Jump to content

speedaddict

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4G 3.0T

Персонална информация

  • Локация
    Gotse Delchev

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

speedaddict's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. speedaddict

    3.0 TFSI TestPipes

    Супер, радвам се! За мен определено ще е много шумно обаче 🤣
  2. speedaddict

    3.0 TFSI TestPipes

    @Milen02 Много мейли с разправии бяха нужни, за да ги приемат обратно, защото вече бяха монтирани и беше карано с тях. Играх го, че има риск от запалване на колата. 🤣 @zhelyazA6 Резонирания х-пайп оправя много дрона. Ама с тая кола звука винаги явно си е компромис.
  3. speedaddict

    3.0 TFSI TestPipes

    Да, аз ти бях писал, че никакъв шанс за пасване на тия даунпайпове. Обаче продължават да си ги предлагат. 🤣 Дано са ти ги приели обратно както на мен. Най-близкият до сток звук е точно с изкормени катове и този резонатор. За повече звук (хубав звук), консенсусът е, че е най-добре да се резне куфара. Звук ето на това видео втората половина е изкормени катове, този резонатор, резнат куфар и отзад гърнета от s4. Предполагам, че и със стоковите А6 гърнета ще е що годе същото. И аз го мисля варианта да резна куфара, ама ме притеснява да не стане прекалено шумна, че правя по 2500-3000км месечно. Ако го резнеш, пусни едно видео как е.
  4. speedaddict

    3.0 TFSI TestPipes

    @Milen02 Аз взех всичко от една блъсната кола и реално предната половина (до зад бейбитата) беше навързана и просто я монтирахме. Пускам снимка как беше направено.
  5. @n0pain0gain Канадките и Американките всички са със ZF8 кутия, без значение дали е фейс, или преди фейс. Европейските всички са със S-tornic, без значение дали е фейс, или преди фейс.
  6. speedaddict

    3.0 TFSI TestPipes

    @zhelyazA6 Това е х-пайпа - Линк Режат се бейби резонаторите и се заварява на тяхно място. Аз взех от една блъсната кола изкормени катове + даунпайпите надолу + х пайпа цялото нещо и го монтирах. Ще кача видео със звука, но като цяло съм супер доволен колко е тиха.
  7. speedaddict

    3.0 TFSI TestPipes

    Пускам снимка на пайпа с оградена частта, която блъскаше. Ама като ти казвам блъскаше, повече от 1/4 на газта и имаш чувството, че ще влезе в купето. 😆 Като гледам, само на моите е издължена частта от тръбата след балона и чупката надолу започва по-късно. Може би с другите два варианта няма да има проблем с пасването. А иначе като захващане към колектора и даунпайпите паснаха перфектно. Но в интерес на истината, turboworks бяха коректни. След малко разправии ми ги върнаха и ми върнаха парите. Само, че монтирах два пъти, а не е много лесно. Китайски 1 Китайски 2 Китайски 3 Ето линкове към 3 китайски, на които даже описанието е същото. Ама няма лошо, като изработка бяха добре. В момента ползвам пак на Turboworks резониран х-пайп (пак Китайски вероятно) и няма разлика с Magnaflow.
  8. speedaddict

    3.0 TFSI TestPipes

    Имай в предвид, че с тест пайпс звукът става отвратителен. Аз минах на изкормени катализатори и нещата драматично се подобриха, но заедно с тях сложих и резониран х-пайп. Тия в българските сайтове са китайски най-вероятно, както и тези в turboworks. Ако решиш да взимаш балонестите пайпове, най-евтини са в turboworks. В сайта имат 3 вида, които пише, че стават за А6 C7, но имай в предвид, че тези https://turboworks.pl/product-eng-78116-Downpipe-Audi-S4-S5-A6-A7-A8-B8-Q5-SQ5-3-0-TFSI-Decat.html не стават. Бях си поръчал и ги сложих, но пасажерския опираше в купето дори на празен ход, а при ускорение да не ти обяснявам. С много разправии им ги върнах, ама гледам, че в сайта още не са си коригирали грешката. 😆 Който и от двата варианта да избереш, звукът си става доста гаден. За да го подобриш значително, слагаш резониран х-пайп (х пайп в гърне) на мястото на двата малки бейби резонатора отпред. Има опция за скъп magnaflow 11385, но turboworks имат заместител за около 200 лв. Дроуна и расп-а намаляха страшно много и като цяло колата е тиха почти като сток. А ако искаш повече звук, консенсуса е, че се маха големия резонатор/куфар.
×
×
  • Create New...