Здравейте, колеги,
на 30ти юни при опит да запаля колата, установих, че явно акумулатора е паднал - вътре мигаше като коледна елха. Подадох ток от друга кола, запалих я и си я карах спокойно до вчера, вчера отново същия филм - бутам ключа и всичко мига вътре.
Единствено шофьорската врата се заключва, пасажерската е отключена, задните също, а багажника - заключен, явно понеже е електрически и не мога да го отворя.
Знам, че има вариант да пусна седалките и да отворя багажника по този начин, но колата стои в гараж и няма вариант да отворя реално багажника. Мисля да й подам отново ток и да проверя сегашния акумулатор какъв е и да търся същия или с подобен Ah.
Чета из форума, че при смяна на акумулатор се изисквало кодиране чрез VCDS, въпросът ми е задължително ли е това да се прави, ако взема същия акумулатор като марка и показатели, или ако взема сходен - различна марка, но същ Ah, както сегашния?
Къде трябва да вляза във VCDS, за да запиша, че колата е с нов акумулатор и реално какво изобщо друго трябва да записвам вътре?
Нямам менюто, което показва акумулатора на колко % е, ако има значение - активира ли се, така ли си идва автомобилът 🤷🏻♂️
A6, 233hp