kosio85

Members
  • Content Count

    1,518
  • Joined

  • Last visited

About kosio85

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B8 3.0TDI

Recent Profile Visitors

1,900 profile views
  1. Вчера направих това с педала на газта и лекото каране след това и май днеска нещата са доста по добре. Не усещам това от 3та на 2ра и почна да върви както преди и да реагира правилно на даването на газ. Ще я следя тия дни да видим.
  2. Питах Райно. Тц. Никой не му се занимава с тоя х*й 😁
  3. Може да се пробвам пак. Ако не стане в Порше и това е.
  4. Ми може да пробвам пак, ама като гледам на клипчето, то се гледат разни стойности на съединители и т.н. Може и да се изръся в Порше в крайна сметка 😁 Не разбирам във втора част на ръчен режим ли трябва да го правя. Отделно в първа част как да остане на D и да спре без спирачки. То това не се случва. Остава на 3та и си движи, няма да спре сама 😀
  5. Да, точно това пробвах, ама нещо не го правя правилно. Първо, че аз нямам канали, при мен е advanced measuring values и е по-друго. Нз кой е еквивалента на канал 9. Освен това, при една грешка в процедурата, адоптацията спира. Абе пипкава работа си е и да това предпочитам да отида да го направи някой, дето е в час. Въпроса е кой и къде.
  6. Ами аз това, което си ми показал направих, обаче се оказва, че адаптацията изобщо не е само да се кара лекичко. Има си процедура на ZF, която е различна за различните марки коли. Намерих уж някакво за Ауди, ама нещо не мога да се оправя сам. Е тоя пич тука обяснява тва онова:
  7. Колеги, понеже много обичам да чета и да пипам където не ми е работа, си занулих адаптациите на кутията. Естествено, вместо желания ефект да има някакво подобрение (не, че имаха проблеми) сега си създадох проблеми. Нещо не сменя ок, замисля се, преди да върне предавка в ниски обороти и като връща от 3та на 2ра при плавно спиране, се получава леко прескачане. Поклаща се осезаемо и яко дразни. Ако спра не толкова плавно, не го прави. Понякога, ако се опитам да тръгна по рязко от място, също се замисля, все едно нещо не зацепва и изведнъж се изстрелва рязко. Къде мога да отида да и направят адаптация и тестове, защото аз я усрах стабилно :D. Цецо ме прати в Джемини, ама нещо чета не много добри отзиви, а и ми обявиха 120лв. Толкова ми казаха и в Порше. Не е въпроса до парите, а къде ще го направят правилно.
  8. Ще мина след работа да видят дисковете. После и през гумаджии да погледнат, пък ше видим кво ще излезе.
  9. И аз за тях се замислям, ама ако е от тях, няма ли да тресе постоянно? Принципно има леко тресене, като от баланс, но не е като при спиране
  10. За краката същите ли са? И моята няма никакви светлини. Гледам, че продават пакети по 4. Ако за в краката са същите, да си поръчам направо 4 броя. US $7.42 34%OFF | TUKE Car Interior Warning light Trunk Lamp + Wire 8KD947415C 8KD 947 415 C For A4 A3 A5 A6 S6 A8 Q5 Q7 R8 Yeti VW Sharan Phaeton https://a.aliexpress.com/_dUIycXd
  11. Умират от веднъж без симптоми. Така ми умряха предните на мене. Първо лявата, после дясната. Ето тука ги лекуват за тънки пари, ако си от София, иначе нови са по 90лв. http://www.audio-vandal.com/
  12. Колеги, появи се много тежко тресене и бучене при спиране. С по висока скорост е сериозно, но от 120 до 80 е направо фрапиращо. Тресе цялото купе и спира като на пресекулки, като падне под 80. Предните дискове и накладки са на 15-тина хиляди. Може да са се изкривили, но аз имам чувството, че отзад подскача и все едно ше изпаднат гумите :D. Гледах гумите, уж баланса е ок, ще ги проверя и на друго място за всеки случай. Джантите са с втулки, дали от тях нещо може да прави така, ако са кривнали или нещо такова? Втори сезон ги ползвам, миналия не беше така. Ясно е, че ще отида да проверят дисковете. Кривил съм дискове преди, ама такова тресене на цялото купе не съм усещал така. Всякакви идеи какво да гледам са добре дошли.
  13. Жив и здрав, оправи се като изтрих регистъра. Имаше 1300 записа. Като прибавиш и 900 контакти стават повече от 2000, а четох, че до 2000 потдържа системата. Като спре пак, знам къде е проблема вече
  14. Ааа сега вече се сещам. Има логика. Моя тел пази кол регистър от август и има хиляди записи там. Това обяснява и как изведнъж спря да работи - явно е запълтило паметта от многото контакти и записи. Дано си прав. Веднага след работа ще тествам и ще споделя резултата. Мерси много
  15. Хмм тва пък какво общо има. Ще го пробвам, но кол регистъра си излиза на колата. Предния път като съм го връзвал, като взех телефона, не помня да съм трил нищо и си бачкаше без яд, мамицата му. Утре ще тествам