Има такива автомобили - Rover е един от тях. Има автомобили, при които принципът на окачването е по-прост, а същевременно и ефективен. Колкото до турски части - няма такъв вариант, за мен не е проблем да дам 1K за окачване, стига да знам, че след 2 месеца няма да се наложи пак да го дам. Тук някой май се засегна Не ми е до стискането за някое левче, ако беше така - нямаше да си търся A4-ка за кола "за работа", а някои Ескорт с изобилие от китайски и турски части. Просто когато попитам който и да било за А4 първата им дума е "скъпа предница" и този израз толкова много се набива в главата, че едва не те отказва от колата. Същото беше и с алфата ми (156 2003г.) - "двигателят им е боклук, ще сменяш дебитомер през един месец, окачването е скъпо и се чупи лесно" е те вече почти 10K и нищо не е мръднало - само сипвам бензин и си свиркам (единствено като плащам на касата не си свиркам). Днес отивам да огледам някои A4-ки