Чета из форума, че при смяна на акумулатор се изисквало кодиране чрез VCDS, въпросът ми е задължително ли е това да се прави, ако взема същия акумулатор като марка и показатели, или ако взема сходен - различна марка, но същ Ah, както сегашния? Къде трябва да вляза във VCDS, за да запиша, че колата е с нов акумулатор и реално какво изобщо друго трябва да записвам вътре? Нямам менюто, което показва акумулатора на колко % е, ако има значение - активира ли се, така ли си идва автомобилът 🤷🏻‍♂️ A6, 233hp
  2. Много интересно, днес бутам ключа и всичко е наред?! Явно ще ми играе игрички..
  3. Добър вечер, от днес имам доста странен проблем с A6 4F 3.0TDI, 233к.с., като сложа ключа и искам да дам на контакт не става нищо, даже не може да “защипе” на зъба, за да остане колата на контакт, а директно тръгва да пали. Пробвах и с двата ключа, разлика няма. Пробвах да го въртя бавно случайно да захапе някъде, но уви. Мислех да я закача на диагностика, но като не може да даде на контакт, как ще стане? Волана се заключва като извадя ключа, отключва се като вкарам ключа, към какво да се насоча? Поздрави!
  4. Ще диря из facebook групите и в olx. Ако намеря нещо скоро, ще ти пиша. После ще черпя.
  5. Потвърждавам написаното от @A3 - 1.9 TDI. Моите също бяха H4 и H7 крушки като от ключа за фаровете имах и за включване на халогените. @The Mad Killer, откъде мога да си намеря отдолу добавката + халогените?
  6. След работа ще го пробвам да разбера най-накрая. А ако не подгрява, а в същото време има букси, къде би било логично да се търси проблема?
  7. Привет, има ли филм да е изгорял подгрева или нещо да се е прекъснало по системата, за да не подгрява? Като си взех колата през 2017г. беше с обикновено стъкло, но веднъж го махнах и видях, че има букси. Взех си огледала с букси, но не разбирам дали работи или не. Понякога е супер чисто, друг път си стоят капките с вода.
  8. Да вдигна малко темата, а и да попитам. 00533 - Idle Speed Regulation 19-10 - Lower Limit - Intermittent 00625 - Vehicle Speed Signal 27-00 - Implausible Signal 01367 - Central Locking Pump Run Tim Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - За последното съм сигурен, че има нещо, защото съм направил при тръгване да се заключва и като спреш някъде от пасажерската страна няма излизане освен ако не отключиш с бутона и тогава да се отвори вратата, но съм отворен за съвети/идеи.
  9. Привет, калниците се изрязват, да. Аз имах халогени, но вече нямам, но не е нищо фатално(поне според мен). При мен си работи механизма за нагласяне надолу-нагоре. Не е кой знае каква играчка, около 1-2 часа е процедурата.
  10. Благодарение на колегата(@bsdnikolov) се сдобих с фейс фарове. Монтирах ги, всичко стана перфектно, като изключим предната броня, понеже и моята кола има лек удар отпред и остана малко място между фара и бронята, но нищо фатално. Сложих си ксенон на късите и да си кажа честно - вече виждам пътя идеално. Благодарности отново към колегата!
  11. А какво ще рече "ръчен/електрически без моторче"?
  12. Здравейте, притежавам A3 8L 1998г. и обмислям процедура по преминаване към фейсовите фарове. Наясно съм, че инсталацията се преправя и се изрязва леко калника, но стигам до следното - Намерих чисто нови фарове от български сайт за авточасти, но не успявам да разбера към кои от двата модела да се насоча. Модел 1 - Фар за крушки H1/H7 ръчен/електрически без моторче TYC - Цък Модел 2 - Цък Към кои от двата модела да се насоча? Цената не е от значение понеже ще се взима с отстъпка. Разбрах, че има някакви букси за кабелите, от преди фейсовите фарове към фейса, някой да продава подобно чудо? В ebaY намерих една обява, но цената беше доста висока за едни букси - четири цифрена сума.
  13. Пасна, всичко е 6 точки. Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
  14. Здравейте, изпадна ми изгодна оферта за волан от фейса, но моята кола е преди него. Има ли начин да стане? Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
  15. Dakata91

    Прокапа рейката

    Аз рециклирах рейка преди месец. Понеже в моя град никой не ги прави, само ми я свалиха в един сервиз, изпратиха я в Пловдив и след ден беше готова. 250лв беше рециклирането, 80лв за монтаж и демонтаж на рейката. Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
×
×
  • Create New...