CaptainNemo

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About CaptainNemo

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.9 130кс

Персонална информация

  • Location
    Банско

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Мене разхода изобщо не ме притеснява, но жената… [emoji3] Преди години карах голфче v5-к … под 15 градско нямаше.. [emoji3] Единствено се притеснявам да не купя някоя и с моя късмет, като се знам да се почне и дюзи и вериги и автомата.. и да я платя още веднъж. Сегашната A4 B6 1.9 TDI вече вкарах 4 хиляди… а уж здрави [emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. 2 седмици не влизах във форума и каква дилема се разви [emoji3] Като цяло и на бензин съм навит. Повече ми допада от сивата на колегата, нищо лично: Но да кажеш, че Ауди комби е грозно, при положение, че Ауди имат най- красивите комбита в света… без да преувеличавам. А по темата една 4.2-ка колко да е по- скъпа подръжката от TDI-то ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Те, че не са менте не са гаранция. Сменени са 2019, ако бяха ОЕМ до сега да е заминала пък и комплекта пише, че е купуван 2000 лв. Четвъртък имам път покрай Благоевград, мисля да я погледна. Дали знаете някой читав сервиз да я прегледат ? 300 коня ме притеснява само да не се отрази на живота на двигателя, но като се замисля това си е 3.0… уж е много здрав 😀
  4. Ясно, аз не съм се и засилил за тази от Пазарджик По принцип ето това ми хареса също, нищо, че е с 2-3 години по-старо, но човека има документи за обслужване, вериги, дюзи и т.н. Пък и ми е на близко... Сервизът е ясен. Но дали мога да съм сигурен, че наистина са сменени веригите.. Притеснява ме също, че има 2 обяви и в 1-та пише, че е с чип 300 коня... Прегледах възможно всички в cars,facebook и има 2 на , които е написано, че са сменени веригите, но то и аз мога да напиша че съм сменил и двигателя.....
  5. Здравейте, в момента карам B6 1.9 TDI 131 коня. И вече искам да го сменя и да си купя нещо по-хубаво. Преди 1 седмица видях в една авто къща една 6-ца 3.0 TDI Allroad, веднага ме грабна. Голяма кола много удобна, като цяло се влюбих. Така вече 1 седмица чета постоянно за тях и изключих варианта Allroad и се насочих към обикновена 6-ца авант. Разбира се в днешно време 1 човек трябва да си направи една сметка дали може да поддържа 1 кола. До колкото четох проблем са им дюзи, обтегачи (вериги) и хидрото на скоростите. Като цени разбрах горе-долу колко може да излезе един ремонт при нужда (Освен хидрото) . Има ли нещо по специфично да гледам, когато отида да гледам дадена кола. Притракване при палене и гаснене - обтегачи,дюзи ? Скоростите до колкото знам, когато колата е под наклон трябва да тръгва без да се чуди, да не рита и да не тресе. Друго какво бихте ме посъветвали ? Харесах си няколко коли, като цяло. 1-ва 2-ра 1 allroad И ето тази която ме запали по 6-ците
  6. Здравейте, продавам A4 B6 1.9 TDI 131 коня, 2001г. Всички документи платени + винетка. В перфектно техническо състояние, с леки външни забележки и забележка на преден ляв калник. Сменено масло преди 3000 km. Преди 1 година сменени ангренаж,пистов,водна помпа, обтегач, 3 носача, рециклирано турбо. ( Имам документ за всичко )Подгрев седалки. Автопилот. 2-зонов климатроник. 5 скорости. CD чейнджър с 6 диска. Линк към Cars. Цена за форум-а 4000.
  7. Здравейте колеги, проблемът е решен. При мене освен нова гарнитура се наложи и пренастройка на 1-ва дюза, смяна на дебитомер, N239. Вдигало е много голямо налягане в двигатела и от там маслото трябва да избие все някъде... Добре, че не е било от някъде другаде.
  8. Здравейте колеги, проблемът е решен. За тези, които имат подобен проблем. Смяна на дебитомер, пренастройка на 1-ва дюза. Също смених и N239 за мекото гасене.
  9. Здравейте, колеги проверих всички вакум маркучи и са добре. Та ориентирах се към дебитомер... 2 пъти за 1 седмица показва грешка... Изчистих го вече 2 пъти. Прикачил съм една снимка след старателно настъпване на някой стойности. Притеснява ме това разминаване на 1-ви цилиндър тъй като преди винаги е било -0.30 до -0.40 Добавям и една снимка в движение настъпена на 3-та.
  10. Edit: Не знам защо не мога да си редактирам пост-а, но забравих да спомена вчера като правих диагностика видях, че температурата на нафтата беше 78 градуса. Не е ли малко висока ? Също и колата похарчва повечко от преди.
  11. Пуши и черно и бяло.. Ще проверя маркучите. Но на пръв поглед са си добре.. Ми то е рециклирано преди 6-7 месеца…
  12. Здравейте, имам A4 1.9 TDI 130 коня, 2001г. От 2 седмици колата има проблем. На кратко от 1000-2000 оборота колата не върви. Много рядко като натисна газта и оборотите не помръдват и от вдигатела се чува нещо наподобяващо звук от резачка.... Последните 2 дни проблемът се засилва. Натискам газта до долу и докато набере едвам едвам и след 2000 оборота се изтрелва... Пробвах с дизел от различни бензиностанций, пробвах и със супер дизел, никаква промяна. При потегляне ако е с повечко газ и пуши много. Когато ми прави проблема и я настъпя до долу да се изтреля и пуши много. Като цяло пуши много. А преди не пушеше. Сутринта като я запаля, докато загрее си върви нормално. Вчера, като стигна 70 градуса и вече започна да прави проблемите.. Проблема се засилва като цяло ако е по-горещо на вън и на колата.... На магистралата като си я настъпя и си върви добре. Какво съм направил: Вакумчето на ЕГР-а е затапено преди 1 месец. Свалих и почистих ЕГР-а ( Преди 1 месец и беше много замърсен), преди 2 дни пак го свалих и беше много малко замърсен. Купих един по скъпичък спрей и изчистих и колектора с него. След запалване пушеше изключително много и после се оправи колата, но от вчера е даже по-лошо. Със същият спрей почистих и дебитомера и MAP сензора. Никаква промяна. С ваг на диагностика няма никаква грешки... На живи данни на 3-та и газта до долу всички данни са в нормативният диапазон.
  13. Благодаря много за точният отговор. Ще пиша след процедурата какъв е резултата.
  14. Правилно ? Малка линия под-над цялата гарнитура? Само по ъглите ? Сега ще купя на victor reinz reinzosil ми препоръчаха и ще видя какво ще става. Предният силикон уж беше херметик, но с не известен произход.