Jump to content

SpaceBo

Members
  • Мнения

    103
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B8/8К 1.8 TFSI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Последни посетители

1319 профилни разглеждания

SpaceBo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей приятел, оправили ли си колата, че аз на моята още се назлъндисвам кво точно и  трака....:eusa_think:

     

  2. ОК, благодаря ти за отговора. Би ли могъл да микажеш какво е добре още да се смени при подмяната на вала? За да стане с едно разглабяне.
  3. А когато се е разтракала фатално ли е или може да се кара така?
  4. Здравейте, колеги, Отварям тази тема след доста ровене във форума. Не намерих нещо подобно. Карам А4 B8 1.8 TFSI, 120 коня, на 150К км. От няколко месеца се появи специфичното за износени ангренажни вериги изтропване при палене. Не на всяко и не винаги на студен мотор. Паралено с това се появи и едно отчетливо, ритмично, метално чукане в двигателя, като от дизел на празен ход и на студен и на топъл двигател. Във по-високи обороти, не се чува отчетливо, но според мен, се заглушава от общия шум на двигателя. Това чукане се чува и в купето. Преди няколко дни предприех смяна на ангренажен компелкт - всички вериги, обтегачи, банани и зъбното колело на коляновия вал. За съжаление, обаче въпросното чукане на празен ход остана. Както преди ремонта, така и сега то може дори да се "напипа" като поставиш ръкла на капака на ангенжа.Усеща се почукването. Много се въртяхме, много слухтялме и не можахме да установим това чукане да идва от друго място освен от под капака на нагренажа. Моят майстор предполага, че единственото, което може да чука така там е ролката на разпределителния вал на всмукателните клапани, която регулира предваренито. Тя не е част от сервизния комплект. Също според него не може да са клапани или повдигачи. Моля за консултация, дали е възможно тя да трака така, трябва ли да сменя или мога да карам почуквайки? Оказа се, че цената на тая ролка е почти колкото на целия ангренажен комплект. Моля за акъл, дет се вика.
  5. Смених бравите на 3 от 4те врати поради пдобен проблем - ту не се заклюват, ту не се отварят отвън и т.н. В момента единствената, която не смених не й работи датчика - не светла плафона, когато я отворя.
  6. SpaceBo

    А 4 авант скърцане

    Имам абцолютно същия проблем. Смених тампоните отзад, защото бях согуртен, че е от тях, но не помогна. Звукът е скърцащ, като триене на гума в мокър метал. За момента нямам решение, но го има само на неравности и в движение (напр. спящ полицай). На място, при клатене и натискане на купето не се чува нищо.
  7. За мен консумацията на масло, която споменаваш не е нормална за здрав двигател. Дори заводски да е програмиран да си пие по малко.
  8. За съжаление има. Мисля, че разликата е само софтуерна, но не съм се впускал в подробни проучвания. Дори имам чувството, че ако беше 160 коня, щеше да харзи по-малко.
  9. Карам тактъв двигател вече 100К км. Колата е купена нова от Германия. Моята е 120 коня, ръчни, предно предаване. Масло харчи по около 500-700 грама на смяна (15К км.) при смесено каране. И на мен са ми казвали, че е нормално. Досега не съм правил ремонти. Имаше една акция за някакъв лагер на разпредлеителния вал. Веднъж съм сменил и свещите, но защото беше препоръчано, а не защото имаше нужда. Колата харчи: 7.5-8 л./100 км. по магистрала със 150 км. ч., но в града е съвсем друго нещо - от 9.5-10.5 може да стигне и до 16 л. / 100 км, ако има тежко задръстване. (по компютър). Осреднено за последните 9000 км. ми показва 9.6 л. / 100 км. Хубавото на двигателя е, че е с ангренажна верига и има доста лесна поддръжка.
  10. Здравейте, Искам да почитя въздуховодите на парното и климатика. На препарта, който имам (http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_4087.html?Opendocument&land=DE) пише да се напръскат отводнителния маркуч и цялата повърхност на изпарителя, доакто парното работи на макс. Някакви идеи къде се намират тези две неща и как се стига до тях. Колaта е ауди Б8 1.8 TFSI
  11. Да се пита в официалния представител поне дали кората не се продава няма да навреди, според мен. А и не би трябвало да е скъпа. Иначе и аз казвам, че ако е с мултиф. волан би трябвало да стане без смяна на модуа.
  12. Кората с дупка за ръчката идва в комплекта на темпомата. Вероятно при теб т. нар. "спирала" на волана - управляващата електроника за функците на волана и другите ръчки, поддържа темпомат. Със сигурност могат да ти отговорят единствено в Порше запад, които ще проверят по номера на рамата. Имай ендо на ум, защото на мен първо ми казаха, че ще стане, но после се оказа, че няма да стане (аз обаче нямам мултифункц. волан). В крайна сметка се оказа, че колите в мултифункц. волан имат заготовката и за темпомат. В Порще запад, за Ауди 8К 1.8 TFSI, ръчка, ми взеха 900 лева за смяна на спиралата (комлект заедно с ръчките за чистачки, мигачи, темпомат и кората), труда и програмирането. Хубавото е, че регистрираха темпомата в системата на ауди в Германия и ако се наложи да се пипа по компа, тази кола вече излиза с темпомат и няма шанс да се прецакат настройките. Дават и гаранция.
  13. Според мен категорично не са тампони на двигател, защото проблемът е само на топъл двигател. Ако са тампони, ще тресе и на студен. Освен това съм имал кола със скъсан тампон на двигател и друсането е съвсем различно. Тук става въпрос за проблем или със съединител или, по-малко вероятно, с маховик. Моята друса при зацепване на съединителя само на първа и то когато е карана дълго време. Този проблем го имам поне от две години (окол 30К км.) В момента съм на 90К км. и не смятам да пипам нищо, докато не започне да сдава окончателно багажа. Грешни пари, а ни не се знае кой "специалист" ще си остави ръцете. Заводското не го пипам, докато не стане наистина нужда. Да седиме и да си правиме проби и екперименти с тия коли не си заслужава. Недей да харчиш пари направзно. Карай смело. Тракането или по-скоро потракването при гърбици и неравности при мен също го има. Само да уточня, че и аз съм с ръчни скорости. При натиснат и задържан съединител, нещо по превключвателните лостчета на скоростите явно е в охлабено положение и почуква при клатене. Когато отпусна педала на съединителя го няма. Поне при мен е това и го имам от първия ден (колата е купена чисто нова от магазин на Ауди в Германия). Ако не е такъв случаят, може да е биалетка. За друго в момента не се сещам.
  14. Може, и това е вариант.
  15. По-горе, някой беше написал, че не е от маховик, защото ще друса постоянно. По-скоро подкрепям това мнение.
×
×
  • Create New...