Jump to content

atanas.b

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3 1.8 125hp

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

atanas.b's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, при сваляне на шофьорското стъкло взе, че пропадна до долу, успях да го вдигна на ръка до горе и за момента не пропада. Свалих кората и се оказа, че едното жило, което е от страната на пантите е скъсано. Та въпросът ми е може ли да се смени само жилото (намирам някакви ремонтни комплекти) или целия механизъм. Насоки как се прави евентуално, понеже темите които намерих не са много описателни и снимките им вече не са активни.
  2. atanas.b

    Стопени бушони

    Смених бушоните, тествах с мултицет дали работят, да не би леглата им да са прецакани. Перките ги пробвах на ръка и се въртят. Пуснах климатика и веднага завъртяха и двете. Не са затегнали. Ще я следя да видя дали ще има пак проблем, макар че в студовете едва ли да се стигне до включване на перките, ама знае ли се.
  3. atanas.b

    Стопени бушони

    Нямам газ и не е имала никога, не знам за какво е черният кабел. Благодаря. По принцип не е ли нормално, ако има голям товар бушонът да изгори и да не се получава това нагряване и от там и стопяване?
  4. atanas.b

    Стопени бушони

    Здравейте, днес забелязах, че два от бушоните над акумулатора направо са се стопили заедно с леглата им. Нямам представа кога се е случило, но за сега не ми е направило впечатление нещо да работи различно или да не работи. Не знам за какво са бушоните и мога ли да карам така за да купя нови. Ако се наложи смяна на кутийката има ли ред, в който се свалят кабелите? Колата е А3 8L 98г. 1.8 125 к.с.
  5. Оказа се тампон на макферсон
  6. Здравейте, днес забелязах нов(поне за мен) шум, който ми се струва, че не е нормален. Чува се при въртене на волана без значение от посоката. Шумът идва от към предна лява гума. Наподобява скърцане. В движение не успявам да го чуя, но го приписвам на околните шумове. Имал съм проблеми с рейката преди, но тогава хидравличната течност изтичаше на всяко въртене, за сега няма загуби. Маншоните ми се струват читави от това, което виждам. За какво мога да се подготвям като ремонт? Шумът не е толкова силен колкото на клипа, на живо се чува доста по-слабо
  7. След много отлагане покрай лятото, най-накрая стигнах до сервиза и се оказа моторче на абс-а. Не съм сигурен дали “моторче” е точното понятие. Но сега като се замисля шумът е точно като на задействан абс. Някой може ли да помогне с някакъв линк на резервна част за да видя за какво става въпрос точно. Да видя ще го бъде ли или ще си карам така. Според майстора не е нещо фатално и може да се кара докато даде фира та даже и след това, ако не ме е страх без абс(не че много пъти се е задействал от както карам колата). Електрически или механичен тип е въпросната част?
  8. Бензин е колата, но шумът се чува само и единствено при потегляне за около секунда. След това не се появява, без значение на коя скорост съм, с каква скорост се движа или дали съединителят е натиснат.
  9. Не мога да го видя много добре отвътре, но не изглежда да има надрано. Дисковете са сравнително нови - на около 6к км са
  10. Проверих спирачния апарат - не мърда. Проверих и разстонието между накладките и диска на всяко келело. Не знам какво трябва да е разстонието, но на предните е по-малко от 0,05 мм, а на задните е 0,25мм. Но ако проблема е там все си мисля, че би трябвало да стърже през цялото време. Нямам идея вече какво може да е
  11. Ще го проверя и него. Сега като каза се замислих, дали може апарата да задържа по малко и когато тръгна от него да се чува стърженето? И евентуално веднага след това като пристърже да се охлаби и да няма проблем докато не спра на място и пак да е задържал от спирането. Течност на спирачките не съм сменял скоро, ако има значение.
  12. Няма луфт в полуоската, всички маншони са здрави, гумата не жули нито в подкалника, нито другаде без значение дали е навита наляво, надясно или е в средно положение. Нямам никаква идея. Мислех си, че може да има проблем с първа скорост, но стърженето го има и на задна при тръгване. Щеше ми се поне да знам какъв е проблемът и може ли да карам спокойно, че на майстор чак след 2 седмици мога да я закарам.
  13. Ще погледна и това, но за лагер съм сигурен, че не е. Звукът от стърженето е като от шмиргел, когато пилиш метал и е само при потегляне за около секунда, след това не се чува, няма нищо общо със звука на лагер. В движение също нищо не се чува. Най-странно ми е, че се чува само при тръгване, ако нещо жули някъде би трябвало по пътя на логиката да жули постоянно. Просто се чудех дали при смяната на главина/лагер нещо може да е засилило честотата на стържене
  14. Ще ги погледна като се прибера. Между другото може ли да има нещо общо с лагер главина. Питам понеже и преди се чуваше стърженето но много рядко, в порядъка на веднъж на 2 седмици. Скоро сменях главината и лагера на предно ляво колело и след това взе да се чува почти на всяко потегляне.
  15. Днес стигнах до заключението, че най-често се чува, ако потеглям с навит волан, за обратен завой например. И пак не е всеки път, ако отпускам съединителя по-бавничко не се чува. Някаква вероятност да има нещо общо със скоростна кутия?
×
×
  • Create New...