Jump to content

niky_ecc

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Персонална информация

  • Локация
    Свиленград
  • Интереси
    електроника

Последни посетители

863 профилни разглеждания

niky_ecc's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И при мен се случи същото-вентилаторите се включват хаотично но само при включено запалване. Извадих датчика на радиатора но проблема не изчезна.Под волана се чува включване на реле по същия хаотичен начин. Давайте идеи?
  2. Ето снимки на въпросното еку и диода вътре
  3. Колеги отново се включвам но този път с палещо АУДИ!Последвах идеята на jordanik и реших да елиминирам ЕКУ-то от запалването на колата.Направих я директно датчик на хол -комутатор.Пали от раз и на бензин и на газ!Поне установих че датчика на хол и комутатора са здрави.Но вървенето не е както трябва защото няма вакуумен регулатор на делкото и по макар и малко нанагорнище трябва да превключвам на по ниска предавка.Покарах я така два месеца само из града когато се наложи.И сега същественото-ЕКУ-то ми както казах е със 38 извода и на 19 извод се подава плюс 12 волта от реле 30.Отворих компа и му направих един стенд със захранвания-на изводи 7 и 19 подадох напрежение от токоизправител.На извод 19 вътре в компа има един диод 1N 4007 и през него става захранването на датчика на хол със не по малко от 9 волта естествено и на други вериги а също и стабилизатора на 5 волта в компа. Та този нищо и никакъв диод не пропуска всичките тези 12 волта а пропуска част от тях и създава проблеми.Смених го със 1N 4004 и вече нямам проблеми колата си е същата както си беше преди.
  4. Тези дни ми остана свободно време та си порових калата!ЕКУ-то ми е с 38 извода.На 38 извод излиза захранването за датчик хол в делкото.При даден контакт на него измерих 7.5 волта напрежение.При въртене на стартер пада на около 4 волта.което е недостатъчно за нормална работа на датчика а и във форума четох че не трябва да пада под 9 волта.Този проблем го реших като резнах жичката от ЕКУ и поставих един интегрален стабилизатор на 9 волта и сега захранването не пада под 8.8 волта дори и при въртене на стартер.Но проблема си остана сутрин така и не иска да запали а запали ли цял ден няма проблеми. Измерих изхода на датчика на хол и при въртене на стартер там излизат около 2.5 волта.Пак във форума четох че трябва да е около 4 волта. Дали датчика не е дал фира но пък като запали си върви нормално.
  5. И при мен се беше случило така и се оказа комутатора!Смених го и нямах проблеми.Не след дълго отново се наложи смяна.Отказа отново и е добре че не бях на вън от града така че колегата Vitcig е прав-резерва в багажника
  6. Значи станахме двама с едно и също оплакване! Както казах по горе на бутане пали без проблеми.Помпата се чува как нагнетява и спира.Смених клемореда с нов но проблема си остана.Не знам вече към какво да се насоча.
  7. Смених контактите-клемореда на запалването/стария се беше пукнал/но проблема си остана!Меря напрежението върху комутатора при задействан стартер -около 10 волта- мисля че е нормално. Но искра от централния кабел така и няма. По точно получава се след отпускане на ключа.
  8. Благодаря за отзивите колеги!Аз залагам на стартер и ще проверя първо него. За резултата ще ви уведомявам.
  9. Здравейте колеги!Потърсих във Форума нещо за моя проблем но не открих нищо затова задавам въпроса си тук.В общи линии проблема е следния.Сутрин се опитвам да запаля колата но без резултатно.Върти кото луда и ако реши след като отпусна ключа може и да запали.Но ако я бутна пали от половин метър.След това цял ден си пали без проблеми от стартер.Извадих централния кабел и забелязах че при първоначалния опит за палене искра се появява в момент на изключване на стартера.Понякога много рядко при завъртане на стартера същия само изчатква и не завърта. Мисля си дали стартера не е повишил консумацията на ток и за комутатора да не е достатъчен.А след това през деня да пали защото е загряла. Акомулатора е нов и съм го тествал на дизел2.9 пали без забележки. Ще съм благодарен на всякакви идеи и съвети.
  10. niky_ecc

    масло в антифриза

    И аз съм за топлообменника на маслото! Два пъти свалях глава докато го открия!
  11. ECU е Engine Control Unit демек Блок за Управление на Двигателя така наречения от всички "комп"
  12. niky_ecc

    ICQ номера

    Ето и моя. Знае ли човек на кой какво му трябва. Може пък да потрябва на някой. ICQ#-332222218
  13. И аз го използвах този прийом кагато карах Лада.Предполагам важи и за всички карбураторни двигатели.Преди да изгасиш форсираш двигателя и без да отпускаш педала на газта изключваш запалването. Двигателя засмуква горивна смес която си остава поне в два от цилиндрите.След като спре въртенето на мотора дръпваш смукача и тогава отпускаш педала на газта.Предполага се че остава смес и в смукателните колектори понеже е студено и няма изпарение. Това е само теоритично но действа. И като сме почнали за смукача да ви кажа че един мой колега пишман шофьор пропътува разстоянието от Свиленград до Враца със дръпнат смукач на новата си навремето Жигулка. Коментара след това беше " Оно въри като хала ама гълта като ламя!"
  14. Колеги наистина има много мнения с различни показания за разхода на гориво но да си кажа и аз моето-слагам 20 лв бензин 95 по 1,75лв и минавам около 110-120 км. Значи около 9-10 на 100.
  15. Да ви кажа и аз моята история с ламбда сондата.Нямах никакви оплаквания от работата на АВК-то ми освен леко завишения разход на бензин но го отдавах на студеното време.Направих си диагностика и компютъра показа че не ми работи ламбдата. Показанията на екрана му бяха 0,0.Майсторчето взе един цифров мултицет и замери показанията на извода на ламбдата-там показваше 1.00 до 1.2волта.Каза ми че най вероятно показанията се губят по пътя до ECU-то.Лоша връзка или нещо от рода. Та чакам да се постопли малко и ще го свалям това ECU да видя какво има вътре Те пък неможаха да го сложат на по достъпно място ами чак зад жабката.Ще пиша за резултата.
×
×
  • Create New...