-
Мнения
72 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A3 8L, 125, 1.8
Персонална информация
-
Локация
Plovdiv
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
murnau's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Благодаря ти! Май ше ходя до сервиза, че не съм наясно кои са тези маркучи и къде са…
-
Години по-късно, но може да послужи някому. Оказа се, че е било от тампони на стабилизираща щанга. Сменени са и двата и оттогава няма никакъв шум!
-
Години по-късно : няма значение, префейслифт и фейслифт са с еднакви позиции за копчетата на стелките
-
Привет, някой би ли могъл да ме ориентира какво ще е за смяна по двете грешки? P0411 се появи преди месец P0171 се появи вчера И двете изтрих, не се поввяват отново, но става въпрос за бедна смес гориво/въздух, доколкото разбирам. Благодаря! ауди а3, 125к, бензин фейслифт, 1.8
-
Здравейте, Искам да си сменя стелките. Ще купя от тези дето се закопчават, но гледам, че на някои пише за 8l, mk 1. Моята е фейслифт 2001. Та, въпросът ми е дали има разлика в разстоянието на дупките на стелките при фейслифт и преди това. Ако някой знае, ще е супер. Мерси!
-
Привет, Компресорът за климатика ми е за смяна, може ли да ми препочъчате читав сервиз? Също така бих искал и препроъка за хубав компресор, гледах доста, но има 100 вида, а бих дал около 500 лв макс. От Пловдив съм. Колата ми е 8L; края на 2000, фейслифт, 1,8 бензин. Мерси!
-
Привет, продавам фар за Ауди А3 8L - ляв заден. Трябваше ми самия държач за крушките и фарът се продава значи без държач, видно е от снимките. В добро състояние, лека една две драскотини, виждат се само ако се вгледаш под ъгъл отблизо. В Пловдив или с еконт за сметка на купувача. Цената е символична - 15 лв. лично съобщение или мейл - mmurnauu@gmail.com
-
Привет един проблем се появи преди време, ходих на сервиз два пъти и не изчезна. Описвам го както мога - след по-дълго каране и по-скоро като карам по-бързо и по наклон и обратно, се появява едно скърцане в предницата от страната на пасажера. Колата се усеща като каруца при ускоряване или при спиране като се разклати. Като спра и натискам с ръце надолу цялата предница се чува същото скърцане. След 10-15 мин престой на място, като тръгна отново, това скърцане тотално изчезва до следващото му появяване при гореспоменатите условия. Сменихме носачи първо. Проблемът не изчезна. След това сменихме биалетка. Проблемът си е тук и днес. Не ми се ходи нещо пак в същия сервиз, макар и да са ми познати. Някаква идея какво може да е? Мерси
-
Jaeger са швейцарска фирма
-
Това реле има ли го на бензиновите двигатели? Да се запася и аз, ако е толкова зле тва реле...
-
Привет преди месец смених моята в сервиз. На много смотано място се оказа. Но има и друго, ако не е сменена в сервиз с описание на дата/ километри и т.н, гаранцията на сондата ти отпада. Поне така е в повечето онлайн магазини. Като я пращат има една фактура и място където да се попълнят данните от сменящия сервиз.
-
Оказа се ламбда сондата. Има 2 на този модел! Първата е зад двигателя , втората до катализатора. Смених първата с Бош, ебати, 200 лв и 20 лв работа. Сега няма грешки и колата няма проблем с оборотите. ще видя как се държи и ще пиша пак. Иначе тази сонда е била сменяна преди около 2 години. Много бързо заминават тия содни, при тая цена, ужас... Гледахме за кофти кабели, няма уж.
-
И аз не схващам как работят. Под 5 градуса би трябвало да е автоматично, така ставаше няколко дни и преди 15 дни не се включиха сами, трябваше да пусна подгрева на задното стъкло и тогава се включиха. Оттогава ги пускам директно с копчето. Но ми се е случвало да трябва да ги пусна два пъти от гореспоменатото копче... Няма логика
-
Добре, благодаря ти. Ще проверя кабелите задължително. Ламбда сондата е някъде пред двигателя на моя модел, нали?
-
Привет отново. преди няколко дни бях изчистил грешката и след това не се появи наново, помислих , че е било нещо от горивото. Днес обаче иконката с engine check ми светна постоянно и оттогава не се маха, не мига, а си стои. Преди малко взех лаптопа и направих една диагностика и излиза товааа ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8D1 906 018 B Component: 1.8L R4/5VS MOTR 01 0002 Coding: 10500 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - Readiness: 0010 1001 Сега, да проверя ли сондата или да гледам по-скоро инжектори/свещи/бобини...според вас? Ще се опитам да погледна самата ламбда сонда, ако можете да ме насочите точно къде се намира.... Но предишният собственик я е сменял преди 2 години. Не вярвам да се прецака за толкова малко време. Мнения?