kosio85

Members
  • Content Count

    1,524
  • Joined

  • Last visited

About kosio85

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B8 3.0TDI

Recent Profile Visitors

2,285 profile views
  1. Между другото не ми е омръзнала още, харесвам си я. Това е първата кола, с която нямам чак такова желание да се разделям след 4 години 😄 Може и да е щото одъртявам 😂😂😂 Аз я обслужих миналото лято (ремъци, ролки и т.н. по периферията), единствено гуми летни ще трябват догодина и масло на скорости, че е на 80к. Не броя редовните масла и филтри, те са ясни
  2. Имаш право и ти, ама вече 4 години я карам. Горе долу на толкова съм свикнал да смяням.
  3. Ааа не съм тръгнал да ги давам, просто изглежда свежа на фона на другите. А чак да е пред разпад на 270к, толко ли са зле по-новите? Б8-цата ми е на 330к реални пък си е чудна 😄
  4. Къде това? На късмет са си нещата, но с проучване и проверка поне малко да минимизираме бъдещите финансови поражения 😁
  5. 😂😂😂 Викаш нема чак такива драми с 272 коньовия. Като че ли към Б9 повече ме тегли вече, но само s-line. Стандартната ми грознее нещо. А6-цата е яка, ама си е голяма. По немско как са нещата? Изпада ли нещо читаво 😁 Ей тва ми хваща окото, но стои от бая време, цената падна с едно 4к за това време. Не е на малко км, но пък изглежда свежа, а и уж сменени ланци, тва онова 😄 https://mobile.bg/11647515285733729
  6. Здравейте, решил съм в близко бъдеще да сменям Б8-цата. Въпросът е с какво точно. Логично се заглеждам по нещо със сходни параметри, но чета и......мъка голяма Гледам обявите, мъка още по-голяма 😄 Идеята ми е за Б9 или Ц7, като ми се ще пак да си е 3.0тди, но с кой точно най-малко може да сбъркам е въпроса. Б9 - 272 коня е с 8zf, но чух, че имали проблеми с валове. Същото ще важи, ако е така и за Ц7 фейслифта, който пък е и с-троник 😀 При Ц7 преди фейс как са нещата? Там само би-тди не е с-троник. Ясно е, че трябва да е на възможно най-малко км, което за тия печки е невъзможно.... Знам, че и 2.0tdi в Б9 е читав, с един ремап ще отиде на 230-40 коня и ще се мести, ама нз как ще ми дойде слизането от v6-така на такъв. Не съм на зор и си гледкам внимателно 😁 Всякакви мнения ще са от полза.
  7. Вчера направих това с педала на газта и лекото каране след това и май днеска нещата са доста по добре. Не усещам това от 3та на 2ра и почна да върви както преди и да реагира правилно на даването на газ. Ще я следя тия дни да видим.
  8. Питах Райно. Тц. Никой не му се занимава с тоя х*й 😁
  9. Може да се пробвам пак. Ако не стане в Порше и това е.
  10. Ми може да пробвам пак, ама като гледам на клипчето, то се гледат разни стойности на съединители и т.н. Може и да се изръся в Порше в крайна сметка 😁 Не разбирам във втора част на ръчен режим ли трябва да го правя. Отделно в първа част как да остане на D и да спре без спирачки. То това не се случва. Остава на 3та и си движи, няма да спре сама 😀
  11. Да, точно това пробвах, ама нещо не го правя правилно. Първо, че аз нямам канали, при мен е advanced measuring values и е по-друго. Нз кой е еквивалента на канал 9. Освен това, при една грешка в процедурата, адоптацията спира. Абе пипкава работа си е и да това предпочитам да отида да го направи някой, дето е в час. Въпроса е кой и къде.
  12. Ами аз това, което си ми показал направих, обаче се оказва, че адаптацията изобщо не е само да се кара лекичко. Има си процедура на ZF, която е различна за различните марки коли. Намерих уж някакво за Ауди, ама нещо не мога да се оправя сам. Е тоя пич тука обяснява тва онова:
  13. Колеги, понеже много обичам да чета и да пипам където не ми е работа, си занулих адаптациите на кутията. Естествено, вместо желания ефект да има някакво подобрение (не, че имаха проблеми) сега си създадох проблеми. Нещо не сменя ок, замисля се, преди да върне предавка в ниски обороти и като връща от 3та на 2ра при плавно спиране, се получава леко прескачане. Поклаща се осезаемо и яко дразни. Ако спра не толкова плавно, не го прави. Понякога, ако се опитам да тръгна по рязко от място, също се замисля, все едно нещо не зацепва и изведнъж се изстрелва рязко. Къде мога да отида да и направят адаптация и тестове, защото аз я усрах стабилно :D. Цецо ме прати в Джемини, ама нещо чета не много добри отзиви, а и ми обявиха 120лв. Толкова ми казаха и в Порше. Не е въпроса до парите, а къде ще го направят правилно.
  14. Ще мина след работа да видят дисковете. После и през гумаджии да погледнат, пък ше видим кво ще излезе.
  15. И аз за тях се замислям, ама ако е от тях, няма ли да тресе постоянно? Принципно има леко тресене, като от баланс, но не е като при спиране