Stannn

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Stannn

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колега аз имах същия проблем. Съвдем леко изфъскваше и разбутваше антифриза. Оказа се микропукнатина на гарнитурата. От ремонта този проблем го няма. Иначе преди това сменях капачки и мисля, че е само с клапан за прекаленото налягане в системата. Успех дано да е нещо малко
  2. Здравейте колеги! Търся си джанти за лятото тъй като в момента съм с 15ки зимни и искам да си имам два комплекта джанти. Търся 17ки 5x112 с ЕТ43 или ЕТ45. Ще се карат на А4 Б6. Интересуват мв оферти около София, за да дойда и да ги взем лично, а не да се занимаваме с куриери. Търся нвщо до около 400-450лв, като не е задължително да са с гуми. Благодаря
  3. Здравей колега! Когато сменях ангренажа с ролките и ремъците, взех комплект на Inna. Вътре на талончето в комплекта пишеше на 90 000км. Едини мйстор, който ми прави колата, ми кза препоръчително ако не са влагани добри части, смяната да е на около 50-65 000 км. Частите на които се доверих са ангренажен комплект на Ина с ролки и обтегачи, пистов ремък на Контитек, водна помпа Hepu задължително с метални перки. Масло сложих Repsol 5w40 TDI, филтри Mann. С ангренжния комплект вече съм навъртял 50 000км и нямам никакви оплаквания. Поздрави!
  4. Добре, колега. Ако не я вземе ми пиши, взимам я веднага. Лека вечер.
  5. Здравей колега! Капака на жабката продава ли се отделно, или цялата жабка е комплект. Може ли цена? ПС: Цвета е черен, нали?
  6. Здравей, колега. Долния не съм го вадил, но беше леко хладък, а трябва да е горещ. Утре ще го дръпна и ще видя. Вадих само горния, защото си мислех, че има въздух в системата. А на горният маркуч има малка дупчица за обезвъздушаване. Обаче се оказа, че в горния антифриз изобщо няма. Утре ще извадя и долния и ще видя. Този проблем се появи изведнъж - никакви симптоми преди това. Парното си работеше перфе, даже на 21 градуса в колата ставаше сауна.
  7. Ами видях грешката (V71), това моторче се намира под жабката. Свалих я, огледах го хубаво, прегледах зъбните колелета, пуснах парното, за да проверя дали се отваря напълно клапата и се затваря. Всичко си беше наред. Даже започна да духа топло. Казах си проблема е решен - да ама не. Клапата се отваря и затваря перфектно. Според мен проблема е, че не циркулира антифриз през самото радиаторче. За това попитах за тази циркулационна помпа.
  8. Предполагам, че от долния влиза. По принцип трябва да са топли и двата, а при мен са студени. Гледам, чр има някаква циркулационна помпа за отоплението. Някаква идея къде се намира и възможно ли е да е от нея? Съмнявам се да е от водната помпа. Колата не прегрява, държи си 90 градуса и не мърда. Термостата е нов.
  9. @Passi долният маркуч е леко хладък, а през горния изобщо не върви антифриз. Парното понякога духа топло и после почва студено. Водната помпа мисля че е на Valeo, не съм правил никакви компромиси за частите. Странното е, че всичко си беше ОК, колата имаше страхотно парно, просто един ден я запалих и няюа никой. Не знам дали има значение, но като свалях радиаторчето на парното източих фреона и не съм я пълнил. На климатроника ми свети ECON. Но мисля, че нямат общо парното и климатика.
  10. Здравейте колеги! За да не отварям нова тема, ще питам направо тук. Преди няколко дена ми избяга парното в колата. Става въпрос за Ауди А4 Б6 1.9ТДИ AWX. На Ваг-кома ми даваше грешка " Air flow flap position motor v71. Blocked or no voltage". Та свалих всичко, проверих моторчетата, клапите - всичко е ок. Но се сетих да проверя маркучите, които влизат в купето за парното и изненада - бяха студени. Разхлабих горния и се оказа, че изобщо не циркулира антифриз към купето. Преди 3000км съм сменил абсолютнп всичко - радиатор, водна помпа, ролки и ремъци, пълно обслужване. Направи ми впечатление, че точно отзад на мотора има някакъв клапан, в който влизат маркучите от парното ( оградил съм го на снимката). Възможно ли е той да ми дава ядове?