ivak_S4

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About ivak_S4

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi S4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @P_PETKOV правилно си написал за "всеки сам си решава" и "нормално експлоатирани". Аз съм си преценил че 10W60 ми е ок. Отделно не намирам логика голям % от бензиновите двигатели на ауди да се карат с VAG 5W40 при положение че от 1.8Т до 4.2 има огромна разлика и 4.2 грее като печка раховец. Това разбира се е мое лично мнение което не е базирано на изследвания, факти и твърдения. Аз ако бях голям разбирач нямаше да ходя по сервизи а сам щях да си решавам проблемите
  2. Смених ги в София в Автосервиз "KA service". Имат Facebook страница с номер ако някой реши да използва услугите им - https://www.facebook.com/Avtoserviz.Knqjevo/
  3. Здравейте колеги. Пускам тази тема, за да ви споделя едно приключение с моята S4 B6 с цел да съм полезен на другите колеги с мотор 4.2 BBK. Накратко за автомобила: Audi S4 B6 Avant, на 195000км реални (проверени по VIN номер от колега във форума). Сменени вериги, обтегачи, плъзгачи (без вариатори) и т.н. с оригинални на 120000км във Вестауто Бургас от предишният собственик. Как и защо са издържали само 120000км не знам. Може би годините прекарани в Италия (от там е внесена колата), не са се отразили добре на авотмобила . И така стигаме до проблемът който се случи при мен на 195000км. А именно - 17755 - camshaft position sensor 2 (g163) / engine speed sensor (g28), при което колата изгуби мощност и промени звука си. Отделно колата изтракваше на всяко палене. Независимо дали е стояла 5 часа или 10 минути. След смяна на няколко сервиза и обстойна проверка на датчиците се установи че нямам проблем с въпросния датчик и всички казват разпъната верига. Аз обаче силно се съмнявах да успея да разтегна оригинални вериги за 70000км при положение че колата се кара в нормални условия и се поддържа винаги навреме с оригинални части и качествено масло. След доста четене в нашия и чуждестранни форуми намерих два идентични случая: 1. Собственика сменя вериги, но не сменя вариатори и след около 10000км вади пак мотора за смяна на вариатори заради същата грешка. 2. Собственика си купува аудито в америка, записва тази грешка, сменят му веригите за сметка на дилъра и продължава да записва тази грешка, докато не сменят вариаторите (cam adjusters). След това леко проучване, реших на своя глава да сменя само вариаторите ( https://jhmotorsports.com/camshaft-adjuster-unit-mechanical-oem-for-b6-b7-s4-c5-a6-allroad-w-chain-4-2l.html), маслените клапани и спрея ( https://jhmotorsports.com/oil-check-valve-replacement-kit-oem-for-b6-b7-s4-4-2l-v8-40v.html) и всички гарнитури и о-пръстени които се налага при разглобяването. И така докато чаках частите беше време за търсене на читав майстор, който да извърши ремонта. В 99% от случаите условията бяха сваляне на мотор, смяна и качване на мотор при цена от 1800 до 2500лв за труд. Пак след известно търсене и проучване намерих човек, който вече има опит с няколко S4 B6 и ми смени вариаторите + зацепване на мотора без да го вади от коша за много добра цена (500лв) и му отне 2 дни. Сега след смяната на въпросните части, нямам загуба на мощност, нямам грешка за датчик на разпределителен вал, няма абсолютно никакво изтракване при палене независимо дали стои 1 час или 20 часа. Надявам се темата да е полезна на останалите. Причкачвам няколко снимки на частите + цени на които ги взех аз. Cam Adjusters Oil Check Valves kit Списък на частите + уплътнения и гарнитури
  4. Здравей, И аз търсих и четох доста мнения като си взех S-ката. В момента карам с Eurol 5W50 и съм доволен. Преди това я карах с Castrol Edge и VAG Special plus 5W40 както е по каталог. Има една тема относно 5W50 и 10W60 маслата, можеш да я потърсиш. Според мен 5W40 е слабо масло за този двигател особено ако раздаваш газ. П.П лятото мисля да пробвам 10W60. Също така с 5W50 разхода на масло спадна значително
  5. Пробвай със S Car Service ама не знам дали ще ти хареса цената
  6. Много нерви и време ми спести колегата. Препоръчвам го!
  7. Здравейте отново. Вече мога да се похваля че съм с RNS-E на бегачката. Много благодаря на колегата @bsdnikolov за помощта. Накратко нещата които трябват за да се премине от RNS-D към RNS-E са: RNS-E навигация (може и без код - от ebay можете да си го вземете срещу 5 паунда) Преходна букса - http://tpetrov.com/search.php?prod=Автомобилна+букса+преход+03+AUDI+RNS-E + малко преправяне на кабелите Букса за Радиото - http://tpetrov.com/search.php?prod=Автомобилна+антенна+букса+0391+FAKRA-ISO GPS Антена ако се наложи (при мен стана с антената на RNS-Dто) - http://tpetrov.com/search.php?prod=Автомобилна+антена+за+GPS+05+FAKRA Както спомена колегата @GRUEL Трябва да се преправи TMS тунера. Ако имате достатъчни познания можете и сами да се справите или да използвате услугите на @bsdnikolov както аз направих. Благодаря на всички за отговорите.
  8. Благодаря на всички за отговорите. Уикенда ще го мъчим с @bsdnikolov и ще пиша какво е станало
  9. Добре. А има ли някой колега във форума от София който се занимава с такива неща?
  10. @KCV А малко повече инфо за това какво трябва да се преправя можеш ли да дадеш?
  11. Здравейте колеги. Възможно ли е да заменя RNS-d с RNS-e без да преправям нищо по инсталацията? Колата е Ауди S4 B6 с музика Bose и CD Changer в жабката.
  12. Баси сметкаджийската тема . Този раздел не трябва да се казва "Как и какво Ауди да си купя", а "3.0TDI или ГАЗ". Всяка тема завършва с това как чипнато 3.0TDI е най бързата кола на света или колко малко ми гори на газ
  13. Като цяло нещата които често се налага да се правят са отпред в коша, тоест няма нищо общо с А4, освен това отпред няма място да бръкнеш и цената за труд е двойна. За останалите неща само за сравнение ако на А4 можеш да му сложиш масло Манол за 20лв тубата тука трябва да слагаш само хубаво масло и събира 9литра + 5л в багажника . Предни дискове и накладки на S4 са около 400лв а на А4 сигурно са двойно по малко.
  14. Колега аз пробвах автомат и ръчка преди да си взема моята и не видях никаква полза от автомата. Имаше разлика във вървенето (може и автомата да не е бил изправен). Единственият плюс на автомата е ако караш само градско и то в пиковите моменти, но тогава се обезмисля 4.2 мотор. Ръчката прави голям кеф във всеки един момент. Относно веригите ако са тръгнали, ще разбереш сутрин като я палиш. Ако не я вземеш от предишен собственик в БГ със сменен съединител е много вероятно да ти се наложи да го смениш. Друг известен "проблем" е че 99% горят яко масло и си ходиш с тубичката в багажника ама кеф цена няма .
  15. За градски условия си е екстра