Atlantis

Members
  • Content Count

    2,263
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About Atlantis

  • Rank
    User
  • Birthday 03/03/1990

Друго

  • Kaра
    A3 1.9TDI

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

5,275 profile views
  1. Така е. Между другото, това, като опция през диагностичната програма, е единствената огромна крачка при V образните дизелови шестаци на ВАГ, в сравнение с предшествениците 2,5, където трябва да си кардиолог, за да обезвъздушиш след смяна на горивен филтър. Аааа и липсата на VР44, за щастие е втори плюс. Добре, че експериментираха с комънрейла при 3.3 ТДИ, да излезе нещо читаво след това. Изобщо.... дизели.
  2. Добър ден, то заради износените вериги още преди десетина години някои сервизи отказваха смяна на масло на тия шлепове. Ходеха и митове, че се сменя само с помпа и подобни глупости. Но да, така се случва, ако верижките са износени. Ае, ма ти пак имаш нужда да бъдеш нагрят, охлабил си колана и шапката е на уволнение ? С кое точно помогна с тоя пост, гусин пробил диод?
  3. Цялата работа е лек бош лаф, щото тия ограничения не важат за хора, чиято адресна регистрация е във въпросния център. Таа... ше го поемат с носа си отново всички мрънкачи.
  4. Наблюдавам селските изплЕсъци на некъв чич, дето можел да извади 50 бона за 4Г, ма нема го направи, щот му е неудобно от благосъстоянието на съгражданите. Ае, огреее!
  5. Къде е въпросът.
  6. Аз нещо помня, че не беше от примерните водачи и таа лачена Е46 ца със сигурност се озърта за стълб или бордюр, на чието морно рамо да остави задния си мост.
  7. То на някои истински юзери тук, интелектът им е по-малък, в сравнение с този на ботовете.
  8. Как си ти,... хм, как беше другото?
  9. Пак добре, че не я е минавал на бордюра пред хотел Родина. Знам за двама от този форум, отваряли и затваряли двулитрови мотори с такива глави и последващи врящи чайници след не повече от 10 тина хиляди.
  10. Аз виждам, че тенденциозно постът ми е изчезнал. Заради такъв вид дървени философи като Бай КолЬт, доста хора спряха да споделят проектите си тук. Аз отново да кажа, че ако същия има желание, мога да му покажа нужното, което вероятно няма да му хареса особено и със сигурност учебниците ще минат през вториката.
  11. А така. Значи вентилов мотор. И като отворят тия клапани на всмукателен какт, стават невидими или горивовъздушната смес минава през тях и не се разсейва? Гледах наскоро едно АЕБ че на малко над 100 000 км, отворено за ревизия, беше в цветущо здраве, без задрано по цилиндъра или буталото, без пукнатини в клапана или стопявания по буталото. Мога да приложа снимки. Дюзите са същите като тип, само дето са повечко кубици. Изобщо много въпроси остават без отговор, дано учебниците, които си изчел, както каза Нико, вагони, да не са като онази поредица на Дас Ауто, щото е ясно, че всичко е въздух под налягане. Аз лично бих закрил ютуб канала, преди да ме надуят доволно и там. Щото е въпрос на време. БХАХАХААХХАХ! Не вярвах, че ще ти харесам мнение.
  12. Дай да започнем от там. Ако не греша, тия дюзи се монтират на сааб или волво, 16 вентилов мотор. Поправи ме ако греша. И ще продължим нататък. Даже е двулитров.