Stannn

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Stannn

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колега много ти благодаря за информацията. Ще сменя панела от новия климатроник на моя щом при теб е станало значи и при мен ще стане. Благодаря ти за информацията и за помощта. Приятен ден
  2. Благодаря колега. Моят е единичен дин а новият е от двоен дин не знам дали ще стане да сменя панелите.
  3. Здравейте колеги! Някой слагал ли е климатроник от Б7 на Б6? След преминаване от единичен към двоен дин взех пълен комплект от Б7-ца, но впоследствие разбрах, че има веротност бутона за подгрев на задното стъкло да не работи. Някой минавал ши е през тази процедура? Възможно ши е да се преправи? Всякаква информация ще ми бъде полезна. ПС: Климатрониците са еднакви без подгрев на седалките ако има значение. До колкото видях на гърба на новия климатроник е от 2007ма година. Колата на която ще се монтира е 2002.
  4. Благодаря за линка колега. Значи мога да я поръчвам и с окабеляването в комплекта би трябвало всичко да се получи. Благодаря за бързия отговор!
  5. https://gpsnavigacia.bg/produkt/навигация-двоен-дин-audi-а4-с-android-9-0-es7978a-gps-wifi-7-инча/ От линка който ми даде по-горе няма доставка до България или поне в падащото меню я няма. Спрял съм се на 8-ядрена с поне 4ка РАМ. На още две три места видях това за оптичния декодер. На други андроиди които гледах не пише нищо за такъв декодер. Това в другата която харесах: https://double-din.bg/Navigacia-Dvoen-Din-Android-za-Audi-A4-S4-RS4-GPS-DVD-TV-DD-7078
  6. Здравейте отново колеги! След дълго разглеждане се спрях на Андроид навигация на Ерисин. Единственото което ме притеснява е цитирам: "Моля, имайте предвид, че ако автомобилът Ви е с фабричен усилвател (Bose, Harman&Kardon) или радиомодул в багажника, се налага закупуването на оптичен декодер или удължаването на букса и кабели от багажника до централната конзола." При другите Андроиди никъде не пишеше подобно нещо. Някой може ши да внесе малко яснота по въпроса. С Herman Kardon съм с Concert 2 единичен дин. Благодаря предварително!
  7. Много ти благодаря колега страшно много ми помогна. Това ме интересуваше засега. Удобно ли ще е ако имам нвкакви въпроси при самата процедура да се свържа с теб на ЛС, за да не отварям само теми? Още веднъж благодаря за информацията
  8. Добър вечер колеги! Изчетох страшно много теми за смяната от единичен към двоен дин, не само тези във форума, но и по чуждите форуми. В момента моята Б6-ца е със сдандартното Audi concert радио. От доста времв се каня да премина към двоен дин и да сложа навигация и след доста проучване все още имам няколко неизвестни. За сега си набавих комплект от централната конзола + металната конзола двоен дин + пепелника + климатроника. Частите са от един автомобил за да съвпадне всичко. Някои неща не да ми ясни обаче: 1. Когато сменя моят климатроник с новия необходимо ли е някакво обучение или кодировка с ваг ком. И двата са напълно еднакви без подгрев. 2. Още се чудя дали оригинална или Андроид навигация да си взема. Не ми е ясно за оригиналната дали ми трябват допълнителни букси, тъй като ще ми останат само тези от моето оригинално радио. До колкото знам, Андроида идва с нужното окабеляване, което ме навежда на мисълта, че и за оригиналната трябва. Всякаква информация по моите въпроси ще ми бъде изключително полезна. Благодаря Ви колеги, Поздрави
  9. Колега аз имах същия проблем. Съвдем леко изфъскваше и разбутваше антифриза. Оказа се микропукнатина на гарнитурата. От ремонта този проблем го няма. Иначе преди това сменях капачки и мисля, че е само с клапан за прекаленото налягане в системата. Успех дано да е нещо малко
  10. Здравейте колеги! Търся си джанти за лятото тъй като в момента съм с 15ки зимни и искам да си имам два комплекта джанти. Търся 17ки 5x112 с ЕТ43 или ЕТ45. Ще се карат на А4 Б6. Интересуват мв оферти около София, за да дойда и да ги взем лично, а не да се занимаваме с куриери. Търся нвщо до около 400-450лв, като не е задължително да са с гуми. Благодаря
  11. Здравей колега! Когато сменях ангренажа с ролките и ремъците, взех комплект на Inna. Вътре на талончето в комплекта пишеше на 90 000км. Едини мйстор, който ми прави колата, ми кза препоръчително ако не са влагани добри части, смяната да е на около 50-65 000 км. Частите на които се доверих са ангренажен комплект на Ина с ролки и обтегачи, пистов ремък на Контитек, водна помпа Hepu задължително с метални перки. Масло сложих Repsol 5w40 TDI, филтри Mann. С ангренжния комплект вече съм навъртял 50 000км и нямам никакви оплаквания. Поздрави!
  12. Добре, колега. Ако не я вземе ми пиши, взимам я веднага. Лека вечер.
  13. Здравей колега! Капака на жабката продава ли се отделно, или цялата жабка е комплект. Може ли цена? ПС: Цвета е черен, нали?
  14. Здравей, колега. Долния не съм го вадил, но беше леко хладък, а трябва да е горещ. Утре ще го дръпна и ще видя. Вадих само горния, защото си мислех, че има въздух в системата. А на горният маркуч има малка дупчица за обезвъздушаване. Обаче се оказа, че в горния антифриз изобщо няма. Утре ще извадя и долния и ще видя. Този проблем се появи изведнъж - никакви симптоми преди това. Парното си работеше перфе, даже на 21 градуса в колата ставаше сауна.
  15. Ами видях грешката (V71), това моторче се намира под жабката. Свалих я, огледах го хубаво, прегледах зъбните колелета, пуснах парното, за да проверя дали се отваря напълно клапата и се затваря. Всичко си беше наред. Даже започна да духа топло. Казах си проблема е решен - да ама не. Клапата се отваря и затваря перфектно. Според мен проблема е, че не циркулира антифриз през самото радиаторче. За това попитах за тази циркулационна помпа.