Jump to content

NITRO1

Members
  • Мнения

    2731
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BFB Quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    N/A
  • Интереси
    Aviation

Последни посетители

3955 профилни разглеждания

NITRO1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ауди на предно........., с времето се убедих, че най-доброто Ауди е куатро. Не си първия с такива наблюдения, имам познат с Б6 на предно, зимата нема такъв цирк, не може да тръгне и той е със спортно окачване, но колата не опира на дъното си.И е със зимни гуми.
  2. NITRO1

    Audi А4 1.8Т куатро 190 кс

    Няма как да са по 5-6к.
  3. NITRO1

    Audi А4 1.8Т куатро 190 кс

    На мен лично Б7 седан ми е мега красива кола. Аванта също не е грозна кола, но седана ме изпълва отвсякъде. Eле па RS4. Между другото А4 Авант Б7 1,8TQ също не видях. Или никой не иска да ги продава.
  4. NITRO1

    Audi А4 1.8Т куатро 190 кс

    Аз съм от изключенията, онзи ден се разрових в нетя за Б7 седан 1,8ТQ и не видях нито една. Лекинко се замислих дали да не си я бях оставил и да стои завита под найлон за поколенията. 😭
  5. Всичко поскъпна, не само маслата за автомобили.
  6. Не го приемай лично, аз не правя сравнение на двата пазара, просто казвам преди 2 години каква беше разликата тук и там с доставка от Германия, в интерес на истината и там го повишиха леко с около 5 евро за 5 л.туба. Но не съм влизал отдавна по тези сайтове, защото в момента карам автомобил с много по занижени изисквания за масло и му слагам наливен тотал 5в40 и 3 смени нема никви драми, но пак казвам конструктивно сегашната ми кола е в пъти по-проста и ненатоварена от Б7-цата, която имах. А и при Ауди-то много се вглеждах. Сега нема земна сила, която да ме накара да преведа пари 2 седмици по-рано и да чакам некво масло от майната му само и само да си мисля, че е истинско и , че колата ш литне (това в кръга на шегата).
  7. На б7-цата налях VST 5w40 и маслото се държеше страхотно, наистина мотора стана осезаемо по-тих и спокоен. Но маслото го взех директно от Германия за сравнение тогава до тук с куриера ми дойде 5л.туба на 70 лева, а тук в Бг същото масло (надявам се и като качество да е било същото) на цена в интернет магазин беше 100 лева!!! От скромния ми опит с 8 смени на различни марки масла на BFB-то най-очарован бях от Мобил 5в30 ESP formula. Може и да си внушавам, но колата се развърташе, като пистов мотор, супер леко качваше обороти и някак си много леко и спокойно работеше, но там и х-ките на Мобил-а бяха доста по-сериозни от VST на РИванол-а.
  8. Здрасти колега, колата не е при мен вече от почти година, но след , като налях Бардал 6в1 и изгорих един резервоар бензин, колата се оправи, като по време на карането на бензин по спомен често подминавах 5к. по оборотомер. Колата се оправи, и след две седмици я продадох. Оттам насетне новия собственик не се е оплаквал за нишо и продължава да я кара с кеф..........................тоя мотор е железен.Ако друго те интересува питай, въпреки, че отдавна вече не се интересувам от автомобили, а ги ползвам без да наливам излишно сериозни суми, както беше при Б7-цата 😀, не за друго ами после се радва некой друг.
  9. Скъпа колежке, Абсолютно нищо не казахте в този си пост, не смятам да слизам на вашето ниво. Аз сметката за себе си съм я направил, а имайте предвид, че там където сте в момента си правят повече сметката за "келепи" и "кирия" дори и от нас българите. *7,5-8 /100 смесен цикъл дори с най-хубавото гориво, означва, че при 90-100 тая кола Ви гори 5-5,5/100 бензин...................спокойно можете да пишете на Ауди, защото и те не знаят какъв икономичен двигател са конструирали преди 23 години.
  10. Скъпа колежке......................................... Автора е писал във форум на Ауди и пита за Ауди (вече не е ясно дали въобще чете въпросната тема). Както казах и в предното симнение за 10к. има и други алтернативи, НО СПОРЕД МЕН ако иска по-нова визия, доказан мотор и задвижване на ПРИЕМЛИВ за БГ стандарт това е колата, пак да подчертая СПОРЕД МЕН. Въобще е супер излишно да ми казваш колко гори такава кола на дълго,градско,селско и т.н. защото имах такава почти 2 години и половина.Още с покупката и нашибах ГИ и за това време и навъртях 70 хиляди километра, така, че за мен въпроса с газ или не, не стои на дневен ред. Дори и да карам по 7к. на година пак ще и нашибам газ. СПОРЕД мен (моята гледна точка ) е грешка да караш автомобил позволяващ монтаж на газ и да не си го направил ако навърташ дори по 5к. на година. Вервай ми сложиш ли газа - неусетно започваш да въртиш повече. Нямам желание да превръщам темата в газ за или не, всеки се преценява, аз няма как да карам на бензин, защото не ми е изгодно. А 8 на сто такова Ауди не ти гори смесено, а на извънградско, вкарай го в някой град и пак засечи разход, ама не град с две кръстовища........... А дали на човека ще му е евтино или не да кара 15 годишен автомобил без значение марката знае само оня отгоре и тоя, който му я продава. И както каза Курти - когато и да сложиш газ все си закъснял.
  11. Когато исках да си взимам Б7 дори 10к. ми се струваха супер много за 10-11 годишна кола в комбинация турбо бензин и куатро, когато дойде време да я продавам я пуснах на цена такава, каквато нямаше в мобилето за Б7 с тази комбинация (демек най-скъпата), нямаше и прословутия ес лайн салон, по който се захласват всички и всеки пита първо за него, като се обади.Въпреки, че на снимките се вижда ясно, че не ес лайн. И въпреки това , колата я продадох точно два часа след пускането на обявата. Твърдениете, че Б7 е по-грозно от Б6 е супер субективно и за мен е уникална глупост да се твърди такова нещо.Като погледна едно Б7 от който и да е ъгъл ми е в пъти по-красиво от едно Б6, дори и вътре , колкото и да се казва, че са еднакви.Най-малко салона е доста по-качествен от този в Б6 а дизайна отвън за мен е едно от най-красивите Аудита правени някога, от серията А4 единственото по-красиво от Б7 е Б9. Цената , както сам знаеш се определя от пазара, що има Б7 с 2,0 тди на почти 50% по-евтини от Б7 с BFB ( без да включвам и куатро системата)?????? Ако въобще можеш да намериш някъде из обявите Б7 с BFB, докато дизелово Б7 има сигурно 5 страници с обяви по сайтовете без десните волани. Хей, наистина мисля така - ако иска да кара Ауди и да му е що-годе евтино - доколкото може да се съвместими двете думи евтино и Ауди, иначе за 10хил.лева има други алтернативи..............но вече зависи кой какво търси, иска и най-вече може да си позволи.
  12. Няма как(с малки изключения), хем да искаме да върви, хем и да не гори и да ни е тънко.В това лично се убедих, като сравнявам сегашната си кола с BFB-то, което имах.Преди да го продам вече ми малееше, ама на сегашния фон е баси самолета.Та пак зависи и от това на какво си свикнал.А да и нещото, което не е маловажно, особено за тия дето сме на газ.Аудито хем и с куатро при 110-120 ми гореше 9 газ, тоо кош при 90!!!!!! на темпомат!!!!! ми гори 8 и е на предно само и е с 250 кила по леко отАудито.За изпреваряане да не говорим.......Само сравнявам.
  13. Малко изместваме темата но лично съм виждал хора да търсят ес 500 защото мотора за разлика от на А8 тфси, ставал перфектно с ГИ, както и миналата седмица пред мен на газколонката се нареди Лексъс модела , като габарит е същия с този на ленд круизър 200 и беше на газ, отделно едни пичове си карат такома-та и те на газ.
  14. При 90% от имащите бензинов автомобил в Бг това е водещото, еле па ако правят над 5к. на година.
  15. Аз също, но и доста други марки вече са на директно впъскване, та май ще е електричка.
×
×
  • Create New...