Jump to content

kgg.becks

Members
  • Мнения

    88
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C6

Контакти

  • Website URL
    https://football-today.eu/

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kgg.becks's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ако си сигурен, че проблема ти е в ABS-а, трябва да е същата буква, ако ще взимаш нов. Втора ръка не е препоръчително, защото рано или късно пак ще даде проблем. Моята препоръка е, а както и аз направих, сваляш електрониката и даваш на някой да ти презапои изтънелите с времето "крачета" вътре (виж снимката).
  2. Може ли да се обосновеш защо може без да се маха, защото аз логика не виждам. Той софтуера само ще каже на колата, че няма нищо запушено и няма да влиза в авариен режим, но филтъра ще си събира газовете и в един момент толко ще се напълни, че колата няма да е същата. Да не говорим, че обратното налягане направо ще я счупи. Аз ли съм в грешка? Да не подвеждаме хората тук!
  3. Колега, а може ли да обясниш процедурата с пълнене на филтъра и колко пълниш?
  4. @Vasil82 Весели празници
  5. Би трябвало, да. Това можеш да го пробваш и преди да го спираш. Откачи вакуума, който отваря ЕГР-а. По този начин той ще бъде затворен и няма да засмуква въздух от изпускателната система и не би трябвало да пуши от там. Ще ти набие грешка и ще ти светне чек енджин-а, но колата ще си върви. Ако резултата е този който търсиш след това изолираш и софтуерно и си летиш ПП. Като откачаш вакуума запуши маркучлето с нещо, примерно винт, че да не стане някоя беля.
  6. kgg.becks

    Размер джанти

    Отвори капачка на резервоара и ще ги видиш. Иначе 17,18 и 19-ки.
  7. Към края на живота на моя ДПФ точно много пушеше (при всяко форсиране) и не вървеше добре.
  8. Не е трябвало да сменяш целия плафон, а да вземеш canbus лед крушки. Не мога да те насоча какво да вземеш защото аз не съм слагал лед до сега. Прочети за led canbus и ще намериш решение.
  9. kgg.becks

    Проблем Ауди А6 4Ф

    Аз залагам на ABS-а.
  10. Оста, която отваря клапата на ЕГР кулера ли? Ако за нея говориш, не няма ремонтен комплект. Взима се нова цяла клапа. https://www.ebay.com/itm/333758391471
  11. Предполагам. че вакуума се опитвал да отвори клапата и след като е напъвал и не е успял е счупил остта. Това е само предположение. Щом ти е изолиран софтуерно ЕГР-а защо не откачиш вакуумната тръбичка и я запушиш с винт например. Иначе при мен пушека се оказа, че е от остта на вихровите клапи. След подмяна с ремонтен комплект на лостчето пушек нямам.
  12. kgg.becks

    ESP

    Пробвай да извадиш бутона с дебитна карта например и виж да не се е откачило отзад нещо. Не е нещо което да не се е случвало на други хора -> Цък
  13. kgg.becks

    ESP

    1 натискане гаси ASR задържаш гаси ESP
×
×
  • Create New...