atanas.b

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About atanas.b

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi a3 1.8 125hp

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. След много отлагане покрай лятото, най-накрая стигнах до сервиза и се оказа моторче на абс-а. Не съм сигурен дали “моторче” е точното понятие. Но сега като се замисля шумът е точно като на задействан абс. Някой може ли да помогне с някакъв линк на резервна част за да видя за какво става въпрос точно. Да видя ще го бъде ли или ще си карам така. Според майстора не е нещо фатално и може да се кара докато даде фира та даже и след това, ако не ме е страх без абс(не че много пъти се е задействал от както карам колата). Електрически или механичен тип е въпросната част?
  2. Бензин е колата, но шумът се чува само и единствено при потегляне за около секунда. След това не се появява, без значение на коя скорост съм, с каква скорост се движа или дали съединителят е натиснат.
  3. Не мога да го видя много добре отвътре, но не изглежда да има надрано. Дисковете са сравнително нови - на около 6к км са
  4. Проверих спирачния апарат - не мърда. Проверих и разстонието между накладките и диска на всяко келело. Не знам какво трябва да е разстонието, но на предните е по-малко от 0,05 мм, а на задните е 0,25мм. Но ако проблема е там все си мисля, че би трябвало да стърже през цялото време. Нямам идея вече какво може да е
  5. Ще го проверя и него. Сега като каза се замислих, дали може апарата да задържа по малко и когато тръгна от него да се чува стърженето? И евентуално веднага след това като пристърже да се охлаби и да няма проблем докато не спра на място и пак да е задържал от спирането. Течност на спирачките не съм сменял скоро, ако има значение.
  6. Няма луфт в полуоската, всички маншони са здрави, гумата не жули нито в подкалника, нито другаде без значение дали е навита наляво, надясно или е в средно положение. Нямам никаква идея. Мислех си, че може да има проблем с първа скорост, но стърженето го има и на задна при тръгване. Щеше ми се поне да знам какъв е проблемът и може ли да карам спокойно, че на майстор чак след 2 седмици мога да я закарам.
  7. Ще погледна и това, но за лагер съм сигурен, че не е. Звукът от стърженето е като от шмиргел, когато пилиш метал и е само при потегляне за около секунда, след това не се чува, няма нищо общо със звука на лагер. В движение също нищо не се чува. Най-странно ми е, че се чува само при тръгване, ако нещо жули някъде би трябвало по пътя на логиката да жули постоянно. Просто се чудех дали при смяната на главина/лагер нещо може да е засилило честотата на стържене
  8. Ще ги погледна като се прибера. Между другото може ли да има нещо общо с лагер главина. Питам понеже и преди се чуваше стърженето но много рядко, в порядъка на веднъж на 2 седмици. Скоро сменях главината и лагера на предно ляво колело и след това взе да се чува почти на всяко потегляне.
  9. Днес стигнах до заключението, че най-често се чува, ако потеглям с навит волан, за обратен завой например. И пак не е всеки път, ако отпускам съединителя по-бавничко не се чува. Някаква вероятност да има нещо общо със скоростна кутия?
  10. Същия проблем и при мен, само че при мен винаги се чува при предна лява гума. И моята ламарина не изглежда в цветущо състояние, но сякаш има доста място мвжду нея и диска. Възможно ли е да зажулва в джантата? Най-странно ми е, че в движение нищо не се чува, как така зажулва за секунда-две само при потеглянето. Тая ламарина, ако взема да я махна или леко да я поорежа?
  11. Днес колата мина през сервиз занимаващ се предимно с такъв тип ремонти и вече няма ядове. Остана само този теч в краката на пасажера. Оказа се, че липсва някаква пластмаса над филтър купе, която най-вероятно предишния “майстор” е решил, че не трябва и сега при дъжд всичката вода се излива направо във филтъра. Някаква идея как се казва липсващата част или някой, ако може да даде снимка поне как изглежда
  12. Трябва ми пластмасата над филтър купе, която отвежда водата от челното стъкло за а3 8l, дали ти се намира
  13. Здравейте, смяната се проточи, но вече радиатора е сменен и няма ядове с него, обаче.. Днес за първи път ми се наложи да ползвам парното заради дъжда. Пуснах да изсушава предното стъкло и нищо, пускам да духа през централните духалки - нищо. Оказа се, че духа здраво в краката на пасажера, даже протече малко вода. Явно някаква клапа е останала отворена ли не знам, но където и да пусна духалките, винаги духа долу. Майстора ще го видя чак в събота, но до тогава ми трябва колата и взех сам да разглобявам. Свалих жабката и стигнах до мястото през, което духа, но не знам как да продължа. Някаква идея. Проблемът според мен е там където е жълтата стрелка. Това ли трябва да сваля и как става? Или да търся другаде ps: възможно ли е нещо по управлението на парното да не е закачено правилно или всичко е букси с еднопосочен вход