Jump to content

mitkozebrata

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B6 8E

mitkozebrata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Позволявам си да споделя мнение, само на базата на кратък личен опит. На първо място въпроса какъв точно ремап и дали въобще ремап гарантира букет от крайни и умерени мнения на двата полюса. Но за това сме форум. Най големият проблем е базата за сравнение - в нашият случай доста употребявани автомобили при които не е еднозначно ако вървят защо (не) вървят и ако се счупят защо са се счупили. Също така съм убеден че има подходящи и не толкова подходящи двигатели за такова нещо. Та правил съм два тунинга: единият на автомобил сеат 1.6 тди ДСГ скорости който просто не вървеше и се караше с автоматика отвратително. Там се спрях на една фирма от София с готови ремапи като избрах такава с малко увеличение на мощността (според каталога), защото не исках да товаря кутията все пак дизела е с висок въртящ момент. Резултат: това бяха най добре инвестираните пари в този автомобил! Колата просто тръгна нормално, плавно без турбо дупки, без това неприятно усещане за липса на мощност в ниските когато кутията реши, че с 50км 5-та скорост е време да се включи, а пък 7-ма с 65 също е ОК. Кутията естествено си е същата, но сега към нея или пред нея е един много по адекватен двигател, много по плавно се кара, по-точно моят стил стана много по-плавен без стрес когато съм в ниски обороти да знам че ако ми потрябва леко ускорение трябва да натисна по-силно педала за да включи веднага на по-долна предавка. Та накратко, изключително доволен останах от хармоничния ремап от лавицата без индивидуални творчески отклонения на някой експерт само по мощност. Втори опит, той датира от преди повече от година е с един фиат 500 абарт 135коня който тунинговах с тунинг бокс, но такъв който се настройва на дино. Там съм също много доволен, там говорим вече за осезаема мощност на диното колата стана 170 коня индивидуално настроена, и това за този автомобил се води стейдж едно, като тунингите стигат до 225коня но след 180 вече трябват друг вид турбина, трябва да се сменя и софтуера на самата кола, кулери, специални свещи въобще друг хардуер ... съответно и други финанси. Но тук индивидуалните настройки ги направиха хора които само с абарт се занимават, така че предполагам че поне още 500 коли са с същите “индивидуални” настройки т.е и това е по-скоро нещо взето от лавицата. Това което сега се чудя на базата на по-горният опит е дали да не чипна по най-простият начин но с най-малко финанси и мощност моето прекрасно ауди 1.9тди 131коня куатро с тунинг бокс от интернет за 130 евро примерно, има едни казват се рейс чип. Тук обаче опит нямам и съм още скептичен, хубавото тук е че ако не ми хареса разкачам два щекера и тунинга от интернет занинава в кофата. Надявам се да съм бил полезен. Gesendet von iPad mit Tapatalk Съжалявам за форматирането, слагах нови редове честна дума ! )))) Gesendet von iPad mit Tapatalk
  2. mitkozebrata

    Масло за A4 B6 2.5 TDI

    Ако си пазиш упътването, виж там на какви спецификации трябва да отговаря маслото, повечето известни марки си плащат за да ги квалифицират за определена спецификация на производителя в случая Ауди/Фолксваген от вида 50700 или 50500 50501 и т.н По принцип трябва да решиш дали искаш long life или обикновено масло, като “обикновено” в случая не значи по-лошо. Понеже малко хора са карали само с един вид масло примерно 500.000 км в смисъл само с него са си правили смените и след това са разглабяли двигателите и са сравнявали какво е износването в сравнение с друг който е карал същият пробег с друг вид, общо взето е трудно да се направи оценка на изказване “аз карам само с такова масло вече три смени и е супер” Според мен всички производители предлагат подходящи продукти и най лесно е да отидеш при фолксваген/ауди и да поискаш масло за твоята кола с тяхната опаковка, което те са поръчали я при кастрол я при валволин, я при лики моли и са опаковали в шише “фолксваген/ауди”. Аз лично: сменям маслото колкото може по-често (под 10.000 км) зимата с 5w40 лятото с 10w40. Като марки: castrol, liqui moly, mobil и много други. Не съм усещал никакви особени разлики. Алтернативно (не ти се занимава с чести смени) има 5w30, 0w40 long life масла които карат и по 20.000 даже май и по 30.000. Виж в уикипедия значението на SAE. Например при 5w30 първото число е до какви студени температури маслото е достатъчно втечнено че да може да се помпа 5 обаче не значи 5 градуса а мисля че е минус 30 а второто число е втечненост при 100 градуса. Това е преразказано, има го точно в уикипедия.
  3. Благодаря и за двата варианта не се вижда скицата за съжаление, ако @герги ми я прати ще се опитам да я кача наново... за следващите, които търсят такова решение Gesendet von iPad mit Tapatalk
  4. Колеги, ако е възможно кажете по-конкретно какви точно части сте вграждали най вече ме интересуват подложките но и някакво по точно инфо за пружините от 2.5тди мотора биха ми били от полза. 5см плюс за мен би било идеално. Мерси. Audi b6 8e 1.9 tdi 2002 131кс авант quattro s-line окачване
×
×
  • Create New...