Jump to content

Stannn

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Stannn's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги! Наскоро си сложих къпхолдър и визитник с подсветки, сложих си инсталацията и всичко си свети, обаче явно липсва малкия светловод точно зад иконките. Светлината е доста слаба и е само в долния край на иконките. Някой има ли представа как изглеждат точно тези малки светловоди? Дали имат няккъв номер по който да ти намеря? Обърнах нета да търся но нищо.
  2. Здравей колега. Може ли малко информация как точно се свалят, защото като свалих фара не видях никъде болтове да се премахне пластмастаа, която ги държи. В интернет не намерих клипечета точно за тях. Благодаря
  3. Колеги, тези зъбни колелца за реглаж на късите подлежат ли на подмяна по някакъв начин,защото превъртат и едното колелце е счупило зъбите.
  4. @ads точно това си мислех и аз просто не прави достатъчно вакуум в ниските обороти. Благодаря Ви колеги утре сутринта ще пробвам и ще видя какво ще стане. Дано да е там проблема и да го отстраня възможно най-скоро.
  5. Благодаря колега. Има нещо пособно на тройниче към което се включват вакуум тръбичките точно между двигателя и акумулатора . За него ли говориш?
  6. Здравейте колеги! Имам един доста интересен проблем на моята баба - б6 1.9тди 131 коня с AWX мотор. При палене и потегляне колата работи като чист дизел. До около 2000 оборота няма никой и чак след като веднъж натисна до долу педала на втора и след кратко замисляне колата се отпушва и започва да работи нормално. Странното е, че когато турбото не работи като хората, педала на спирачките също ми се втвърдява. Веднъж след като я "изрежа" както се казва нямам никакви проблеми и колата си върви така както трябва да е. Дразнещото е че го прави след всяко гасене и при всяко последващо палене. Закачих си в на ваг - кома, но няма никакви записани грешки. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Първо си помислих да не някое вакуумче спукано, но по пътя на логиката би трябвало да го прави постоянно,а не само след натискане на педала до долу. Всякаква информация ще ми бъде полезна. Благодаря
  7. Здравейте колеги! Взех генерация от 1.8т ( от средното гърне включително до двете задни гърнета и накрайниците), взех и добавката с двата отвора за задната броня. Искам да я монтирам на б6 1.9тди. Чвтох из различни теми, че става без преправяне. Въпросът ми е дали средното гърне ще пасне или трябва да преправям моето? Някой правил ли е подобна смяна? До колкото видях моето е напречно разположено, а новото - надлъжно. Благодаря
  8. Колега много ти благодаря за информацията. Ще сменя панела от новия климатроник на моя щом при теб е станало значи и при мен ще стане. Благодаря ти за информацията и за помощта. Приятен ден
  9. Благодаря колега. Моят е единичен дин а новият е от двоен дин не знам дали ще стане да сменя панелите.
  10. Здравейте колеги! Някой слагал ли е климатроник от Б7 на Б6? След преминаване от единичен към двоен дин взех пълен комплект от Б7-ца, но впоследствие разбрах, че има веротност бутона за подгрев на задното стъкло да не работи. Някой минавал ши е през тази процедура? Възможно ши е да се преправи? Всякаква информация ще ми бъде полезна. ПС: Климатрониците са еднакви без подгрев на седалките ако има значение. До колкото видях на гърба на новия климатроник е от 2007ма година. Колата на която ще се монтира е 2002.
  11. Благодаря за линка колега. Значи мога да я поръчвам и с окабеляването в комплекта би трябвало всичко да се получи. Благодаря за бързия отговор!
  12. https://gpsnavigacia.bg/produkt/навигация-двоен-дин-audi-а4-с-android-9-0-es7978a-gps-wifi-7-инча/ От линка който ми даде по-горе няма доставка до България или поне в падащото меню я няма. Спрял съм се на 8-ядрена с поне 4ка РАМ. На още две три места видях това за оптичния декодер. На други андроиди които гледах не пише нищо за такъв декодер. Това в другата която харесах: https://double-din.bg/Navigacia-Dvoen-Din-Android-za-Audi-A4-S4-RS4-GPS-DVD-TV-DD-7078
  13. Здравейте отново колеги! След дълго разглеждане се спрях на Андроид навигация на Ерисин. Единственото което ме притеснява е цитирам: "Моля, имайте предвид, че ако автомобилът Ви е с фабричен усилвател (Bose, Harman&Kardon) или радиомодул в багажника, се налага закупуването на оптичен декодер или удължаването на букса и кабели от багажника до централната конзола." При другите Андроиди никъде не пишеше подобно нещо. Някой може ши да внесе малко яснота по въпроса. С Herman Kardon съм с Concert 2 единичен дин. Благодаря предварително!
  14. Много ти благодаря колега страшно много ми помогна. Това ме интересуваше засега. Удобно ли ще е ако имам нвкакви въпроси при самата процедура да се свържа с теб на ЛС, за да не отварям само теми? Още веднъж благодаря за информацията
  15. Добър вечер колеги! Изчетох страшно много теми за смяната от единичен към двоен дин, не само тези във форума, но и по чуждите форуми. В момента моята Б6-ца е със сдандартното Audi concert радио. От доста времв се каня да премина към двоен дин и да сложа навигация и след доста проучване все още имам няколко неизвестни. За сега си набавих комплект от централната конзола + металната конзола двоен дин + пепелника + климатроника. Частите са от един автомобил за да съвпадне всичко. Някои неща не да ми ясни обаче: 1. Когато сменя моят климатроник с новия необходимо ли е някакво обучение или кодировка с ваг ком. И двата са напълно еднакви без подгрев. 2. Още се чудя дали оригинална или Андроид навигация да си взема. Не ми е ясно за оригиналната дали ми трябват допълнителни букси, тъй като ще ми останат само тези от моето оригинално радио. До колкото знам, Андроида идва с нужното окабеляване, което ме навежда на мисълта, че и за оригиналната трябва. Всякаква информация по моите въпроси ще ми бъде изключително полезна. Благодаря Ви колеги, Поздрави
×
×
  • Create New...