Jump to content

AUDOR

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 б8

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

AUDOR's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. AUDOR

    Ниско налягане масло

    Много ниско струва ми се , при 0,4 цяло чудо е че не трака......виж си датчика на колко работи, моя е 0,55 /0,85 ...ако и твоя е с тези параметри е ясно защо при светва лампата, друг е въпроса защо е толкова ниско налягането, и при мен е проблем.....смених и помпата и опората /заради клапана в нея / и сега на студено на празен ход вдига 1,6 бара и като започне да загрява пада до 0,8 и почва да трака като дизел, според специалистите ниското налягане не захранва достатъчно ваноса и почвало тракането, а при теб с по ниско налягане не прави така...... напрао са гръмна вече според мен и при двамата проблема е , че не задържа налягането и пада повече отколкото трябва , гледам по клипове при хората под 1,2 - 1,4 бара не пада. Незнам дали имаш проблем със загряването на маслото ама при скорост над 160км температурата на маслото отива на над 120 градуса и тогава би трябвало да ти свети а не свети явно, но да не те объркам щото пък при други случаи при такава скорост светва лампата и задирят буталата...... ............... но дали причината е в ниското налягане / и защо е такова/ или загряването на маслото....?????? ..... те са свързани по принцип но явно нещо се пропуска..... аз не мога да се съглася, че при температура над 80 градуса на маслото, налягането е нормално да падне под 1,2-1,4 бара там е проблема....... .....и според мен ти е много тънко маслото за 200 к км., няма начин да няма износване, сега така ги правят тия двигатели че 200 к ти е ресурса на почти всички консумативи в двигателя / помпи , валове, вериги, клапани и т.н/, особено при градско каране , по магистрала около 250-300 к км. Ако смениш маслото с кастрол 5 в 30/40 / или по гъсто но не ти знам по спецификация колко ти дават / предполагам лампата няма да ти светка и да те дразни, но няма да си решил проблема с налягането 0,4 е твърде малко ......успех
  2. Здравей приятел..... за този клапан някви насоки можеш ли да ми дадеш, къде да го търся....... масл.помпа и опората смених и пак трака

    Публикувано 27 Януари 2020

    На ‎27‎.‎1‎.‎2020‎ г. at 1:04, AUDOR написа:

     15 мнения....от неправилно зацепена верига ...ванос.....ниско налягане на маслото...

    Всъщност това е един и същ проблем - "ваносът" не работи коректно с ниско налягане на маслото. А ниското налягане може да идва от "опората", която пълни вариатора с масло.

    При процедурата, която съм споменал по-горе се вижда какво е състоянието на "опората", а за веригата си има ревизионен отвор, през който да се погледне, без да се разглобява нищо.

    Чувал съм и за изгорял електрически клапан, който управлява вариатора.

     

  3. AUDOR

    Ниско налягане масло

    не съм специалист, ама що акцентираш на градусите , дай баровете, там какво показва на празен ход като светне лампата.... при мен с ниското налягане почва тракането , после светва лампата, да не би проблема ти да е електрически..... мойта на празен ход даде 0,6 бара и трака но не свети червената.
  4. AUDOR

    Ниско налягане масло

    И аз втора година се мъча с подобен проблем, при мен, при палене двигателя TFSI не трака и работи нормално , но като изключи смукача почва да трака като дизел , над 3500 оборота също като че ли изчезва шума. От клиповете на руснаците по ю-туба съм склонен да мисля , че проблема не е точно определен ами ако го уцелиш. Цялата маслена система е наблъскана с клапани , които като се износват или запушват всички по-малко дават отражение на налягането . До сега за две години гледане не съм видял клип в който да кажат колата трака и има ниско налягане , но като се смени това и това и се оправя...... в клипове в които проблема е решен, обикновено е сменено всичко / вкл. нови разпределителни валове , ванос/. Аз съм сменил , балансиращите балове / налягане се губило от това че цедките се пробивали - а те на всички са така май/, клапана на газоразпределението и магнита. Сега ще сменям опората на разпределителните валове и маслена помпа. Колата е в сервиза в момента и чакам.
  5. Здравей приятел, оправили ли си колата, че аз на моята още се назлъндисвам кво точно и  трака....:eusa_think:

     

  6. ........поредната простотия на някой администратор..... и това е изумувано от някой пишман юрист....в случая неправилно се интерпретира закона....да лични данни са но са лични за самия автомобил и никой няма право на достъп освен собственика на автомобила... който и да е той....при продажба съответно новия собственик който е закупил актива /автомобила/ добива и правото на достъп, като в същия този момент на продажба стария собственик следва да загуби правото на достъп до информацията дори и за неща които до момента е извършил самия той, точно поради прекъснатата правна връзка с вещта /автомобила / Най -вероятно някой купувач е получил информация за продаван автомобил и е отишъл при собственика с претенции , че видиш ли тва си сменял онова си правил...и собственика се е ядосал от провалената сделка и хоп е осъдил дилъра /без значение кой е / съда правилно е заключил че дилъра е разпространил лични данни защото е точно така /получилия информацията не е никакъв -купувач /....от там осъдения дилър разбрал -неразбрал за какво е осъден и бил тъпана...аман -заман лични данни било.. и всички папагали /подобни на него дилъри/...спрели да дават инфо без да вникнат кой кой е в цялата история... мноооого подобни истории има и в други частни и държавни и общински и банкови и всякакви подобни структури...
  7. за опора на валовете дават една алуминиева част на която лягат самите валове, която се захваща с шест болта към двигателя / и два големи към валовете, единия от които е този централен клапан / с обратна резба / а другия е обикновен.......... и на тази опора с три болта се монтира електрическия клапан ....за тази опора дават проблем че падала няква сачма....но какъв точно проблем с налягането може да прави самата тя /не говорим за клапаните в нея / ,защото при монтажа не бяха сложили 6-те болта и двигателя е работил на място около 2 часа само на двата......в руските клипове при свалянето на тази опора много внимателно я оглеждат ама мрънкат нещо и не и разбирам всичко
  8. В един клип в ю-туб подробно обясняваха как дрънкащите шумове в двигателя може да са в резултат на неправилно зацепена верига имаше и тестер с който са установили, че зададената и действителна настройка на разпределителния вал е 5,88градуса , а трябва да е в норми плюс/мин 5 градуса, ако е повече значи веригата е опасно опъната...точно поради това че съм сменял вериги подозирах че е този проблем и закарах колата в Порше, уж да стане по-ясно това ли е проблема но влезнах в друг филм..... ..... там не пускат в сервиза /седиш отвън и чакаш / и при диагностирането, въпреки че обясних за какво точно отивам на приемчика /незнам какво е обяснил на механиците/ не обърнали внимание на това какъв ми е градуса, а се насочили към това че теста показал ниско налягане на маслото ...тогава вече ме извикаха вътре да ми обясняват че при ниски обороти на празен ход маслената помпа не качва достатъчно налягане и достига нормите при около 4500 / 5000 оборота. Като питах за градуса не знаели понеже били приключили теста и изтрили тези данни. Иначе са внимателни и гледат обслужването да е на ниво, но не съм съгласен с това ,че не те оставят сам да прецениш дали ще присъстваш или не, както и да обясниш симптомите лично на тестващия. Така в случая не стана ясно дали да отхвърля варианта , че веригите са зацепени неправилно. Това го описвам не толкова да се оплаквам, а да се има в предвид от колеги в подобни ситуации /ако трябва пишете на един лист какво точно ви интересува/ сега имам един протокол от 26 листа с установени същите 3 грешки които ги установи и един комшия с програма в телефона......е да, новото е мнението за маслената помпа, но дали са прави и те не са сигурни /още обмислям но ако сменя помпата и двигателя се оправи ще пиша/, Маслената помпа също беше заподозряна, но майсторите които правиха колата го отхвърлиха като вариант защото щяла да свети лампата за ниско налягане на маслото, а не можело да се измери ръчно защото показвало само налягането в блока ,а не в главата при валовете където е ваноса...... то между другото и тази лампа светеше защото бяха счупили № 06H109257C — Централен клапан, промяна на фазите на разпределителния вал /или клапан на фазовъзвращателя, това ли като "вариатор" го споменавате/ но като го смениха лампата угасна.....и магнита /електрически клапан / е сменен за всеки случай /него пък клапана го бил подбил/ .......и за да стане по интересно да спомена ,че веригите ги смених защото ми блокира десния балансиращ вал /май поради недостиг на масло / при каране точно с тези обороти 4500/5000 при които пък на теста даде че налягането се качва в нормите.
  9. Същата кола със същия проблем....след смяна на веригите трака като дизел...в чудо се виждам по бензиностанциите като и казвам да зареждат бензин , не вярват държат пистолета с нафтата и по 10 мин се обясняваме....колега ако си решил проблема казвай как че от 10 специалиста / майстори / съм с 15 мнения....от неправилно зацепена верига ...ванос.....ниско налягане на маслото... при последния тест даде и тези три грешни №2795 -зададената стойност на забавяне не е достигната / свръх напреднала/, №2796 позиционер на разпределителния вал /всмукване/ -бавен отговор, Р00А 00/236/ електрическа повреда в рамката за замразяване на веригата, № 01314 модул за управление на двигателя 013 dtc памет прекъсва.....
×
×
  • Create New...