Приятелю,не знам дали си свалял някога контактният ключ,затова ще започна от начало: 1. Сваляш волана 2. Сваляш кожуха на ключовете за светлините и мигачите 3. Като свалиш горният капак,долният остава закрепен към ключовете.От долната страна,под ъгъл,откъм дясната страна от долу се бърка в един отвор в долният кужух и от там се разхлабва притягящият болт на ключовете към конзолата.Мисля,че беше Шестограм 5 или 6мм. 4.Сваляш арматурното табло и ключовете за мигачите и светлините 5.От дясната страна на конзолата ще видиш къде влиза конт. ключ към волана.Тук вече е гадното - всичкото това нещо е омотано с изолираща лентаи трябва да я размотаеш,защото отпред има един болт с "еврейски" шлиц,но и с щифт в средата,който държи патрона с заключващият механизъм в гнездото към волана.Трябва да си опиташ да го отвиеш / ако имаш късмет става и с обикновенна отверка /,за да може да се извади патрона с закщлючващия механизъм. 6.От задната страна на патрона стои контактната клема,към нея е зацепена буксата с кабелите.Издърпай буксата от клемата на страни, а самата конт.клема е захваната с две малки винтчета от горната страна - с тънка отверка се бърка в дупките.Не е необходимо да ги развиваш до край няколко оборота са достатъчни и издърпвай и клемата напред. 7.Сега остава да измъкнеш контактният ключ с заключващият механизъм от конзолата .Процедурата никак нее приятна - трябва да теглиш на страни и да завъртиш цялият механизъм четвърт оборот на дясно,за да излезне от дупката на армат.табло. 8.Ако си извадил вече заключващият механизъм с патрона / снимката,на която се вижда и контактната клема /ще ти се наложи да направиш една дупка на конзолата от горната страна с диаметър 4мм.Мой съвет - отиди на Сточна гара на спирката на рейсовете за Люлин,но от към страната на " КРАЛИ МАРКО " / това е ковачница на един циганин/ .Там има ключар, който ще ти направи тази дупка,защото знае точно къде да дупчи.Останалото е проста работа - през дупката натискаш на вътре с нещо остро и тънко,за да освободиш патрона от законтрянето и го изтегляш на вън,след което поставяш новият на мястото на стария и го натискаш навътре,докато щракне и си легне на място.Контактни ключове има много и са ментаци,не купувай за Ауди патрон от Голф - става на мястото абсолютно точно ,но изкарва около една година преко сили.По добре дай още 10лв и си вземи за Ауди. Аз вече съм сменил 3бр. от Голф,защото когато се счупи нямам време да обикалям и взимам каквото има,но последният път сложих от Ауди и съм по-доволен. Пожелавам ти успех - процедурата отнема около 30-40 минути