Jump to content

nasicha

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

nasicha's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. nasicha

    Подкалник

    А за задните подкалници какви са щипките имате ли представа ?
  2. Тези верно са най-добрите и то в цяла България.
  3. При мен целият таван беше разлепен (Ауди А4 Б5 1997г. 1.6 ) ! Пробвах 3-4 вида лепила и нищо... Накрая си казах, че колата е стара (и видът не е много важен) и взех такера. С такера стана. Даже си направих разни формички и дори не е много грозно. По здраво няма как да стане.
  4. Браво. Много точно и бързо обяснение.
  5. А как мога да видя снимките? Има ли ги някъде като архив в сайта? Изобщо всички снимки липсват за много важни неща по всички теми.
  6. Ами не се самоадаптира на тая кола. Направих експеримент пак откачих акумулатора за една нощ (незнам къде четох, че половин час е достатъчен) и го закачих на другия ден и пак така стана. Пак го адаптирах и пак се оправи. После го откачих за малко 10-ина минути и го закачих и няма промяна, всичко си помни ! Интересна работа.
  7. Оказа се по-тъпо от всичко изброено по-горе. Понеже бях свалил акумулатора за известно време за да подкарам една друга кола, компютъра не е имал захранване 2-3 дена. И в такъв случай забравял точно за настройките на дроселовата клапа. Не знаех, че като се сложи акумулатора трябва да се адаптира дроселовата клапа с VAG COM !!! Направих адаптация и за сега всичко е наред. Ще видим до кога...
  8. Значи и аз минах през тези постове и ми се видяха най-близко до моя случай. Но май не съм ги бил разбрал напълно. Сега се концетрирах повечко и ги разбрах. Благодаря на колегата дето ги е споделил. Та жилото май се е било затегнало и то толкова малко, че все едно не е, ама дотолкова, колкото да не затвори докрай.Скоро ще разбера дали това е бил проблема. Пак благодаря !
  9. Ами да с механично задвижване е. Но си беше наред дълго време. Какво ли би я накарало да се стегне кабела ( то си е жило) !? Карах си без проблеми дълго време. После от време на време започна да претриса между 1500-2000 оборота до към 3000 (и то като загрее ) . В дъждовно време по-често. Закачих я на VAG COM и показа това. Почнах да рърся по интернет решение и много малко се споменава тази грешка. За празния ход си има стъпково моторче което си е наред. Затова попитах тука някой, ако му се е случвало това. Та уж става на въпрос за ТПС. Но ще видя като имам време скоро, че по цял ден работя...
  10. Благодаря за отговора. Бързо бързо ги решавате така проблемите с магазина . Дроселът е оригинален на около 50 000 км. За сравнение на друга същата кола на баща ми същият дросел е на 250 000 км. и още се кара ( като си го чисти през определено време). Свалих го и тия дни ще го разгледам отвътре като имам време. Но на първо четене нищо му няма, даже не е мръсен. Буксите са добре, окисление няма...
  11. Здравейте колеги. Говорим за А4 В5, 97 г., 1.6, AHL. Проблем: Грешка във VAG COM, която не мога да намеря какво означава никъде точно. Control Module Part Number: 3B0 907 557 E Component and/or Version: 1,6l R4/2V SIMOS HS D01 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06435 VCID: 2B2984AFCA1D 1 Fault Found: 00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) 30-00 - Open or Short to Plus До колкото виждам е свързано с дроселовата клапа. Но някой знае ли точно какво означава тази грешка и какво трябва да се направи ? В сайта на ross tech я няма като номер ! Дроселовата клапа мисля, че е като от снимката, но не съм я отварял отвътре при зъбните колела да видя.
  12. Те чиповете в тия кабели са точно два : CH430 или FTDI Квито и да са кабелите чиповете ще са такива. Ако не са кабелите няма да работят.Ще ги дръпне.
  13. На какъвто и да е Windows цъкате в старт менюто "Devices and Printers", после десен бутон на името на компютъра ви и избирате "device installation settings", от там цъкате automatic и никви дискове с драйвери не ви трябват. Ще си ги дръпне windows-а сам. И за всякакви устройства важи не само за кабели. Ако искаш мога да ти дам VCDS lite 1.2, който след като вържеш колата се саморегистрира. И си върши работа за всичко.
×
×
  • Create New...