Jump to content

чичо Манчо

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8T Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

чичо Манчо's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, търся задни спирачни апарати. Имаш ли и каква е цената?
  2. Ми то на всички автомобили осветлението работи по един и същ начин - при отваряне на вратите - при изключване на алармата - при изключване на двигателя - иии когато го включиш ръчно (трите позиции на ключето на плафона са постоянно включено, постоянно изключено и автоматично) По принцип при нашите автомобили контрола на осветлението минава през компресорчето за централното и щом имаш проблеми вероятно там нещо се е смахнало...
  3. Аз сипвам на OMV и Лукойл... 95 или 100 според настроението, но определено усещам колата да върви по леко със 100. Относно качеството - мисля, че всеки който е сипвал бензин на запад от Белград е усещал разликата.
  4. Чичо Манчо кара такова Ауди от година и малко и е много доволен! Относно разхода според мен много зависи от състоянието на двигателя - аз съм сравнявал моя с 1.8 чист мотор и разлика няма. А за куатрото нямам думи просто - много стабилна е в завоите, зимата няма какво да те спре... какво че имаш няколко носача повече за смяна? Аз лично съм убеден, че никога няма да слезна от куатро вече...
  5. Тези компресори не са много евтини... Аз по едно време имах проблем с моя и проверявах за нов, но успяха да оправят стария. Щом си в София мога да ти препоръчам един майстор, от който съм много доволен за всякакви въпроси по ел инсталацията: 0887 43 16 62 - Боби. Сервиза му е в една пряка на Опълченска около църквата.
  6. чичо Манчо

    Пожарогасител

    Интересувал съм се с колко време разполага човек, в случай че колата се запали и в общи линии научих следното: По принцип е трудно колата да се запали (с открит пламък) стига да я поддържаме нормално, разбира се - трябва да следим за течове, да не преправяме ел. инсталацията и т.н., ноооо ако все пак се случи имаме около 15 минути, в които автомобила може да бъде спасен. Тоест ако до тогава не дойде пожарната каквото и да правим колата си е заминала. При повечето тестове за 25 мин автомобила е напълно изгорял. Съветите за действие при пожар под капака на двигателя до пристигането на пожарната са: 1. Отваряме капака само с дърпане на жилото от купето. В никакъв случай не отваряме напълно, за да ограничим достъпа на кислород до огъня. 2. С пожарогасителя пръскаме през процепа между капака и решетката на кратки интервали. При постоянно пръскане повечето авто-пожарогасители издържат около 30 секунди. Тези, които са тип "дезодорант" вършат работа само за да си загасите цигарата.... Ако приемем, че това което съм чел е вярно (а също и че имате лошия късмет да се запалите), ако пожарогасителя е под кората на багажника при резервната гума се губи ценно време дори и багажника да не е пълен с куфари и други подобни.
  7. Колеги, вчера от силния вятър една паднала керемида ме е фраснала по тавана и е нанесла голяма поразия... Тавана е доста смачкан, подбил е тапицерията отвътре и в движение започна да се чува едно свистене от уплътнението на шофьорската врата. Дайте акъл как се оправят такива работи и най-вече от къде (в София)? /извинявам се ако има подобни теми и не съм ги намерил/
  8. чичо Манчо

    Дросел ???

    delpx, аз съм със същия мотор и при мен проблема с оборотите се решава напълно с почистване. Горе-долу веднъж годишно ми се налага...
  9. NIKO, на мен ми е счупено това, в което запъва "бялото нещо", така че давай целия да го взимам
  10. Запален от тази тема разглобих моя пепелник. Лампичката си му светеше, но се отваряше много трудно и реших че не е натегната пружината или задира някъде.... Оказа се, че в целия механизъм няма едно нещо, което да е поставено както трябва. След като сглобих частите както е показано в ръководството от първия пост на dope_hat пепелникът започна да си се отваря нормално. За съжаление установих че бялото "нещо", което заключва пепелника е счупено и сега не мога да го затворя. Така чееее колеги, моля ако някой има пепелник за продаване да пише. (dope_hat, ако още не си го ремонтирал или сменил, пиши ми ЛС да споделя опита си)
  11. чичо Манчо

    темпомат

    Поддържа зададена скорост на автомобила чрез регулация на подаваното гориво - съответно не е необходимо да се натиска газта или спирачката. Изключително удобно е при дълги пътувания.
  12. Аз имам същия проблем, но за момента не ми пречи... Нещо наполовина счупено не се сменя!
  13. чичо Манчо

    Нямам клаксон

    Ухааа... Къде ги?
  14. чичо Манчо

    Нямам клаксон

    Ако съвсем не свири, значи си издухал и двете тромби... Голям протест ще да е било Когато гледаш колата отпред се намират под левия фар. Аз съм сменял само едната (май беше ниския тон) и струваше около 20-25 лв По принцип ако нямаш кора под двигателя може лесно и сам да ги смениш
  15. чичо Манчо

    Скърца

    Аз имах същия проблем, но при задните гуми... Свалих ги и навсякъде по носачи, болтове и т.н. напръсках обилно с полу-течна грес (Продава се на флакони като спрей и струва около 10 лв). Проблема се оправи, но ако ще го пробваш внимавай да не пръскаш по накладките или дисковете
×
×
  • Create New...