Много ниско струва ми се , при 0,4 цяло чудо е че не трака......виж си датчика на колко работи, моя е 0,55 /0,85 ...ако и твоя е с тези параметри е ясно защо при светва лампата, друг е въпроса защо е толкова ниско налягането, и при мен е проблем.....смених и помпата и опората /заради клапана в нея / и сега на студено на празен ход вдига 1,6 бара и като започне да загрява пада до 0,8 и почва да трака като дизел, според специалистите ниското налягане не захранва достатъчно ваноса и почвало тракането, а при теб с по ниско налягане не прави така...... напрао са гръмна вече според мен и при двамата проблема е , че не задържа налягането и пада повече отколкото трябва , гледам по клипове при хората под 1,2 - 1,4 бара не пада. Незнам дали имаш проблем със загряването на маслото ама при скорост над 160км температурата на маслото отива на над 120 градуса и тогава би трябвало да ти свети а не свети явно, но да не те объркам щото пък при други случаи при такава скорост светва лампата и задирят буталата...... ............... но дали причината е в ниското налягане / и защо е такова/ или загряването на маслото....?????? ..... те са свързани по принцип но явно нещо се пропуска..... аз не мога да се съглася, че при температура над 80 градуса на маслото, налягането е нормално да падне под 1,2-1,4 бара там е проблема.......
.....и според мен ти е много тънко маслото за 200 к км., няма начин да няма износване, сега така ги правят тия двигатели че 200 к ти е ресурса на почти всички консумативи в двигателя / помпи , валове, вериги, клапани и т.н/, особено при градско каране , по магистрала около 250-300 к км. Ако смениш маслото с кастрол 5 в 30/40 / или по гъсто но не ти знам по спецификация колко ти дават / предполагам лампата няма да ти светка и да те дразни, но няма да си решил проблема с налягането 0,4 е твърде малко ......успех