Jump to content

ivan.tz.lazarov

Members
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ivan.tz.lazarov

  • Рожден ден 1.09.1980

Друго

  • Kaра
    Аудита

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    ivan_lazarov

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

999 профилни разглеждания

ivan.tz.lazarov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Още съм в процес на обмисляне. Последно говорих с хората от скидмарк за цени на ABT, но нямаха нищо за моя модел, ABT обръща повече внимание на новите модели. Иначе те извадиха не толко лоша оферта - слагаме милтек cat-back (1360Е с ДДС и доставка) и ако се налага (а според мен ще се наложи) слагаме някаква custom тръба на местата на катализаторите като преходник. Тази генерация е на 57.5мм, което незнам дали няма да ме спъва след време ако търся още повече мощност, въпреки че го дават +10 коня след тази операция. Май клоня да зема да си направя custom от-до тук в БГ.
  2. Писах му на лично преди 1 месец някъде по този въпрос... все още нямам отговор. Някой знае ли му телефона? P.S. При изработка на custom генерация, колата трябва ли да е при майстора по времето на самата изработка, или накрая само за монтажа?
  3. Ами бате, каза грубо около 3к лв за неръждавейка за от-до генерация на 60мм, ако използва друг материал може да падне надолу цената, два резонатора на местата на катализаторите и гърнета накрая. Не ги разбирам много, та може и да бъркам нещо, но мисля че това беше. Това е.. За сравнение, за същото нещо, само че на 63мм, Гената (set16v) би ми го направил за около 2к лв. По принцип качеството си има цена, но незнам разликата в качеството равна ли е на 1к в случая, като е правено в БГ? Абе ще стане работата, въпроса е за колко ка лева и от кой път
  4. Ами май не съм се представил много добре . Поиска ми доста височка цена сравнение с останалите, който досега ми даваха на други места тук в БГ. Незнам дали си заслужава... продължавам да го мисля
  5. Дай малко повече инфо за този Драго да проверя за какво става дума...
  6. моите катализатори ги няма, на тяхно място има някаква тръба, ама така е направено че издава някакъв много шибан звук при около 2000 оборота (все едно пърдиш в тенеке , казаха ми, че най-вероятно се получава някакъв резонанс ), освен това енджин чека непрекъснато свети. И тъй като имам някакво желание за подобрения и по двигателя в бъдеще, ми се иска така да направя генерацията, за да не я преправям после наново, за да докопам и някой друг кон отгоре. Затова и питам какво да правя.
  7. абе аз пак да си питам... на колко мм и хубаво да бъде генерацията, освен звук търся и някакъв performance ефект (примерно 15-тина коня отгоре). Гледам милтек-а зa S6 4.2 е на 57.15мм, докато за RS6-цата е на 69.8мм. По-широк диаметър значи ли автоматично повече коне отгоре или?
  8. и на мен ми се струва не особено рентабилно...но идва обичайния въпрос - да дам ли два пъти повече кинти за марката и параметрите, който са световно известни или да дам по-малко (малко повече от 2к лева) за custom изпълнение в БГ, като нито съм чувал звук, нито съм виждал някакво performance подобрение (които са моите очаквания след извършването на операцията). Някой правил ли си е такава генерация в БГ? Примерно нещо, което ми харесва: Иначе днес карах с А3-ката след една РС6-ца, ц5 авант, просто звука, който вадеше беше неописуем (беше с 4 крайни тръби отзад, незнам дали не е барана някъде), а за вървежа да не говорим Друго което си мисля... дали може да си взема catback генерацията от милтек и да я свържа с downpipe направени в БГ?
  9. Четох в една твоя тема, че си мислеше да слагаш Милтек.. какво стана, сложи ли? Иначе техен дистрибутор тук е performance99, които за цялата генерация + спортни катализатори ми искат 3500Е, а тия дни гледах в ebay за 3000$. Та незнам къде е истината. Иначе забравих да попитам, на колко милиметра е хубаво да се направи генерацията?
  10. Абе от доста време ме гложди, искам да извлека малко повечко мощност от тази кола и този двигател. Та мисля да започна от изпусквателната система, и без това в момента имам малко дертове с нея - странни шумове, може би заради липсващия катализатор и последвалата негова замяна с тръба. Както и да е... Та въпросът е какво да сложа на тази кола и този мотор. По принцип има варианти за custom генерация в някоя от БГ тунинг фирмите, или за готова такава от реномирана марка - Milltek, Supersprint или от Abt или МТМ. Ясно е, че става дума за голяма разлика в цените, някои от тях нямат представители в БГ и т.н. Заслужава ли да се даде примерно 2-пъти по-висока цена за генерация и за тази цена получаваш ли нещо повече? Вие какво мислите по въпроса? Има ли от вас някой, който да го е правил това, да даде малко повечко инфо?
  11. ivan.tz.lazarov

    RNS-E на А6

    Пробвах да запиша навигационната карта за RNS-E-то на Verbatim 8х DVD+R DL с няколко записвачки, мои и на приятели, слагайки book type-a на DVD-ROM и не става и не става. Накрая си купих един готов диск от един колега и работата заспа. Та най-накрая тръгна навигацията. Сега остава да подкарам TV-то. По-принцип знам, че имам модулите, ама това до колко е така и дали всичко е вързано... Знаете ли някой, който ги разбира нещата и може да се изкаже защо моята не тръгва? Чух, че Мишо от Горубляне разбира от тея неща.
  12. Здрасти колега, честито за колицата, много да те радва Аз като теб си търсех S6 C5 и в крайна сметка си я взех Та може да ги запознаем с твойта
  13. Аз си търся 255/40/17, дали има нещо останало? Гледам в сайта (http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl) има такива Federal SS-595 255/40 R17 94V BSW на цена 166.90 лева. Дайте някакви отзиви за тази марка, заслужават ли си тези гуми? А и някой пазарувал ли от тоя сайт?
  14. A3-ката я карам около 30 хил. километра с такова масло, засега съм доволен от него, нямал съм проблеми. Ходя там, където са описали колеги по-горе.
×
×
  • Create New...