Jump to content

coresnet

Members
  • Мнения

    1400
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    4F 2.7 TDI quattro

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

coresnet's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. coresnet

    Моторче на парното

    Да, аз от там пазарувам напоследък, вкл. и моторчето. Цените са съпоставими с тези на Евро 07, въпреки че там имам 40% отстъпка...
  2. И при мен правеше по подобен начин (100-200 оборота). Можеш да видиш в движение с ваг-ком колко се разминават оборотите, по спомен до 120 отклонение при активен lock-up е допустимо. Ако нямаш други повреди и си го хванал навреме, няма нужда да правиш пълен ребилд, само смяна на хидро. Аз питах в сервиза като правех моята и казаха, че ще проверят дали има нужда от смяна на друго, ако не - само торк и си в играта.
  3. по спомен към 1600лв, но това беше края на 2022г
  4. Аз ремонтирах моята (само хидро) в Дивалс, нямам забележки.
  5. пипни клемата отпред при двигателя дали е топла като покараш малко, провери и дали има разлика като мериш напрежението директно на акумулатора и на клемата в коша (при работещ мотор)
  6. Здравейте, моля за препоръка за сервиз 2 София, в който могат да ми сменят горните обтегачи на 2,7 TDI A6 4F. Благодаря!
  7. е, да, имах предвид в случая - от моргата не знам колко още ще изкара моторче, а ново дори и куче марка все ще се върти няколко години, и без това тия коли са пълнолетни вече
  8. 170 го взех с отстъпка, измислена марка (ERA), но си работи идеално. Новото си е ново.
  9. coresnet

    Скоростна кутия

    Свали файла от тук: https://www.drive2.ru/l/617035756099083664/ Като механика изглеждат еднакви. Евентуално може да се наложи да се прехвърли нещо от старата ти кутия (мехатроник, турбина), но би трябвало да стане.
  10. По-добре нов вентилатор, миналата седмица сменях моя заради чуруликане 😆 на ниски обороти.
  11. За много години! Разгледах малко инфо в нета (https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html?_gl=1*1xid21w*_ga*NTIxOTU0NTAwLjE3MDQxODY0MjI.*_ga_H0Q3W4XS85*MTcwNDE4NjQyMi4xLjEuMTcwNDE4NjYxNS4xNy4wLjA.) и се оказа, че 507.00 наистина е по-добре от 505.00 (някакви "маслени" технически термини бяха и не знам как да го обясня 😄 ) дори и да се ползва за по-кратък и/или фиксиран интервал (цената, разбира се, е по-висока). Затова поръчах VMP и ще видя дали ще има промяна, може би ще го сменям на 12-15к макс. На година правя 10-ина к км и предполагам няма да е проблем да го сменям на година и половина, т.е. когато достигна километрите (или ограничението за ползване във времето е твърдо)?
  12. Добре, значи взимам Равенол и го сменям на 10-12к? И да е 505.00 или 01, не е нужно 507.00?
  13. Добре, значи VST 5W40. Странно, че в сайта на равенол ми излизат доста видове масла, подходящи за този двигател: https://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=75dec6c78473ef6a Защо има толкова видове и как човек да избере, ако не знае? И този VST long life ли е, защото кастрола е LL3 и ще го сменям на 12-15к км?
  14. Аз си мислех, че като е 5W30/40, значи е пълна Добре, значи по принцип ми трябва пълна синтетика и PAO база (каквото и да значи това)? И този равенол покрива изискванията? Аз сложих 507.00, въпреки че нямам дпф, защото си мислех че е по-добре и не вреди (нали е по-нов стандарт и уж по-добре). Иначе ще сменя маслото и ще видя дали пак ще трака, ако да - ще проуча за смяна само на обтегача. Намирам, че е пълна синтетика Application Castrol EDGE Professional Longlife III 5W-30 is a FULL SYNTHETIC engine oil suitable for use in automotive petrol and diesel engines where the manufacturer recommends an ACEA C3 5W-30 lubricant.
×
×
  • Create New...