Jump to content

yochcov

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

yochcov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега взе ли 18-ка, T125/70 R18 и ако да, съответно става ли, не е ли по-ниска или си взе 19-ка.
  2. Здравейте, най-после намерих кабел от двете страни с 3.5мм жак и си свири идеално от телефона, което мен идеално ме устройва...И колега и нашите мми са 3g (предполагам най-ниската версия защото са 3 вида 3г ниска средна май и висока), 2g са онези с дислея дето е само черно бяло (черно - червено) и съответно имаме влутут за говорене по тел аз остана само да го активирам...
  3. Колега сигурен ли си, че това би работило? Аз като цяло пробвах да пъхна 3,5мм жак под подлакътника и от др страна в тел-а но с извод за зарядното и нищо не стана...Сега остава да пробвам 3,5мм с 3,5мм, към тел-а да видя ще се получи ли нещо...Иначе kosio85 мен ме устройва само да свири пък дали ще ги гледам на устройството или не, все ми е тая...За 450 лв. си прав да, не бих им ги дал, ама и да рискувам 300 без гаранция пак ми е мъгла...Неможе да няма вариант нещо да стане поне в жак-а (гледах че им включвай айпод, дали би станало и с друг мп3 плеър, ако на него си виждам песните пак се преживява...). И тез аудита чак сега виждам освен, че гледах 100 работи като го избирах, сега разбирам и колко още е имало за гледане и откъм мултимедията... Ако някой може да потвърди (изпробвано), да е боднал нещо в жак-а и да свири нека сподели, благодаря!
  4. yochcov

    A4 B8 - добавяне на usb

    Колега и аз имам нави. но отзад в багажника на устройството има само дупка за CD, къде е таз дупка за слот/карта?
  5. Ясно колега, благодаря. Мен лично малко ме притеснява покупка на такова скъпо нещо по ибей, като обърнеш внимание на това че и гаранция няма как да ползваш след това...Ще гледам ако намеря само за карта нещо на по-сносна цена ако не няма избор това ще е...А ти 100% ли сиг че нямаме блутут за активиране през ваг ком? И наясно ли си този чейнджър поне мп3 чете ли или само нормални песни, че ако е само нормални е буквално за украса и сякаш по-добре да се гледа за конзолата със 2-те слотчета...И отзад където е устройството на навигацията обърнал ли си внимание че има место да се слагат още неща, но какви точно незнам.
  6. Колеги имам слот за телефон в подлакътника, но това са онези стари голеви телефони, такова нещо не ми тряа...Под седалките и двете гледах няма нищо...Това което колегата kosio85 е показал е блутут, като аз бих бил ок и само със слот за карта да си качвам музика (ако очевидно става ясно че няма на колата, ще търся нещо в тази посока)...Блутута за момента го гледах като единствено нещо да си свържа тел-а за музика а не да говоря през колата с тел-а. Ако някой може да сподери най-евтиния начин да се сдобия със слот за карта и да слушам музика оттам би било чудесно, поздрави и благодаря за мненията!
  7. Голямата жабка какво ще рече, тази пред пасажера ли, ако да там няма нищо само место и дупки, а като натисна медия си тръгва чейнджъра и съответно на който диск съм направо си почва да свири, до където е била песента като съм го спрял...
  8. Ето нямам никакви опции в менюто тел и съответно немога да стигна до настройките показани на клипа...
  9. Колега сподели само какво значи " Блутута на колата включен ли е от ММИ " за да съм сигурен че съм пробвал всичко преди да ви занимавам още...В някакво меню ли е, гледах на доста места из нета за MMI, но нито го намирам в тел-а нито в колата...
  10. Здравейте, като горд собственик от няколко дни на ауди Б8, имам леко притеснение относно това че колата е с чейнджър на таблото и съответно няма слот за мемори карта. Няма да споменавам, че дисковете отдавна са отживелица и искам по някакъв начин да свържа или телефона си, или още по-добре би било да мога да си пъхна карта някъде с музика и хем да си я сменям от време навреме (удобно и лесно без дискове)...Та вариантите които са ми известни до момента: - бях чел някъхде, че отзад в багажника, където е устройството със сд-то на навигацията имало место за мемори и можело да се качва и музика - търсих по него, отвсякъде го гледах и няма дупка за мемори; - имам до скоростния лост копче "TEL" съответно да се върже телефона, четах как става, че като запаля колата трябва да го търся с блутут, доста пъти опитвах не ми излиза колата като устройство, съответно немога да се свържа и ми дава че тел-а не е кънекнат (аз съм със самсунг ес7 и четах че може да има несъвместимост с блутутите, защото съответно на колата е доста по-стар от на телефона); - има и още едно копче медия което нз как действа, но нещо ме наведжа в мисълта, че в жабката под дясната ми тъка, има дупка за 3,5 инчов жак и ако там могат да се случат нещата, бих бил безкрайно благодарен ако някой ме насочи как да се действа (пробвах с 3,5 инчов жак да включа там и в другия край извод за зарядно, съответно като бъкна в телефона нищо не стана...Остава да търся кабел който и от двете страни има 3,5 инчов жак и едното в жабката другото в телефона, но съществува ли такъв кабел и би ли станало нещо въобще идея си нямам)...
  11. Колеги темата не е толкова затова, дали ще се дадът +/- 100лв. за труд при ангренажа, (да не говоря, че на по предните модели А4 и пасат с напречни двигатели имаше майстори дето ги сменят без да свалят бронята, конкретно за този модел нз още как стоят нещата), а по скоро кой от дизеловите двигатели е по-надежден и с по-малко заводски проблеми (изключвам какво е правено с колата, защото това никой неможе да го каже), говорим чисто и просто от техническа гледна точка какво се знае за двигателите като +/-...Като цяло си държа на дизела но от 1,9 ПД освен на 2.0 макар да са проблемни някои няма къде да ходя искам неискам това е следващото поколение (пълен ъбсурд е да си помисля за 1,9 от тези модели дето даже са с 5 скорости!)...Та дали си заслужава да мина на 2,5 или 3,0 идея си нямам все още, комън рейл би следвало да е +, НО ако им е първа комън рейл генерация е много Х работата...Относно двойките на мойта баща й има Пасат 2007, за 3 години каране смени к-кт съединител и маховик (за мен това са неща, които ако се оплаква някой, да не си купува кола - консуматив и цената не е чак толкова болка за умиране...) единствено взе да му губи антифриз и естествено от обикаляне по некадърни майстори какво ли не се гледа и не се сменя, а аз случайно като си ходих с моято кола при Ифидик за др неща, само го попитах и той веднага каза, търсете спукано по главата, това трябва да се гледа...Та след едно пристъргване на главата пасата стана чук и върви мн добре...Но не ми харесва като модел и дизайн и като цяло и вътре (самия му дизайн го прави адски тясен), аудито ми е къде къде по на сърце, та явно ще избирам според това което попадне...Приятел наскоро си купи предното ауди 2,5 и е мн доволен, но го е карал няколко месеца и немога да направя извод от това що за двигател е - иначе върви, доволно.
  12. Незнаех че са комънрейл и че са с верига, това са все плюсове, не държа точно на 2.0 ТДИ, просто се чудя има ли смисъл по нагоре...При положение че тройката ще е първата тази 200 коньовата а не 240 по новатаверсия...Иначе съм се возил на шестица 3-ка и чупи кръста наистина, ще видим какво ще избера, но със ще е дизел и ръчка.
  13. Здравейте колеги, насочил съм се към въпросното ауди B7 дизел. Гледам основно 2.0 TDI защото 2,5 и 3.0 незнам как са откъм поддръжка. Досега съм сменил няколко 1,9 TDI-та, а мой близък има 2.0 TDI и като цяло са с малко разлики и си го знам...Относно 2,5 TDI имаше кофти мнения за него преди, а с 3.0 TDI въобще несъм запознат, знам само че данъка ще му е доста повече и гори повече от едно 2.0 TDI, а то с хибрид и чип ще ми докара същите коне...Та ако някой би могъл да ме насочи и към кодове на 2.0 ТДИ, които не пукат глави, ще му бъда благодарен!
  14. Здравейте,продавам на части Seat Ibiza 6L 1,9 TDI 131k.с. код: ASZ: ПРОДАДЕНИ: Глава и блок двигател, турбо, ск. кутия, тандем помпа, динамо, компресор климатроник, пружини, табло, стартер, волан и еърбеците, маховик и съединител, джанти, к. рейка с помпата и, перките на радиатора, мап сензор, всм. колектор. - картер;- периферия около блока и главата ми стоят: вакуумче, датчик обороти, датчик к. вал, пластмаси, маркучи и др;- турбо пътища (долу в линка има кои са останали);- радиатори климатик и воден със всички тръби и пътища покрай тях;- вакум разпределител, управление на турбото;- резервен комплект: леген, болтове;- скоростен лост с жилата и целия му механизъм;- АБС с ESP и датчиците му;- двете крайни гърнета без катализатора;- радиаторче на говивото под колата;- стабилизираща шанга с биалетки;- серво помпа;- казанче за водата на чистачките;- педали (като на газта е електронния);- бош за запалване на автомобил;- всички задни колани;- резервоар: пълен комплект с помпата и поплавъка;- ECU-то на колата;- лостовете зад волана, и сензора за ъгъла на волана;- лагер помпа от скоростната кутия;- кормилен прът;- много елементи от интериора и под капака, копче светлини, тампони двигател, дръжки врати, кора над двигателя, подкалници, инсталация, предно моторче чистачки, уплътнения, кори врати, огледало, заден механизъм за отваряне на багажника, релета. СНИМКИ на отделните части: http://y4k.olx.bg/ Има още доста части, колата беше удрана отвсякъде и отвън няма нищо здраво, но няма силен удар никъде и всичко под капака и в купето е здраво. Тел за връзка: 0896 533025 Николай.Skype: yochcove-mail: ny87@abv.bg Здравейте, продавам на части Seat Ibiza 6L 1,9 TDI 131k.с. код: ASZ: ПРОДАДЕНИ: Двигател с цялата периферия, к. рейка, окачването, цялото табло, джанти и гуми, перките на радиатора, подкачваща помпа. - доста дреболии около двигателя стоят: вакуумче, датчици: обороти, масло и колянов вал, пластмаси, маркучи и др; - турбо, водни и климатроник пътища (долу в линка със снимки); - радиатори климатик (перфектен 50лв.) и воден (с забележка, цената ще е съобразена с това)със всички тръби/пътища; - вакуми турбо (управлението им е продадено, самите вакуми са налични) 20лв. ; - АБС с ESP 110лв. и имам поне 2 останали датчика към гумите; - двете крайни гърнета без катализатора 50лв. ; - стабилизираща шанга с биалетки 50лв; - серво помпа 35лв.; - педали (като на газта е електронния) 70лв.; - бош за запалване на автомобил 55лв. (при интерес имам и ключ + 10лв); - 3-те задни колана комплект 40лв.; - резервоар 50лв (при интерес имам и капачката му с ключалка + 10лв); - ECU-то на колата 90лв; - кормилен прът чупещ с регулиране на волана нагоре-надолу, навътре и навън 50лв.; - много елементи от интериора и под капака, дръжки и кори врати, подкалници, предно моторче чистачки, уплътнения, механизъм за отваряне на багажника, релета. СНИМКИ на отделните части: http://olx.bg/ads/user/6avL/ Колата беше удрана отвсякъде и отвън няма нищо здраво, но няма дълбок удар никъде и всичко под капака и в купето е здраво. Тел за връзка: 0896 533025 Николай.
  15. Колега тъй като в темата повече не е писано, прави ли нещо и ако да какво и какъв е резултата най вече, защото много от писаното по форумите е мяна с твърд махових но все на 110-ки, интересува ме и мен конкретно за ПД, защото там ск. кутия е 6 степенна, пък маховиците които сменят са от 5 степенни и т.н.
×
×
  • Create New...