Jump to content

Mad Dog

Members
  • Мнения

    87
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sf

Последни посетители

1150 профилни разглеждания

Mad Dog's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Има голяма вероятност сигнала да минава през комфорт-модула. Ако скоро си го мокрил, не е лошо да погледнеш и там... Много мистерии стават заради него
  2. Със старото беше ли ОК? По принцип схемата май контролира тока (и комутацията) на моторчето за задвижката. Да няма разлики в моторите на двете огледала? Да не е нещо пък в самото копче? Преди години имах проблем с много бавно и неравномерно движение на едното огледало (вече не помня и кое беше) раздвижих го на ръка с малко вазелин и още си се движат нормално...
  3. Мито, не е алармата. Централното е. Да доразкажа за мистерията на българските дъждове. Взех онзи ден всякакви инструменти, диагностичния кабел, много хартия да чертая схеми... Отивам на село и... заключва се, сякаш нищо не е било... Справих се някак си с кабела, няма записани грешки. Работи безпроблемно, най-вероятно до следващия силен дъжд! Като имам време съм решен да пръскам с водоструйката гумените уплътнения на кабелите при вратите и багажника, жилото на капака... дайте и други идеи къде би могло да повлияе много силен дъжд. Къде е капана? Поздрави на всички.
  4. Hatter, няма да забравя и тази ключалка и снопа там отляво. Вчера си взех (от години вече се каня)един диагностичен кабел. Ще видя като начало, като се запозная най-наперед с интерфейса на софтвера)) има ли нещо, дето колата да си го усеща като проблем. После по ред на предложенията и вероятностите, ще търся по "канален" ред проблема. Благодаря на всички ви за идеите и споделения опит. След почивните дни ще споделя, какво съм открил
  5. Ми Веско, отдясно няма дупка... Кризата в немско е почнала още 97 година. VBI, покрай шпилката с многото маси само минах и не проверих как е затегната. Ще го направя. Макар че, ако е от омасяване или прекъснат кабел, доде тропам из столичните дупки, тези импулси за отключване все ще ми надуват главата и няма как да не съм ги чул вече... Струва ми се, че проблема е електрически, а не механичен. Подозирам че разковничето е че сигнала, идващ от стартера до к. модула при запалване също предизвиква нежеланото събитие. Алармата ли управлява централното? Сигнала от приемника нали отива директно в процесора... Кои две кабелчета имаш предвид? А, всички спойки на платката в модула са кристални. Взирах се един час- една по една да ги изследвам. Няма видим проблем в тях или в куплунзите.
  6. VBI, и в дясната ли има ключета като в шофьорската? Тя няма ключалка. Нейната машинка не е ли само изпълнителна? Иначе шофьорската машинка е фиксирана солидно, няма външни следи за проблем. А ако не сигнализира правилно, ще гасне ли осветлението в краката ми? То си гасне нормално. Мислех, че сигнала за затворена врата е от едно и също ключе (и за осветлението и информира централното). По принцип при механично натискане на лостчето, не ме хваща централното и си остава заключена вратата. В момента всички са така заключени (без капачката на горивото разбира се). За да я оставя заключена сега, първо заключвам багажника (при което се получава импулс "отключване" във вратите), после се правя на ущипан, небрежно влизам в купето и натискам на ръка всички машинки, излизам и затварям. Всичко остава заключено, но алармата естествено не е активирана. А за багажника, до онзи ден не знаех, че имам механична ключалка. Добре, че работи пущината. В първия си пост съм описал, нежеланото отваряне се случва само при някакъв ел импулс (за заключване, отключване, стартиране на мотора). Изглежда ми малко вероятно да е там, но в събота-неделя ще започна от машинката (надявам се в дясната и задни врати механизмите да са само изпълнителни). Веселин, това отключване при незатворена врата не е ли само за тези дето машинките са им с въздух? Не се сещам при мен нормално как беше.
  7. DTM По волтметъра на таблото показва акумулатора 12В. При стартиране пада (пак според него) до около 10. Зимата в студа палеше без проблем... От друга страна този акумулатор е 4 години само при мен, кога е монтиран- не знам... Не се сещам как да го проверя пък него, освен с друг де П.П. Ваг ком дали ще го диагностицира като проблем???
  8. Niko, оригиналната си е. На модула пише 4B0 962 258 B. "Управлението в шофьорската врата ще да е. Често го правят този номер. При мен пък се заключваше..." Твоето признавам, е било по-гадно. Не изключвам и този вариант. Даже не съм завил винтчетата на кората. Но сигурно при идващите почивни дни ще я захапя обстойно. Смятам да започна с това... Ще си трябват обаче и замервания, да не е съвсем на сляпо работата.
  9. Здравейте колеги, изненадата дойде изведнъж и в най-неудобния момент... Историята не е толкоз важна. Ходих вчера до село и там констатирах на спокойствие следното: -При всеки един електрически импулс за заключване, последва моментално друг един за отключване( от дистанционното, ключалките на вратата или багажника, бутона в шофьорската врата). -При "старт" на двигателя- пак усещам един импулс. - При заключване и моменталното отключване не присветват мигачите, както е нормално. Плафона светва и гасне, сякаш е нормално заключена или отключена. -няма вода под балатума и в модула (отворих го дори и него за оглед). -Няма аномалии при отваряне и затваряне на вратата и багажника, или по време на движение. -Суха е шофьорската врата и машинката вътре... -Напреженията на батерийката в дистанционното и на акумулатора са нормални. -Не забелязвам нищо друго ненормално по колата... Баси мистерията. Четох снощи стари теми, но не видях нищо подобно на моя случай. Някой срещал ли е такъв проблем? Възможно ли е да е залепило контакти реле в модула? Не откривам кой праща импулса за отключване. Ако не със съвет, поне дайте човек дето се занимава със заключванията и алармите да му я изтипосам на него. Сега седи пред блока с механично натиснати бутоните за заключване на вратите. Аларма- тц. Спорна седмица и слънце желая на всички
  10. IСO, Конти ПремиумКонтакт 2, купих ги пролетта. А ако ми намериш проблем по окачването, ще си изям перата на старите чистачки, брат. Има нестабилност. Мен лично ме дразни. Да Дакс, явно не ставам за трамвай поне с Контитата... Увличат... Иначе гумите са великански. Нямам никакви забележки на мокро или сухо.
  11. Слънце, последните ми летни гуми имат такива широки надлъжни канали, подобно на втората ти снимка. Немат никакви ядове, докато не стъпя на трамвайните релси. Тогава колата почва да се мета налЕво- надЕсно, като полудяла ( бе преувеличавам , но изобщо не е приятно). Явно нещо междурелсията ни се разминават... На мокра или заснежена релса гарантирам още по-силни емоции. Ако караш много из града, имай го предвид!
  12. Хъм... Карах преди с Алпин А3 и бях доста доволен от Мишленките. Пък и за мен тихото и комфортно возене са си много важни При положение, че ги сменям 2 по 2 през година (против пиратски набези), надали ще усетя коренна разлика заедно с 2-годишните Дънлопки. Но ще експериментирам. Ще взема да взема пак Мишлен... Интересното е, че като сменим гумите с каквато и да е марка (старите са на поне 2-3 години винаги) и се кефим колко са тихи новите
  13. До тук май видях само един познал верния отговор... Най- слабото звено в системата ти ще я прецаква.
  14. Момчета, извинявайте, че се намесвам малко не по темата, но ще съм благодарен за отзиви. Бях решил да си взема Дънлопки SP WINTERSPORT 3D ( в момента съм с такива и нямам никакви забележки), но гледам има и някакви Мишленки ALPIN A4 GRNX. И щото темата е и за Мишлен- маниаци. Някой кара ли с тази A4 GRNX? Ще е нагло да питам и дали я е карал вече на сняг???
  15. Имам предложение Щото всеки си хвали своите гуми, за по-голяма обективност, не може ли да се направи един тест Ауди-адак? Като се събирате на НИМ, ще се подберат нови гуми с еднакъв размер от различните марки. Ще се тестват на един и същи автомобил, шофьора няма да знае с кои е в момента. Ще се мери спирачният път на сухо (може и ускорение до някаква скорост) и което мен живо ме вълнува- нивото на шум ( един ГСМ ще записва звука в купето при примерно 90 км/ч за по една минута). Понеже такъв тест ще изисква време и доста сваляне и качване на гуми, бих дошъл и аз, ще вдигам и свалям крика и ще въртя ръчния ключ за гумите. Не знам някой да е правил такъв тест в Сф, и то за гуми с които реално караме. А???
×
×
  • Create New...