
CaptainNemo
Members-
Мнения
46 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 B6 1.9 130кс
Персонална информация
-
Локация
Банско
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
CaptainNemo's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте група, майстора така и няма време да я вкара да замери компресията. Смених гарнитурата на капака на клапаните че теча се увеличи. Даже светна лампата за ниско ниво на масло. Странното е че като допълних чак на 3-тия ден изгасна лампата. Видимо не мога да видя износвания по разпределителния вал. Тъй като споменах че сменях единия турбо път под интелкулера. Сложих син такъв обаче не пасваше идеално и го изразях. Сега стой малко огънат(свит). Намалянето на диаметъра му дали би повлияло на въздушния поток ? Ще прикача няколко снимки на разпределителния вал, извинявам се че не ги направих след почистването…
-
Ясно добре благодаря. Така и така ще сменям гарнитурата на капака на клапаните и ще погледна.
-
Ще я карам да замерят компресията. Вала на VAG показва постоянно 0. На един приятел я закачах миналата седмица имаше колебания 0 - 1 И на дюзите даже ама лети… 😀 Забравих да спомена от тандем помпата има минимален теч на масло. Да кажем толкова малък, че половин година след смяна на маслото още е над средата. Но пък не ми се вярва да е от там. Като я понастъпя между другото се чува едно като хъркане и свистене от генерацията…
-
Здравейте, от няколко месеца имам B6 1.9 TDI 130 коня 2004, 6 скорости quattro avant. До 1800-200 оборота я няма никаква. Особенно по байр на горе. На леко нагорнище 5 километра отсечка газта до долу и зор 150. (Това е 4-та до край и 5-та) Преди време притежават същата, но не беше quattro и вървеше много добре. На същата отсечка съм вдигал 180 без проблем. Знам че quattroto е по-тежко, но все пак... Преди 1 месец свалях турбото. Изпратих го на проверка почистиха го и казаха, че е перфектно. (Смених всички гарнитури изпускател, всмукател). Свалянето беше тъй като гръмнах един маркуч под интелкулера, та след смяната колата не вървеше грам, оказа се буксата към N75.... Буксата не съм я сменял сложих кабелни обувки и реших проблем... Има и нов N75 клапан. Вакумчетата ги ревизирах и подмених, даже имаше липсващо към клапана за мекото гасене. ЕГР-а е затапен механично и софтуерно. (вакумчето обаче си стой) Дюзите са перфектни гледал съм ги на диагностика. Колата не пуши. Единственно ми се струва по шумна от обичайното. На диагностика няма грешки... Не помня как трябва да е обаче при работещ двигател като откача буксата на дебитомера работата на двигателя не се променя.... Направих един лог дано да можете да помогнете. ( Записал съм канал 8,10, 11) При нужда мога да направя и още. Ще очаквам отговори благодаря. LOG-01-008-010-011.rar
-
Здравейте, група да не отварям нова тема. До момента бях с RNS-D със CD changer и Harman. Харесах си няколко мултимедий от Али експрес, но на повечето пише че ако съм с RNS-D не стават… Не мога да разбера логиката. Дайте идея към какво да се ориентирам. Това е една от въпросната навигация.
-
B6 1.9 TDI Quattro почукване и нестабилност.
CaptainNemo отговори в темата на CaptainNemo - тип B6/B7
Турбината няма луфт. Иначе да свири си, но аз говоря за друго свирене по плътен е звукът и по шумен. -
B6 1.9 TDI Quattro почукване и нестабилност.
CaptainNemo отговори в темата на CaptainNemo - тип B6/B7
Здравейте, колеги. Споделям къде е проблема при мен евентуално, някой друг ако има сходен. Тампоните от зад на моста са изгнили трябва рязане и подмяна и изпуснал заден амортисьор. Имам и още един проблем. При всяко настъпване на газта има едно като виене. Слуша се най-вече от 80км на горе. При отнемане на газта веднага изчезва. Направих един оглед на маркучите и установих, че към турбото е спукан. Смених го сега е по-добре и колата стана по пъргава. Виенето намаля обаче пак остана. -
B6 1.9 TDI Quattro почукване и нестабилност.
CaptainNemo отговори в темата на CaptainNemo - тип B6/B7
Благодаря колега, аз съм се навил вече да го сменя. Надявам се да реши проблема с почукването. За тандем помпата знам само Бошова. Благодаря ви За проблема с не стабилността в сряда ще я прегледаме на подемник по обстойно. -
Здравейте, от скоро съм собственик на B6 1.9 TDI Quattro. Колата я взех при положение, че има минимален теч от тандем помпата. В последствие се появиха 2 проблема. При по рязко подаване на газ на 1-ва, 2-ра или 3-та. Има леко почукване от долу и малко вибрации. Мисля че и на скоростният лост. Вторият проблем е при по висока скорост от 90 при по рязко натискане на спирачката задницата леко занася и колата се овладява… Скоро ще я карам на сервиз. Дайте идея от къде може да е проблема. Раздатка, тампон на скоростите ? Тези дени ще сменя гарнитурата на тандем помпата преди да прибягна до смяната и.
-
Покупка на A6 C6 4F 3.0 TDI
CaptainNemo отговори в темата на CaptainNemo - Как и каквo Audi да си купя?
Мене разхода изобщо не ме притеснява, но жената… [emoji3] Преди години карах голфче v5-к … под 15 градско нямаше.. [emoji3] Единствено се притеснявам да не купя някоя и с моя късмет, като се знам да се почне и дюзи и вериги и автомата.. и да я платя още веднъж. Сегашната A4 B6 1.9 TDI вече вкарах 4 хиляди… а уж здрави [emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk -
Покупка на A6 C6 4F 3.0 TDI
CaptainNemo отговори в темата на CaptainNemo - Как и каквo Audi да си купя?
2 седмици не влизах във форума и каква дилема се разви [emoji3] Като цяло и на бензин съм навит. Повече ми допада от сивата на колегата, нищо лично: Но да кажеш, че Ауди комби е грозно, при положение, че Ауди имат най- красивите комбита в света… без да преувеличавам. А по темата една 4.2-ка колко да е по- скъпа подръжката от TDI-то ? Sent from my iPhone using Tapatalk -
Покупка на A6 C6 4F 3.0 TDI
CaptainNemo отговори в темата на CaptainNemo - Как и каквo Audi да си купя?
Те, че не са менте не са гаранция. Сменени са 2019, ако бяха ОЕМ до сега да е заминала пък и комплекта пише, че е купуван 2000 лв. Четвъртък имам път покрай Благоевград, мисля да я погледна. Дали знаете някой читав сервиз да я прегледат ? 300 коня ме притеснява само да не се отрази на живота на двигателя, но като се замисля това си е 3.0… уж е много здрав 😀 -
Покупка на A6 C6 4F 3.0 TDI
CaptainNemo отговори в темата на CaptainNemo - Как и каквo Audi да си купя?
Ясно, аз не съм се и засилил за тази от Пазарджик По принцип ето това ми хареса също, нищо, че е с 2-3 години по-старо, но човека има документи за обслужване, вериги, дюзи и т.н. Пък и ми е на близко... Сервизът е ясен. Но дали мога да съм сигурен, че наистина са сменени веригите.. Притеснява ме също, че има 2 обяви и в 1-та пише, че е с чип 300 коня... Прегледах възможно всички в cars,facebook и има 2 на , които е написано, че са сменени веригите, но то и аз мога да напиша че съм сменил и двигателя..... -
Здравейте, в момента карам B6 1.9 TDI 131 коня. И вече искам да го сменя и да си купя нещо по-хубаво. Преди 1 седмица видях в една авто къща една 6-ца 3.0 TDI Allroad, веднага ме грабна. Голяма кола много удобна, като цяло се влюбих. Така вече 1 седмица чета постоянно за тях и изключих варианта Allroad и се насочих към обикновена 6-ца авант. Разбира се в днешно време 1 човек трябва да си направи една сметка дали може да поддържа 1 кола. До колкото четох проблем са им дюзи, обтегачи (вериги) и хидрото на скоростите. Като цени разбрах горе-долу колко може да излезе един ремонт при нужда (Освен хидрото) . Има ли нещо по специфично да гледам, когато отида да гледам дадена кола. Притракване при палене и гаснене - обтегачи,дюзи ? Скоростите до колкото знам, когато колата е под наклон трябва да тръгва без да се чуди, да не рита и да не тресе. Друго какво бихте ме посъветвали ? Харесах си няколко коли, като цяло. 1-ва 2-ра 1 allroad И ето тази която ме запали по 6-ците
-
Здравейте, продавам A4 B6 1.9 TDI 131 коня, 2001г. Всички документи платени + винетка. В перфектно техническо състояние, с леки външни забележки и забележка на преден ляв калник. Сменено масло преди 3000 km. Преди 1 година сменени ангренаж,пистов,водна помпа, обтегач, 3 носача, рециклирано турбо. ( Имам документ за всичко )Подгрев седалки. Автопилот. 2-зонов климатроник. 5 скорости. CD чейнджър с 6 диска. Линк към Cars. Цена за форум-а 4000.