Fireblood

Members
  • Content Count

    1,572
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Fireblood

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    с кеф

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,701 profile views
  1. Още миналото лято го махнах филтъра....след като го видях отвътре мога да кажа, че около 60% от питата се беше овъглила.
  2. Аз съм от тези, дето вярват или не....източиха литър нафта заедно с маслото! Самият автомонтьор докато майаше кората под мотора ми обясняваше, че няма как нафтата да влезе в картера. Е, не беше прав
  3. Браво! То не е толкова сложно, колкото през цялото време ти се струва, че нещо ще се строши. Пък знам ли, може понякога и действително да има счупвания😀.
  4. Ако се затрудняваш или те е шубе да напънеш, ще ти покажа кората свалена, да видиш точно къде са щипкоте. Виждам, че си от София....аз моята кора тъкмо съм я свалил.
  5. Интересно какви лачени колици се намират още: https://www.autoscout24.ch/de/d/audi-s4-kombi-2007-occasion?vehid=6056251&backurl=%2Fautos%2Faudi--s4%3Fyearfrom%3D2005%26fuel%3D14%26drive%3D24%26yearto%3D2008%26make%3D5%26model%3D28%26body%3D1%26vehtyp%3D10&yearfrom=2005&fuel=14&drive=24&yearto=2008&make=5&model=28&body=1&vehtyp=10
  6. Екстрите винаги имат значение за цената, още от шоурум-а! И е странно, хората да не доумяват защо е така. Като тръгнеш да продаваш примерно 7 годишния си автомобил има значение дали в магазина си броил 35 000 или 52 000 евро. Определено като си се изръсил повече, ще търсиш и по-висока цена при продажбата. Казвам всичко това просто като коментар, не целя нищо друго. Друг е въпроса за джамбазите....ама за него даже не ми се пише
  7. Разбира се, точно така е....просто изръсените пари за всичко останало през годините ще са достатъчно много, за да не може да се ядосва за избора на гориво. Идеята е да си закупи възможно най-малко експлоатиран и най-добре поддържан автомобил, което освен на познаване на материята, е въпрос и на късмет.
  8. Въпроса е зададен за стойност на поддръжката. Горивото не е поддръжка, нито закупуването на газов инжекцион, иначе да....като цена километър пробег, що се касае до горивото, ще е по-евтино на газ. Това при S4. При RS4 вече е една съвсем друга история..... Не знам как да го напиша, без да ме разбере не правилно колегата..... при подобно автомобили (3.0 TDI и 4.2), куатро, в повечето случаи с автоматична кутия и много други глезотийки, основните разходи натрупващи се във времето са ремонт, поддръжка, данъци, автокаско, платен паркинг (ако нямаш гараж) и т н. Искам да кажа, че не цената на горивото в крайна сметка е най-съществения разход.
  9. Повярвай, никак не е по-евтино при ,S4/RS4.
  10. Защо е такава голяма драма това със задните ел. стъкла? Дето се вика предните не отваряме, та задните ли? Иначе твърде задълбаха някои колеги в стремежа да докажат нещо си! Без значение с каква моторизация ще се закупи кола, винаги може да се окаже дупка за пари. Както и обратното. Определено има Б7-ци, които си заслужават 10 000 лв. и повече , и такива, които не си заслужават и половината от тези пари. По темата......имам няколко познати с 2.0 TFSI в Б7, и доколкото ми е известно, са в добро здраве. Преекспонира се много с някои подробности. На теория е разбираемо всеки да иска да си купи невероятна кола, за почти без пари....... на практика, си остават само с лалането.
  11. Насочвай се към сервиз, в който разбират от такива мотори. Малко са, но ги има още.
  12. B7 е много приятна кола, с много добър баланс на окачването- хем е стабилна, хем не люлее като кораб. Единствено ако си едър човек, ще ти е тясно в нея, при това доста. Возещите се на задните седалки също няма да имат много пространство, особено за краката. Лично аз и B6 и В7 само дизели съм карал. Когато търсех последният път, на пазара (в Българоя) нямаше нито една кола с 2.0 TSI, а беше добър вариант. Сега, няколко години по-късно се намират вече. Редовен участник в дискусиите на форума има такъв автомобил, който е закупил нов и още го кара (не е куатро). Пиши му, да ти каже лични впечатления, трупани 13 години.
  13. Е няма как да имаш едни и същи показания, колегите са дали няколко примера в тая посока. И не говорим само за показанията, а и за реалното потребление на гориво. Аз пътувам редовно до варненско чак, мога да ти кажа, че в зависимост от изброените до тук фактори, както и още една дузина такива, разходът понякога съществено се различава. При нашата кола след 3 и половина години наблюдения и водене на записки (ей така от любопитство), мога да кажа, че показанията на борд компютъра са съизмерими с тези на реално изразходваното гориво. Докато при градско каране реалния разход е с около 5% по-висок от показанията, то извънградско разликата ако я има, е в рамките на статистическата грешка. Аз като ти написах веднъж, че излишно се филмираш, надявам се си го приел като приятелски съвет. И сега пак същото бих ти казал. Всичко това е нормално, предвидимо и недвусмислено. Няма лошо да си наблюдателен, да си водиш статистика и т.н, но нека променливите показания на разходомера да не те вълнуват. П.п: четейки коментара на колегата CVT, се сещам за един случай ....преди около 2 години покрай Ихтиман се запали някакво бунище и затвориха магистралата. Това вечерта в новините го гледах, а иначе минах покрай този пожар, като явно тъкмо е започвал. Пътувах от София до Бургас...около 360 км магистрала, със стотина км/ч. на автопилот, при отрицателна денивелация от над 500 м. и средният разход по борд беше 8,5!!! Е, през целия път духаше насрещно бурен, източен вятър.....а на покрива бях с Thule-то. Та си бях като платноход. За справка, с кутия на покрива и с празна от към багаж кола, както беше тогава, разходът на гориво обикновено е около шесте литра!
  14. Нищо не ми коства, но ще е през уикенд-а, че през делнични дни я кара съпругата! Ще ти напиша какви са показанията.
  15. Колега, описаните показания са нормални, не се филмирай. Това с моментния разход и средния в първите минути винаги изглежда странно. Я запали, да работи 5 мин. на празен ход и потегли, цяла минута ще ти показва разход 40, 30, 20... и чак след това се нормализира. Също, всяка кола има различни показания на разходомера от друга подобна, които пък подлежат на корекция. На края като засечеш по резервоар пълно- пълно, виждаш, че всичко е на ред. И дa, логично е зимата студения мотор да гори малко повече в първите 3-4 мин. Аз съм с 2.0 TDI и Мултитроник, преди това бях а 1.9 Мулти.п