TomcatF14

Members
  • Content Count

    456
  • Joined

  • Last visited

About TomcatF14

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8L

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

1,111 profile views
  1. Аз не те обвинявам, но щом си написал "въпреки навъртяните километри", предполагам, че първоначално си мислел да слагаш масло с друг вискозитет. Карам А3 от 5 години. 1.6 102 к.с. атмосферен кенеф и слагам само Motul 8100 Xcess 5-40. Супер доволен съм от маслото и общо взето, "колкот сипя - толкова източвам". Разбира се, че гори по малко. Все пак, колата е 2001 година и не съм правил ревизия на двигателя. Моя съвет е да пробваш Motul по спецификация за твоя мотор. Нямам идея, кое точно се препоръчва за дизелови, но лесно ще провериш.
  2. Колата се кара с каквото масло е по книжка, без значение колко километра е минала. Аман от български "митове и легенди", че ако е стара колата, тури и 10w40, че да не го гори...
  3. За спирачките е, да. Смених го. Чека остана. По-късно ще вържа vcds да видя дали мога да изчистя евентуална грешка.
  4. От 2 дни колата започна да придърпва и да не върви ок. Светна чек енджин-а, след което установих, че има сцепен маркуч. Предполагам вакуумен. От там се чува как свисти въздух. Възможно ли е от него да свети чека на двигателя?
  5. Това го виждам късно. Смених само левия и за сега всичко е наред.
  6. Здравейте, някой може ли да ми даде линк (от сайт за авточасти) за точния датчик? 1 Fault Found: 00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 012 - Electrical Fault in Circuit Колата е 1.6, 102кс, AVU двигателя.
  7. Не съм чел нагоре, но те съветвам да си провериш датчика за ниво на масло. При мен беше това и светеше когато си реши, а масло имаше.
  8. Първо, защо караш с такова масло? От това ли пестиш? Второ, аз като я взех моята и сипах някакъв Тотал (уж по стандарти, спецификации и не знам си още какво на VW с код за моя мотор). , който го изгори за отрицателно време. И моята беше нов внос и си казах, тая кола гори яко масло. От тогава сипвам само Motul 5x40 и колкото сипя, толкова източвам. Съответно купувам само филтри MANN. Маслото и филтрите взимам от доставчик, който със сигуност знам, че не е метне (имам връзки там и за това не споделям име). Държа да отбележа, че по двигателя не съм правил нищо. Дори не съм сменял и гарнитури още.
  9. Моите са правени в Румъния, ако има някакво значение. Не знам, ще видя как ще са тази зима. Може и просто да съм очаквал повече от гумата.
  10. Да, да. Айде моля ви се с тоя Континентал и класиранията му в ADAC. Миналата година купих чисто нови TS860-ки, на 4 седмици дот. Въобще не съм доволен от гумите. На киша и сняг много често се включва ESP. Толкова скапано сцепление няма. Трябваше да си купя Дънлоп или Мишлен за тея пари. Стария Континентал си беше доста, доста по-добър. От летния ContiContact Premium 5 също съм страшно доволен, но TS860 е разочарование.
  11. Датчика за маслото, когато се скапе свети по този начин. Има и друг символ, който е същата лейка с текст MIN. Казвам го от опит, защото при мен сензора се скапа и светеше точно този символ от снимката.
  12. Шнур, не ме разбра братле. Не се оплаквам от цените, само го констатирах. При ДиБрос винаги е било по-скъпо но има защо. Не съм тръгнал да ги плюя заради цени и не съм казал, хората да не ходят там! Това е един от добрите сервизи, но исках да споделя и негативният си опит от там. Желая всичко най на Цецо и Любо.
  13. Сори, ама от както D-bros се преместиха и се разхвиха, много си вирнаха нослетата и цените. Като цяло и отношението към клиента е по-зле. Маса пари съм им изсипал, винаги съм бил доволен от тях, но ми се струва, че не обръщат много внимание на стари коли вече. Попитах ги за евентуална цена за рециклаж на рейка, демонтаж и монтаж за моят модел кола, двигател и т.н. Seen и толкоз, като отговор. Благодаря Прави впечатление и факта, че при последното ми ходене при тях си бях купил сам частите с отстъпка и на Любо не му стана много приятно, след което започна да ми обяснява как не било правилно това, хора като мен да купуват с отстъпка от вносител, трябвало да бъде само за сервизи позволено. Хаха.
  14. Ми, то не е нужно да си специалист, братле. Малко мисъл и логика трябва понякога. Мисля, че вече ти е ясен отговра на въпроса ти.