Jump to content

anrito

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно anrito

  • Рожден ден 29.06.1981

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.8 20V

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Female
  • Локация
    Sofia

anrito's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. anrito

    Пали и гасне

    Аз имах такъв проблем миналата година. И при мен така започна - паля, карам си и по някое време изгасне, след това не я търси 15-тина минути. После взе, че се оправи и така 3-4 пъти през месец-два. Една вечер изгасна и до там. Дойде едно приятелче на място и я закачи на лаптопа, оказа се датчик на коляновия вал. 260 кинта и колата беше готова за 1 ден и до сега да чукна на дърво всичко си е ок. Само дето моята е на бензин, незнам как е при дизела. П.С. Ха ха ха сетих се един случай - абе карам си колицата и оборотите само нагоре и надолу, аха да изгасне и пак така оборотите - и това нон стоп! Викам си айдееееееее пак се почна с ремонтите, а то кво? Сменяхме нещо - май въздушен филтър беше, не си спомням, та тогава сме откачили дебитомера и сме забравили пак да го закачим. А аз се чудя кво става? Закачих го и всичко си заспа! Ебати шматката съм, а?
  2. Здравейте, колеги! Моята задна чистачка също не работи от известно време и затова си купих здраво моторче, но все още не съм го сложила. Най странното е, че от време на време помръдва по сантиметър и така за един-два дни си прави един пълен оборот до другата страна. А иначе не ще да се върти грам като натисна. Колега Paho, би ли ми казал ако знаеш кое е въпросното бушонче за задната чистачка (ако е на отделно), за да проверя преди да го сменям. Иначе съм проверила всички бушони, които има и всичките са си наред! Благодаря предварително! Поздрави!
  3. Аз, колега, така бях в началото, като си купих колата. Но сега, откакто смених много неща по нея, вече от собствен опит знам, че не трябва да очаквам да стане като нова. Така, че съм наясно. Благодаря все пак за съвета. Най-странното в цялата ситуация е, че този проблем не го правеше когато беше студено - на минусовите температури, а започна да го прави преди три-четири дни. Днес сутринта и вчера вечерта нямах никакви проблеми със скоростите, но така или иначе пак ще сменя маслото за да ми е мирна главата! Поздрави!
  4. Благодаря ти! Ще пиша пак когато го сменя, за да кажа как е положението!!! Поздрави!
  5. Да. Колата е А3 1,8 20 V, без турбо, 1997 година, мотор AGN
  6. Благодаря, колега! Извинявам се, че изпадам в такива подробности, но ... колко масло ще ми трябва, за да го сменя и къде да го намеря? И може ли да се провери преди това и да се види в какво състояние е маслото в момента?
  7. Да, оправя се. Но е много досадно да чакаш да загрее, за да можеш да караш. Значи това масло става, така ли? Защото и аз като остналите съм чувала, че маслото на сторостите не се сменяло!
  8. Здравейте, колеги! За да не пускам нова тема, реших да ви попитам тук, защото става въпрос за скоростите на моята колица! Аз имам много странен проблем със скоростите и сега като прочетох темата мисля, че маслото на моята е или вече много старо и е загубило способностите си, или е нещо, за което даже и не искам да се замислям (абе нещо не е наред). От три дни сутрин, или вечер като си тръгвам от работа, както винаги съм правила паля си колата, освобождавам от първа и изчаквам да се нормализират оборотите. Когато това стане тръгвам да сложа първа - неможе да мръдне скоростния лост нито наляво, нито надясно бе хора, все едно че няма и никога не е имало място за него да се вкарва първа, втора, задна или пета! Скоростния лост се движи само към трета или към четвърта. Направо се побърквам!!! За да се оправи трябва да изчакам двойно повече време, след като се нормализират оборотите, да загрее малко и чак тогава вече имам възможността да потегля, като скоростите все още са много стегнати! Кажете ми, трябва ли да го сменя това масло, или първо да долея малко и да видя какво ще е положението след това! Това масло, което е предложил колегата SpeedyMan става ли и за моята? Колата е А3 1,8 без турбо 97-ма, AGN Благодаря предварително и се извинявам, ако не е мястото тук да попитам за моя проблем!
  9. anrito

    Дросел ???

    Аз също имах такъв проблем с оборотите - ама то беше едно играене при всяко освобождаване от скорост, че направо ме влудяваше. Представете си какво беше ако караш цял ден!!! Почистиха ми клапата и всичко си беше ОК! Иииииииииииииии на втората седмица пак така. Интересното тук е, че преди да се почисти оборотите играеха само нагоре, а след това започнаха и да спадат толкова, че даже да присветва лампата на акумулатора. Незнам какво става,на вече почва да ми писва от тая кола. Като чета мненията ви смятам, че май вече и дошло време за смяна на моята. Как може да се разбере? И знае ли някой как стои въпроса с цената - става въпрос за А3 1,8 AGN, без турбо. P.S. Нека колегата delpx да каже какво е станало с неговата и дали са се оправили нещата!!! ПОЗДРАВИ!!!
  10. anrito

    Проблем!!!

    Един приятел, който прави диагностика с Vag Com 704 и си е майстор. Направи ми я за един ден. Пепи се казва момчето, но незнам къде му е сервиза. Нали знаеш - жените карат, мъжете оправят. Наложи се вечерта, когато се развали в 22:00 ч., да идва на място за да разберем какво става с колата. Хубаво е когато разбереш, че има хора и ХОРА!!!
  11. anrito

    Проблем!!!

    За цялата работа - почистване на клапата, смяна на нов датчик и диагностиката платих 300 кинта. Е сега вече това си е моята кола!
  12. Здравей, Ro. Моята е Audi A3 1,8 20V същата година. Точно до преди 2 дни имах абсолютно същия проблем - ту пали, ту не, гаснеше си в движение и т.н. Първия път и аз си помислих, че ми е заминал акумулатора. При мен също имаше играене на оборотите - само дето моите се качваха до към 3000 и си падаха много бавно. За педала на газта - същата история. Закачих я на Vag Com и ми излязоха следните грешки: датчик на коляновия вал и замърсена клапа на дросела. Цялото удоволствие ме излезе около 300 лева с нов датчик. Предполагам, че и разхода не ти е от най-нормалните. Обясниха ми, че зацапаната клапа на дросела влияе на ламбдата сонда, оттам играенето на оборотите и съответно по-големия разход. Нека ти направят диагностика - ако е същото ще си го покаже. Дано съм ти помогнала. Пиши като я оправят. УСПЕХ.
  13. anrito

    Проблем!!!

    Е, колеги, най-накрая се разбра какво и е на каручката!!! Вчера, цял ден ми ходеше по нервите. Закачихме я на VAG COM и си показа: датчик на коляновия вал + зацапана клапа на дросела. По принцип разхода ми е малко по-голям и се оказа, че ламбдата сонда ми дава различни показатели от нормалните заради зацапаната клапа и от там е проблема с играенето на оборотите и по-големия разход. А за този датчик - незнам. Абе какъв съм карък, ще се окаже, че е гръмнал целия. Няма дя се размина с по-малко. Та така..... Незнам колко парички ще ми трябват, но със сигурност няма да е много малка сумата. П.С. Когато я оправят ще пиша какво е станало!!! Поздрави и благодаря на всички!
  14. anrito

    Проблем!!!

    Вече мисля, че наистина е бензиновата помпа. Преди няколко месеца слагах добавка за почистване на инжекциона и сега като се замисля, по пътя на логиката, следва в резервоара да се е насъбрала толкова много мръсотия, че при отлагането и от добавката да се е запушила. Това е много възможно нали? Казаха ми да направя следното нещо: Да сипя 100-150 грама чист спирт в резервоара и 4-5 литра от 100 октановия бензин с цел да изчисти всичко. Кажете ми това как ви се струва като идея? Ще стане ли нещо на колата, ако направя тази интервенция? Казаха ми, че ако преди това свещите са почернели и след това побелеят ще се оправи. Един познат е правил това на неговата 90-ка. Поздрави!
  15. anrito

    Проблем!!!

    И аз това искам да разбера! Къде трябва да го търся и какво представлява? Поздрави!!!
×
×
  • Create New...