Jump to content

Suponcho

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    S8 D4 2013

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Suponcho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, аз мога да споделя малко по темата. Имам S8 2013-а. от малко над година и половина. Сега колата е на около 215к км. Лично аз не съм имал никакви сериозни проблеми с колата. Като проблеми, случили се при предишния собственик са: подменени помпи за високо налягане (на около 170к км), както и една от предните въздушните възглавници. Преди година и нещо, сам се заех с процедурата по подмяна на цедката на турбините, като я подменихме с ревизираната цедка, мисля, че беше ревизия G. За около 200к км, оригиналната беше задържала отлагания, да кажем на 1/8 от площта си. Друго - на 10к км редовното обслужвания на течности и филтри, еднократно съм правил обслужване на масла и филтри на кутията, раздатка и дифове. Веднъж съм сменял задни дискове и накладки, както и акумулатор. Няма никакви звуци или намеци на звук от вериги, дори и при много студен старт и непалена от седмица кола. Единтвения дребен проблем, който съм имал с автомобила е - не винаги работи ключалката на капачката на резервоара. За да не остана със заключена капачка някой ден на бензиностанцията, съм изключил буксата и и просто седи винаги отключена. От ВАГ суеверие (че винаги трябва да има нещо неработещо) не съм и няма да я оправя Автомобила също от над година е със Стейдж 1 направен в Оувърдрайв и около 630к.с. и почти 900н.м. Проблеми не съм имал никакви. Винаги държа старт/стоп-а изключен, както и автомобила се кара много спокойно до достигане на работна температура. Премахнал съм крайните гърнета, като колата звучи много приятно отвън, а от вътре почти не се усеща разлика. При дълъг път, при круузване, не се усеща завишение на вътрешния шум. Предполагам всичко това се дължи на факта, че всичко друго по колата е на мястото си - катализатори, предни малки гърнета, средно голямо гърне и т.н. (всички от които са проходни). Единствено има доста шум при студен старт, по време на първоначалната процедура по подгряване на катализаторите при която се правят по 3 впръсквания на такт, съответно шума е повечко, но до 60 секунди всичко приключва. Който проявява интерес, може да види видеа с автомобила в канала ми в ютуб: https://www.youtube.com/channel/UCaKaO4IF7L7Eu3UW_jlKKug
  2. Suponcho

    Android Auto, Carplay

    Аз от година и половина ползвам точно следния бокс: https://www.aliexpress.com/item/4000645389228.html?srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=20478893788&aff_fcid=10a2a99712194c46aff4d90345fb878a-1673789261293-07038-_mML4aOU&tt=MG&aff_fsk=_mML4aOU&aff_platform=default&sk=_mML4aOU&aff_trace_key=10a2a99712194c46aff4d90345fb878a-1673789261293-07038-_mML4aOU&shareId=20478893788&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=91da05859f034497b679d07248f68444&afSmartRedirect=y Може да потърсиш същия продукт от друга обява в Алито, понеже гледам, че обявата от която аз го поръчах, е вече неактивна. Монтирах си го сам, като за първи монтаж ми отне не малко време, но с търпение станаха нещата. Работи много добре и съм страшно доволен. Ето и кратко видео
  3. Добре, може ли да пробваш нещо - на снимката ти, натисни на NextSet няколко пъти. Под него, Dataset number-a да стане от 1 на 6, както е на клипа, примерно. След това пусни демо режима, изключи от контакт, дай пак на контакт (демо режима ще е още активен) и би трябвало да не се изключи сам. Това с dataset numer-а е единствената разлика между моя и твоя сетъп, да.
  4. Хм, интересно. При мен и при още една D4-ка, демо режима си седи винаги, до ръчното му изключване. Може да има разлики спрямо при вас, имайки се впредвид, че при 4G влиза и MIB2 инфотеймънт система при фейслифта и като нищо да има разлики при работата на навигацията. Иначе аз ползвам Carplay и Waze и не ползвам фабричната навигация.
  5. В менюто на клъстера (управляващото се с левия скрол на волана), имаш ли подменюто “speed limit display”? Ако го нямаш, провери в настройките на MMI-я - някъде из vehicle setup има опцията за пускаме и спиране на traffic sighn on instrument cluster или нещо подобно.
  6. Извинявам се за забавянето от моя страна, ето и линка. На кратко - демо режима в навигацията, като преди това PSD трябва да е енейбълнато. Ето и кратка демонстрация на стъпките за ретрофит, понеже така или иначе минах и през тях (Макар и да не беше нужно) при мен.
  7. Здравейте отново. Има развитие от моя страна по темата, като след доста часове reverse engineering успях да подкарам собственоръчно разпознаването на знаците и на моя автомобил. Идните седмици съм в командировка и няма да имам много време, но ще се постарая в най-скоро такова да направя видео със ръководство как да го направи сам човек и ще го публикувам и тук, в тази тема. Благодаря за съдействието на всички, очаквайте скоро детайна информация от моя страна 😊
  8. @visar Благодаря за предоставената информация. Хм, дори с твоя кодинг, резултата е същия. Всички SW и HW версии и цялото инфо на 8Е при мен са 1:1 с твоите. Сега забелязвам, че си споменал, че имаш показания и на картата (макари и да не се синхронизират с тези от камерата). Може и все пак 8E да проверява има ли показания на картата и чак тогава въобще да заработва. А фейслифт ли е твоя автомобил? Също дали имаш идея с коя версия на картите за европа си? Дори като година, в която последно си ги ъпдейтвал? Благодаря предварително.
  9. @visar Благодаря предварително - ще трябва да черпя бира 🙂. Ако имаш лог от предишно сканиране - има кодингите там, за да не закачаш специално за това.
  10. @visar И аз ползвах това ръководство. А къде е този сет за Eastern Europe - точно това издирвам и аз. Ще съм благодарен, ако споделиш. Иначе открих в кодинга на 8E, Byte 4: Спроед VCDS има две предефинирани опции - Not installed и Western Europe. И при двата варианта резултата ми е един и същ - получавам съобщението за грешка с outside of operational area. Но предполагам, че има точно там има кодинг и за Eastern Europe, просто го няма предефиниран в VCDS и трябва да се въведе ръчно. Ако и ти си го променял в 8E, твоя кодинг би бил отгорова, който всички търсим 🙂
  11. Здравейте, И аз съм пред същия казус, автомобила е S8 4H 2013. Имам системата налична като екстра, но не работи в България - също получавам съобщението "out of operational area" Също така имам и VCP и VCDS диагностики, като чрез VCP-то направих отново параметризацията на модул 8Е, но резултата е същия. Всичко ми е коднато и адаптирано правилно (fusion mode и т.н.) Дали някой може да сподели тайната за подкарването на системата тук в България, дори само в частичния режим, използващ само камерата и без да се използва картата? @N1995 , ти успя ли да я подкараш в частичния режим, който си споменал?
  12. Здравейте, Дали някой знае процедурата за изтриване на запазените адаптации в модула на кутията с цел провеждане на нова адапционна процедура на s8 D4 2013г.? Също така, коя е последната версия а софтуера за кутията? Поздрави!
  13. Здравейте, имам следния проблем с моето 4F. От известно време, имах проблем, че задната лява врата се отваряше само отвътре, а не можеше отвън. До колкото се информирах, най-вероятно бравата е за подмяна/рециклаж. Понеже рядко возя хора отзад, минаха поне 6-7 месеца, в които отварях така вратата, като планирах да я поразглобя на пролет. От половин месец насам обаче, вратата спря да се отваря дори от вътре. В модула на вратата има записана грешка "02115 - Locking Unit for Central Locking - 008 - Implausible Signal", както и очаквах. Въпроса ми е, как да процедирам сега, нито имам как да отворя вратата, нито да разглобя панела, докато е затворена. Има ли начин да я накарам да се отвори? Child lock-a не е пипан и не е активиран.
×
×
  • Create New...