dedomras

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About dedomras

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

861 profile views
  1. Здравейте! Имам проблем със стоп светлината на Audi A4 B6 avant. Проблема е следния - крушката е p21/5w и когато е на габарит светят и двете жички. Едната и габарит, а другата стоп светлина! Третия стоп свети само когато е натиснат педала за спиране и това ме навежда на мисълта, че не е стоп машинка! Другия проблем е когато светят винаги грее твърде много и рефлекторната пластмасата се топи. Левият стоп е пукнат някъде( не е видимо) и се пълни с вода. От там платката е ръждясала и реших да купя два нови така и така са захабени! 2 броя Магнет Марели със крушкодържача ( платката ) да реша проблема, но пак светят и двете! Някой да се е сблъсвал с този проблем? Благодаря за мненията ви!
  2. Мерси за инфото. 5w40 на Castrol сложих! Следващия път ще пробвам друго ако не ми хареса това
  3. Тъй като дойде време за поредното обслужване на двигателя искам да попитам колко литра е необходимо за този мотор - ASN 3.0 v6. Коя марка масло най добре му влияе и с какви спецификации да е? Филтрите ясно, но за маслата не съм много на ясно БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА МНЕНИЯТА И ПРЕПОРЪКИТЕ!
  4. Показвам ги за всеки който иска евентуално да си обслужи скоростите и дифа не се хваля искам да улесня някой следващ със номерата (код-овете) от стоковата на Ауто плюс! Цената се вижда (без отстъпка е понеже нямам познати там) и най малката която е номер 3 в стоковата се чакаше (нямаха я налична) от друга държава! Колата е AUDI A4 B6 AVANT 3.0 V6 ASN Надявам се някой да се възползва от инфото ако има нужда!
  5. Семерингите вече са закупени 255 лв - 6 броя 2 оригинални WV (едната се чака от EU някъде да дойде) и 4 не знам какви се водят ( за всякакви модели ) намерен е и майстора той ме посъветва да намеря и висящия лагер за кардана, така и така всичко ще се разкача та така... цената колко... толкова
  6. Да да... вече страдах с тях мерси! Не е за парите!!!
  7. Проблема е че мястото е много омаслено и видимо си има сериозен теч. Поне според мен и за това искам да го изремонтирам. Не аз а някой. Да ми кажат колко ще струва... парите не са проблем!
  8. Да за частите е така.. майсторите който познавам не искат да пипат автоматична скоростна кутия (или не им се занимава или не ги могат) не знам! Просто ми отказаха! Питах за други не познават! Ок. Но ще търся още! Интересува ме маслото което тече от към кардана от скоростната кутия ли е или е от раздатката? Сега ще отида да видя в магазина от среща за части
  9. Здравейте, Колата е Audi A4 B6 3.0 quattro ( автомат) Имам проблем с теч в скоростната кутия която е автоматична (quattro). Течът е от към кардана и не мога да намеря каквото и да било за нея (ремонт или обслужване). Някой сблъсквал ли се е с тази операция за подмяна на семерингите на кутията, дори и на дифа? Моля някой ако е изиграл тази процедура да каже и къде да търся частите за прекратяване на течовете дразня се, че е омаслено и искам да го оправя но дори и не мога да намеря майстор който да се занимава с това за София става дума! Благодаря предварително за инфото което споделяте
  10. Благодаря Колега. Само ако може да споделиш от къде купи въпросната семеринга и евентуално ако имаш номера като част на нея
  11. Колеги Потърсих каква ли не информация, но не е лесна за намиране! Питането ми е такова. Става дума за задвижващия кардан на задното. Ок. Ремонт с нови части или рециклиране? За ремонт търсих всичко като части и излизат доста, някой може ли да ми каже номерата на частите които може да се сменят на кардана? Да пробвам да ги намеря нови? Карета, висящ лагер. Относно диф-а имам теч на масло от към кардана предполагам семеринга и на нея някой ако се е мъчил да сподели мнение та за рециклиране къде в София. Втора ръка имам вече предложения там е ясно взимаш и сменяш
  12. Ззравейте, Значи обслужих двигателя от А до Я и накрая стигнах до самите катализатори отидох в кв Дружба София МК33 и диагнозата е запушен катализатор не горен а долен горния си е станал просто на тръба ( беше тотално издухан в долния и от там идва запушването. Та аз процедирах така. Смених долните катализатори със някакви гърнета не помня какви им викаха+ меките връзки, но звукът си е същия кажи речи и работата на двигателя се подобри. Вече и грешка не показва разбирасе след изчистването на старите. Колата се промени тотално и пак си ме радва както преди чудно ми е само как може това да се случи
  13. При мен след посещението на сервиз за проверка на агренажа и въцможни други проблеми ми казаха само запушен десен катализатор! Но при мен колата си работи да не кажа перфестно, но нямам каквито и да било вибрации и дразнеща работа на двигателя. След 3000 оборота някъде просто е по тромава! Свързах се с МК33 да питам дали имат катализатора закщото съм ограничен от време някои друг магазин няма ли в София да се занимава с това??? Смяна на катализатори???