nasicha
Members-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 B5
Персонална информация
-
Локация
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
nasicha's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
А за задните подкалници какви са щипките имате ли представа ?
-
Добър ключар с програматор?
nasicha отговори в темата на Bladest - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Тези верно са най-добрите и то в цяла България. -
Лепило за тапицерия на таван
nasicha отговори в темата на a1968 - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
При мен целият таван беше разлепен (Ауди А4 Б5 1997г. 1.6 ) ! Пробвах 3-4 вида лепила и нищо... Накрая си казах, че колата е стара (и видът не е много важен) и взех такера. С такера стана. Даже си направих разни формички и дори не е много грозно. По здраво няма как да стане. -
И какво се оказа ?
-
Добре са си. Благодаря.
-
Браво. Много точно и бързо обяснение.
-
А как мога да видя снимките? Има ли ги някъде като архив в сайта? Изобщо всички снимки липсват за много важни неща по всички теми.
-
Ами не се самоадаптира на тая кола. Направих експеримент пак откачих акумулатора за една нощ (незнам къде четох, че половин час е достатъчен) и го закачих на другия ден и пак така стана. Пак го адаптирах и пак се оправи. После го откачих за малко 10-ина минути и го закачих и няма промяна, всичко си помни ! Интересна работа.
-
Оказа се по-тъпо от всичко изброено по-горе. Понеже бях свалил акумулатора за известно време за да подкарам една друга кола, компютъра не е имал захранване 2-3 дена. И в такъв случай забравял точно за настройките на дроселовата клапа. Не знаех, че като се сложи акумулатора трябва да се адаптира дроселовата клапа с VAG COM !!! Направих адаптация и за сега всичко е наред. Ще видим до кога...
-
Значи и аз минах през тези постове и ми се видяха най-близко до моя случай. Но май не съм ги бил разбрал напълно. Сега се концетрирах повечко и ги разбрах. Благодаря на колегата дето ги е споделил. Та жилото май се е било затегнало и то толкова малко, че все едно не е, ама дотолкова, колкото да не затвори докрай.Скоро ще разбера дали това е бил проблема. Пак благодаря !
-
Ами да с механично задвижване е. Но си беше наред дълго време. Какво ли би я накарало да се стегне кабела ( то си е жило) !? Карах си без проблеми дълго време. После от време на време започна да претриса между 1500-2000 оборота до към 3000 (и то като загрее ) . В дъждовно време по-често. Закачих я на VAG COM и показа това. Почнах да рърся по интернет решение и много малко се споменава тази грешка. За празния ход си има стъпково моторче което си е наред. Затова попитах тука някой, ако му се е случвало това. Та уж става на въпрос за ТПС. Но ще видя като имам време скоро, че по цял ден работя...
-
Благодаря за отговора. Бързо бързо ги решавате така проблемите с магазина . Дроселът е оригинален на около 50 000 км. За сравнение на друга същата кола на баща ми същият дросел е на 250 000 км. и още се кара ( като си го чисти през определено време). Свалих го и тия дни ще го разгледам отвътре като имам време. Но на първо четене нищо му няма, даже не е мръсен. Буксите са добре, окисление няма...
-
Здравейте колеги. Говорим за А4 В5, 97 г., 1.6, AHL. Проблем: Грешка във VAG COM, която не мога да намеря какво означава никъде точно. Control Module Part Number: 3B0 907 557 E Component and/or Version: 1,6l R4/2V SIMOS HS D01 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06435 VCID: 2B2984AFCA1D 1 Fault Found: 00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) 30-00 - Open or Short to Plus До колкото виждам е свързано с дроселовата клапа. Но някой знае ли точно какво означава тази грешка и какво трябва да се направи ? В сайта на ross tech я няма като номер ! Дроселовата клапа мисля, че е като от снимката, но не съм я отварял отвътре при зъбните колела да видя.
-
Ауди А4 (B5), 1998 - кабел за диагностика (неяснота)
nasicha отговори в темата на imthedevil - тип B5
Те чиповете в тия кабели са точно два : CH430 или FTDI Квито и да са кабелите чиповете ще са такива. Ако не са кабелите няма да работят.Ще ги дръпне. -
Ауди А4 (B5), 1998 - кабел за диагностика (неяснота)
nasicha отговори в темата на imthedevil - тип B5
На какъвто и да е Windows цъкате в старт менюто "Devices and Printers", после десен бутон на името на компютъра ви и избирате "device installation settings", от там цъкате automatic и никви дискове с драйвери не ви трябват. Ще си ги дръпне windows-а сам. И за всякакви устройства важи не само за кабели. Ако искаш мога да ти дам VCDS lite 1.2, който след като вържеш колата се саморегистрира. И си върши работа за всичко.