Jump to content

jordanik

Members
  • Мнения

    2886
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

6 Последователи

Друго

  • Kaра
    B7 BFB 1.8TQ S-line+

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

11396 профилни разглеждания

jordanik's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. jordanik

    80 Б4 АБК не пали

    Най-напред провери захранването на датчика на Хол То се получава на двата външни кабела на 3 пиновата му букса.При кола на контакт и впоследствие при въртене на стартер там трябва да имаш захранване 12V.Ако захранването се губи го дублирай,като пуснеш кабел от + на акумулатора до съответния кабел на захранването на датчика на Хол.Така вече трябва да запалиш,ако датчика на Хол ти е наред.Не си писал дали си проверил изправността на комутатора/ако си с отделен такъв/
  2. Няма никаква грешка-перфорираха ми четвърта група,а и в талона за прегледа е отразена четвърта група/нямам газ/.На колега с дизел, който до момента е бил първа група ,сега му дадоха втора на друг пункт.И затова си правя изводите,че са променили по някакъв начин таблиците.
  3. Явно има някаква промяна в таблиците за Екокатегориите,защото на мен досега винаги са ми давали 3 Екокатегория,пък сега ми праснаха 4-та/колата ми е бензин ,Евро4 ,2006 година./
  4. Имаше някакви разисквания в руските форуми,че всяко масло с необходимия вискозитет за ръчна скоростна кутия на WV става,като се сипе и определено количество добавка Sturaco. На мен ми се наложи да долея 500 мл и пробвах с алтернативно масло.Е.не се получи - веднага започна по-трудно превключване на скоростите и докато не смених цялото масло със ОЕМ не се нормализира.
  5. Аз скоро скъсах вътрешно каре на Хемус без никакви признаци преди това/1.8Т quattro/.В сервиза се пробваха при всички вносители на авточасти да ми намерят или каре,или цяла полуоска/комплект/ от някаква по "нормална"марка,но се оказа,че нямат налични.Вариантите бяха,или ОЕМ с доставка до една седмица на цена около 1000 лева,или незнайно "китайче".Колата ми трябваше и реших да пробвам с китайската полуоска/комплект/ с една година гаранция.За сега/1500 км/ всичко е наред,а пък колко ще изкара,никой не може да каже.
  6. Когато се монтират допълнително биксенонови лупи,между намотката на тяхната бленда и захранването на вътрешната секция на фара се слага по едно реле,за да не се мъчат да се задейстават механизмите при включване на дневните светлини.При теб,или такива релета не са сложени,или са дали "фира".Трябва да се прегледа инсталацията и да се установи,дали блендата се задържа отворена от паразитно напрежение,или просто блокира механично.
  7. При В7 quattro/механична кутия/ маслото на кутията и "торсена" е едно и също и се сменя през пробките на кутията.Слага се само ОЕМ,което е предвидено и е с подходящите "присадки"да работи с двата възела едновременно.Не вярвам при B6 нещата да са по-различни.
  8. jordanik

    Гуми и quattro при Б7

    Не е проблема в джантите.Същите джанти/оригиналните S-line 17-ки/,със същите гуми,даже едната с балон,си се търкаляха перфектно без вибрации.След като смених една от гумите с нова и ги пребалансираха,започнаха проблемите.Със зимния комплект гуми и джанти също нямаше проблем,което ме навежда на мисълта,че или все попадам на некадърни гумаджии,или quattro-то е много чувствително и тези 2мм в повече на грайфера на една от гумите не му "харесват". Ако и след динамичния баланс не я оправят ще взема да си сложа пак гумата с балон😃😆 Някой има ли отзиви за Симо от Обеля?Гледам много го хвалят по форумите,че имал много добра техника и можел да работи с нея.
  9. jordanik

    Гуми и quattro при Б7

    Моята сага ,за съжаление,продължава.Правих нов баланс на четирите гуми в "уж добро и проверено" място и.....НИЩО!Вибрациите малко понамаляха и се изместиха в диапазона 110-130 км/ч, но продължава да ги има и колата в този диапазон става нестабилна.Измерих дълбочината на протектора на новата гума и на останалите-новата е 8мм,другите са на 6мм.Чета в ELSA-та,че тези разлики са напълно допустими за quattro,но е факт,че преди да сложа новата гума със старата,дори с балон,проблем нямах.Ще се пробвам да направя и динамичен баланс на гумите някъде,но вече взе много да ми писва. Давайте предложения къде могат да ми направят хубав баланс в София,или поне да ми кажат какъв е проблема,за да не се получава?
  10. Здравейте!Знам,че темата е разисквана много пъти и попрочетох това-онова по въпроса,но все пак искам да се консултирам как да постъпя в моя случай.Есента едната ми задна,лятна гума получи балон след спукване и реших да взема нова.Сега купих нова гума от същата марка и модел,същият размер 235/45/17, същата шарка и я монтираха отзад на мястото на спуканата/колата ми е quattro/.Останалите гуми са на два сезона/около 25000 км/ и в доста добро състояние.При монтажа направиха баланс на двете задни гуми и всичко изглеждаше наред.При градско каране проблем с колата няма,но вчера се наложи да покарам с по-висока скорост и проблема се появи.При скорост в порядъка на 100-120 км/ч започва силна вибрация в цялото купе,сякаш колата ще се разпадне.След като подмина 120 км/ч нещата се успокояват и всичко се повтаря точно в този диапазон на скоростта.Та сега и на въпроса.Дали това поведение на колата се дължи на едната нова гума на задния мост,или просто баланса не е направен,като хората?Толкова ли е чувствително quattro-то към износването на гумите?Помня ,че ,като слагах 4-те нови гуми преди две години,три пъти правих баланс,докато го уцелят.
  11. Ако водната ти помпа е оригинална в "Порше" ги взимат за рециклиране и ти дават оригинална помпа на много добра цена с гаранция.Аз съм с такава помпа и комплект ремъци и ролки,на които дават интервал за смяна 80 000км.Какви марки са ползвали в комплекта,идея си нямам.Всичко беше брандирано с емблеми на Ауди.
  12. Менютата ги изръчках всичките,но не намерих нищо,което да може да се промени и да се нормализират нещата.Пък за кодировките нищо не мога да кажа,защото моя стар кабел отказа да се свързва с нея.
  13. Аз продължавам с моя проблем.Свалих антенния усилвател,отворих го и прегледах платката.Няма никакви видими проблеми по нея/аз съм с авант и там проблема с разпадащото се покритие на усилвателя го няма/.Захранването му от RNS-E също е наред.Моят усилвател е с буква "Р",т.е. с вграден в него дивърсити модул/заводското радио беше Concert/.По препоръка на руснаците намерих усилвател с букви AF,който няма дивърсити модул ,защото при RNS-E модулът би трябвало да е вграден в навигацията и......НИЩО.Ситуацията е точно както си беше и с моя усилвател.Като пусна ръчно търсене на станции ,навигацията намира де що има на FM обхвата и всичко се хваща идеално,до момента,в който примерно се завра в подземния паркинг.Там, по обясними причини станциите изчезват,което е нормално,но когато изляза от там радиото не иска да намери отново станциите.Остава да работи станцията,която съм слушал последно и докато не пусна отново търсенето си остава на само тази станция. Възможно ли е да съм прецакал нещо по вградения дивърсити модул в нея,като съм я свързал с антенен усилвател,който също има дивърсити модул?Но пък тя работи така повече от година и нямаше проблеми. Помагайте,колеги, с някаква идея че вече не знам какво да правя! Навигацията,иначе,свири добре,чете карти от диска ,чете големи SSD карти и външно е ,като нова/все пак е от последните модификации PU-LED/. Хич не ми се ще да я сменям с китайче.
  14. Аз мога да ти препоръчам един майстор в Кумарица/Нови Искър/.Трима колеги му ползваха услугите и досега никой не се е оплакал/повече от 3 години/.Има си работилница в къщата и стенд за изпитване под налягане.Само дето той рециклира вече свалени рейки.
  15. Благодаря за подробната информация!Ще пробвам с откачена букса и с празно казанче какъв ще ефекта,пък после ще го мисля.Странното е само ,че на по-старите аудита,на които датчика е тип поплавък,реакцията беше по-добра и иконката на таблото светваше преди казанчето да остане празно.
×
×
  • Create New...