Jump to content

MVAvto

Members
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Rover

MVAvto's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Лукойл. Всичко друго - само ако е наложителен компромис При ОМВ взе много да ми се случва преди половин година да ми зареждат 20 литровата бутилка с 22 литра, когато цифровият индикатор показва 1/4 пълна бутилка. Дива работа Но пък ако е за хапване - задължително OMV
  2. Така е, а Бардолинито е изключително качествена система, карам с такава и съм повече от доволен. Разходът може да ти се е качил с около 7-8% на 100. Това е при нормални настройки, сиреч оптимални. Вече какви настройки са ти направили в сервиза - може би само те си знаят. Имай предвид, че при газовия инжекцион 90% роля играят точните настройки. Всичко останало е една не особено сложна система, по която е трудно да има проблеми. Но настройката - само от истински специалист.
  3. MVAvto

    Angel eyes на А4

    Ако ви трябват подобни "красотии" за Audi A4, обаждайте се, имам много хубави на Sonar. Двама колеги от форума вече карат с такива.
  4. Има такива автомобили - Rover е един от тях. Има автомобили, при които принципът на окачването е по-прост, а същевременно и ефективен. Колкото до турски части - няма такъв вариант, за мен не е проблем да дам 1K за окачване, стига да знам, че след 2 месеца няма да се наложи пак да го дам. Тук някой май се засегна Не ми е до стискането за някое левче, ако беше така - нямаше да си търся A4-ка за кола "за работа", а някои Ескорт с изобилие от китайски и турски части. Просто когато попитам който и да било за А4 първата им дума е "скъпа предница" и този израз толкова много се набива в главата, че едва не те отказва от колата. Същото беше и с алфата ми (156 2003г.) - "двигателят им е боклук, ще сменяш дебитомер през един месец, окачването е скъпо и се чупи лесно" е те вече почти 10K и нищо не е мръднало - само сипвам бензин и си свиркам (единствено като плащам на касата не си свиркам). Днес отивам да огледам някои A4-ки
  5. MVAvto

    Ауди а3

    8-9K за кола с климатроник, ел. огледала и гаранция, че ще кара доста време без съществени проблеми и при крайно приемливи цени на частите няма как да струва по-малко. Автомобили като Rover и Alfa Romeo, примерно, имат ниска пазарна цена, която се "избива" в последствие. На Алфата ми сервизирането излиза около 800 лева. Цената на една кола може да е "висока" ако не си заслужава парите. Аз лично не мисля, че за Audi A3 може да се каже подобно нещо.
  6. MVAvto

    Ауди а3

    Странна анкета И защо кола, която втора ръка върви към 8-9K трябва да се води скъпа?
  7. Хм мисля това е единственото нещо, което ме спира. Досега съм карал все Rover-и и возията им е била хем невероятна, хем и здрава предница. За десетки хиляди километри едно "хлоп" не се е чуло, та явно ще е нещо ново, с което ще трябва да се свиква В действителност ли е толкова 'кекава', т.е. може ли да се мине 2-3 години без да се сменя при горе-долу нормално каране, т.е. да речем по 40-на километра на ден градско?
  8. Здравейте колеги, в скоро време смятам да си взема една A4-ка, интересуват ме стандартните слаби места на колата, т.е. тези елементи от нея, които не би трябвало принципно да бъдат "консуматив", но все пак явно се явяват такива?
  9. Камерите... камерите хич ги няма Обикновено се слагат на едни такива места, дето е просто абсурдно да разбереш каквото и да било - просто виждаш как обекта идва към теб и нищо повече. Особено катко се монтира някъде около регистрационния номер...
×
×
  • Create New...