Jump to content

fantancho

Members
  • Мнения

    224
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно fantancho

  • Рожден ден 7 Май

Друго

  • Kaра
    Q7 50 TDI (4M) 2021

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    fantancho

Персонална информация

  • Локация
    Навсякъде
  • Интереси
    Audi & IT

Последни посетители

2723 профилни разглеждания

fantancho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, преди известно време имах подобен проблем - чуваше се тропане отпред, което имах чувството, че ще изпадне предницата. Няколко месеца ходене по мъки, гледане на окачване - всичко беше абсолютно здраво, вкл. и накрайниците. Накрая един приятел ми спомена за често срещам проблем, който се забелязва при 4G моделите - тампона, който държи стеблото на амортисьора в кербовката на въздушната възглавница (окачването е на въздух при мен). За да се оправи се сваля възглавницата заедно със сферата отгоре, разкербова се, сменя се тампона на стеблото, след което се кербова и сглабя всичко. Тропането изчезна перманентно. Чувстовото е страхотно Процедурата ми струва 300 лв. и 1 ден - в София - в захарна фабрика, ул. проф. Янаки Моллов - Vabonti. Момчетата са топ - силно препоръчвам, ако имате такъв проблем. От 2-3 седмици започна и от другата страна, та ще ходя скоро пак.
  2. Разхода е по-нисък - да. Относно поддръжката - много зависи от това от къде ще я взимаш колата и на какви километри. Ако колата е на малко километри - дюзите не ги мисли. Аз моята я взех на 90 000 от Германия и вече съм на 160 000 км. Сменял съм само масло, филтри, накладки и дискове. Веднъж ми се наложи да сменя лагер главина на предно колело и комбинирания кабел за датчик на накладки и ABS (оказа се, че е слабо място на тези модели). Горивото - също зависи. От както съм я взел (3 години) карам само с обогатен дизел - Shell V Power, EctoDiesel на Лукойл, OMV MaxMotion Diesel и т.н. Обикновен дизел не слагам. Проблем не съм имал. Като цяло на такъв клас автомобил цената на горивото е най-малкия проблем - проактивната поддръжка спестява пари P_PETKOV, това, което написах е, че ZF се слага задължително на всички модели на ауди, които имат повече от 600 Nm въртящ момент, НО това не означава, че не може да се сложи и на модели с по-малък въртящ момент. Конкретно за САЩ, както вече писах, се предпочитат ZF кутиите (вкл. 3.0 TFSI) поради това, че са по-здрави, по-надеждни и не се обслужват. Между другото, S-tronic и DSG (Direct Shift Gearbox) нямат разлика, поради простата причина, че това е една и съща кутия. След като първоначално е използвал псевдонима DSG, Ауди впоследствие преименува своята директна скоростна кутия на S-tronic. Понеже на мен ми се чете - още на първия линк като напишеш в google излиза. Но недей така да хвърляш просто някакво твърдение и да объркваш хората, без да си наясно. https://www.myturbodiesel.com/wiki/vw-dsg-direct-shift-gear-transmission-and-audi-stronic-faq/ https://carltonbale.com/audi-s4s5s6s7-s-tronic-dsg-transmission-fluid-change-details/ https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox В Европа, 3.0 TFSI е със S-tronic, тъй като Ауди има политика да слага собствените си кутии на автомобили предназначени за европейския пазар. Колегата е написал, че се слагат ZF кутии на 3.0 TFSI - не е казал, че се слага на 3.0 TFSI в Европа.
  3. Колега, не е така. Няма такова разделение - за Европа и за САЩ. ZF скоростните кутии се слагат на моделите на ауди, които имат въртящ момент над 600 Nm и/или мощност над 330 kW, защото S-tronic кутиите са ограничени до тези стойности. ZF кутиите модели 8HP90 и 8HP95 (2-ра генерация) издържат до 900 Nm за бензинови двигатели и 1000 Nm за дизелови двигатели, което ги прави изключително здрави. Това не означава, че на двигатели с по-малък въртящ момент и/или мощност не могат да се слагат също, но такива с по-голям от 600 Nm и/или 300 kW нямат алтернатива от кутиите на Ауди. ZF кутии има във почти всеки луксозен европейски автомобил - поршета, ламборгинита, астон мартин, бмв, ягуар, мазерати, ролс ройз, бентли и др. Моето Ауди А6 е 4G, BiTDI (313 к.с., 650 Nm) и е със ZF кутия - купено от Германия, произведено в германия - за пример. По принцип, на американския пазар се предпочитат тип-троник кутиите на ZF пред S-tronic на ауди, тъй като са по-здрави, по-надеждни, имат по-малко проблеми и не изискват допълнително обслужване на всеки 60 000 - 70 000 км, което се изразява в смяна на маслото на кутията. По заводски предписания - ZF не се обслужва планово. Относно бързина и икономичност: ZF е по-икономична кутия от S-tronic, докато S-tronic е по бърза кутия от ZF. Въпреки това, ZF се доближава изключително близо до времената, които S-tronic постига при смяна на предавките. Имайте в предвид, че S-tronic кутията е другото име на DSG.
  4. Здравейте,

    Много бих бил благодарен, ако можеш и на мен да изпратиш едно ръководство на български език за A6 4G, че нещо не се справям с използването на някой екстри.

    Предварително благодаря.

  5. Здравейте! Понеже тази седмица ще взимам едно A6 4G 2011г. 245коня ще ми трябва документация на български, можеш ли да ми изпратиш. Моля! 

  6. Здравей, колега, трябва ми документация на Ауди А6 4Г на български, можеш ли да ми изпратиш.

  7. Здравейте колеги, Търся определени модели на оригинални ауди джанти 8Jx18" с централен отвор 66,5. Моля ви да не си губите времето предлагайки реплики или маркир различни от ауди, за което предварително благодаря. Можете да публикувате тук снимки на джантите или да ми ги изпратите на лично - както ви е по-удобно. Мисля, че е излишно да споменавам, че държа на коректни оферти със сравнително запазени джанти (със следни от нормална употреба), както и без наличие на кривини и заварки. Благодаря предварително!
  8. Момчета имам 2 въпроса относно MMI-a на 4G: 1. Можеш ли да гледаш видео клипове (примерно) през SD картите? 2. Ако да, то какъв формат трябва да бъде видеото за да го възпроизведе? 3. Има ли някакви други ограничения? 4. Можеш ли да Play-ваш видео с оригинален AMI кабел за видео към iPod и отново в какъв формат трябва да е? Благодаря предварително за инфото.. Някой може ли да ми каже как еднозначно може да се различат реплика ауди джанти от оригинални такива? Благодаря!
  9. До никъде колега ... горе долу стигнах до този извод, който са ти казали от Порше. Тези системи работят в синхрон и ако някоя от тях липсва просто не работи системата за разпознаване на пътни знаци. Това обяснява и защо след определени държави системата се активира ... Иначе е удобно, особено в чужбина ... ако си пропуснал да видиш някой знак
  10. Не я знам - може ли линк? ( на лично )
  11. Здравейте колеги, Продавам 4 броя оригинални Audi джанти 7,5J х 17" - OEM # 8T0 601 025 C 5 x 112, централен отвор 66,5, ЕТ28 Към джантите вървят 4 оригинални втулки, които могат да бъдат ползвани за по-старите модели с централен отвор 57. 1 Джантите могат да бъдат ползвани за Ауди А4, А5, А6, А7 и А8. Едната е със леки козметични забележки (виждат се на снимките) повечето от които няма да се забелязват след монтаж на гумите, останалите три са в безупречен външен вид. Закупени са като нови от Германия и са карани 3 летни сезона. Гумите са, съответно, на 3 сезона също. DOT 0114! Модел на гумите - 235/45/17 Eagle F1 Asymetric2 94 Y Височина на гумите 3 x 4mm и 1 x 5mm, както може да се види на снимката. ЦЕНА: 900 лв. НЕ СЕ ПРОДАВАТ ОТДЕЛНО! За повече контакти можете да се обадите на 0879 16 67 67
  12. Райно, може ли да видим снимка на тия метални рамки?
  13. Update: След около 5 мин на контакт в това положение отново връща Speed limit dispaly: outside operational area. Вероятно е обвързано с навито по локация и за БГ сигурно не е активно - в книжката пишеше да се провери дали е налично за съответната държава, та сигурно за БГ не е. Ако все пак някой има идеи - целият съм в слух ;-) Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
  14. 8E - VAG # 4G0 907 107 E Това е номера на модула. Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Хммммм много странно. След като влязъх в модула и видях номера му отидох през VCDS-а на Output Tests, след което пробвах с опцията Traffic sign display in instrument cluster. Отговора в софтуера беше Refused by control module - message 7F 2F 13. В същото време обаче на дисплея на FIS-а ми се появиха някакви знаци, а опцията за разчитане на знаци вече казва - Spees limit display: currently restricted. След като изключих контакта и включих отново на колата вече като избера от FIS-а Speed limit display ми казва No speed limit detected. Цялото това е доста странно поведение. Да разбирам ли че вече е активно???? Баси странното - утре ще я покарам да видя има ли резултат изобщо. Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
×
×
  • Create New...