Jump to content

Boris Ivanov

Members
  • Мнения

    114
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    honda civic

Персонална информация

  • Пол
    Female

Последни посетители

1460 профилни разглеждания

Boris Ivanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Луксозни ключодържатели Audi,Bmw,Mercedes цена 8 лв.намират се в София тел.0888295811
  2. Колеги колата се управи след смяна на температурен датчик(оригинален от шкода,почистване и адаптация на дросел,почистване на дебитомер)оказа се че лабда сондата си работи.
  3. колеги сменил съм темпетатурния дачик,къде се намират релетата на ауди а3 акл 98г.този клапан Н80 при ме да не е като застанеш пред колата от ляво между колекторите и капака на клапаните.Каква е фунцията на този клапан.Таза сутрин до 03.30 се мъчихме но уви няма резултат,ще ми се пръсне главата вече.
  4. Колеги взех NGK-NTM made in Japan оригинална излезе ми 177лв с отстъпката,бош оригинален от Германия с поръчка до 45 дни и излиза 255лв,другия вариант юнитрейд 407лв това бяха вариантите,мисля че съм направил добър избор.Дават и 180 000 км гаранция,в моя вариан както карам на газ около 80 000км.
  5. преди час я запалих и 3 пъти подред угасна,поле притрисаше както преди отзад пак миришеше на неигорял бензин,направихме и диагностика да видим дали е записала грешки.И имаше записана една грешка само(ламбда сонда-много рядка грешка-ограничение количество на макс.)което означавало че тя като е студена ламбдата дава инфо да набива гориво което е по-голямо отколкото колата може да усвои затова се дави.Когата колата позагрее ламбдата запова чак тогава да работи коректно и нещата се управят.Катализатора беше задръстен и е изпържил явно сондата а и като карам на газ(газта има по-голяма температура на изгаряне).Та сега трябва да сменям сондата в юнитрейд е 407лв оригинална,а бошова е около 260лв. каква да сложа,каква марка е оригиналната знае ли някой.
  6. Колеги имам проблем при ауди А3 1,6 акл 101 коня 98г.Проблема е следния,обикновено сутрин когато е студена или не е карана 5-6 часа при палене ако не задържа гаста колата гасне,след 1 минута форсиране до 2000 оборота вече няма да угасне,но притриса още около минута и като загрее се управя.Колата има газов инжекцион но пали на бензин и при 45 градуса автоматично прехвурля,слагана е тук в бг и е на 8000км,не съм имал проблеми с нея.При диагностика нямам никакви грешки всичко е в номинални норми,освен при живи данни подава 2-пъти повече безин и колата се дави като е студена от което е явно проблема,като загрее влиза в норма,не смуче въздух от никъде.Сменени са следните части:бобина,свещи бош(а е трябвало НГК)кабели бош,ремъци ролки,водна помпа оригинални,темпетатурен датчик тоя с 4-те крачета оригинален,датчик хидравлика-даваше грешка-оригинален,маркуча от дебитомера кум дроселовата клапа с replace такъв от елит кар,досела е чистен с спрей но не беше мръсен.Вчера премахнах и катализатора,преместиха ми и ламбда сондата на новия резонатор последици товакатализатора беше задръстен,след това лабдата реагираше по бързо като я гледахме на диагностиката всичко беше в норми нямаше грешки)не ми играят обороти,не ми забива муцуната не се замисля като подам гас само тоя странен проблем като е студена.След като махнахме катализатора оставихме я да истине,като я запалихме не угасна,но пак се давеше,притрисаше,а отзад миришеше неигорял бензин,като позагрее всичко се управя.Забравих да спомена че колата ми гори около 10-на 100 гас в София.Колеги изразете мнения имали ли сте го тоя проблем,някакви решения.Маистори ми казват да си сменя ламбда сондата но тя работи в норми отваря затваря и вече незнам,не ми пречи да я карам така но ме дразни.
  7. колеги амортесиорчета задна врата а3 98г 3 врати 22лв бр. в еуро07 това което е до център за гуми ,,Европа,,княжево 1 кум 1 с оригинала същата сила,елементарен монтаж сложих си ги сам пред магазина при положение ,че мойте и двата бяха изпуснали.В емкомплект 33 ги няма в нали4ност с поручка за след 3 часа пак са 22лв бр.дано съм помогнал
  8. Здравей колега,трябжа ми главния хидравличен маркуч който свързва помпата с рейката номерата трябва да са следните(1J0422893HP,1J0422893CN)на схемата е номер 5 от София съм тел.0888295811,скайп: onicks1959 пиши ми дали я имаш,дали е в исправност и на каква цена я продаваш. http://www.quattro-zentrale.com/shop/themes/kategorie/detail.php?artikelid=2162&kategorieid=76&source=2&refertype=1&referid=76 ето тук е схемата тя е номер 5 http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=audi&t_id=55122&added_=AUDI%20Audi%20A3/S3/Sportback/qu.%201999
  9. катализатор от ауди а3 1,6 бензин 101 коня 98г. АКЛ мотор колко предлагате
  10. здравей колега, интересува ме имаш ли го здрав главния хидравличен маркуч от хидравличната помпа кум рейката на схемат е номер 5(1J0422893HP,1J0422893CN)това са номерата по етка които стават,това е за ауди а3 1,6 акл мотор 98г.От София съм пищи тук или на скайп:onicks1959 0888295811
  11. Купувам главен хидравличен маркуч за Ауди А3 1,6 акл 98г. този от помпата към рейката,че моя просълзи.От София съм тел.0888295811 скайп:onicks1959
  12. не това датчика,това дето си го дал е датчика на коляновия вал
  13. или е това 06A 905 161 B по етка и BOSCH 0 232 101 031
  14. Как изглежда датчика на хол за а3 1,6 акл,аз мисля че е 06А 906 433С по етка излиза така,един приател ми пише че е BOSCH 0 261 210 147 да го търся при свещите.Вие как мислите на прав път ли съм
  15. Колеги,аз имам сущия проблем с пурвия студен старт на ауди а3 1,6 акл пали и при -20 но ако не подавам гас гасне,това е около 1 минута,след това спирам да подавам гас притриса и тругвам,като позагрее малко няма проблем.Нямам проблем със загуба на мошност и забиване на муцуната,колата си вурви прилично и гори 10-11газ сега на това студено времеЛятото нямаше никакъв проблем,сега като сменях маслото и нулирахме испекцията показа грешка датчик на Хол.Лятото имах проблем една сутрин вуртях и не пали,после запали ходихме в сервиз на Бош излезе само датчик на хидравликата смених го с оригинален.Преди това и сложих и газов инжекцион(работи си перфектно).Смених бобината кабелите,температурния датчик с 4-те крачета,маркуча които от вуздушния филтур минава през дебитомера и дроселовата клапа щото беше скъсан.Оттогава нямам проблем с паленето но пак трябжа да подавам гас около минута за да не изгасне после притиса леко но не гасне и като позагрее се управя на 45 градуса ми прехвурля на гас и така.Понейе не ми се купуват датчици напразно сум решил тези дни да откача + на акумулатора и да напрускам обилно всички датчици играещи значение в запалителната система.За целта съм си взел много качествен контактен спреи на Wurht(Вюрт)17,50лв за 0,300мл,надявам се да има ефект.Всички тези мърсотии,влага,сол могат да причинят лош контакт и оттам да доведът до проблеми.Дано има ефект,ще пиша какъв е резултата.
×
×
  • Create New...