Boris Ivanov
Members-
Мнения
114 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
honda civic
Персонална информация
-
Пол
Female
Последни посетители
1460 профилни разглеждания
Boris Ivanov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колеги колата се управи след смяна на температурен датчик(оригинален от шкода,почистване и адаптация на дросел,почистване на дебитомер)оказа се че лабда сондата си работи.
-
колеги сменил съм темпетатурния дачик,къде се намират релетата на ауди а3 акл 98г.този клапан Н80 при ме да не е като застанеш пред колата от ляво между колекторите и капака на клапаните.Каква е фунцията на този клапан.Таза сутрин до 03.30 се мъчихме но уви няма резултат,ще ми се пръсне главата вече.
-
Колеги взех NGK-NTM made in Japan оригинална излезе ми 177лв с отстъпката,бош оригинален от Германия с поръчка до 45 дни и излиза 255лв,другия вариант юнитрейд 407лв това бяха вариантите,мисля че съм направил добър избор.Дават и 180 000 км гаранция,в моя вариан както карам на газ около 80 000км.
-
преди час я запалих и 3 пъти подред угасна,поле притрисаше както преди отзад пак миришеше на неигорял бензин,направихме и диагностика да видим дали е записала грешки.И имаше записана една грешка само(ламбда сонда-много рядка грешка-ограничение количество на макс.)което означавало че тя като е студена ламбдата дава инфо да набива гориво което е по-голямо отколкото колата може да усвои затова се дави.Когата колата позагрее ламбдата запова чак тогава да работи коректно и нещата се управят.Катализатора беше задръстен и е изпържил явно сондата а и като карам на газ(газта има по-голяма температура на изгаряне).Та сега трябва да сменям сондата в юнитрейд е 407лв оригинална,а бошова е около 260лв. каква да сложа,каква марка е оригиналната знае ли някой.
-
Колеги имам проблем при ауди А3 1,6 акл 101 коня 98г.Проблема е следния,обикновено сутрин когато е студена или не е карана 5-6 часа при палене ако не задържа гаста колата гасне,след 1 минута форсиране до 2000 оборота вече няма да угасне,но притриса още около минута и като загрее се управя.Колата има газов инжекцион но пали на бензин и при 45 градуса автоматично прехвурля,слагана е тук в бг и е на 8000км,не съм имал проблеми с нея.При диагностика нямам никакви грешки всичко е в номинални норми,освен при живи данни подава 2-пъти повече безин и колата се дави като е студена от което е явно проблема,като загрее влиза в норма,не смуче въздух от никъде.Сменени са следните части:бобина,свещи бош(а е трябвало НГК)кабели бош,ремъци ролки,водна помпа оригинални,темпетатурен датчик тоя с 4-те крачета оригинален,датчик хидравлика-даваше грешка-оригинален,маркуча от дебитомера кум дроселовата клапа с replace такъв от елит кар,досела е чистен с спрей но не беше мръсен.Вчера премахнах и катализатора,преместиха ми и ламбда сондата на новия резонатор последици товакатализатора беше задръстен,след това лабдата реагираше по бързо като я гледахме на диагностиката всичко беше в норми нямаше грешки)не ми играят обороти,не ми забива муцуната не се замисля като подам гас само тоя странен проблем като е студена.След като махнахме катализатора оставихме я да истине,като я запалихме не угасна,но пак се давеше,притрисаше,а отзад миришеше неигорял бензин,като позагрее всичко се управя.Забравих да спомена че колата ми гори около 10-на 100 гас в София.Колеги изразете мнения имали ли сте го тоя проблем,някакви решения.Маистори ми казват да си сменя ламбда сондата но тя работи в норми отваря затваря и вече незнам,не ми пречи да я карам така но ме дразни.
-
колеги амортесиорчета задна врата а3 98г 3 врати 22лв бр. в еуро07 това което е до център за гуми ,,Европа,,княжево 1 кум 1 с оригинала същата сила,елементарен монтаж сложих си ги сам пред магазина при положение ,че мойте и двата бяха изпуснали.В емкомплект 33 ги няма в нали4ност с поручка за след 3 часа пак са 22лв бр.дано съм помогнал
-
Audi A3 1.6 AKL на части
Boris Ivanov отговори в темата на vrautoparts - Продава - цели коли на части
Здравей колега,трябжа ми главния хидравличен маркуч който свързва помпата с рейката номерата трябва да са следните(1J0422893HP,1J0422893CN)на схемата е номер 5 от София съм тел.0888295811,скайп: onicks1959 пиши ми дали я имаш,дали е в исправност и на каква цена я продаваш. http://www.quattro-zentrale.com/shop/themes/kategorie/detail.php?artikelid=2162&kategorieid=76&source=2&refertype=1&referid=76 ето тук е схемата тя е номер 5 http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=audi&t_id=55122&added_=AUDI%20Audi%20A3/S3/Sportback/qu.%201999 -
катализатор от ауди а3 1,6 бензин 101 коня 98г. АКЛ мотор колко предлагате
-
Купувам главен хидравличен маркуч за Ауди А3 1,6 акл 98г. този от помпата към рейката,че моя просълзи.От София съм тел.0888295811 скайп:onicks1959
-
не това датчика,това дето си го дал е датчика на коляновия вал
-
или е това 06A 905 161 B по етка и BOSCH 0 232 101 031
-
Как изглежда датчика на хол за а3 1,6 акл,аз мисля че е 06А 906 433С по етка излиза така,един приател ми пише че е BOSCH 0 261 210 147 да го търся при свещите.Вие как мислите на прав път ли съм
-
Колеги,аз имам сущия проблем с пурвия студен старт на ауди а3 1,6 акл пали и при -20 но ако не подавам гас гасне,това е около 1 минута,след това спирам да подавам гас притриса и тругвам,като позагрее малко няма проблем.Нямам проблем със загуба на мошност и забиване на муцуната,колата си вурви прилично и гори 10-11газ сега на това студено времеЛятото нямаше никакъв проблем,сега като сменях маслото и нулирахме испекцията показа грешка датчик на Хол.Лятото имах проблем една сутрин вуртях и не пали,после запали ходихме в сервиз на Бош излезе само датчик на хидравликата смених го с оригинален.Преди това и сложих и газов инжекцион(работи си перфектно).Смених бобината кабелите,температурния датчик с 4-те крачета,маркуча които от вуздушния филтур минава през дебитомера и дроселовата клапа щото беше скъсан.Оттогава нямам проблем с паленето но пак трябжа да подавам гас около минута за да не изгасне после притиса леко но не гасне и като позагрее се управя на 45 градуса ми прехвурля на гас и така.Понейе не ми се купуват датчици напразно сум решил тези дни да откача + на акумулатора и да напрускам обилно всички датчици играещи значение в запалителната система.За целта съм си взел много качествен контактен спреи на Wurht(Вюрт)17,50лв за 0,300мл,надявам се да има ефект.Всички тези мърсотии,влага,сол могат да причинят лош контакт и оттам да доведът до проблеми.Дано има ефект,ще пиша какъв е резултата.