Имай в предвид, че с тест пайпс звукът става отвратителен. Аз минах на изкормени катализатори и нещата драматично се подобриха, но заедно с тях сложих и резониран х-пайп. Тия в българските сайтове са китайски най-вероятно, както и тези в turboworks. Ако решиш да взимаш балонестите пайпове, най-евтини са в turboworks. В сайта имат 3 вида, които пише, че стават за А6 C7, но имай в предвид, че тези https://turboworks.pl/product-eng-78116-Downpipe-Audi-S4-S5-A6-A7-A8-B8-Q5-SQ5-3-0-TFSI-Decat.html не стават. Бях си поръчал и ги сложих, но пасажерския опираше в купето дори на празен ход, а при ускорение да не ти обяснявам. С много разправии им ги върнах, ама гледам, че в сайта още не са си коригирали грешката. 😆
Който и от двата варианта да избереш, звукът си става доста гаден. За да го подобриш значително, слагаш резониран х-пайп (х пайп в гърне) на мястото на двата малки бейби резонатора отпред. Има опция за скъп magnaflow 11385, но turboworks имат заместител за около 200 лв. Дроуна и расп-а намаляха страшно много и като цяло колата е тиха почти като сток. А ако искаш повече звук, консенсуса е, че се маха големия резонатор/куфар.