Колега, не е така. Няма такова разделение - за Европа и за САЩ.
ZF скоростните кутии се слагат на моделите на ауди, които имат въртящ момент над 600 Nm и/или мощност над 330 kW, защото S-tronic кутиите са ограничени до тези стойности.
ZF кутиите модели 8HP90 и 8HP95 (2-ра генерация) издържат до 900 Nm за бензинови двигатели и 1000 Nm за дизелови двигатели, което ги прави изключително здрави. Това не означава, че на двигатели с по-малък въртящ момент и/или мощност не могат да се слагат също, но такива с по-голям от 600 Nm и/или 300 kW нямат алтернатива от кутиите на Ауди.
ZF кутии има във почти всеки луксозен европейски автомобил - поршета, ламборгинита, астон мартин, бмв, ягуар, мазерати, ролс ройз, бентли и др.
Моето Ауди А6 е 4G, BiTDI (313 к.с., 650 Nm) и е със ZF кутия - купено от Германия, произведено в германия - за пример.
По принцип, на американския пазар се предпочитат тип-троник кутиите на ZF пред S-tronic на ауди, тъй като са по-здрави, по-надеждни, имат по-малко проблеми и не изискват допълнително обслужване на всеки 60 000 - 70 000 км, което се изразява в смяна на маслото на кутията. По заводски предписания - ZF не се обслужва планово.
Относно бързина и икономичност:
ZF е по-икономична кутия от S-tronic, докато S-tronic е по бърза кутия от ZF. Въпреки това, ZF се доближава изключително близо до времената, които S-tronic постига при смяна на предавките. Имайте в предвид, че S-tronic кутията е другото име на DSG.