-
Мнения
682 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно aleksander
- Рожден ден 27.05.1990
Друго
-
Kaра
16V hooligan
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Sofia
Последни посетители
3075 профилни разглеждания
aleksander's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Ето и моето купе вече с дневни светлини в дългите,и леко затъмнени стопове... Sent from my C6903 using Tapatalk
-
-
Колега дай цена за машинката с жилата за шофьорското стъкло?
-
Колега в греешка си...има я пройзводство на FK в София я има в PITSTOP tuning,другият вариант е да се намери втора ръка....
-
Красавецо мой,виж ся,ай ела и сложи оргиналното ми делко и ако успееш беж да режеш и правиш тъпизми щи каем евалата.... За ел. ИНжекцията,да в момента не съм с такава,даже ти каем съм и на газ По простата причина,че вече имам почтисичко събрано за турбиниране и в момента гледм да изкретам зимата,за да не стодувам сутрин за работа.И съм си намерил и решение с обема,сичко е малко сметки и т.н..... Ти немоеш да ми каеш на кого да давам аз акъл баце.....хора доста по-компетентни от теб са оценили труда ми. А за Ауди Емоушан....ми да ти кажа мнението ми за някой хора в този форум грам не се е променило....
-
Колега ето малко снимков материал от насаждането на главата. http://jojokoza.snimka.bg/tuning/audi-coupe.406252 В този албум има снимки към края му за насаждането...
-
Koлeга старото делко няма как да ползваш,по простата причина,че опира в колектора и няма влизне в леглото. За двигателя никъде не съм писал,ако искаш информция и снимки мога да ти пусна на лични....
-
Може и да се бъркам,но май в тоя горум съм единствения прайл тая галимация от 8V към 16V само,че на 1.8.Колега от къде да започна,значи първо:Бутала-та нямат нищо общо сложиш ли само главата разреждаш мотора като за турбо . Второ:Ти мани колектори и глупости,ама планки за алтернатори и т.н Води,картерна вентилация.....още куп глупости,инсталация.... Трето:Не е проблем да направиш колата ел.инжекция,но и там е малко игра... Четвърто:Колелагренажа(нямат нищо общо),делкото(заради,което трябва да преместиш акумулатора отпред в ляво,защото делкото идва на негово място.За старото си има оргинално една ос с колелце и тапа и т.н. Пето:Изпускателният колектор се нуждае също от преправки(ОТ АБК не става трябва ти този от АЦЕ и се прави нова двуцевка). П.П.Васко буталата не са проблема във фаските,фаски винаги се правят,но буталата са различни,защото на 8V част от горивната камера е в буталото... С две думи,ако си решил да го правиш като хората приготви си една добра сума,много нерви и загубено време(но се пак аз съм доволен от резултата,който постигнах ).
-
Колега жалко,че си от Кърджали иначе в София има хора,който го правят..А за господата писали по-горе да ви кажа и аз съм се запътил точно към този тип джанти,не защото нямам пари за лети и т.н. просто много по хард стил придават на колата.Значи това,което знам аз е,че тва с обръщането е пълна тъпня Тва,което ще направят при мен е от от 2 джанти 1,като задните ще са 15" 9J а предните 7,5 или 8 зависи как ми харесат повече.Номерът е не да се обърне джантата а външният борд от другата да се присъди,поне така разбрах де
-
Колега карбовете са много по-доброто решение.Тъй като за компресор трябва и инсталация,компютър,дюзи.....въобще голям филм е.....
-
Колко карат с олекотен маховик... има ли такива?
aleksander отговори в темата на oldtimer - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Предполагам,че за неговият модел ще намери трудно готов такъв маховик,има начин да се олекоти оргиналният,но това значи много работа и пари на вятъра,тъй като само един маховик няма да е достатъчен за по-добри показатели. -
Колко карат с олекотен маховик... има ли такива?
aleksander отговори в темата на oldtimer - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Ти развъртането остави,ама ако не му се направи качествен баланс е мног опасно.На всичкото отгоре,колата няма да е същата като преди нормалното каране ще е малко трудничко.Скъпотията при тая интервенция ти е в кърпа вързана.... -
Колега проблемът ти се оправя много лесно Аз имах същият тъй,като купих колата ми "леко" челно ударена.Значи първо трябва добре да регулираш вратата(аз си играх с един приятел тенекеджия 2-3 часа)докато вратата не застана както аз исках без луфтове и да се затваря без никакво усилие.После махаш кората(тя е лесна дръжката ти се държи на 3 винта с глави 4 шестограм,махаш я и отдолу лъсват 2 винта за кръстата отверка,махаш и тях,след което внимателно повдигаш нагоре кората и я вадиш да излезе от водачите.)След това стъклото ти се държи на рамка,която е на 4 болта 13-ки.Отвиваш ги и започваш да го регуираш малко по-малко,докато постигнеш ефектът,който желаеш. Успех с начинанието
-
Колега и аз се заех с направата на 1.8 мотор само,че DZ,вече мога да се похваля,че карам незнам дали единствения,но един от малкото DZ-ти с 16 V глава Днес му правя довършителни работи по генерацията и е готова да вършее Мога да ти кажа,че ако направиш нещо като мен(аз взех глава 16V от Голф 2-ка,спортни валове,дебелият колектор от KR,една идея по-голям дросел,полиран всмукателен колектор,по-големи клапани,генерация на 55 с 1 резонаторно и едно проходно гърне,въздухът е малко проблемен за доакрване до дросела,ма няма невъзможни неща.)след всичко направено смея да твърдя,че колата ми върви за мен лично много приятно.Даже ще я карам на ГАЗ Щото си обичам газчицата Единственият проблем на тая целата галимация с 16-ка глава е,че за да оставиш твойте бутала треа ги покопаеш малко Ма тва не е проблем с добре направен клапан и малко старание. Всичко като кабели,букси,датчици е 1/1 с на KR-а,дори датчика на ХОЛ им е еднакъв. А за твоя въпрос с карбове,най-удачният вариант е карбове от мотор някоя 900-ка или 750-тица кавазаки те са на 45,лесни са за отремонтирване и частите им не са скъпи,пък и се намират много лесно на прилични пари.На мен това ще ми е Stage 2....
-
Ибах та в анабола,ако утре избуташ колата по байра до сервиза щи дигна паметник П.П.Ако са ръчките,те се правят лесно....