Ivan Bochev

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About Ivan Bochev

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Ауди А6 C5 Avant

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. А всъщност това е въпросният инструмент за зацепване на ASN, нали така?
  2. Благодаря ви. Да, по автомобила ще работи доверен монтьор, който работи доста кадърно. Уточнили сме момента с ползването на специфичния инструмент за зацепване, а колкото до динамометричния ключ мисля, че всеки уважаващ себе си и труда си монтьор би трябвало да разполага и работи с такъв. Решил съм да го обслужа с OEM части, но не съм от София и ми идва малко трудоемко да докарам колата в препоръчан сервиз... Та за това този вариант.
  3. Колеги, здравейте. Малко да раздвижа темата (Надявам се да съм в правилната такава). Може ли да дадете компетентно мнение за следното: При обслужването на А6 Ц5 3.0i ASN освен зацепването на валовете със специфичния инструмент (както VBI е описал) има ли някаква друга особеност, с която трябва да сме наясно или останалото е стандартните процедури? Благодаря предварително!
  4. Колеги, вече няколко страници имам чувството, че си ги мерите. 😉 /с извинение/ Всеки е прав за себе си, като мисля, че просто изпадаме от крайност в крайност. Къде ми ти е 1.8Т, къде ми ти е 4.2 ?! В крайна сметка защо изобщо ги съпоставяме като и двата типа двигатели по свое му са устроени различно и функционират различно. И двата типа /4-цилиндрово 1.8T от една страна и 2.4, 2.8, 3.0, 4, 2 от друга/ си имат предимствата и недостатъците. По тая причина, както вече бе споменато, от Инглощат са измислили и измислят различни модификации, за да бъде угодно на всеки вкус и необходимост. Темата бе създадена от мен не, за да провокира кавги, а за да добия по-детайлна представа за 6 цилиндров двигател, поставян в два определени модела на Ауди. Разбираемо темата се разви, като минахме през 1.8, 2.8, 3.0, 4.2 и т. н. Но мисля, че в случая се води безпредметен спор по своята същност. П.С. Остава вече аз да си преценя според джоба и нуждите, кое би ме устройвало най-добре. Наздраве! 🍻
  5. Ако говорим за разход, автомобила няма да се кара типично "градско", както упоменах в един коментар. В този смисъл мисля, че на фона на характеристиките на един 6-цилиндров /в случая, който обмислям quattro и автмоатик/автомобил това няма да е проблем. Съгласен съм с мненията на колегите, които твърдят, че целта на 6-цилиндровите двигатели далеч не е единствено и само ускорение и максимална скорост. А и аз не го търся в такъв обем.
  6. Като гледам кво става, май никога няма да си купя 😀 В крайна сметка мятам се на нещо, което по вътрешно убеждение си заслужава и се моля да имам късмет с читав, добре поддържан автомобил.
  7. Колеги, не се припирайте, явно, че за едни определен двигател върви повече спрямо друг и обратното за други. Всичко е въпрос на гледна точка, нагласа и съпоставка. В крайна сметка за мен 3.0i определено ще върви доста повече от това, което съм карал до момента и би ми направило кеф. Относно разхода мисля, че е приемлив на база характеристиките му.
  8. С удоволствие бих пробвал, но не познавам никого с такъв. Естествено, че без да се изпробва не може да се правят заключения. Ще го имам предвид, благодаря.
  9. Чел съм я темата. Имам предвид среден разход, тъй като поне при мене е що годе така. Под градско разбирам София, Пловдив, Варна, Сандански и т. н. Аз специално например пътувам на ден по 10 + км в посока за работа. По пътя ми до там нямам нито един сфетофар или знак "Stop" така, че не мога да го нарека градско в никой случай. По тази причина използвам и "среден разход". Градското шофиране, което описах ми се случва не повече от 3-4 пъти годишно. Та спрямо моите нужди и шофиране мисля, че на разход няма да го докарам до над 16/100 примерно.
  10. Аз мисля, че за автомобил близо 2 тона, при quattro и автмоатик, един среден разход от 15-16-17 газ не е нещо фрапантно. Относно вървенето не съм карал автомобил с въпросния двигател, но според мен е важно и с какво се съпоставя.
  11. Благодаря ви за изчерпателните отговори, има резон във всичко казано. Явно ще трябва да се прави по-обстойно равносметка с оглед всичката събрана до момента информация.
  12. Това, което очаквам е да не съществуват жизненоважни, заводски проблеми и недоизмислени конструкции по механиката на мотора, които да изискват капиталовложение от около 2-3-4000 лв., за да мога да разчитам на автомобила си.