Jump to content

aby1

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    каквото дойде

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

aby1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. aby1

    ЕКУ за Ауди 100 c4

    А този мокет как се маха или е необходимо да се реже?
  2. aby1

    ЕКУ за Ауди 100 c4

    Колеги, къде се намира компютъра на тази кола? Вдигнах мокета под пасажерските крака, но не го видях. Някъде бях чел, че е там.
  3. Темата е стара, но днес минах по този път. Извиках ключар. За 20 Мин извади патрона без да разглобява почти нищо. За 40лв не си заслужава гърбенето.
  4. Най-вероятно и моето копче е било здраво когато съм го махнал. Мойте кабели тогава бяха ужас, но имайки предвид цената им, тогава не ги смених.
  5. Муцев при мен намотаният кабел беше жълт, кафевият и белият не играеха. За синият не си спомням какво беше вързано, но най вероятно при мен са били объркани. Стана ми интересно защо при стареене на кабелите се вдига прага на импусла (говоря за кабела който е увит около високоволтовия)? В копчето което аз гледах не си спомням да имаше процесор, мисля че беше някакъв брояч, но не споря! Сори за спама, но наистина ми стана интересно каква е причината да се вдига нивото на импулса.
  6. В момента съм с EmmeGas. Винта за налягането е този от който се регулира дебита на газта / не знам дали се изразявам правилно/, намира се отгоре на изпарителя. Днес предприех изпреварване, минах на бензин и повече на газ не можах да мина. Карах 20км на бензин и след многократни проби накрая прехвърли на газ. В този ред на мисли някой може ли да ме насочи защо при натиснат до край педал на газта (когато се движа на бензин) колата буквално забива муцуна, все едно помпата спира да подава гориво. Откачих ламбдата за проба, няма ефект.
  7. Извади буксата и виж кой кабел ти пуска клапана. По спомен при мен беше червен и син. Най лесно е да ги прозваниш. Единият трябва да е +, а другият отива на релето което изкл. помпата и включва клапана. Правиш един мост и виждаш какво се случва. Може и направо от релето да ги окъсиш. Когато няма захранване, то е нормално затворено. Респективно когато се захрани превключва контактите си и захранва клапана, като прекъсва помпата.
  8. Имах абсолютно същите симптоми, накрая махнах ключа и си сложих Ц-К ключ за да си командвам газ- бензин. Ей така като теб пипам ключа и е ок. Отварях ключа няколко пъти, не намерих никакъв проблемен елемент. след 1,5 г. Пак имам проблем с газта, но вече не е от ключа.
  9. С газаджийте вече не ми се занимава. По-скоро минавам на варянта смяна на изпарител. И аз си мислех за богата смес и да се дави, но ме съмнява. Въртял съм винта за налягането как ли не, ефекта е нулев. Празният ход играе като пет стотинки в шахта. Не играе на горе и надолу постоянно, просто като реши вдига го на 1400 об. примерно и седи така, в следващият момент може да трепери около 500-600 оборота или дори да гасне (най-често).
  10. Преди 15к сменях мембраните на изпарителя, Не смуче въздух от никъде, щателно съм го проверил. Байпасният марчкуч е здраво стегнат. Проблемите се задълбочиха във времето постепенно. Сега и топла на газ не пали. След всяк спиране се пали на бензин, минавам 1-2 километра и тогава прехвърлям иначе не може. Ако я прехвърля веднага, гасне.
  11. Проблемът се изявява в това, че колата харчи колкото реши и е убита от всякъде. С клима спокойно си взима едни 14/100 извън града и едвам набира 80 км по баирите. Същото важи и когато сме 4 човека без клима (с климатика става трагедия). Разхода варира +/- 2-3 литра постоянно. Непрекъснато губи ПХ. Както държи ПХ в следващият момент гасне. Гасне много често когато се пусне по инеция или се спре рязко и по-рядко когато работи на място. Веднъж загасне ли в движение, после няма палене на газ. Карам я на бензин и по някое време успява да прехвърли отново на газ. Не държи празен ход, ако не е загряла поне 60 градуса. Нямам степ моторче, с двоен реглажен кран съм. Пробвал съм я на бензин, няма такива проблеми, кове си ПХ и си има мощност доволно. На бензин прави други номера, но те не са фрапантни. Чудя се дали да сменям изпарителя или проблемът е другаде Забравих да споема, че става дума за механичен инжекцион с мотор ACE.
  12. Колега огледай импулсният датчик в делкото. От старост изолацията на кабелите се разпада и се губи искрата. От него зависи разрешаващият импулс за искрата. Относно алармата, при мен когато се бъзикаше, не ми въртеше стартера.
  13. aby1

    Не работи скоростомера

    Точно попадение Куплунга беше откачен. Мерси за помоща.
  14. Колеги, замина ми импулсният датчик в делкото на стотицата (ACE), докато го сменя колата стоя 1 месец и малко паркирана. След като го смених, не работи скоростомера и брояча на километрите. Показва температурата, показва обороти, всички лампи работят, само не ми отчита изминатото разстояние и скоростта с която се движа. От къде скоростомера взима сигнал?
  15. Да, от както го заредих, ядове не ми е създавал и детонациите при паленето изчезнаха.
×
×
  • Create New...