Jump to content

Mitko Panchev

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80

Mitko Panchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Интересното е ,че вече не го прави.При всичките тези студове,които минаха всеки ден ходя на работа с колата и не съм имал никакви ядове.Завъртам ключа и пали както си трябва - без да се зачудва и без товарене на акумулатора.Какво беше - един Господ знае...
  2. По всяка вероятност са повдигачите - като остане натиснат клапана при изгасване на двигателят и не държи клапана на повдигачите,те се изпразват и сутрин им трябва малко време да се напълнят и да спрат да чукат.Обикновенно причукват 1 или 2 повдигача,а не всичките.Няма нищо общо с филтъра за маслото.Чукането е много характерно - металическо и отчетливо.Няма нищо страшно и опасно за работата на двигателя.Ако те дразни това чукане решението е в смяната на повдигачите.Може да се сменят и по единични бройки,а не всичките.Съветвам те ако го правиш да комбинираш ремонта със смяната на гумичките на клапаните,ако ти харчи масло.Прецаканите повдигачи се познават при натискане ,без да сваляш разпределителният вал ако малко поддават.Здравите стоят "твърди".Така можеш да опрледелиш кои са за смяна.Карай с полусинтетика,за да могат да се пълнят повдигачите по-бързо.УСПЕХ!!!
  3. Mitko Panchev

    Контактен ключ

    Приятелю,не знам дали си свалял някога контактният ключ,затова ще започна от начало: 1. Сваляш волана 2. Сваляш кожуха на ключовете за светлините и мигачите 3. Като свалиш горният капак,долният остава закрепен към ключовете.От долната страна,под ъгъл,откъм дясната страна от долу се бърка в един отвор в долният кужух и от там се разхлабва притягящият болт на ключовете към конзолата.Мисля,че беше Шестограм 5 или 6мм. 4.Сваляш арматурното табло и ключовете за мигачите и светлините 5.От дясната страна на конзолата ще видиш къде влиза конт. ключ към волана.Тук вече е гадното - всичкото това нещо е омотано с изолираща лентаи трябва да я размотаеш,защото отпред има един болт с "еврейски" шлиц,но и с щифт в средата,който държи патрона с заключващият механизъм в гнездото към волана.Трябва да си опиташ да го отвиеш / ако имаш късмет става и с обикновенна отверка /,за да може да се извади патрона с закщлючващия механизъм. 6.От задната страна на патрона стои контактната клема,към нея е зацепена буксата с кабелите.Издърпай буксата от клемата на страни, а самата конт.клема е захваната с две малки винтчета от горната страна - с тънка отверка се бърка в дупките.Не е необходимо да ги развиваш до край няколко оборота са достатъчни и издърпвай и клемата напред. 7.Сега остава да измъкнеш контактният ключ с заключващият механизъм от конзолата .Процедурата никак нее приятна - трябва да теглиш на страни и да завъртиш цялият механизъм четвърт оборот на дясно,за да излезне от дупката на армат.табло. 8.Ако си извадил вече заключващият механизъм с патрона / снимката,на която се вижда и контактната клема /ще ти се наложи да направиш една дупка на конзолата от горната страна с диаметър 4мм.Мой съвет - отиди на Сточна гара на спирката на рейсовете за Люлин,но от към страната на " КРАЛИ МАРКО " / това е ковачница на един циганин/ .Там има ключар, който ще ти направи тази дупка,защото знае точно къде да дупчи.Останалото е проста работа - през дупката натискаш на вътре с нещо остро и тънко,за да освободиш патрона от законтрянето и го изтегляш на вън,след което поставяш новият на мястото на стария и го натискаш навътре,докато щракне и си легне на място.Контактни ключове има много и са ментаци,не купувай за Ауди патрон от Голф - става на мястото абсолютно точно ,но изкарва около една година преко сили.По добре дай още 10лв и си вземи за Ауди. Аз вече съм сменил 3бр. от Голф,защото когато се счупи нямам време да обикалям и взимам каквото има,но последният път сложих от Ауди и съм по-доволен. Пожелавам ти успех - процедурата отнема около 30-40 минути
  4. При паленето сутрин задължително натискам съединителя - това е професионално изкривяване,защото съм професионален шофьор от 32год. затова и този вариант отпада...
  5. Проверявал съм напрежението в акумулатора преди да запаля - показва 12,75в,защото акумулатора е на 7дни,тоест чисто нов.Препоръчителният вискозитет за този мотор е 10w40 за умерен климат и 15w40 за горещ климат.Проверявах инсталацията за окъсяване,затова и правих опити с директно подаване на ток от акумулатора направо към стартера,като изолирам цялата инсталация от конт. ключ до стартера,но няма ефект.А колкото до превъртането на кол.вал на ръка съм опитвал и се върти нормално,в смисъл,че не затяга.Компресията на двигателя е 11,5атм.,което показва ,че не е износен.Проблемът е не че не иска да запали,а че не ще да завърти.Завърти ли пали от четвърт оборот,не гори масло,не харчи много.Аудито ми не е комби,а седан.Какво е - един господ знае...Прави го само при температури от +1 - +2градусо до -6 - -8.При по ниски от -8градуса нямам проблем - пали без да се зачудва изобщо
  6. Пропуснал съм да кажа,че Аудито ми е 1,8 бензин,карбураторно.Маслото е 10W40,на около 7000км,но проблема се появи още преди година и половина. Маслото го смених Януари миналата година,но проблема си остана - не искаше да завърти когато температурите са около и под нулата. Най - интересното обаче е ,че при сух студ / -8-10 градуса и по-ниски,както имаше до -19 / пали ,все едно,че е изгасена преди 5минути. Нямам никакво обяснение защо го прави само в интервала от +1-2 до -6 - -8градуса.Вече съм блокирал и нищо не ми ражда главата, въпреки че се занимавам с автомобили.Благодаря за отзивчивостта и за желанието да ми помогнете,но наистина ми идва да си взривя колата.Не си е работа сутрин да бързаш за работа и да се чудиш дали ще запалиш.11год.карах дизели и ми беше омръзнало да ги мисля по време на студове,минах на бензин и пак ядове...
  7. Здравейте колеги! Нов съм във форума и се опитвам да намеря отговор на един въпрос,който ме мъчи вече 1,5 г. Имам проблем с паленето сутрин - когато температурите паднат около нулата и под нея сутрин при първо завъртане на контактният ключ двигателят не иска да се завърти.Прави го по няколко пъти,при което се получава такъв товар,че чак лампите на таблото угасват.След 2-3 опита запалвам и след това нямам никакъв проблем. От 20 опита пали 20пъти.Пет пъти носих стартера на ремонт,закупих друг стартер / рециклиран с гаранция от 6м. / от една фирма на Сточна гара,но още от първото завъртане пак не поиска да заработи двигателят.Три пъти го носих на рекламация,но ми го връщаха без да го отворят с мотива,че нищо му няма а виновен е акумулатора.Както и да е - миналата зима не беше много студена и докато се занимавах с простотии времето си оправи и цяло лято не съм имал проблеми.НО ДОЙДЕ НОВАТА ЗИМА И НЕЩАТА ЗАПОЧНАХА ДА СЕ ПОВТАРЯТ - отново сваляне на стартера,смяна на втулки,шалтер,проверки вече 4 пъти.Закупих и нов акумулатор-62ач 510А,напълно достатъчен дори за дизел,да ама не-ефекта е нулев.Прехвърлих захранването на стартера през силово реле,пуснал съм допълнителна маса към двигателя и отделно до стартера и вече акъл не ми стига какво още да се направи.Ако някой има идея какво още може да се направи много ще съм благодарен.Омръзна ми да свалям и качвам стартер,кори и ред други неща - вече за 15мин се справям и с завързани очи,но нещата са абсолютно безмислени.Опитвах и с отделен бутон да подавам ток на стартера директно от акумулатора,без да минава през ел.инсталацията на колата,но пак няма ефект.МОЛЯ ВИ,АКО ИМАТЕ НЕЩО В ПРЕДВИД -ПОМОГНЕТЕ
×
×
  • Create New...