Suponcho

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Suponcho

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    А6 4F

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, Дали някой знае процедурата за изтриване на запазените адаптации в модула на кутията с цел провеждане на нова адапционна процедура на s8 D4 2013г.? Също така, коя е последната версия а софтуера за кутията? Поздрави!
  2. Здравейте, имам следния проблем с моето 4F. От известно време, имах проблем, че задната лява врата се отваряше само отвътре, а не можеше отвън. До колкото се информирах, най-вероятно бравата е за подмяна/рециклаж. Понеже рядко возя хора отзад, минаха поне 6-7 месеца, в които отварях така вратата, като планирах да я поразглобя на пролет. От половин месец насам обаче, вратата спря да се отваря дори от вътре. В модула на вратата има записана грешка "02115 - Locking Unit for Central Locking - 008 - Implausible Signal", както и очаквах. Въпроса ми е, как да процедирам сега, нито имам как да отворя вратата, нито да разглобя панела, докато е затворена. Има ли начин да я накарам да се отвори? Child lock-a не е пипан и не е активиран.
  3. Здравейте колеги, Извинявам се, ако е някъде обсъждано конкретно това, поне аз от два дни се ровя из форрума и не срещнах конкретно това, та, Решил съм да си взема джанти 19 8,5J, с гуми 255/40, като видях коментари на много колеги че нещата са ОК, само че джантите, които съм си харесал са със ЕТ35, доста по-ниско от фабричното ЕТ45 например. Та, дали така ще опират във калниците, като са изнесени по-напред, при преминаване през неравности? Edit: забравих да спомена, с обикновено окачване съм. Поздрави!
  4. Здравейте колеги, Автомобилът е A6 4F 3.0TDI 2007г. седан. Имам следния въпрос - при преминаване през по-серозни неравности, чувам "дрънчене" отзад в ляво. Предполагам, че е нещо като разхлабен болт, понеже при едно движение на окачването (преминаване през една неравност), звука се чува първоначално силно и после още няколко утихващи пъти, след като окачването вече е спрялло движението си нагоре-надолу. Сякаш е хлабав болт. Ходих при познат в уж добър сервиз да я прегледа, гледа окачването, изпускателната система, спирачната система, даже проверихме резервната гума и мястото около нея за свободнотърклящи се предмети и нищо. Някой може ли да преположи какво да погледна вече, че се изчерпах от идеи?
  5. А нужно ли е да се изключат и буксите на вихровите клапи, ако и те са софтуерно изключени?
  6. Здравейте колеги, наскоро докато си оглеждах автомобила отдолу, забелязах че следните конектори са умишлено извадени и прилежно увити в изолирбанд. Намират се зад трансмисията и раздатката, а куплунга им се вижда -над тяг, в горната част на корпуса на раздатката. Въпроса ми е някой знае ли какви са и защо са извадени, колата си работи абсолютно нормално от както я имам - почти две години. Колата е А6 4Ф 3.0ТДИ, с премахнат дпф и чип, ако има значение това.