Fireblood

Members
  • Content Count

    1,717
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

1 Follower

About Fireblood

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    BPW

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

2,190 profile views
  1. Колата хваща окото...друг е въпроса струва ли си да дадеш толкова пари за нея! Аз лично не бих.
  2. Или оригинални, заедно със смяна на антифриз около 1100 - 1200 лв. с труда.
  3. Темата е стара....но не пречи да се пише в нея.... Тази пролет сложих нови Rainsport 5, в размер 235/45/17.... Тихи са, както се очаква имат прекрасно поведение при дъжд....изглеждат ефектно....това, което е специфично е мекият страничен борд. Въпреки, че е подсилен вариант, пак доста "кляка". Сравнението е с предишните гуми Conti sportcontact 5 в същия размер, не подсилени. Тия гуми сякаш имаха стоманен борд. Е....сега пък комфорта е една идея по-висок...даже две идеи!
  4. Сложи си оригинални тампони, разлика определено има. Не са рядкост случаи, в които след смяна на тампони с някакви си....положението се влошава още повече..... Най-осезаемо се усеща разликата при дизеловите мотори обаче
  5. Стотина лева е комплекта с о-пръстените за четирите дюзи. Още толкова долу горе ти е подмяната. Ако искаш да е както трябва, се сменят и болтовете! Още като махнат старите о-пръстени , ако си разбират от работата ще разберат има ли износване на леглата. Ако няма - супер. Ако има.....в дългосрочен план ще трябва друга глава. Като сменяш тях, смени гарнитурата на тандем помпата.....понякога заради нея вкарва гориво в маслото.
  6. Колега, пусни си тема в правилния раздел.
  7. 😀...поредният промит мозък, който не се интересува от това, каква е темата! За щастие, света освен с Гоуфове и 1.8 ...е пълен с какви ли не автомобили и ако проявиш търпение, все ще пише някой с личен опит за въпросния 2.4 мотор. Успех!
  8. Не се връзвай на глупостите за куатрото! Вземи си каквото ти харесва.
  9. Няма нищо лошо в това да е фен на ръчните предавки ...въпрос на вкус. Иначе тенденцията е ясна...в средния и висок клас автомобили ръчните скорости вече са рядкост...което ме радва, аз също предпочитам автоматичните. По темата....посоченият мотор е най-малко рисков за джоба измежду всички в моделната гама на А4 B8. Така е по статистика....
  10. В покой с един пръст при b6 може само ако е монтиран сервотроник от следващия модел. В b7 същия не е сериен, даже е рядкост. Иначе на 1.9 b6 волана се върти много леко, ако всичко е изправно
  11. Дори при продължително шофиране със светещи задни светлини, от температурата на крушките се нагрява и пак изписва грешки. Аз не чаках години да ме дразни....бързо-бързо попитах където съм сигурен,че знаят....сменихме тая джаджа и е ок. Монтираха нова, втора ръка ще е пак в подобно състояние. Иначе не обичащите археология могат да не четат.
  12. Колеги, проблема ви е я платката! Няколко пъти ви го написаха....
  13. Вече ти отговориха колега, чети внимателно!
  14. До последната есен.....вече петнайсетина години все бях клиент на Диана.....така се случи първия път и по навик все там ходих..... Нямам никакви оплаквания от нищо. Преди точно седмица монтирах в БГ Гуми.....поръчката пристигна на време....за сега също нямам забележки. Смених Диана в случая просто защото нямаха гумите, които исках!